Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Brusselmans »

Schmidt, Caufriez, Durkin, Konaté, Suzuki, Nazon, De Ridder, Colidio...
Weet niet of Mmae, Wolke ea er al waren voor de komst van DMM, ma da was toch wel minder ....

Goed doordacht en uitgebalanceerd transferbeleid in alle linies ... als ik de commentaren hier lees !
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Yellow Feaver »

Jan Bulder schreef: 27 dec 2020, 00:43
Yellow Feaver schreef: 26 dec 2020, 23:29 Suzuki: goal, assist en zich weer kapot gewerkt...just saying .
Akkoord, vandaag dikke match. Maar als grootverdiener over alle matchen bekeken: veel te weinig.

Laten we hopen dat hij deze lijn doortrekt.
Klopt idd. Maar ik leg de schuld hiervan toch bij Muscat.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jean-Paul »

Brusselmans schreef: 27 dec 2020, 01:04 Schmidt, Caufriez, Durkin, Konaté, Suzuki, Nazon, De Ridder, Colidio...
Weet niet of Mmae, Wolke ea er al waren voor de komst van DMM, ma da was toch wel minder ....

Goed doordacht en uitgebalanceerd transferbeleid in alle linies ... als ik de commentaren hier lees !
Absoluut geen doordacht transferbeleid natuurlijk maar Maes haalt het onderste uit de kan met die spelers, gebruikt hun goede kwaliteiten en verbergt hun zwakkere kwaliteiten. Voetbal is nog steeds een ploegsport en iedere speler die zowel zijn kwaliteit als zijn gebrek beseft zal beter presteren zonder dat het super spelers zijn.
Volgens mij hebben Ito, Nakamura , Colombatto en Lee ook nog groeimarge maar het is aan die spelers zelf of ze hun kwaliteiten ten volle willen gebruiken.
Ik vond het eerste half uur op Standard gewoon perfect en het had evengoed op dat moment 1-4 kunnen staan.
De Belgische competitie is geen topvoetbal maar wel een zeer competitieve en spannende en de spelers met hun beperkingen moeten dan ook tip top in orde zijn.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door stvvilvoorde »

Beste match van Suzuki in ons shirt.
Als hij dit kan verderzetten, kan ik nog fan worden.
Schmidt heeft ons heel wat punten verloren de laatste weken, maar vandaag wint hij er wel drie.
Vouch
Berichten: 1102
Lid geworden op: 30 jun 2015, 23:06

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Vouch »

Jean-Paul schreef: 27 dec 2020, 08:32
Brusselmans schreef: 27 dec 2020, 01:04 Schmidt, Caufriez, Durkin, Konaté, Suzuki, Nazon, De Ridder, Colidio...
Weet niet of Mmae, Wolke ea er al waren voor de komst van DMM, ma da was toch wel minder ....

Goed doordacht en uitgebalanceerd transferbeleid in alle linies ... als ik de commentaren hier lees !
Absoluut geen doordacht transferbeleid natuurlijk maar Maes haalt het onderste uit de kan met die spelers, gebruikt hun goede kwaliteiten en verbergt hun zwakkere kwaliteiten. Voetbal is nog steeds een ploegsport en iedere speler die zowel zijn kwaliteit als zijn gebrek beseft zal beter presteren zonder dat het super spelers zijn.
Volgens mij hebben Ito, Nakamura , Colombatto en Lee ook nog groeimarge maar het is aan die spelers zelf of ze hun kwaliteiten ten volle willen gebruiken.
Ik vond het eerste half uur op Standard gewoon perfect en het had evengoed op dat moment 1-4 kunnen staan.
De Belgische competitie is geen topvoetbal maar wel een zeer competitieve en spannende en de spelers met hun beperkingen moeten dan ook tip top in orde zijn.
Ze mogen zich op Sclessin toch nog eens bedenken over die Beneliga hoor, want in de Belgische competitie eindig je op deze manier misschien nog wel bij de eerste 8. In die Beneliga is dat een heel jaar degradatievoetbal.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Tompie »

Jacques schreef: 26 dec 2020, 23:19
Vouch schreef: 26 dec 2020, 23:16
Jacques schreef: 26 dec 2020, 23:11 Twee wedstrijden op rij gewonnen op verplaatsing, van wanneer is dat geleden?
Vorig seizoen is het ons 2 keer gelukt: Mechelen uit / Oostende thuis en Kortrijk thuis / Moeskroen uit.

Het is de jaren 2000 niet meer, he man ;) .
Thuis-uit ok, maar tweemaal uit na elkaar? Komt natuurlijk sowieso minder vaak voor door de kalender, maar met onze statistieken op verplaatsing nog veel minder, denk ik.
Vorig seizoen. Zeges in Eupen en Charleroi. Er zat daar wel een gelijkspel tegen Beveren in eigen huis tussen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Jan Bulder »

Gisteren was ik opnieuw fier STVV-fan te zijn.

Hopelijk staat deze 6 op 6 voor een nieuwe start voor onze club, met voorop de redding en naar de komende transferperiodes toe een Tateishi (of iemand anders) die de juiste profielen binnenhaalt voor deze competitie.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door BoemBoem »

Jan Bulder schreef: 27 dec 2020, 15:50 Gisteren was ik opnieuw fier STVV-fan te zijn.

Hopelijk staat deze 6 op 6 voor een nieuwe start voor onze club, met voorop de redding en naar de komende transferperiodes toe een Tateishi (of iemand anders) die de juiste profielen binnenhaalt voor deze competitie.
Oppassen heb Bulder, dubbele accounts mogen hier niet ;) ..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Condor »

Bravo voor de Canaries. Het was een bewogen wedstrijd. Bravo Peter niemand twijfelt nog aan je kunnen,je leeft met hart en ziel mee met de jongens....klasse is dat. Samen met de canaries haal je STVV uit het slop. Het laatste kwartier was moordend en ik herhaal wat ik vroeger reeds schreef dat wanneer je ingedrukt bent is elke los weggetrapte bal een nieuwe aanvaltegen STVV daarom tracht er al voetballend uit te komen dat is beter.
Proficiat voor Geel Blauw.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door voetballiefhebber »

Caufriez zou wel eens een serieuze schorsing kunnen krijgen. Hij kreeg eerder dit seizoen al 3 matchen + 1 voorwaardelijk.

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... ?version=2
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Tompie »

Dacht dat die voorwaardelijke schorsing toen in beroep teniet werd gedaan.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door lakie »

In zijn persmoment na de match besprak Clement de rode kaart van Vanaken... Hij vond de actie wat ongelukkig, Vanaken had helemaal geen intentie om de man te spelen, hij kon zijn voet toch moeilijk wegtoveren? Hij kon wel leven met de uitsluiting (volgens de regels), maar vond de uitsluiting op zich ook voldoende. Er moest geen verdere straf volgen.
Nu, ik denk dat de actie van Cauffriez niet anders was...
Ik ben wel benieuwd of de strafmaat ook hetzelfde gaat zijn!
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Mobius »

lakie schreef: 27 dec 2020, 18:56 In zijn persmoment na de match besprak Clement de rode kaart van Vanaken... Hij vond de actie wat ongelukkig, Vanaken had helemaal geen intentie om de man te spelen, hij kon zijn voet toch moeilijk wegtoveren? Hij kon wel leven met de uitsluiting (volgens de regels), maar vond de uitsluiting op zich ook voldoende. Er moest geen verdere straf volgen.
Nu, ik denk dat de actie van Cauffriez niet anders was...
Ik ben wel benieuwd of de strafmaat ook hetzelfde gaat zijn!
https://sporza.be/nl/2020/12/28/bondspa ... me=DM96800
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 19 : Standard - STVV (zat. 26 december, 20:45 uur)

Bericht door Tompie »

Op Twitter staat er bij de voetbalbond: Oproeping van Maximiliano Caufriez (@stvv) voor het Disciplinair Comité voor het Profvoetbal
Bij de andere rode kaarten van dit weekend staan er al (mogelijke) sancties.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie