Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Alles over de wedstrijden van STVV
Positivo
Berichten: 1926
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Positivo »

Haal punten en de ploeg speelt bevrijd.
Het goede spel volgt dan automatisch en je wint wedstrijden die je anders niet wint.
(Volgens Muscat is het anders om ??)

Of we het redden zal de eerst volgende weken blijken.
Wat mij opvalt is dat met het duo Nazon/Filipov we heel wat meer slagkracht hebben. Denken jullie dat we gisteren een punt zouden gehaald hebben met Suzuki en Colidio ?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Jacques »

Jacques schreef: 20 nov 2020, 18:11 Ik denk niet dat Nazon liefst rond een diepe spits speelt. Het beste dat hij kan doen is als een Boli van den Aldi wroeten voorin..
Goed gewroet van onze Boli van den Aldi, bekroond met twee zelf afgedwongen doelpunten. :cool:

Mentaliteit zat goed, de organisatie idem, ondanks dat het een half geïmproviseerde opstelling was met af en toe vier achteraan en drie verdedigende middenvelders. OHL blijft een basketploeg, Brys een zagevent en de ref een fooraap die zo irritant was dat hij in provinciale wat tikken had kunnen krijgen. :yes: Wij pakken vier gele kaarten, terwijl Malinov van OHL in zijn eentje er al drie had moeten krijgen. :roll:
We hadden deze match altijd moeten winnen. We krijgen een onnozele strafschop tegen in de stijl van degene die we kregen op Eupen op Suzuki, we geven een doelpunt weg omdat we staan te slapen bij een stilstaande fase, we missen een halve en hele open kans begin tweede helft (Nazon en Filippov) en of de 2-3 helemaal achter de lijn geweest is, is twijfelachtig. Maar dat heb je als je eenmaal in de kelder verzeild bent geraakt, dan moet je drie keer zo hard werken voor de punten en aanvallend is het al zoveel werken en wurgen om een deftige aanval op de mat te leggen. Ik sluit me aan bij Henri en Lindoke. Ik zou het geen angst noemen, maar het is duidelijk dat we in balbezit vaak geforceerd en overhaast voetballen wegens een gebrek aan systeem en looplijnen. Als ge snel wilt spelen, maar ge hebt niet de technische bagage om dat uit te voeren en/of ge weet niet waar ploegmaats lopen, loopt het heel vaak fout en dat zie je bij ons. Vooral bij Suzuki was het bij momenten pijnlijk om te zien, loopt overal, gaat vaak in duel, maar ik kan me in aanvallend opzicht van hem amper een geslaagde actie voor de geest halen. Een coach die een aanvallend systeem erin slijpt zou zo welkom zijn. Dat is trouwens perfect verzoenbaar met het vechtvoetbal dat we in balverlies vaak spelen.

Een punt is ok, het is een stapje in de goede richting, maar het hadden er altijd drie moeten zijn.
Laatst gewijzigd door Jacques op 24 nov 2020, 10:16, 3 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Man van de match volgens HLN: Duckens Nazon, penaltycadeau voor OHL en Brys boos.

Een (voor mij tenminste) onverhoopt punt dat aantoont dat de spelers (nog) achter Muscat staan. Muscat is dus tot nader order gered. Na Standard en deze wedstrijd waar er voor elke meter gevochten werd, zie ik DMM hem niet vervangen. Hopelijk kunnen we met De Ridder wat beter voetbal brengen, want met vechtvoetbal alleen zal het kantje boordje blijven tot op het einde van het seizoen. :stvv:

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/gee ... ~adab12f2/

Aan het slot van een vrij evenwichtig eerste halfuur waarin beide teams wel af en toe dreigden maar geen echte doelkansen afdwongen, kwamen de bezoekers op voorsprong. Nazon speelde drie Leuvenaars op een hoopje en knalde droog in de verste hoek. De Haïtiaanse Fransman liep meteen richting Leuvense bank om Marc Brys te jennen. Toen die trainer was van STVV kreeg Nazon nauwelijks speelkansen. Het leverde hem geel op. Brys kon ermee leven: “Voetbal is emotie, ik hou van zo’n reactie.”

OHL trachtte nog voor de rust terug te slaan en slaagde daar ook in, met medewerking van ref Jasper Vergoote. Die zag een penalty in een botsing tussen Malinov en Sankhon. Diezelfde Vergoote die OHL op speeldag twee naliet in de blessuretijd een huizenhoge penalty te fluiten die de Leuvenaars de zege had kunnen opleveren. Late compensatie? Henry knalde vanop de stip zijn zesde van het seizoen binnen, ruststand 1-1.

