Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door lindoke »

Een wedstrijd waarin we niks te verliezen en alles te winnen hebben. Met onze nieuwe nr 10 Bruls en een goede oplossing van PM voor de rechtsachter acht ik ons niet kansloos. Zeker niet als we achteraan een strikte organisatie kunnen neerzetten en stevig kunnen tegenprikken in de omschakeling.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door Esteeveevee »

lindoke schreef: 07 jan 2021, 20:21 Een wedstrijd waarin we niks te verliezen en alles te winnen hebben. Met onze nieuwe nr 10 Bruls en een goede oplossing van PM voor de rechtsachter acht ik ons niet kansloos. Zeker niet als we achteraan een strikte organisatie kunnen neerzetten en stevig kunnen tegenprikken in de omschakeling.
Moet toch geloven dat de RA de spelbepalende factor is in het moderne voetbal.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door BoemBoem »

Esteeveevee schreef: 07 jan 2021, 20:41
lindoke schreef: 07 jan 2021, 20:21 Een wedstrijd waarin we niks te verliezen en alles te winnen hebben. Met onze nieuwe nr 10 Bruls en een goede oplossing van PM voor de rechtsachter acht ik ons niet kansloos. Zeker niet als we achteraan een strikte organisatie kunnen neerzetten en stevig kunnen tegenprikken in de omschakeling.
Moet toch geloven dat de RA de spelbepalende factor is in het moderne voetbal.
Dat zou hij niet mogen zijn.
Maar met het systeem dat wij spelen moet je wel aanvallende flankverdedigers hebben. Anders sta je met 5 man achteraan en wordt je weggedrukt en ben je aanvallend onmondig, wat er in veel wedstrijden reeds gebeurde onder Muscat.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door Jean-Paul »

Ik ben benieuwd naar de opstelling, en ik kijk heel erg naar deze wedstrijd uit. We hebben twee technische en snelle spelers erbij wat kan resulteren in een verhoging in creativiteit en snelheid van uitvoering. Twee belangrijke elementen. Wat betreft de invulling van een rechtervleugel zouden we een speler moeten brengen die vooral voor diepgang kan zorgen maar tevens ook zijn verdedigende taken naar behoren uitvoert. Is dit in het moderne voetbal een resultaat bepalende positie? Natuurlijk daar ligt meestal de ruimte die je nodig hebt om snel tegen te prikken. Brugge zal zeker en vast zijn flanken benutten om Dost in positie te brengen. Kan je veel langs de flank snel omschakelen dan gaat Brugge proberen die flanken meer af te sluiten en dat neemt de druk op onze verdediging af. Organisatie, snel omschakelen en efficiëntie dat zijn de sleutels tot succes.
Welke strategie, tactiek en met welke elf zouden jullie starten?
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door lakie »

Jean-Paul schreef: 07 jan 2021, 21:59
Welke strategie, tactiek en met welke elf zouden jullie starten?
Never change a winning team....
Tenzij je moet natuurlijk...

-------------------------------------------------------------------------- Schmidt --------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------- Buatu ----------------------- Teixeira ------------------------ Garcia ---------------------------------------

-------------- Sankhon ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Cacace ----------

-------------------------------------------------------------- Konaté ---------------- De Ridder ---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------- Colidio -------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------ Nazon ---------------------------------------- Suzuki -----------------------------------------------

Bank: Steppe, Janssens, Asamoah, Durkin, Bruls, Filippov, Mboyo

Sankhon ipv Cauffriez, omdat ik hem puur verdedigend beter vind dan Janssens.
Konaté omdat wat duelkracht en gestalte mag tegen Brugge en hij het niet slecht deed vorige wedstrijden.
Colidio laat ik nu nog staan ten voordele van Bruls, omwille van 'never change a winning team'.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door Yellow Feaver »

lakie schreef: 08 jan 2021, 09:46
Jean-Paul schreef: 07 jan 2021, 21:59
Welke strategie, tactiek en met welke elf zouden jullie starten?
Never change a winning team....
Tenzij je moet natuurlijk...

-------------------------------------------------------------------------- Schmidt --------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------- Buatu ----------------------- Teixeira ------------------------ Garcia ---------------------------------------

-------------- Sankhon ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ Cacace ----------

-------------------------------------------------------------- Konaté ---------------- De Ridder ---------------------------------------------------------

---------------------------------------------------------------------------- Colidio -------------------------------------------------------------------------

------------------------------------------------------ Nazon ---------------------------------------- Suzuki -----------------------------------------------

Bank: Steppe, Janssens, Asamoah, Durkin, Bruls, Filippov, Mboyo

Sankhon ipv Cauffriez, omdat ik hem puur verdedigend beter vind dan Janssens.
Konaté omdat wat duelkracht en gestalte mag tegen Brugge en hij het niet slecht deed vorige wedstrijden.
Colidio laat ik nu nog staan ten voordele van Bruls, omwille van 'never change a winning team'.
Idem
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door fruitboerke »

Ik zou Asamoah op de plaats van Caufriez zetten , ik ben er van overtuigd dat die daar veel beter uit de verf zal komen dan een uitgebluste Sankhon. Colidio zou ik vervangen door Bruls . Voor de rest kan ik mij vinden in de beginopstelling van hierboven.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door Stvv_eng »

fruitboerke schreef: 08 jan 2021, 10:31 Ik zou Asamoah op de plaats van Caufriez zetten , ik ben er van overtuigd dat die daar veel beter uit de verf zal komen dan een uitgebluste Sankhon. Colidio zou ik vervangen door Bruls . Voor de rest kan ik mij vinden in de beginopstelling van hierboven.
Heeft Durkin daar ook niet gespeeld vorig seizoen? Heeft nochtans het loopvermogen ervoor en defensief staat hij wijn mannetje ook wel.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door Jean-Paul »

Stvv_eng schreef: 08 jan 2021, 11:02
fruitboerke schreef: 08 jan 2021, 10:31 Ik zou Asamoah op de plaats van Caufriez zetten , ik ben er van overtuigd dat die daar veel beter uit de verf zal komen dan een uitgebluste Sankhon. Colidio zou ik vervangen door Bruls . Voor de rest kan ik mij vinden in de beginopstelling van hierboven.
Heeft Durkin daar ook niet gespeeld vorig seizoen? Heeft nochtans het loopvermogen ervoor en defensief staat hij wijn mannetje ook wel.
Dat zijn inderdaad twee positieve punten die je opnoemt maar zijn timing is niet dat , hij gaat daar in mijn ogen zwalpen. Asamoah kan op die positie wel uit de voeten en heeft daar meer ruimte voor zich dan centraal wat kan leiden tot een snellere omschakeling en snellere uitvoering wegens technisch beter dan Durkin. En zijn ervaring speelt ook mee.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door lindoke »

Ik zou Brüls sowieso laten starten. We hebben genoeg wedstrijden zonder verbindingsstuk tussen middenveld en aanval gespeeld. Dit is ook zeer nuttig om Brüls een wedstrijd te geven om het niveau van 1ste terug te laten oppikken als voorbereiding van de cruciale wedstrijden die er deze maand moeten gespeeld worden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door STimVV »

Absoluut niet akkoord dat Asamoah geschikt is als rechtervleugelverdediger.
Allez mannen...
Hij heeft daar niet het loopvermogen voor, niet de duelkracht. Daar moet je een "tank" hebben die 90 minuten die lijn op en af loopt.
Asamoah zal daar nooit spelen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door lindoke »

STimVV schreef: 08 jan 2021, 12:18 Absoluut niet akkoord dat Asamoah geschikt is als rechtervleugelverdediger.
Allez mannen...
Hij heeft daar niet het loopvermogen voor, niet de duelkracht. Daar moet je een "tank" hebben die 90 minuten die lijn op en af loopt.
Asamoah zal daar nooit spelen.
Eerlijk gezegd deel ik die mening ook. Lijkt me ook niet echt geschikt om op die positie te spelen. Ik denk niet dat we hem bij STVV al ooit op die positie hebben zien spelen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door Jean-Paul »

STimVV schreef: 08 jan 2021, 12:18 Absoluut niet akkoord dat Asamoah geschikt is als rechtervleugelverdediger.
Allez mannen...
Hij heeft daar niet het loopvermogen voor, niet de duelkracht. Daar moet je een "tank" hebben die 90 minuten die lijn op en af loopt.
Asamoah zal daar nooit spelen.
Ik geef je gelijk hoor, maar als je de mogelijkheden bekijkt, Jansens is ook geen tank en al zeker geen verdediger, de lijn op en af lopen is ook aan hem niet besteed. Sankhon is op zoek naar zichzelf en na zijn vervanging in Waregem is hij en dat merkte je ook in zijn reportage wat down, ook door andere omstandigheden natuurlijk.
Op zich zou enkel Sankhon voor deze positie in aanmerking komen want Vagiannidis is nog niet geselecteerd geweest. Je zou evt ook Buatu daar kunnen posteren en Konaté op Dost laten spelen maar dat gaat ten koste van de zuiverheid en de duelkracht op het middenveld.
Caufriez, Caufriez je hebt ons en de trainer iets aangedaan.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door Stvv_eng »

Jean-Paul schreef: 08 jan 2021, 13:08
STimVV schreef: 08 jan 2021, 12:18 Absoluut niet akkoord dat Asamoah geschikt is als rechtervleugelverdediger.
Allez mannen...
Hij heeft daar niet het loopvermogen voor, niet de duelkracht. Daar moet je een "tank" hebben die 90 minuten die lijn op en af loopt.
Asamoah zal daar nooit spelen.
Ik geef je gelijk hoor, maar als je de mogelijkheden bekijkt, Jansens is ook geen tank en al zeker geen verdediger, de lijn op en af lopen is ook aan hem niet besteed. Sankhon is op zoek naar zichzelf en na zijn vervanging in Waregem is hij en dat merkte je ook in zijn reportage wat down, ook door andere omstandigheden natuurlijk.
Op zich zou enkel Sankhon voor deze positie in aanmerking komen want Vagiannidis is nog niet geselecteerd geweest. Je zou evt ook Buatu daar kunnen posteren en Konaté op Dost laten spelen maar dat gaat ten koste van de zuiverheid en de duelkracht op het middenveld.
Caufriez, Caufriez je hebt ons en de trainer iets aangedaan.
Als ik tussen Asamoah of Sankhon moet kiezen is dat snel gebeurd, maar als we een andere speler mogen verwachten op die positie zal het denk ik toch Durkin worden.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 30: STVV-Club Brugge (zo 10-01 om 20:45)

Bericht door stvvilvoorde »

Jean-Paul schreef: 08 jan 2021, 12:12 Ik zou Asamoah op de plaats van Caufriez zetten , ik ben er van overtuigd dat die daar veel beter uit de verf zal komen dan een uitgebluste Sankhon.
Ik dacht dat hij dat seizoen bij OHL bijna altijd als rechterwinger gespeeld heeft.
Plaats reactie