Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Alles over de wedstrijden van STVV
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door STimVV »

De hele 2e helft geen enkele kans bij elkaar kunnen frommelen. Zelfs geen enkele keer op goal getrapt geloof ik.
In een thuismatch tegen Beveren! Samen met Moeskroen de zwakste ploeg van 1A. Als je dan in een match die je MOET winnen op eigen veld niet meer kan dat dit...
Muscat had al een maand terug in Australie moeten zitten!
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Yellow Feaver »

Als uw spitsen de hele match achteruit moeten lopen om bij te springen in uw middenveld tegen och arme Waasland Beveren waardoor uwe aanval gewoon weg is hebt ge als trainer zwaar gefaald.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door vdl »

STimVV schreef: 28 nov 2020, 18:26 De hele 2e helft geen enkele kans bij elkaar kunnen frommelen. Zelfs geen enkele keer op goal getrapt geloof ik.
In een thuismatch tegen Beveren! Samen met Moeskroen de zwakste ploeg van 1A. Als je dan in een match die je MOET winnen op eigen veld niet meer kan dat dit...
Muscat had al een maand terug in Australie moeten zitten!
Zeker dat wij niet de zwakste ploeg zijn, was eigenlijk verwonderd dat Beveren begon zonder hun topschutter.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door metser »

Ik denk nog altijd als Je de armen om de aanvaller legt er in 90% een fout zal gesloten worden. Maar goed. Ieder zijn mening. Die man verdienttoch niet in een slappeploeg te staan. Eens opgeteld hoeveel balverlies of slechte inspeelpassen hij had ? Je komt met je twee handen niet toe! Dinsdag in moeskroen de boot is en je bent 100 % kandidaat voor 1b
voetballiefhebber
Berichten: 2693
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door voetballiefhebber »

Moeskroen is sinds zijn laatste 2 versterkingen en de nieuwe coach beter geworden dan STVV. Nu zijn wij de allerslechtste met een heel onevenwichtige kern. Filipov heeft het misschien wel moeilijk in de match, maar zijn corners waren wel gevaarlijk. Dat kunnen we van Colidio niet zeggen.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Franz »

Tis toch simpel: als je vandaag er vol voor gaat en in je eigen kansen gelooft win je deze wedstrijd altijd.
Schrik om te winnen, dat was het vandaag! Ziet er niet goed uit voor de rest van de degradatiestrijd.
Nieuwe trainer aub!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4165
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door lindoke »

Muscat ontslaan gaat misschien niet de oplossing zijn. Maar hem houden is een garantie op een desastreuze afloop. Indien het beleid nu geen plan B heeft wat betreft een trainer en hem na vandaag nog houdt is dit absoluut onbegrijpelijk.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jones
Berichten: 3187
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Jones »

Op basis van de eerste helft verdien je de winst. Op basis van de tweede verdien je die niet. Terugkruipen, geen actie. Het blijft pijnlijk duidelijk dat we geen echte 10 hebben. Filippov doet zijn best maar is niet zijn positie. Lee komt tekort ook.
Voorde rubriek wintertransfers heb ik een voorstel : stuur Colidio terug, verhuur Balongo aan KVK Wellen in 3e amateur en koop u ne goeie 6 en een 10.
Je voetbalt naar je mogelijkheden en dat is zeer zwak. Een 6 puntenmatch en dan zo weinig grinta in de tweede helft. Tegen Moeskroen geen winst dinsdag en Muscat ligt buiten bij mij.
omeloe
Berichten: 1166
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door omeloe »

Franz schreef: 28 nov 2020, 18:37 Tis toch simpel: als je vandaag er vol voor gaat en in je eigen kansen gelooft win je deze wedstrijd altijd.
Schrik om te winnen, dat was het vandaag! Ziet er niet goed uit voor de rest van de degradatiestrijd.
Nieuwe trainer aub!
Een nieuwe trainer is niet voldoende . De spelersgroep is veel te zwak en met dit japans bewind zie ik het niet goed komen .
Alhoewel met 22 miljoen euro aan wintertransfers weet je maar nooit . :headbang:
Deze wedstrijd was het aankijken niet waard , dit doe ik mezelf niet meer aan !
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door smol »

