Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Alles over de wedstrijden van STVV
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door enrique »

Esteeveevee schreef: 30 dec 2020, 23:05 Straffe reeks.
Suzuki scoorde zijn 15 de goal voor STVV op 2 seizoenen.
Dit jaar zijn 8 ste.
Dat begint al te tellen.
Nog geen Filip Fiers of Sidibe. Laat staan Mbona of Boli.
Harry Cnops ? Hoeveel heeft die er ooit gemaakt voor STVV ?
En Kamada ?
Desire is de referentie... ;)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Stvv_eng »

Konaté heeft zijn contractverlenging verdiend vandaag. Brüls ipv Colidio en je hebt iemand die wel de laatste bal kan spelen. Colidio veel inzet en goede wil maar heeft het Amuzu/Doku syndroom. Die laatste passes/schoten zijn vaak slordig.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Yellow Feaver »

smol schreef: 30 dec 2020, 22:10
tweety schreef: 30 dec 2020, 22:03 Ik vind konaté eigenlijk wel een nuttige match spelen. Sober, kuist wel wat op voor de verdediging en zijn lengte is ook wel een troef vandaag.
Vind ik ook goed spelen, zeer goed positiespel.
Ben wel opnieuw ontgoocheld in Cacace voorlopig. Aanvallend totaal niks bijbrengend en daarnet bij de kans van Holzhauser liet hij deze gewoon weglopen in zijn rug !
Klopt. Cacace heeft veel potentieel en al goede wedstrijden gespeeld. Maar vandaag nam hij bij alle belangrijke momenten de verkeerde beslissing en liet Holzhauser zomaar los.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Dreke »

Vier opvallende technische fouten van Coilidio op beslissende momenten vandaag. Drie keer verdwijnt zo de mogelijkheid om tot een geweldige kans te komen en één keer is de afwerking op provinciaal niveau. Dat is echt niet ok.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door stvvilvoorde »

Goede match van Konate en De Ridder.
Achterin ook iedereen sterk.
Suzuki scoort mooi op voorzet van colidio en had tweede helft ook een goede kans met de kop.
Beide blijven toch progressie maken tov paar weken terug.
Colidio loopt enorm veel meters, de cruciale laatste pass is vandaag meermaals niet goed genoeg gegeven.
Conditioneel moet je erg top zijn om die rol aan te kunnen en vrees dat er op dat gebied toch nog wel wat werk is.
Maar vind wel dat hij terug groeit, ziet de opening wel, de uitvoering is nog ondermaats.
Caufriez minder aanwezig dan de vorige matchen, veel van zijn acties zien er toch iets te onzuiver uit om echt certitude op die plek te worden.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Yellow Feaver »

Dreke schreef: 30 dec 2020, 23:38 Vier opvallende technische fouten van Coilidio op beslissende momenten vandaag. Drie keer verdwijnt zo de mogelijkheid om tot een geweldige kans te komen en één keer is de afwerking op provinciaal niveau. Dat is echt niet ok.
Idd, kreeg in de eerste helft ook heel andere rol dan de vorige matchen. Wel perfecte assist.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door ertee »

stvvilvoorde schreef: 30 dec 2020, 23:45 Goede match van Konate en De Ridder.
Achterin ook iedereen sterk.
Suzuki scoort mooi op voorzet van colidio en had tweede helft ook een goede kans met de kop.
Beide blijven toch progressie maken tov paar weken terug.
Colidio loopt enorm veel meters, de cruciale laatste pass is vandaag meermaals niet goed genoeg gegeven.
Conditioneel moet je erg top zijn om die rol aan te kunnen en vrees dat er op dat gebied toch nog wel wat werk is.
Maar vind wel dat hij terug groeit, ziet de opening wel, de uitvoering is nog ondermaats.
Caufriez minder aanwezig dan de vorige matchen, veel van zijn acties zien er toch iets te onzuiver uit om echt certitude op die plek te worden.
Caufriez kreeg vandaag ook veel minder ruimte dan de voorbije twee wedstrijden.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door vdl »

Zo zie je maar wat een goeie trainer doet, tegenover een pipo uit Australië.
9 op 12 tegenover 11 op 45.
En je ziet welke spelers niet meer aan bod komen,geen Lee, Ito, Matsubaru.
Neen nu staan er mannen met kracht en loopvermogen.
Dat Teixeira en Garcia zolang uit de ploeg gehouden werden, is eigenlijk toch schandalig, al moet ik zeggen dat ik ook even dacht dat Tex zijn tijd voorbij was.
Vraag me wel af of Colombato hier nog een toekomst heeft, als zelfs Durkin de voorkeur krijgt.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Vouch »

3 punten en voor de rest...

