Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Alles over de wedstrijden van STVV
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Bartman »

lindoke schreef:
Bartman schreef: 31 dec 2020, 16:36
Stan schreef:
Bartman schreef: 31 dec 2020, 15:05
BoemBoem schreef: Toeval misschien niet, maar er was tegen Standard toch ook wel een hele goeie schmid nodig hoor..
Klopt. Maar dat mag ook wel na de dure punten die hij ons gekost heeft tegen enkele rechtstreekse concurrenten. Voor mij krijgt Schmidt een dikke onvoldoende, mag zeker vertrekken in deze mercato.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Iedere keeper maakt wel eens fouten (topper Courtois met terugspeelbal). Eén ding is zeker. Schmidt heeft ons ook al punten gewonnen en ... noem mij eens een keeper in België die even sterk is op hoge ballen. Waar je vroeger zat te beven op corners en voorzetten, kan je nu gerust zijn met een imposante Schmidt.
Klopt. Zo lang er niemand op doel trapt ben je gerust.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Ik ben het toch eens met Stan hoor. Schmidt is volgens mijn bescheiden mening een zeer goede doelman. Zoals Stan aanhaalt maakt hij soms fouten maar is hij op hoge ballen een van de besten in de JPL. Heeft bovendien een zeer goede traptechniek en kan met een lange bal iemand heel precies bereiken. Ik denk trouwens dat hij dit seizoen nog op een zeer hoog niveau gaat spelen en dat hij op het einde van het seizoen absoluut niet meer te houden is voor ons.
Ik hoop dat je gelijk hebt. Maar het zou me toch verbazen indien hij tegen Brugge nog in doel staat. Tenzij Steppe nog steeds niet fit is natuurlijk.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Plaats reactie