STVV kwam scherp uit de kleedkamer en kreeg twee uitgelezen kansen. Nazon liet evenwel na om slecht uitverdedigen van Ouedraogo af te straffen, waarna de bedrijvige Suzuki Filippov de 1-2 op een schoteltje aanbood, maar de Oekraïner legde de bal langs de verkeerde kant van de paal.

Pas halfweg de tweede helft kwam OHL weer in de wedstrijd. De ingevallen Tamari zorgde voor dreiging. En twintig minuten voor tijd kwamen de Leuvenaars op voorsprong, toen Malinov na een ingestudeerde hoekschop Eppiah - zijn eerste speelminuten dit seizoen - bediende, en de bal via een Truiens been in doel ging.

OHL nam de wedstrijd helemaal in handen en kwam nog een paar keer bijna tot scoren. De oogst leek binnen, maar zeven minuten voor tijd sloegen de bezoekers terug. Nazon zette opnieuw de OHL-defensie voor schut en knalde zijn tweede van de avond binnen: 2-2.

Duplus naar kliniek
Na de match was OHL-coach Brys niet te spreken over Chris Durkin: “Hij torpedeerde Frédéric Duplus bewust. Onze aanvoerder, na een revalidatie van drie maanden pas hersteld van een zware blessure, moest naar het ziekenhuis afgevoerd worden met een zware knieblessure. Ik vrees dat hij weer voor lange tijd out is.”
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door tesneusdoek »

Vouch schreef: 24 nov 2020, 09:46 Dit was het voetbal van Delorge-Buvens-Hayen-Debroux-Rocky Peeters... Véél vuur, hard in de duels, knokken om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.

Elke zagevent van de laatste 5 jaar zou nu stante pede een abo moeten gaan halen. DIT IS WAT ZE WILDEN! Het technische van vb. onder Brys was niet goed genoeg, te weinig vuur, paste niet bij ons Truiense mentaliteit. Die is nu terug, "graag" nu ook alle zageventen terug!
Dat zal dan de lange-termijnvisie van Tateishi zijn..."return to the good old days"... :mrgreen: Binnenkort terug golfplaten en pissen tegen de muur onder de zittribune... :drunk:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Jan Bulder »

De wil is er inderdaad wel. Er zijn er wel een pak die gewoon de nodige intelligentie niet hebben. Zo pak je opnieuw 2 belachelijke goals. Probeer dan maar eens een match te winnen.

De penaltyfout, licht of niet, is gewoon oerdom van Sankhon. Speler van OHL loopt weg van doel. Sankhon moet snelheid gewoon even temperen en achter de speler doorsnijden. Hij loopt hem gewoon aan, of geeft de speler van OHL tenminste de mogelijkheid hem op te zoeken.

Bij de corner loopt de man van Sankhon gewoon weg richting doel, Sankhon ZIET het gebeuren en blijft gewoon staan.

Ja jongens, op dit niveau is dat allemaal te belachelijk voor woorden.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door darion »

De eerste goal van Nazon vind ik toch klasse, sterk aan de bal, ruimte maken en knap afwerken.
Meer van dat!
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Yellow Feaver »

Yellow Feaver schreef: 23 nov 2020, 20:29 En nu terug met 4 achterin...weet de trainer het nog?
Juist is Juist, Muscat blijkt gelijk te hebben.

Derde degelijke tot goede match op rij. Nu Waasland-Beveren gewoon opzij zetten, manier waarop maakt niet uit.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door lakie »

Degelijke wedstrijd, die zelfs met een beetje meeval 3 punten had opgeleverd, wat ook niet onverdiend zou zijn geweest.

De organisatie stond er wel, zeker de eerste helft.
Je gaf heel weinig weg, maar ik ben het niet eens met Brys dat STVV de 1e helft de beter ploeg was.
Ik vond de wedstrijd eigenlijk vrij evenwichtig de eerste helft.
Eerste half uur had mijn inziens Leuven de controle, waarbij wij weinig weggaven, geen uitgespeelde kansen van de thuisploeg.
Andersom hielden wij alles wel goed gesloten, maar de bal was toch vooral voor Leuven.
Te weinig diepgang, te weinig vooruit voetballend.
Tot dan de 0-1 kwam en het eigenlijk omsloeg. Wij hadden de controle, en gaven niks weg. Tot de penalty dan....

