Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door vdl »

Stef van Winckel heeft de twijfelachtige eer om ploeg in goede banen te leiden.
Hopelijk spaart Brugge zich nog wat voor de CL en kunnen we er iets rapen, al is dat de laatste jaren heel moeilijk gebleken.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door STimVV »

Dankzij de transferpolitiek van Tateishi zal het waarschijnlijk moeten gebeuren met Wolke op rechtsback. Hoera!
Vorig seizoen deed hij het daar al voortreffelijk in de 6-0. *slik
...
Ik was toen aanwezig en dat was om te janken. Dat Wolke sindsdien tot op de dag vandaag daar nog altijd moet gebruikt worden is veelzeggend voor "het beleid".
Anderhalf jaar later is dat probleem nog steeds niet opgelost.
Misschien één van onze centrale verdedigers daar maar zetten? Buatu of Cauffriez.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door Franz »

Als er ooit een match is waar we werkelijk NIETS te verliezen hebben is het wel deze: dus vol gas vooruit aanvallen, en Brugge fysiek pijn proberen doen. Al wordt het 6-3!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef: 04 dec 2020, 13:57 Dankzij de transferpolitiek van Tateishi zal het waarschijnlijk moeten gebeuren met Wolke op rechtsback. Hoera!
Vorig seizoen deed hij het daar al voortreffelijk in de 6-0. *slik
En toch nog verkozen tot speler van het seizoen, de brute held :love:

:mrgreen:
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door voetballiefhebber »

Het enige 'geluk' dat STVV heeft, is dat de match in Brugge tussen twee zeer belangrijke Europese wedstrijden in valt. Club zal ook wel blij zijn dat net nu de zwakste tegenstander uit de competitie langskomt. Daarom vermoed ik dat Club zonder veel gas te geven op 3-0 staat en vanaf dan het nog rustiger gaat aanpakken om niet meer te veel energie te gebruiken richting Lazio.

Supporter van een club word je al heel vroeg en dit ben je eigenlijk voor het leven. De trainers zijn niet de hoofdschuldigen, want dat is het bestuur. Tateishi en Pinto moeten buiten, want die mannen zijn net als een zware ziekte voor onze club. De club genezen kan enkel als die rotte appels vervangen worden door bekwame mensen.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door fruitboerke »

voetballiefhebber schreef: 04 dec 2020, 14:55 Het enige 'geluk' dat STVV heeft, is dat de match in Brugge tussen twee zeer belangrijke Europese wedstrijden in valt. Club zal ook wel blij zijn dat net nu de zwakste tegenstander uit de competitie langskomt. Daarom vermoed ik dat Club zonder veel gas te geven op 3-0 staat en vanaf dan het nog rustiger gaat aanpakken om niet meer te veel energie te gebruiken richting Lazio.

Supporter van een club word je al heel vroeg en dit ben je eigenlijk voor het leven. De trainers zijn niet de hoofdschuldigen, want dat is het bestuur. Tateishi en Pinto moeten buiten, want die mannen zijn net als een zware ziekte voor onze club. De club genezen kan enkel als die rotte appels vervangen worden door bekwame mensen.
Die hele Japanse rattenest mag voor mijn part morgen opstappen , maar wie gaat deze club overnemen in de comateuze toestand waarin ze zich momenteel bevind ? Welke weldoener met verstand van voetbal zit te wachten om zijn centen in een club als STVV te steken ? Succes met de zoektocht . :roll:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door tesneusdoek »

fruitboerke schreef: 04 dec 2020, 15:44
voetballiefhebber schreef: 04 dec 2020, 14:55 Het enige 'geluk' dat STVV heeft, is dat de match in Brugge tussen twee zeer belangrijke Europese wedstrijden in valt. Club zal ook wel blij zijn dat net nu de zwakste tegenstander uit de competitie langskomt. Daarom vermoed ik dat Club zonder veel gas te geven op 3-0 staat en vanaf dan het nog rustiger gaat aanpakken om niet meer te veel energie te gebruiken richting Lazio.

Supporter van een club word je al heel vroeg en dit ben je eigenlijk voor het leven. De trainers zijn niet de hoofdschuldigen, want dat is het bestuur. Tateishi en Pinto moeten buiten, want die mannen zijn net als een zware ziekte voor onze club. De club genezen kan enkel als die rotte appels vervangen worden door bekwame mensen.
Die hele Japanse rattenest mag voor mijn part morgen opstappen , maar wie gaat deze club overnemen in de comateuze toestand waarin ze zich momenteel bevind ? Welke weldoener met verstand van voetbal zit te wachten om zijn centen in een club als STVV te steken ? Succes met de zoektocht . :roll:
:Roland: (ofschoon noch het woord "weldoener" noch "verstand van voetbal" op hem toepasselijk zijn...) :boemel:
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door Smurf »

Indien Clement rust gunt aan Vormer, Vanaken, De Ketelaere,... hebben we wel een kans. Maar die hadden we de vorige drie wedstrijden ook. Als we die wedstrijden nuchter bekijken, zat een 9 op 9 er ook in (niet eens overdreven).
Tegen OHL waren we beter (redelijk goede wedstrijd toch). Tegen Beveren sta je tot in de slotminuut voor (wel een snertmatch). Tegen Moeskroen lig je ook absoluut niet onder (wel bedenkelijk niveau). Helaas zit het telkens wat tegen (belachelijke tegendoelpunten) en missen we opgelegde kansen. Dat scheelt al snel een punt of 5.
Het klassement had er helemaal anders kunnen en moeten uitzien. Maar daar zijn we natuurlijk niets mee en 'domme tegendoelpunten' en 'open kansen missen' is typisch voor een ploeg waar het niet draait en waar vertrouwen ontbreekt (of waar je haast pertinent weigert om met je beste 11 te spelen)

Helaas verloopt het meestal zo bij STVV.