In eerste instantie erg boos op kwal Alen. Ja je kan deze fase fluiten maar dan fluit je ook strafschop op Nazon.
Maar Alen buiten beschouwing gelaten was dit een wedstrijd tussen de 2 slechtste ploegen uit 1A. De ploeg met 't meeste geluk zal 1A overleven.
Schmidt : degelijk maar niet vrijuit bij het doelpunt
Buata : voldoende en de betere van Cauffriez
Garcia : voldoende maar kan beter
Cauffriez : elke week wel enkele fouten. Slecht inspelen, veel balverlies. Niet voldoende.
Cacace : veel loopwerk en goede wil maar als linker flank moet je offensief meer kunnen brengen. Haalt nooit de achterlijn.
Sankhon : onherkenbaar. Fout inspelen, slecht positiespel. Zelfs Wolke zou dit beter doen.
Asamoah : een van de betere.
De Ridder : 70' goed daarna was 't op.
Suzuki : goede wil, veel lopen. Moet hoger uitgespeeld worden.
Nazon : idem Suzuki nam bij momenten wat veel hooi op zijn vork. Maar we mogen nu ook geen wonderen van deze jongen gaan verwachten.
Filippov : goede hoekschoppen. Te weinig zichtbaar in 't spelbeeld.

De wissels brachten niet veel bij. Colidio kwam scherp in maar deemsterde al snel weg.
Lee : bedrijvig maar speelde de tegenaanval slecht uit.

Kortom te weinig zowel individueel en als team.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door toyotacorolla »

De geschiedenis herhaalt zich jammer genoeg, als het van moeten is ....
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door tesneusdoek »

Geen afstand genomen op één van de twee ploegen die ge onder u kon houden... Dat wordt 1B vrees ik... :roll:
Ik hoop me te vergissen maar ik zie niet hoe deze ploeg met deze trainer een reeks kan neerzetten om vanonder weg te raken. Alles moet 100% meezitten qua blessures, kaarten,...want de tweede linie is te zwak. Er is geen foutenmarge meer... en dan zie ik hoe delicaat De Ridder is, hoe moeilijk we scoren en het spel kunnen maken en dat we vanachter regelmatig cadeaus weggeven... :end:
enrique
Berichten: 2873
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door enrique »

Ik denk dat Roland beter zijn tribune west helemaal ombouwt tot kantoorruimte
Totaal overbodig
Kan zo moeilijk niet zijn
En een nieuwe tribune zuid is helemaal te gek
Nie vergeten, zelfs als ge er deez seizoen inblijft, volgend seizoen zakken er 4 ploegen
Da zijn die dommerikken in Tokyo vergeten
pat@
Berichten: 1080
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door pat@ »

De slechtste tweede helft van het seizoen in offensief opzicht. Het leek wel of ze zo economisch mogelijk speelde naar dinsdag toe.
Qua organisatie was er niets mis. Die van Waasland kregen niets maar dan ook niets klaar. Speel deze match 100 keer opnieuw en de nul blijft 99 keer staan.
De leiding kost je vier punten de laatste twee matchen.
Natuurlijk moet Schmidt beter doen op die fase. Zo iets krijg je alleen aan de hand als je te zegezeker bent.
Het enigste spijtige vind ik het foutje van Caufriez. Die wordt nu met alle zonden overladen terwijl hij tot dan foutloos speelde in verdedigend opzicht. Aanvallend wordt hij beter en beter, al moet hij soms eens beseffen dat hij geen Messi is.
Aangezien hij een verkeerde kleur van haardos heeft is het voor velen een makkelijke prooi om op te bashen.
Willy Roelands
Berichten: 171
Lid geworden op: 27 mei 2016, 19:35

Re: Speeldag 14: STVV-Waasland-Beveren (za 28-11 om 16:15h)

Bericht door Willy Roelands »

:geel: De laatste 2 wedstrijden werden ons 4 punten ontnomen en daar kan de trainer niets aan doen en ook de spelers niet. Het was het laatste half uur overduidelijk wat de bedoeling van Alen was, fouten tegen STVV werden niet gefloten en de kleinste fout tegen wel. Als die fout van Gaufrier wordt gefloten dan worden er zo 20 per wedstrijd gefloten. Soms scheuren ze het truitje bijna van hun lijf.
Dikke schande. Dit heeft volgens mij niets te maken met de onbekwaamheid maar wel met de vooringenomenheid en de controlecommisse ziet er blijkbaar geen erg in.
Plaats reactie