Mààr, op dit ogenblik zijn die 3 punten zoveel belangrijker dan de manier waarop, dat we serieus tevreden mogen zijn. Wie had dat gedacht bij zijn aanstelling? 9/12 met deze kern. Niemand denk ik. Ik hoopte op een 5-6 punten nog voor Nieuwjaar om dan (ook daar weer hopen) de terugronde aan te vatten met een versterkte ploeg. Nu pakt Maes efkes 3 overwinningen op rij. Dikke bal!

Enfin, het bevestigd wel wat ik al voor het seizoen dacht, deze groep is te goed om te degraderen. Want Maes kan (blijkbaar) veel, maar hij kan ook niet met de cast van FC De Kampioenen 9/9 pakken in 1A. Er moet nog altijd wel kwaliteit aanwezig zijn om mee te werken. (Waarmee ik niet bedoel dat er geen werk is aan deze kern).

Enfin, 2020 is op sportief vlak toch nog afgesloten met een vrolijke noot. We moeten alleen naar onszelf kijken, maar toch liever met onze reeks de winterstop in, dan met die van Cercle. Die hun broek plakt nog wel even..., en zij hebben een "hell of a month" in januari: starten met Eupen (thuis)--> winst noodzakelijk want dan zijn er de matchen Beerschot (uit), Standard (thuis), Antwerp (uit), Kortrijk (uit) en Club ("thuis").
Nee, ik zie het voor Cercle nog zwarter in dan voor Moeskroen, die toveren toch wel weer iets uit de hoed.

Fijn Eindejaar iedereen en vier Nieuwjaar toch nog zo goed als jullie kunnen!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Jones »

Met Maes aan het begin aan het roer sta je enkele plaatsen hoger dan nu en haalde je betere spelers als de Jappen luisteren tenminste.
In de winter en de zomer je balast overboord gooien. Een stuk of 4-5
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Brusselmans »

Suzuki, daar wil ik het toch even over hebben.

Was blijkbaar de absolute superster in Aziê, en dan ging zijn avontuur richting Europa.
Over zijn Nederlandse passage weet ik niet zoveel te zeggen, maar hier werd hij vooral de vallende ster.
Hier en daar eens eens een opflakkering, maar voor de rest veel op de grond liggen, veel "ai", veel gemekker en veel armgezwaai.
OK, er werden fouten op hem gemaakt, maar het porselein brak bij het minste in duizenden stukken.
Het was wekelijks een pijnlijk schouwspel zonder meer.
Iedereen vroeg zich af wat de Aziatische CL voorstelde als dit de absolute topper daar was.

En plots ... plots is daar de Suzuki die alles ineens brengt wat van een ster verwacht wordt, nog meer zelfs, want hij is ook nog eens aanvallende en defensieve middenvelder ook nog, geeft assists, scoort.

Ik heb eens geschreven dat ik benieuwd was wat het zou geven als een trainer hem aan de praat kreeg, en dat is blijkbaar nu gebeurd.
Ik weet niet wat Maes hem in de oren gefluisterd of gebulderd heeft, maar vanuit het niets deze transformatie kent amper zijn gelijke denk ik.

Een goeie 2000 jaar geleden is er ook eens ene verrezen op dezelfde wonderbaarlijke manier, ze spreken er nu nog van en luiden zelfs de klokken ervoor !

Ik ga niet dagdromen, daarvoor volstaan enkele weken niet.
Feit is wel wel dat zijn marktwaarde plotseling gigantisch gestegen is, zodat hij onmogelijk houdbaar is voor STVV. Misschien nog een geluk dat hij zo laat in gang geschoten is, alhoewel ik denk dat er toch enkele wakkere managers rondlopen die ook zien wat ze zien.

Wat ik wil zeggen : deze Suzuki, met hetgeen hij nu brengt, is de absolute superster van STVV, HET uithangbord, de man die Japanse sponsors gek maakt om vele Yen's door te storten.

24 jaar, ik weet niet hoe lang zijn contract hier nog loopt.
Als hij dit nog kan brengen de resterende matchen na nieuwjaar, dan zien we hem na de zomer nooit meer terug, en zal de transfersom een pak, maar echt een pak meer zijn dan die van Tomi.
Deze (ik schrijf wel degelijk DEZE) Suzuki, das iets van rond de 20/25 miljoen!

Het mirakel van Staaien so far.
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef: 31 dec 2020, 08:13 Suzuki, daar wil ik het toch even over hebben.