Tweede helft kan je dan terug 2x die wedstrijd perfect in handen nemen.
Maar zowel Nazon (was wel niet zo gemakkelijk) als Filippov missen. Dan weet je dat je deksel op de neus kan krijgen.
Ongeconcentreerd bij hoekschop waarop je weet dat er onder Brys/Charai/Verbist vanalles kan gebeuren en lap 2-1 achter.
Vanaf dan verdween natuurlijk ook een beetje de organisatie en was het vooral op goed geluk aanvallen.
Hierdoor kreeg Leuven nog enkele kansjes.
De 2-2 was ook een cadeautje van Leuven, maar toch wel verdiend voor ons.
Deze wedstrijd verliezen was zuur geweest.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door stvvilvoorde »

Bon als je nu media en reacties leest, zou Durkin rood gehad moeten hebben voor dat contact met Duplus.
Volgens Brys is het zelfs een doelbewuste actie van Durkin om de speler te blesseren en zou een lange schorsing voor Durkin gepast zijn.

Ik vind dat die ziekenhuisbal die eraan vooraf gaat de grootste schuldige is.
Als je zo een pass ziet dan weet je als tegenstander dat er een kans is om die te onderscheppen en in het geval van Durkin zet je dan een alles of niks spurt in. Je komt dan net te laat op volle snelheid, maar de tegenstander staat stil en moet in een zeer fragiele houding die bal passen (omdat die in eerste instantie zo slecht gegeven is).

Het is en blijft een ziekenhuisbal, en je kan Durkin niet verwijten dat hij ervoor gaat, noch zeggen dat hij puur de intentie heeft de speler te blesseren.
Spijtig voor Duplus, maar voetbal is en blijft een contactsport. Je kan het contact tussen de spelers niet wegnemen, dat is onmogelijk.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Franz »

stvvilvoorde schreef: 24 nov 2020, 12:14 Bon als je nu media en reacties leest, zou Durkin rood gehad moeten hebben voor dat contact met Duplus.
Volgens Brys is het zelfs een doelbewuste actie van Durkin om de speler te blesseren en zou een lange schorsing voor Durkin gepast zijn.

Ik vind dat die ziekenhuisbal die eraan vooraf gaat de grootste schuldige is.
Als je zo een pass ziet dan weet je als tegenstander dat er een kans is om die te onderscheppen en in het geval van Durkin zet je dan een alles of niks spurt in. Je komt dan net te laat op volle snelheid, maar de tegenstander staat stil en moet in een zeer fragiele houding die bal passen (omdat die in eerste instantie zo slecht gegeven is).

Het is en blijft een ziekenhuisbal, en je kan Durkin niet verwijten dat hij ervoor gaat, noch zeggen dat hij puur de intentie heeft de speler te blesseren.
Spijtig voor Duplus, maar voetbal is en blijft een contactsport. Je kan het contact tussen de spelers niet wegnemen, dat is onmogelijk.
En vooral: het contact gebeurt in de uitzwaai van het been van Duplus.
Als Duplus zijn been zou stilhouden nadat hij getrapt heeft gebeurt er niets... Durkin ging 100% voor de bal, niet voor de man.
Toch 1 ding dat die Vergote correct gefloten heeft :mrgreen:
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
JJR
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 aug 2019, 11:09

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door JJR »

tesneusdoek schreef: 24 nov 2020, 10:09 Man van de match volgens HLN: Duckens Nazon, penaltycadeau voor OHL en Brys boos.

Een (voor mij tenminste) onverhoopt punt dat aantoont dat de spelers (nog) achter Muscat staan. Muscat is dus tot nader order gered. Na Standard en deze wedstrijd waar er voor elke meter gevochten werd, zie ik DMM hem niet vervangen. Hopelijk kunnen we met De Ridder wat beter voetbal brengen, want met vechtvoetbal alleen zal het kantje boordje blijven tot op het einde van het seizoen. :stvv:

https://www.hln.be/belgisch-voetbal/gee ... ~adab12f2/

Aan het slot van een vrij evenwichtig eerste halfuur waarin beide teams wel af en toe dreigden maar geen echte doelkansen afdwongen, kwamen de bezoekers op voorsprong. Nazon speelde drie Leuvenaars op een hoopje en knalde droog in de verste hoek. De Haïtiaanse Fransman liep meteen richting Leuvense bank om Marc Brys te jennen. Toen die trainer was van STVV kreeg Nazon nauwelijks speelkansen. Het leverde hem geel op. Brys kon ermee leven: “Voetbal is emotie, ik hou van zo’n reactie.”

OHL trachtte nog voor de rust terug te slaan en slaagde daar ook in, met medewerking van ref Jasper Vergoote. Die zag een penalty in een botsing tussen Malinov en Sankhon. Diezelfde Vergoote die OHL op speeldag twee naliet in de blessuretijd een huizenhoge penalty te fluiten die de Leuvenaars de zege had kunnen opleveren. Late compensatie? Henry knalde vanop de stip zijn zesde van het seizoen binnen, ruststand 1-1.

STVV kwam scherp uit de kleedkamer en kreeg twee uitgelezen kansen. Nazon liet evenwel na om slecht uitverdedigen van Ouedraogo af te straffen, waarna de bedrijvige Suzuki Filippov de 1-2 op een schoteltje aanbood, maar de Oekraïner legde de bal langs de verkeerde kant van de paal.

Pas halfweg de tweede helft kwam OHL weer in de wedstrijd. De ingevallen Tamari zorgde voor dreiging. En twintig minuten voor tijd kwamen de Leuvenaars op voorsprong, toen Malinov na een ingestudeerde hoekschop Eppiah - zijn eerste speelminuten dit seizoen - bediende, en de bal via een Truiens been in doel ging.

OHL nam de wedstrijd helemaal in handen en kwam nog een paar keer bijna tot scoren. De oogst leek binnen, maar zeven minuten voor tijd sloegen de bezoekers terug. Nazon zette opnieuw de OHL-defensie voor schut en knalde zijn tweede van de avond binnen: 2-2.

Duplus naar kliniek
Na de match was OHL-coach Brys niet te spreken over Chris Durkin: “Hij torpedeerde Frédéric Duplus bewust. Onze aanvoerder, na een revalidatie van drie maanden pas hersteld van een zware blessure, moest naar het ziekenhuis afgevoerd worden met een zware knieblessure. Ik vrees dat hij weer voor lange tijd out is.”
Ik vind dat Durkin daar absoluut geen schuld treft. Hij gaat weliswaar stevig/agressief druk zetten, MAAR doet absoluut geen beweging met de voet naar zijn tegenstander. Het is de verdediger zijn uitzwaaiend been dat Durkin raakt, waardoor hij geblesseerd raakt.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door STimVV »

Ik zou zelfs meer durven zeggen. Het is verdoeme Duplus zijn eigen schuld.
Iedereen die gevoetbald heeft weet dat je op deze manier je tegenstander makkelijk een kaart kan aan naaien. Met risico op een blessure. Dit was wat mij betreft een schoolvoorbeeld. In een slakkegangetje naar die bal gaan en net op het laatste moment dat een speler op volle snelheid aan komt de bal wegtrappen , zodat contact onvermijdelijk is, om dan wenend neer te gaan. Gelukkig steekt Durkin zijn voet zelfs niet uit of hij kreeg inderdaad rood. Maar hij doet echt niets.
Duplus had perfect wat sneller naar die bal kunnen lopen en/of kunnen terugspelen naar de keeper. Maar hij zocht zelf contact en een kaart.
Spijtig voor hem dat hij hier nu een scheenbeenbreuk aan oploopt, maar hij had zelf ook slimmer kunnen zijn.

Nu, los daarvan. Ik zou Durkin schoon terug in de tribune zetten... want mannekes... wat wat was die weer zwak. Hij komt echt te kort op alle vlakken.
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Jacques schreef: 24 nov 2020, 10:05
Jacques schreef: 20 nov 2020, 18:11 Ik denk niet dat Nazon liefst rond een diepe spits speelt. Het beste dat hij kan doen is als een Boli van den Aldi wroeten voorin..
Goed gewroet van onze Boli van den Aldi, bekroond met twee zelf afgedwongen doelpunten. :cool:

