Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door Jack »

Johan schreef:ik vrees een beetje dat we bewust uit eerste worden geduwd vanwege ons kunstgrasveld. Dit is een doorn in de ogen van de voetbalbond en clubs.
Ik zie dat stvv door slechte (bewuste) arbitrage iedere match benadeeld word door de scheidsrechters en VAR. De meeste gele en rode kaarten,terwijl
ik vind dat we eigenlijk niet brutaler of gemener zijn dan de andere clubs. Feit is dat we daarbuiten een vogel voor de kat zijn door de zielige aanpak van DMM. Een triestige verzameling van derderangs spelers, over het paard getilde pseudovedetten a la Suzuki . Ik vrees dat het over en uit is voor dit STVV. Vreselijk.
Ik vrees dat we gewoon slecht zijn. Zou het ook niet vooral daaraan kunnen liggen dat we laatste staan?
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door Stan »

Jack schreef: 14 dec 2020, 08:01
Johan schreef:ik vrees een beetje dat we bewust uit eerste worden geduwd vanwege ons kunstgrasveld. Dit is een doorn in de ogen van de voetbalbond en clubs.
Ik zie dat stvv door slechte (bewuste) arbitrage iedere match benadeeld word door de scheidsrechters en VAR. De meeste gele en rode kaarten,terwijl
ik vind dat we eigenlijk niet brutaler of gemener zijn dan de andere clubs. Feit is dat we daarbuiten een vogel voor de kat zijn door de zielige aanpak van DMM. Een triestige verzameling van derderangs spelers, over het paard getilde pseudovedetten a la Suzuki . Ik vrees dat het over en uit is voor dit STVV. Vreselijk.
Ik vrees dat we gewoon slecht zijn. Zou het ook niet vooral daaraan kunnen liggen dat we laatste staan?
Wat indien er 2 ploegen zouden zijn, die geen licentie krijgen?
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door stvvilvoorde »

Stan schreef: 14 dec 2020, 10:05
Wat indien er 2 ploegen zouden zijn, die geen licentie krijgen?
Staat nu in de reglementen (afgelopen zomer gestemd), dat indien er extra-sportieve zakkers zijn, deze niet de plaats innemen van de sportieve zakkers.
In het geval van extra-sportieve zakkers, vermindert men gewoon het aantal ploegen in 1A voor het daaropvolgende seizoen.

Nog zo'n regeltje van afgelopen zomer dat ons serieus kan kloten:
Indien de competitie niet meer afgewerkt kan worden en minstens de helft van de matchen zijn gespeeld, dan is de stand definitief.
Laatst gewijzigd door stvvilvoorde op 14 dec 2020, 10:54, 1 keer totaal gewijzigd.
ertee
Berichten: 481
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door ertee »

stvvilvoorde schreef: 14 dec 2020, 10:40
Stan schreef: 14 dec 2020, 10:05
Wat indien er 2 ploegen zouden zijn, die geen licentie krijgen?
Staat nu in de reglementen (afgelopen zomer gestemd), dat indien er extra-sportieve zakkers zijn, deze niet de plaats innemen van de sportieve zakkers.
In het geval van extra-sportieve zakkers, vermindert men gewoon het aantal ploegen in 1A voor het daaropvolgende seizoen.

Nog zo'n regeltje van afgelopen zomer dat ons serieus kan kloten:
Indien de competitie niet meer afgewerkt kan worden en de helft van de matchen zijn gespeeld, dan is de stand definitief.
Op naar het BAS! :stvv:
enerkey
Berichten: 2102
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door enerkey »

Ja je leest het ene negatieve na het andere. Nu gaat het er na vandaag op neerkomen dat je volgend seizoen tegen de U21 van de G5 gaat mogen klooien. Die 1B gaat echt een hell hole worden. En eerste amateur wordt niet beter want daar gaan ze dan de reserven van Antwerp, Charleroi en consoorten gaan dumpen. Wordt wachten tot die dan allemaal degraderen alvoren het potentieel terug iets interessanter kan worden.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4187
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door stvvilvoorde »

ertee schreef: 14 dec 2020, 10:44 Op naar het BAS! :stvv:
Het BAS gaat er dit seizoen niks aan veranderen.
De reglementen zijn aangepast.
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door de Jos »

Het reproductiegetal van 'Operatie Redding' schommelt m.i. momenteel rond de 0.7 en moet dringend terug boven de 1 geraken. Op basis van de (toegegeven: weinige) matchen die ik dit seizoen heb gezien, zie ik dat echter niet meteen meer gebeuren voor de winterstop. Denk zelfs dat het 'andere' reproductiegetal terug 'sneller' onder de 1 zakt, dan dat van ons erboven :)

Tegenwoordig heb ik zelfs moeite om me op te laden en het kaske te pakken om naar Eleven te zappen als STVV speelt. Wai wai wai... Vrees dat een kuur in 1B ons deel zal worden.
ertee
Berichten: 481
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 16: STVV-Sporting Charleroi (za 12-12-2020 om 20:45)

Bericht door ertee »

stvvilvoorde schreef: 14 dec 2020, 10:51
ertee schreef: 14 dec 2020, 10:44 Op naar het BAS! :stvv:
Het BAS gaat er dit seizoen niks aan veranderen.
De reglementen zijn aangepast.
Er was ook een reglement omtrent wedstrijdvervalsing, maar dat heeft ook niet veel soelaas gebracht. Net zoals er bijvoorbeeld reglementen zijn voor licenties en het feit dat clubs niet in handen mogen zijn van makelaars. Enfin, het was natuurlijk (vooral) sarcastisch bedoeld.
Plaats reactie