Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Alles over de wedstrijden van STVV
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Louis XIV »

Willy Roelands schreef: 28 nov 2020, 19:54 :geel: De laatste 2 wedstrijden werden ons 4 punten ontnomen en daar kan de trainer niets aan doen en ook de spelers niet. Het was het laatste half uur overduidelijk wat de bedoeling van Alen was, fouten tegen STVV werden niet gefloten en de kleinste fout tegen wel. Als die fout van Gaufrier wordt gefloten dan worden er zo 20 per wedstrijd gefloten. Soms scheuren ze het truitje bijna van hun lijf.
Dikke schande. Dit heeft volgens mij niets te maken met de onbekwaamheid maar wel met de vooringenomenheid en de controlecommisse ziet er blijkbaar geen erg in.
Dat is waar, arbitrage had op Den Dreef en vandaag tegen Waasland zijn invloed op het resultaat, jammer genoeg in ons nadeel maar....als je daar altijd moet naar kijken om tekorten eigen kwaliteit te verdoezelen dan ben je niet goed bezig. Punten die we pakten op Eupen waren ook gestolen (Suzuki schwalbe).
Nieuwe trainer die het maximale uit een groep kan halen en die verstand heeft van voetbal had hier al lang moeten staan. Sukkel nog maar wat verder.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Roman »

Dat ze weer eens door de scheids geflikt worden is ontegensprekelijk : als dit fout was dan was het zeker een fout op Nazon en dus strafschop.
Maar is dat de enige reden van het puntenverlies ? Neen, dat hebben ze aan zichzelf te danken ! Na een behoorlijke eerste helft waar er niet voldoende efficiëntie was en het slechts 1-0 bleef, een draak van een tweede helft tegen een onmondig WB (want laten we niet vergeten dat er op ons kunstgras dit seizoen niet veel slechter zijn opwachting zal maken ? Dat je dit doet bij 1-0 tegen een topper, ok dat is aannemelijk maar tegen deze ploeg die echt niks voorstelde, blijf verdomme uw spel spelen en scoor die 2de en of 3de.
Wie heeft in godsnaam uitgevonden van Caufriez (samen met Sankhon) de opbouw te laten verzorgen (vooral in de 2de helft) ??? Dramatisch tot en met terwijl er niks meer over links ging.
Daarbij vond ik de man waar volgens o.a. onze kangeroe blijkbaar alles van afhangt, De Ridder, vandaag ook gene vette. Als het een beetje tegenzit had hij aanvang tweede helft door zijn getreuzel een goal op zijn kap en de kans in de eerste helft mocht hij ook wel beter mee doen.
Zal ofwel een lange harde strijd worden ofwel zal het redelijk snel duidelijk worden maar in dat geval geenszins met een positieve afloop.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Crazy Horse »

We hebben veel spelers maar weinig goeie. De trainer is gewoon iemand die elf spelers opstelt. En soms enkele daarvan vervangt.
Met dit gegeven ben je een zwakke ploeg. Zoals ik al herhaaldelijk aangaf : de schuld hiervan ligt bij het bestuur.
Dat is namelijk niks waard. Het woord 'bestuur' onwaardig.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Brusselmans »

Een afspiegeling van alles ;
Als je 5 corners na mekaar mag trappen, en geen enkele lijkt nog maar op een corner, dan stel ik mij toch enkele vragen ...
- Waar zit je met je gedachten ?
- Is dat moedwillig, of is dit het maximum van je kwaliteiten ?
- Als het al 3 x niks is, waarom grijpt er niemand in om iemand anders te laten trappen. Je moet nu ook niet volharden in het nutteloze, dat is toch complete waanzin ?
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Mobius »

Brusselmans schreef: 28 nov 2020, 20:54 Een afspiegeling van alles ;
Als je 5 corners na mekaar mag trappen, en geen enkele lijkt nog maar op een corner, dan stel ik mij toch enkele vragen ...
- Waar zit je met je gedachten ?
- Is dat moedwillig, of is dit het maximum van je kwaliteiten ?
- Als het al 3 x niks is, waarom grijpt er niemand in om iemand anders te laten trappen. Je moet nu ook niet volharden in het nutteloze, dat is toch complete waanzin ?
Klopt volledig. Als prof mogen er toch MINSTENS 3 van de 5 goed getrapt zijn zeker? Maar geen enkele dus. Ik vind dat straf.
truieneer
Berichten: 107
Lid geworden op: 08 jul 2013, 14:37
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door truieneer »

Slappe soep. Puntenverlies zelfs over u afgeroepen.
Muscat kan het niet, en moet eruit wil je nog voldoende tijd hebben om dit om te draaien met deze groep.

Waarom stoppen Cacace/Sankhon quasi altijd met lopen als ze middellijn zien? Je hebt 3 man in de spits, laat dan Cacace/Sankhon in samenspel met de centrale middenvelders de flank eens openleggen en een voorzet voor de goal gooien!
Altijd dat gegudder centraal :mad: :mad:

Wissels niets waard en dan een scheids die het allemaal niet meer helemaal juist ziet, krijg je deksel op de neus.

Ik vrees voor op “le Canonier” :ill: :ill:

Greetje
wiekes
Berichten: 874
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door wiekes »

Ze zullen het nooit leren altijd die onnodige fouten maken laat die speler toch die bal aannemen wat gaat die doen met zijn rug naar de gool ze weten dat ze die fouten tegenkrijgen zie maar vorige week met die strafschop zo zal het nog een lang gevecht worden om erin te blijven
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door smol »

Toppunt van de zwakke 2e helft waren inderdaad de 5 zwakke corners op 1 minuut van Colidio.

Muscat... Tja om iedereen tevreden te houden selecteert hij wekelijks 25 spelers op vrijdag en roteert hij regelmatig tussen bepaalde spelers zodat bijna niemand echt ontevreden is.
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Roman »

Mobius schreef: 28 nov 2020, 21:02
Brusselmans schreef: 28 nov 2020, 20:54 Een afspiegeling van alles ;
Als je 5 corners na mekaar mag trappen, en geen enkele lijkt nog maar op een corner, dan stel ik mij toch enkele vragen ...
- Waar zit je met je gedachten ?
- Is dat moedwillig, of is dit het maximum van je kwaliteiten ?
- Als het al 3 x niks is, waarom grijpt er niemand in om iemand anders te laten trappen. Je moet nu ook niet volharden in het nutteloze, dat is toch complete waanzin ?
Klopt volledig. Als prof mogen er toch MINSTENS 3 van de 5 goed getrapt zijn zeker? Maar geen enkele dus. Ik vind dat straf.
Blijkbaar denkt onze staf het warm water te hebben uitgevonden door een hoekschop naar de eerste paal te trappen, nog succesvol ook na 7 minuten. Dit kan een verrassingseffect inhouden maar blijkbaar hebben ze blijkbaar de opdracht om dat altijd te doen. Kan mis zijn hoor, maar het lijkt er sterk op.
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door STimVV »

Mobius schreef: 28 nov 2020, 21:02
Brusselmans schreef: 28 nov 2020, 20:54 Een afspiegeling van alles ;
Als je 5 corners na mekaar mag trappen, en geen enkele lijkt nog maar op een corner, dan stel ik mij toch enkele vragen ...
- Waar zit je met je gedachten ?
- Is dat moedwillig, of is dit het maximum van je kwaliteiten ?
- Als het al 3 x niks is, waarom grijpt er niemand in om iemand anders te laten trappen. Je moet nu ook niet volharden in het nutteloze, dat is toch complete waanzin ?
Klopt volledig. Als prof mogen er toch MINSTENS 3 van de 5 goed getrapt zijn zeker? Maar geen enkele dus. Ik vind dat straf.
Voor mij was het nu wel duidelijk dat die corners richting 1e paal van Colidio de opdracht waren...
De laatste 2 thuismatchen scoor je 2x. 2 keer op corner. 2 keer door een corner vanop rechts richting 1e paal. Suzuki tegen Genk. Pol vandaag.
Dat je voetballend tot geen uitgespeelde kansen komt vind ik veel erger.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door stvvilvoorde »

Met deze trainer red je het niet.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door smol »

Mouscron pakt een punt tegen Brugge. Met de luxe van enkele spelers rust te geven.
Sinds de nieuwe trainer heerst er een andere mentaliteit bij de Henegouwers.
Maar bij ons houden Meekers en zijn Japanse vrienden de ogen gesloten voor de gebreken van Muscat.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door voetballiefhebber »

smol schreef: 28 nov 2020, 22:39 Mouscron pakt een punt tegen Brugge. Met de luxe van enkele spelers rust te geven.
Sinds de nieuwe trainer heerst er een andere mentaliteit bij de Henegouwers.
Maar bij ons houden Meekers en zijn Japanse vrienden de ogen gesloten voor de gebreken van Muscat.
Moeskroen heeft de laatste weken mentaliteit getoond. In Genk speelden ze een schitterende eerste helft. In de tweede helft konden ze niet meer, omdat ze ook een dikke maand stil hadden gelegen door de vele coronabesmettingen.


Boffin zijn woorden op de facebookpagina van STVV spreken ook boekdelen:

Waarom worden bij STVV geen ex-spelers bij de club betrokken? De Japanners houden elkaar de hand boven het hoofd om hun wanbeleid toe te dekken.

Danny Boffin
vraag het eens ne voorzitter die niks te zeggen heeft moet zeggen en doen wat ze hem opdragen en ze werken met hun mensen ze beloven veel maar dat zijn alleen maar woorden
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Jan Bulder »

smol schreef: 28 nov 2020, 22:39
Maar bij ons houden Meekers en zijn Japanse vrienden de ogen gesloten voor de gebreken van Muscat.
Geen enkele deftige trainer wil hier nog komen om de ploeg van Tateishi te moeten opstellen.

Muscat is een handpop, die doet wat er van hem gevraagd wordt.

Tateishi is de kanker die buiten moet, en hij mag Muscat meenemen.
Gebruikersavatar
Crazy Horse
Berichten: 83
Lid geworden op: 14 jul 2015, 21:26

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Crazy Horse »

Beste Bulder, ik vrees dat je gelijk hebt.
Het is - als we het zo bekijken - en helaas, we kunnen bijna niet meer anders dan de realiteit onder ogen zien - heel erg gesteld met onze club. 180 graden bocht : van de meest sympathie opwekkende club van weleer naar de meest banaal vermarkte platte commerce club.
Mijn hart bloedt - ik schrijf echt niet graag zo'n negatieve post. Maar het is zo - het is wat men ervan heeft gemaakt.
Crazy Horse may be crazy, but he's not stupid.
Plaats reactie