Ik vrees dus dat we een goede wedstrijd gaan spelen op Club Brugge, maar genadeloos gepoept worden.
Waar kan ik trouwens inzetten op het volgende: Colidio komt Suzuki vervangen, eist in de laatste minuut een penalty op en mist.
Gebruikersavatar
AirMontella
Berichten: 1315
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:36

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door AirMontella »

Geen Colidio, Ito, Lee, Mmaee, Matsubara in de kern.

Wel Balongo en Jhonny Lucas.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door Halenaar »

AirMontella schreef: 04 dec 2020, 16:43 Geen Colidio, Ito, Lee, Mmaee, Matsubara in de kern.

Wel Balongo en Jhonny Lucas.
En Konate :zot:
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door pat@ »

AirMontella schreef: 04 dec 2020, 16:43 Geen Colidio, Ito, Lee, Mmaee, Matsubara in de kern.

Wel Balongo en Jhonny Lucas.
Dat is bij de grove borstel erdoorheen gegaan.
Volgens mij zijn enkel de jongens met een voorbeeldige profmentaliteit geselecteerd.
Voor eenmalig de vedetten eens wakker te schudden kan het gene kwaad.

Zaterdagavond weten we of het geholpen heeft. Bij Brugge zitten ze terug in de flow sinds Zenit. Clement verwacht terug hetzelfde voetbal dit weekend. Ik weet niet of Schrijvers, Okereke en co dat zelfde niveau kunnen brengen. Daar ligt onze kans om iets te rapen. Beginnen ze met dezelfde elf als woensdag is het een hopeloze zaak.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door Jacques »

Smurf schreef: 04 dec 2020, 15:57 Indien Clement rust gunt aan Vormer, Vanaken, De Ketelaere,... hebben we wel een kans. Maar die hadden we de vorige drie wedstrijden ook. Als we die wedstrijden nuchter bekijken, zat een 9 op 9 er ook in (niet eens overdreven).
Tegen OHL waren we beter (redelijk goede wedstrijd toch). Tegen Beveren sta je tot in de slotminuut voor (wel een snertmatch). Tegen Moeskroen lig je ook absoluut niet onder (wel bedenkelijk niveau). Helaas zit het telkens wat tegen (belachelijke tegendoelpunten) en missen we opgelegde kansen. Dat scheelt al snel een punt of 5.
Het klassement had er helemaal anders kunnen en moeten uitzien. Maar daar zijn we natuurlijk niets mee en 'domme tegendoelpunten' en 'open kansen missen' is typisch voor een ploeg waar het niet draait en waar vertrouwen ontbreekt (of waar je haast pertinent weigert om met je beste 11 te spelen)

Helaas verloopt het meestal zo bij STVV.

Ik vrees dus dat we een goede wedstrijd gaan spelen op Club Brugge, maar genadeloos gepoept worden.
Waar kan ik trouwens inzetten op het volgende: Colidio komt Suzuki vervangen, eist in de laatste minuut een penalty op en mist.
Die weddenschap over Colidio wil ik graag met u aangaan. ;) :P
Voor de rest ben ik het eens met uw analyse en prognose.
Overdrijven is een kunst
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door vdl »

Halenaar schreef: 04 dec 2020, 16:50
AirMontella schreef: 04 dec 2020, 16:43 Geen Colidio, Ito, Lee, Mmaee, Matsubara in de kern.

Wel Balongo en Jhonny Lucas.
En Konate :zot:
Ik heb een vermoeden dat we de bus gaan parkeren
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door hamster »

Suzuki mogen ze van mij ook op de bus zetten richting Hasselt
hamster
Berichten: 88
Lid geworden op: 12 feb 2012, 23:23

Re: Club Brugge - STVV zaterdag 20.45

Bericht door hamster »

STimVV schreef: 04 dec 2020, 13:57 Dankzij de transferpolitiek van Tateishi zal het waarschijnlijk moeten gebeuren met Wolke op rechtsback. Hoera!
Vorig seizoen deed hij het daar al voortreffelijk in de 6-0. *slik
...
Ik was toen aanwezig en dat was om te janken. Dat Wolke sindsdien tot op de dag vandaag daar nog altijd moet gebruikt worden is veelzeggend voor "het beleid".
Anderhalf jaar later is dat probleem nog steeds niet opgelost.
Misschien één van onze centrale verdedigers daar maar zetten? Buatu of Cauffriez.
Klinkt goed, Wolke op de rechtsback. Hij deed het goed tegen Waasland Beveren.
Plaats reactie