Mentaliteit zat goed, de organisatie idem, ondanks dat het een half geïmproviseerde opstelling was met af en toe vier achteraan en drie verdedigende middenvelders. OHL blijft een basketploeg, Brys een zagevent en de ref een fooraap die zo irritant was dat hij in provinciale wat tikken had kunnen krijgen. :yes: Wij pakken vier gele kaarten, terwijl Malinov van OHL in zijn eentje er al drie had moeten krijgen. :roll:
We hadden deze match altijd moeten winnen. We krijgen een onnozele strafschop tegen in de stijl van degene die we kregen op Eupen op Suzuki, we geven een doelpunt weg omdat we staan te slapen bij een stilstaande fase, we missen een halve en hele open kans begin tweede helft (Nazon en Filippov) en of de 2-3 helemaal achter de lijn geweest is, is twijfelachtig. Maar dat heb je als je eenmaal in de kelder verzeild bent geraakt, dan moet je drie keer zo hard werken voor de punten en aanvallend is het al zoveel werken en wurgen om een deftige aanval op de mat te leggen. Ik sluit me aan bij Henri en Lindoke. Ik zou het geen angst noemen, maar het is duidelijk dat we in balbezit vaak geforceerd en overhaast voetballen wegens een gebrek aan systeem en looplijnen. Als ge snel wilt spelen, maar ge hebt niet de technische bagage om dat uit te voeren en/of ge weet niet waar ploegmaats lopen, loopt het heel vaak fout en dat zie je bij ons. Vooral bij Suzuki was het bij momenten pijnlijk om te zien, loopt overal, gaat vaak in duel, maar ik kan me in aanvallend opzicht van hem amper een geslaagde actie voor de geest halen. Een coach die een aanvallend systeem erin slijpt zou zo welkom zijn. Dat is trouwens perfect verzoenbaar met het vechtvoetbal dat we in balverlies vaak spelen.

Een punt is ok, het is een stapje in de goede richting, maar het hadden er altijd drie moeten zijn.

Suzuki gaf zowel de assist op de gemiste kans van Nazon als op de grote misser van Filipov. Twee mooie assists toch.
Schimpen steunt STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door Brusselmans »

Vouch schreef: 24 nov 2020, 09:46 Dit was het voetbal van Delorge-Buvens-Hayen-Debroux-Rocky Peeters... Véél vuur, hard in de duels, knokken om het gebrek aan kwaliteit te compenseren.

Elke zagevent van de laatste 5 jaar zou nu stante pede een abo moeten gaan halen. DIT IS WAT ZE WILDEN! Het technische van vb. onder Brys was niet goed genoeg, te weinig vuur, paste niet bij ons Truiense mentaliteit. Die is nu terug, "graag" nu ook alle zageventen terug!
Zo wonderbaarlijk was het technische voetbal van OHL nu ook weer niet, dat was ook maar pottekestamp.
En zo snel mogelijk een fout maken bij de opbouw, nog op de eigen helft van STVV.

Ik vond het van STVV kant een behoorlijk match.
Jammer van de misser van Flippe, dat zou toch niet mogen.
Die van Nazon, tsja zo heeft Boli er +/- 100 gedaan, dus hij heeft nog marge om een held te worden.
Dan had Suzuki ook 2 assists mogen bijschrijven, want ze waren loepzuiver.

Dikke score ook voor Schmidt, goede match van Colo en Asa !!!
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 13: OHL Leuven- STVV(Ma23/11 20.45 uur.)

Bericht door BoemBoem »

Vechtvoetbal, degradatievoetbal, pottekestamp,...

Als er iets gisteren goed zat bij ons, dan was het wel de mentaliteit. Wat van de meeste hier toch niet echt gezegd kan worden.
Ge speelt op Leuven, dat toch wel als revelatie gezien wordt en als een goed voetballende ploeg gekend staat.
Ik vind, in alle nederigheid, dat het volledig onze verdienste is dat de daar gisteren absoluut niks van gemerkt hebben. Integendeel, alle kansen opgeteld en de belachelijke penalty afgetrokken hadden we gisteren met ruime cijfers moeten winnen.
Vergeet nooit vanwaar we komen en waar we al sinds 1924 voor staan. Daarom kan ik van de mentaliteit, inzet en grinta van gisteren veel harder genieten dan van het eindeloze gebrei voor onze 16meter. Het gebrei waar ik de laatste seizoenen ook van genoten heb trouwens, wanneer het zich voordeed tenminste.

Filippov is een aanwinst, ondanks zijn misser van gisteren. Net als caccace en caufriez trouwens. Ik vraag mij wel af hoeveel Nazon nog beter kan. Die speelt de eerste helft echt wel een heel goede match. Sterk, snel, doelgericht en technisch meer dan ok.
Het feit dat hij Brys wou belachelijk maken heb ik wel mijn bedenkingen. Het is niet Brys zijn fout dat hij 10kg te zwaar stond de afgelopen 24maand. Als prof moet ge uzelf maar onderhouden en zorgen dat de coach uw potentieel ziet. Dat potentieel zag niemand hier trouwens in Nazon, en iedereen die zegt van wel is een leugenaar. Wat die man gisteren liet zien had ik nooit verwacht.
Met de mentaliteit van gisteren komt het goed, zeker weten.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Plaats reactie