Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door zipke373 »

enrique schreef: 27 nov 2020, 12:01 Zaalvoetbal, wat een onzin, zwak argument
Ik weet niet hoe je het leest, wat ik bedoel is dat als je een Mulder bezig hoort er zelfs geen tackle meer mag gemaakt worden... over elk contact wordt er een epistel afgestoken. Als je geen contacten wil zien en er enkel sierlijke, elegante en technisch hoogstaande voetballers op het veld mogen staan die voetballen zonder stevige duels dan kan je beter naar zaalvoetbal gaan kijken.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door enerkey »

enrique schreef: 27 nov 2020, 12:01 Voor alle duidelijkheid
Ik laat me door niemand beinvloeden
Ik ging al naar 'de' voetbal toen sommigen hier nog niet geboren waren
Waarmee ik niks wil zeggen
Tackle langs achter ineens rood sinds 1998?
Dat stond vroeger in het reglement
Ik ga er niet vanaf, de laatste CL match die ik (live) gezien heb, was de scheidsrechter ALWEER de slechtste man op het veld
Er wordt bijna nergens meer rood voor getrokken
En als het erg genoeg is en duidelijk voor iedereen, en ze hebben al geel, krijgen ze een tweede geel
Trouwens rode kaarten helpen niet, want ze worden toch niet geschorst
Er wordt veel te laks gefloten, overal
Ik blijf erbij
Te veel naar Joos luisteren, ik kijk en ik hoor het niet
Naar het stadion, waar en wanneer ik wil
Zaalvoetbal, wat een onzin, zwak argument
Wie zegt dat men jou probeert te beïnvloeden? Voor mij mag je denken en schrijven wat je wil.
Ik heb niet eens de behoefte om het onzin of zwak te noemen.
Gebruikersavatar
moetikeensmeelachen
Berichten: 121
Lid geworden op: 27 apr 2011, 03:41
Locatie: Leuven

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door moetikeensmeelachen »

Een beetje laat voor een reactie, maar ik kwam er nu toevallig op om eens te zien wat STVV supporters van de match vonden. STVV had genoeg kansen om de wedstrijd met duidelijke cijfers te winnen. Het was ook één van de slechtste matchen van OHL dit seizoen en we zaten duidelijk in een dip. Moeskroen probeerde gisteren een gelijkaardige wedstrijd te spelen aan STVV, maar die hadden duidelijk minder kwaliteit. Maar ook tegen hen had OHL het moeilijk en kwam het niet tot voetballen. We hebben dit seizoen al tegen minder goeie ploegen gespeeld, dus het is eigenlijk wat verwonderlijk dat jullie voorlaatste staan.
Wat betreft die penalty, die mag je flauw vinden, maar dan in eerste instantie van de domme speler van STVV die daar zo'n actie maakt. Ik zou als supporter ook vloeken dat daar penalty voor wordt gefloten, maar draai en keer het zoals je wil, het is vooral die STVV speler die daar zo dom/lomp is om op Malinov in te lopen, natuurlijk dat die neergaat. Als je dat een cadeau vindt, dan heeft OHL ook een cadeau gegeven aan STVV door de gelijkmaker op een presenteerblaadje aan te bieden luttele minuten voor affluiten. Twee spelers die kijken naar de bal (en wachten op elkaar) zodat Nazon hem gewoon kan binnentrappen.
Bon, ik denk dat beide ploegen genoeg hebben om te klagen, bij STVV zal er gekeken worden naar de gemiste kansen, bij OHL het feit dat als je thuis 2-1 voor staat in de 84ste minuut, dat je die wedstrijd niet meer uit handen mag geven (en al zeker niet op die manier). Gevoelsmatig verdiende STVV het meer om te winnen, omdat het de betere ploeg was en meer uitgespeelde kansen had.
OHL had het makkelijker om van Cercle te winnen dan om tegen STVV een punt te pakken, zeg maar. Zulte Waregem en Waasland Beveren waren in onze confrontaties zwakker. Tegen Mechelen moeten we nog spelen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Krisaias »

moetikeensmeelachen schreef: 09 dec 2020, 12:56 Een beetje laat voor een reactie, maar ik kwam er nu toevallig op om eens te zien wat STVV supporters van de match vonden. STVV had genoeg kansen om de wedstrijd met duidelijke cijfers te winnen. Het was ook één van de slechtste matchen van OHL dit seizoen en we zaten duidelijk in een dip. Moeskroen probeerde gisteren een gelijkaardige wedstrijd te spelen aan STVV, maar die hadden duidelijk minder kwaliteit. Maar ook tegen hen had OHL het moeilijk en kwam het niet tot voetballen. We hebben dit seizoen al tegen minder goeie ploegen gespeeld, dus het is eigenlijk wat verwonderlijk dat jullie voorlaatste staan.
Wat betreft die penalty, die mag je flauw vinden, maar dan in eerste instantie van de domme speler van STVV die daar zo'n actie maakt. Ik zou als supporter ook vloeken dat daar penalty voor wordt gefloten, maar draai en keer het zoals je wil, het is vooral die STVV speler die daar zo dom/lomp is om op Malinov in te lopen, natuurlijk dat die neergaat. Als je dat een cadeau vindt, dan heeft OHL ook een cadeau gegeven aan STVV door de gelijkmaker op een presenteerblaadje aan te bieden luttele minuten voor affluiten. Twee spelers die kijken naar de bal (en wachten op elkaar) zodat Nazon hem gewoon kan binnentrappen.
Bon, ik denk dat beide ploegen genoeg hebben om te klagen, bij STVV zal er gekeken worden naar de gemiste kansen, bij OHL het feit dat als je thuis 2-1 voor staat in de 84ste minuut, dat je die wedstrijd niet meer uit handen mag geven (en al zeker niet op die manier). Gevoelsmatig verdiende STVV het meer om te winnen, omdat het de betere ploeg was en meer uitgespeelde kansen had.
OHL had het makkelijker om van Cercle te winnen dan om tegen STVV een punt te pakken, zeg maar. Zulte Waregem en Waasland Beveren waren in onze confrontaties zwakker. Tegen Mechelen moeten we nog spelen.
En dan zeggen ze dat Limburgers traag zijn ;)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Plaats reactie