Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
stvv'er
Berichten: 2443
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door stvv'er »

Voor zij die het nog niet weten: 't is voetbal vanavond :D
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door vdl »

stvv'er schreef: 26 dec 2020, 09:34 Voor zij die het nog niet weten: 't is voetbal vanavond :D
We weten het allemaal, de verwachtingen liggen nu eenmaal niet zo hoog.
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Mobius »

vdl schreef: 26 dec 2020, 11:26 We weten het allemaal, de verwachtingen liggen nu eenmaal niet zo hoog.
Bwa, ik ben toch benieuwd hoe Maes deze wedstrijd gaat aanpakken. Hier punten pakken en dan die inhaalmatch tegen Wilrijk winnen en het ziet er terug wat hoopvol uit voor 2021. In het andere geval wordt het warmer en warmer vrees ik.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door stvvilvoorde »

Dusenne, Fai en waarschijnlijk ook Laifis er niet bij aan Standard-kant.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 26 dec 2020, 13:46 Dusenne, Fai en waarschijnlijk ook Laifis er niet bij aan Standard-kant.
Oulare is er dus ook niet en Muleka komt pas uit blessure dus denk ook niet dat die zal starten. Vanheusden er natuurlijk ook niet bij en ik lees overal dat de supporters om hun jeugdspelers vragen.

Ik moet zeggen een beter moment om tegen Standard te spelen bestaat haast niet.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Timme »

Stvv_eng schreef: 26 dec 2020, 13:57
stvvilvoorde schreef: 26 dec 2020, 13:46 Dusenne, Fai en waarschijnlijk ook Laifis er niet bij aan Standard-kant.
Oulare is er dus ook niet en Muleka komt pas uit blessure dus denk ook niet dat die zal starten. Vanheusden er natuurlijk ook niet bij en ik lees overal dat de supporters om hun jeugdspelers vragen.

Ik moet zeggen een beter moment om tegen Standard te spelen bestaat haast niet.
Helaas heeft Standard vorige week tegen de toen rode lantaarn verloren.. Dat zie ik niet nog eens gebeuren. Nu, iedere wedstrijd moet gespeeld worden. Ik hoop op een stunt en de kentering.
Kom op Kanaries!
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jones »

Daar krijg ik tranen van in de ogen sè. Nostalgie, beleving, clubliefde, eigen kweek, veel supporters in één geheel samengebundeld. Supporters die afhaken beseffen niet dat dat helpt hun club op termijn kelderen. Blijven steunen door dik en dun, in alle miserie ook. Blijven zingen, blijven namen scanderen.Ondanks het minder voetbal laten zien dat de supporters geen passanten zijn maar de ziel van de club. Zoals Antwerp en KV Mechelen. Fier zijn op het clublogo, de tweekoppige adelaar in het geel en baluw en de traditieclub die nooit verloren mag gaan. Op zoek blijven gaan naar Limburgs talent ook. Geniet u mee van dit filmpje van STVV op Standard : https://www.youtube.com/watch?v=P9aOjV3XRho
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door lindoke »

Jones schreef: 26 dec 2020, 16:25 Daar krijg ik tranen van in de ogen sè. Nostalgie, beleving, clubliefde, eigen kweek, veel supporters in één geheel samengebundeld. Supporters die afhaken beseffen niet dat dat helpt hun club op termijn kelderen. Blijven steunen door dik en dun, in alle miserie ook. Blijven zingen, blijven namen scanderen.Ondanks het minder voetbal laten zien dat de supporters geen passanten zijn maar de ziel van de club. Zoals Antwerp en KV Mechelen. Fier zijn op het clublogo, de tweekoppige adelaar in het geel en baluw en de traditieclub die nooit verloren mag gaan. Op zoek blijven gaan naar Limburgs talent ook. Geniet u mee van dit filmpje van STVV op Standard : https://www.youtube.com/watch?v=P9aOjV3XRho
Ja, maar wat een ploeg dat we toen hadden met Danny, Desiré, Claude........olalaaaaaaaaaaa
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Vouch »

Eigenlijk is een eervolle match vandaag al heel goed, liefst natuurlijk met een puntje maar winst op Sclessin zou héél straf zijn. Krijg je er 4 in uw netten, dan is het broze goed gevoel na Zulte alweer ver weg. Van het resultaat tegen Beerschot hangt veel meer af. Net zoals ik voorspelde verliest Cercle alweer, als we nu 3 op 6 kunnen pakken, vertrekken ze in Brugge op winterstop met kak in de broek. Dat is iets heel ambetant, als dat een paar weken moet blijven plakken, dus liever in hun broek dan in die van ons.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door BoemBoem »

Misschien kunnen we beter forfait geven en ons concentreren op Beerschot dan?!

Komaan zeg.. altijd die excuses van ‘hier moeten/gaan/kunnen we niks rapen’..
elke match moet gespeeld worden en in de situatie waarin we ons bevinden zal er toch tegen zulke ploegen punten geraapt moeten worden hoor.. Onze concurrenten doen het ook..

Iedereen wil de ziel van STVV terug, maar langs de andere kant geven we onszelf gewonnen voor de match begint..
Giantkiller, mes tussen de tanden, ... nog bekend bij iemand ?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jan Bulder »

BoemBoem schreef: 26 dec 2020, 18:59 Misschien kunnen we beter forfait geven en ons concentreren op Beerschot dan?!

Komaan zeg.. altijd die excuses van ‘hier moeten/gaan/kunnen we niks rapen’..
elke match moet gespeeld worden en in de situatie waarin we ons bevinden zal er toch tegen zulke ploegen punten geraapt moeten worden hoor.. Onze concurrenten doen het ook..

Iedereen wil de ziel van STVV terug, maar langs de andere kant geven we onszelf gewonnen voor de match begint..
Giantkiller, mes tussen de tanden, ... nog bekend bij iemand ?
Inderdaad. Voor zij die denken dat we al die thuiswedstrijden tegen Germinal Wilrijk, Cercle, Moeskroen, Mechelen, Leuven ... gewoon even gaan winnen => Beetje realiteitszin. Je moet punten pakken waar mogelijk, eender waar, tegen eender wie. Al is het een punt in Luik. Elke match is nu een finale. Anders zal het niet lukken. We zitten in een zeer penibele situatie.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door enerkey »

Die Montanier is nog altijd niet ontslagen. Een deel van de spelersgroep van Standard is hem beu. Misschien een goed moment om er te gaan spelen.
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door smol »

Geen Belgen probleem volgens sommigen...

Balongo op de bank ipv Filippo :lollig:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door vdl »

Maes geeft dezelfde spelers terug vertrouwen, is toch zoals ik het graag zie, zo kneed je een ploeg.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Haspengouw »

vdl schreef: 26 dec 2020, 20:14 Maes geeft dezelfde spelers terug vertrouwen, is toch zoals ik het graag zie, zo kneed je een ploeg.
Ik had Konaté laten staan, deed het goed...
Plaats reactie