Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Vouch »

Jacques schreef: 26 dec 2020, 23:11 Twee wedstrijden op rij gewonnen op verplaatsing, van wanneer is dat geleden?
Vorig seizoen is het ons 2 keer gelukt: Mechelen uit / Oostende thuis en Kortrijk thuis / Moeskroen uit.

Het is de jaren 2000 niet meer, he man ;) .
Roman
Berichten: 269
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Roman »

Zonder uitzondering allemaal enkele niveaus hoger dan voordien, meer dan één pluim op de hoed van PM wiens grootste verdienste het is een organisatie neer te zetten en iedereen aan het werk te krijgen. Maar nog meer door de voorheen genegeerde "good oldies" Tex en Pol vanonder het stof te halen, waardoor de hele ploeg rust en zelfvertrouwen uitstraalt. Als je dat vergelijkt met Mmaee, amaai wat een verschil. Proficiat
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jacques »

Jebus4life schreef: 26 dec 2020, 22:30 Durkin komt wel bijzonder nuttig in overigens.
Was een zeer slimme, noodzakelijke wissel. Voordien had Siquet te veel ruimte om op te drijven en in te spelen waardoor er telkens dreiging kwam via die flank, Durkin nam die ruimte goed weg. Tactisch sterke wissel van Maes!
Laatst gewijzigd door Jacques op 26 dec 2020, 23:20, 1 keer totaal gewijzigd.
Overdrijven is een kunst
Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Henri is de man »

Sacruzsa schreef: 26 dec 2020, 23:01 Da weet ik wel , en was ook verbaasd met die rode kaart , MAAR tis belgië eh en wij zijn maar STVV en niet Bruhhe . Maw Vanaken zal er wel vanaf komen met uitsluiting is genoeg , den onze zal wel een week of 2 mogen brommen
Inderdaad. Kijk gewoon maar eens naar het verslag op Sporza.

...tot Vanaken plots ongelukkig op de enkel van Beck ging staan....

Vs.

... toen Cauffriez vol op de knie van Gavory ging staan....

WTF ??? Vanwaar dat verschil?
Cauffriez raakt tenminste de bal (en het was niet op de knie denk ik)
Laatst gewijzigd door Henri is de man op 26 dec 2020, 23:21, 2 keer totaal gewijzigd.
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Vouch »

Halenaar schreef: 26 dec 2020, 22:51
Jack schreef: 26 dec 2020, 21:27 Hoe fel heeft het bestuur wel niet gefaald met
1 Muscat te halen
2 zolang te wachten met ontslag

Ik zeg niet dat we anders makkelijk seizoen zouden hebben gehad
Ik wel! Maes is ocharmpkes nog geen 3 weken aan de slag en het verschil is duidelijk te merken!

Dat zegt niet alleen heel veel over de trainer (respect Peter!), maar zegt ook genoeg over het ongebruikte potentieel van deze kern!
We hebben nog steeds geen wereldploeg, en we gaan nog dikwijls verliezen. Maar ik heb altijd het gevoel gehad dat we te goed waren om te degraderen. Gelukkig hebben we nu een trainer met vuur, ipv een man die nog niet durft antwoorden als Brys één van zijn jong mannen met de grond gelijk maakt.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6728
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jacques »

Vouch schreef: 26 dec 2020, 23:16
Jacques schreef: 26 dec 2020, 23:11 Twee wedstrijden op rij gewonnen op verplaatsing, van wanneer is dat geleden?
Vorig seizoen is het ons 2 keer gelukt: Mechelen uit / Oostende thuis en Kortrijk thuis / Moeskroen uit.

Het is de jaren 2000 niet meer, he man ;) .
Thuis-uit ok, maar tweemaal uit na elkaar? Komt natuurlijk sowieso minder vaak voor door de kalender, maar met onze statistieken op verplaatsing nog veel minder, denk ik.
Overdrijven is een kunst
pat@
Berichten: 1077
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door pat@ »

Het is weer wat vrijer ademen zo. Van amper geen kwaliteit naar het gevoel van, nog twee man erbij en we kunnen iedereen aan.
Durkin en Konaté zijn prima ingevallen. Wat een vooruitgang die laatste, ondanks zijn 27 jaar, blijft maken mag gezien worden. Niet vergeten dat hij 5/6 jaar geleden nog in de Duitse 'provincial' voetbalde.
Ik denk dat Asamoah zijn plaatsje ook zoetjes aan kwijt aan het raken is. Dan zit je ook nog met Colombatto

In de rand betreffende onze Argentijn en zijn quarantaine. Die maakte vandaag een leuk uitje met zijn madame richting Atomium. Hij wou dat misschien nog gezien hebben.
Laatst gewijzigd door pat@ op 26 dec 2020, 23:38, 1 keer totaal gewijzigd.
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Yellow Feaver »

Suzuki: goal, assist en zich weer kapot gewerkt...just saying .
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Vouch »

Jacques schreef: 26 dec 2020, 23:19
Vouch schreef: 26 dec 2020, 23:16
Jacques schreef: 26 dec 2020, 23:11 Twee wedstrijden op rij gewonnen op verplaatsing, van wanneer is dat geleden?
Vorig seizoen is het ons 2 keer gelukt: Mechelen uit / Oostende thuis en Kortrijk thuis / Moeskroen uit.

Het is de jaren 2000 niet meer, he man ;) .
Thuis-uit ok, maar tweemaal uit na elkaar? Komt natuurlijk sowieso minder vaak voor door de kalender, maar met onze statistieken op verplaatsing nog veel minder, denk ik.
Gij stelt nogal eisen man. Daar ga ik niet achter zoeken hoor. :D
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door STimVV »

pat@ schreef: 26 dec 2020, 23:29 In de rand betreffende onze Argentijn en zijn quarantaine. Die maakte vandaag een leuk uitje met zijn madame richting Atomium. Hij wou dat misschien nog gezien hebben.
Toch maar rustig om die jongen in een slecht daglicht te stellen. Vandaag ging het resultaat van zijn 2e coronatest bekend zijn. Als die voor de 2e keer negatief zou zijn mocht hij vandaag weer meetrainen.
Als je dan goed nieuws krijgt mag je wel een wandeling gaan maken vind ik...
Yellow Feaver
Berichten: 1818
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Yellow Feaver »

STimVV schreef: 26 dec 2020, 23:33
pat@ schreef: 26 dec 2020, 23:29 In de rand betreffende onze Argentijn en zijn quarantaine. Die maakte vandaag een leuk uitje met zijn madame richting Atomium. Hij wou dat misschien nog gezien hebben.
Toch maar rustig om die jongen in een slecht daglicht te stellen. Vandaag ging het resultaat van zijn 2e coronatest bekend zijn. Als die voor de 2e keer negatief zou zijn mocht hij vandaag weer meetrainen.
Als je dan goed nieuws krijgt mag je wel een wandeling gaan maken vind ik...
Toch al beter dan Debruyn, die is zonder weten van Hein vandaag met het vliegtuig op vakantie vertrokken :D
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door STVVninof »

Montanier ligt al buiten
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door vdl »

De conclusie van de laatste twee wedstrijden, Gaufriez is eigenlijk ne rechtsachter,spijtig van de rode kaart.
Speelt er zelfs beter dan Cacace op de linksachter, vond deze toch weer twijfelend.
Zoekt nooit de diepte op, wacht te lang met voorzetten en verliest de bal nog eens dom, waar dan de goal uit valt.
Heel veel loopvermogen dat wel, maar het grote talent moet ik nog altijd zien.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jean-Paul »

Yellow Feaver schreef: 26 dec 2020, 23:29 Suzuki: goal, assist en zich weer kapot gewerkt...just saying .
Het was dan ook zijn beste wedstrijd dit seizoen en hij was verleden week ook verdienstelijk.
Maes zal hem op zijn wedstrijd attitude gewezen hebben. De juiste ingesteldheid en presteren op het veld.
Als je Colidio bezig zag, ik heb hem nog nooit zoveel zien lopen, nog nooit zo intensief bezig gezien.
Het bestuur heeft de juiste man binnengehaald , hij maakt een ploeg beter maar natuurlijk zijn we er nog niet en dat is wat onze coach in het interview na de wedstrijd aanhaalde. Het is makkelijk om hier te verkondigen dat we niet degraderen maar het is op het veld dat er moet gepresteerd worden. Pas dan kan je zeggen dat we kans maken om ons te redden.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jan Bulder »

Yellow Feaver schreef: 26 dec 2020, 23:29 Suzuki: goal, assist en zich weer kapot gewerkt...just saying .
Akkoord, vandaag dikke match. Maar als grootverdiener over alle matchen bekeken: veel te weinig.

Laten we hopen dat hij deze lijn doortrekt.
Plaats reactie