Was blijkbaar de absolute superster in Aziê, en dan ging zijn avontuur richting Europa.
Over zijn Nederlandse passage weet ik niet zoveel te zeggen, maar hier werd hij vooral de vallende ster.
Hier en daar eens eens een opflakkering, maar voor de rest veel op de grond liggen, veel "ai", veel gemekker en veel armgezwaai.
OK, er werden fouten op hem gemaakt, maar het porselein brak bij het minste in duizenden stukken.
Het was wekelijks een pijnlijk schouwspel zonder meer.
Iedereen vroeg zich af wat de Aziatische CL voorstelde als dit de absolute topper daar was.

En plots ... plots is daar de Suzuki die alles ineens brengt wat van een ster verwacht wordt, nog meer zelfs, want hij is ook nog eens aanvallende en defensieve middenvelder ook nog, geeft assists, scoort.

Ik heb eens geschreven dat ik benieuwd was wat het zou geven als een trainer hem aan de praat kreeg, en dat is blijkbaar nu gebeurd.
Ik weet niet wat Maes hem in de oren gefluisterd of gebulderd heeft, maar vanuit het niets deze transformatie kent amper zijn gelijke denk ik.

Een goeie 2000 jaar geleden is er ook eens ene verrezen op dezelfde wonderbaarlijke manier, ze spreken er nu nog van en luiden zelfs de klokken ervoor !

Ik ga niet dagdromen, daarvoor volstaan enkele weken niet.
Feit is wel wel dat zijn marktwaarde plotseling gigantisch gestegen is, zodat hij onmogelijk houdbaar is voor STVV. Misschien nog een geluk dat hij zo laat in gang geschoten is, alhoewel ik denk dat er toch enkele wakkere managers rondlopen die ook zien wat ze zien.

Wat ik wil zeggen : deze Suzuki, met hetgeen hij nu brengt, is de absolute superster van STVV, HET uithangbord, de man die Japanse sponsors gek maakt om vele Yen's door te storten.

24 jaar, ik weet niet hoe lang zijn contract hier nog loopt.
Als hij dit nog kan brengen de resterende matchen na nieuwjaar, dan zien we hem na de zomer nooit meer terug, en zal de transfersom een pak, maar echt een pak meer zijn dan die van Tomi.
Deze (ik schrijf wel degelijk DEZE) Suzuki, das iets van rond de 20/25 miljoen!

Het mirakel van Staaien so far.
Nu komt het uit : Brusselmans is de manager van Suzuki.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door wiekes »

Verdiend gewonnen tegen Wilrijk, die mentaal en fysiek op zijn te veel wedstrijden, hebben die er meer gespeeld dan stvv? die moesten nu nog altijd in amateur klasse zitten failliet gegaan met miljoenen schulden er zijn ex spelers en bedrijven die nog altijd op hun geld aan het wachten zijn maar het zal bij wachten blijven, ze nebben hun naam terug Beerschot v.a.v en hun stamnummer13 en dat is maar allemaal normaal.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door fruitboerke »

Yellow Feaver schreef: 31 dec 2020, 00:09
Dreke schreef: 30 dec 2020, 23:38 Vier opvallende technische fouten van Coilidio op beslissende momenten vandaag. Drie keer verdwijnt zo de mogelijkheid om tot een geweldige kans te komen en één keer is de afwerking op provinciaal niveau. Dat is echt niet ok.
Idd, kreeg in de eerste helft ook heel andere rol dan de vorige matchen. Wel perfecte assist.
Ik zie een gedreven Colidio de laatste matchen met veel inzet en goede wil maar oh zo ongelukkig in die passing . Die man moet echt op dat vlak deftig bijgeschaafd worden want hij verkwanseld veel te veel mogelijke doelkansen . Ik vrees dat door de komst van Bruls het verhaal van Colidio wel eens uit gaat zijn en dat hij zich tevreden zal moeten stellen met een invallersrol. Voor mij persoonlijk geen enkel probleem . Bruls is voetballend gewoonweg veel beter dan Colidio.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 18: STVV-Beerschot-Wilrijk (Woe 30-12 om 20:45)

Bericht door lindoke »

wiekes schreef: 31 dec 2020, 09:35 Verdiend gewonnen tegen Wilrijk, die mentaal en fysiek op zijn te veel wedstrijden, hebben die er meer gespeeld dan stvv? die moesten nu nog altijd in amateur klasse zitten failliet gegaan met miljoenen schulden er zijn ex spelers en bedrijven die nog altijd op hun geld aan het wachten zijn maar het zal bij wachten blijven, ze nebben hun naam terug Beerschot v.a.v en hun stamnummer13 en dat is maar allemaal normaal.
Dat zijn de legale achterpootjes waar er in België heel veel van bestaan en open gehouden worden voor mensen die willen sjoemelen. Je moet alleen de slimme sjoemelaar zien te vinden die die achterpootjes kent.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie