Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Jebus4life »

Om de 1 of andere reden is dit speeldag 25 (terwijl er 21 matchen gespeeld zijn).
Om een even bizarre reden spelen we dus morgen om 16u30...

Maar het is hoe het is: We trekken naar de Kerels.
KVK beleeft, sportief dan toch, een rustig seizoen. Afgelopen weekend gingen ze dan wel ten onder aan de kust, de speeldagen ervoor stuurden ze Gent & Genk zonder punten terug naar huis.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Esteeveevee »

Met Durkin of gaan iets nieuws proberen ?
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4144
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door lindoke »

Vanaf minuut 1 het gaspedaal volledig indrukken en tegen 100 per uur spelen. Ze gewoon overrompelen en bij de keel grijpen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Stvv_eng »

Esteeveevee schreef: 19 jan 2021, 17:24 Met Durkin of gaan iets nieuws proberen ?
Ik verwacht gewoon Durkin. Op die fout na deed ie het opnieuw degelijk en veel betere opties lopen er niet rond
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Jacques »

Van der bruggen heeft intussen getekend bij Cercle. Na Mboyo en de geruchten ivm Vanderhaeghe opnieuw een basisspeler die vertrekt. Ideaal moment om Kortrijk te treffen.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 19 jan 2021, 19:06 Van der bruggen heeft intussen getekend bij Cercle. Na Mboyo en de geruchten ivm Vanderhaeghe opnieuw een basisspeler die vertrekt. Ideaal moment om Kortrijk te treffen.
Hou het onder ons, maar ik denk ook dat we daar punten kunnen gaan halen omdat de clubleiding toch niet echt geruststellende signalen geeft aan de ploeg en technische staf. Ik denk dat ze bij KVK zich al "gered" voelen...er zijn toch nog veel punten te verdienen en de staartploegen pakken de laatste weken bijna continu punten. Misschien is die (gedwongen) uitverkoop toch niet zo een goed signaal naar de spelers toe...Eens als de mot erin zit en de spelers voelen dat hun toekomst bij de club niet verzekerd is, kunnen er nog rare dingen gebeuren. Volop voor minstens één punt dus!!! :stvv:
Jebus4life
Berichten: 1273
Lid geworden op: 12 dec 2014, 22:20

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Jebus4life »

tesneusdoek schreef: 19 jan 2021, 19:36
Jacques schreef: 19 jan 2021, 19:06 Van der bruggen heeft intussen getekend bij Cercle. Na Mboyo en de geruchten ivm Vanderhaeghe opnieuw een basisspeler die vertrekt. Ideaal moment om Kortrijk te treffen.
Hou het onder ons, maar ik denk ook dat we daar punten kunnen gaan halen omdat de clubleiding toch niet echt geruststellende signalen geeft aan de ploeg en technische staf. Ik denk dat ze bij KVK zich al "gered" voelen...er zijn toch nog veel punten te verdienen en de staartploegen pakken de laatste weken bijna continu punten. Misschien is die (gedwongen) uitverkoop toch niet zo een goed signaal naar de spelers toe...Eens als de mot erin zit en de spelers voelen dat hun toekomst bij de club niet verzekerd is, kunnen er nog rare dingen gebeuren. Volop voor minstens één punt dus!!! :stvv:
Ik weet dat er in Kortrijk rare dingen aan het gebeuren zijn, maar dan moet het wel héél fout lopen. Voor hetzelfde geld houden ze de punten thuis en staan ze op 32 morgenavond ;)

Maar op zich: STVV en in het weekend Cercle. Heb het maar aan de hand dat je 0-6 pakt, maar zelfs dan...
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Smurf »

Al enkele wedstrijden na mekaar (Standard, Beerschot,...) lijkt het inderdaad telkens het goede moment om de tegenstander in kwestie te treffen. Ook nu met Kortrijk.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Brusselmans »

Hopen op een even goede VAR als tegen OHL, anders was het een gewone 1-1 geweest, al weet je dat nooit zeker. Ik heb er niemand iets over horen zeggen trouwens !
Maar naar Kortrijk, op een koude winternamiddag, lange verplaatsing en drassig veld ...
Dat zijn matchen die niemand wil spelen.
Dat is mijn grootste vrees, een 12 op 15 kan ook een beetje dikke nek creëren.
En we kunnen nu eenmaal ook niet alles winnen ook niet.

Die 12 op 15 (18) trouwens ...
Heel goed, en toch blijf je in acuut gevaar, 1 speeldag kan alles omgooien.
Om maar te zeggen, dat de vogel zo goed als verzopen was, in coma lag en aan een loodzware revalidatie bezig is, waar het geen verbazing mag wekken dat de inspanningen een terugslag kunnen teweeg brengen.

Helemaal niet op mijn gemak dus.
Esteeveevee
Berichten: 1032
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Esteeveevee »

Brusselmans schreef: 20 jan 2021, 09:26
Die 12 op 15 (18) trouwens ...
Heel goed, en toch blijf je in acuut gevaar, 1 speeldag kan alles omgooien.
Om maar te zeggen, dat de vogel zo goed als verzopen was, in coma lag en aan een loodzware revalidatie bezig is, waar het geen verbazing mag wekken dat de inspanningen een terugslag kunnen teweeg brengen.

Helemaal niet op mijn gemak dus.
We waren bijna in 1B dat klopt. Een huzarenstukje van Peter M. Niet meer niet minder.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door Jean-Paul »

Je kan stellen dat Maes op tijd binnengehaald werd maar je kan evengoed stellen dat na het debacle in Beerschot het hoogstens tijd was dat Muscat zijn valies mocht pakken. Hadden we dan nu meer punten gehaald? Meer dan waarschijnlijk wel en misschien waren we zelfs al safe, maar dat zijn vijgen na Pasen.
In ieder geval moeten we ons beste spel bovenhalen, een moeilijke wedstrijd maar Mboyo zal ook zijn kennis over de ploeg doorgeven en we hebben een gewiekste trainer.
Met schrik spelen hoef je niet te doen, we zitten in een sterke periode want wie zo Brugge kan wegdrukken en een OHL met 3-1 kan huiswaarts sturen beschikt wel over kwaliteiten om ook op Kortrijk punten te halen.
Normaal gezien heb ik het niet zo op de verplaatsingen naar West-Vlaanderen , in het verleden hebben we er dikwijls het onderspit moeten delven maar ik denk dat ons team klaar is voor de strijd. Op afzondering, de concentratie op scherp zetten en een blok zetten. Winnen we dan leggen we zaterdag de druk bij Moeskroen.
enerkey
Berichten: 2095
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door enerkey »

Esteeveevee schreef: 20 jan 2021, 12:17
Brusselmans schreef: 20 jan 2021, 09:26
Die 12 op 15 (18) trouwens ...
Heel goed, en toch blijf je in acuut gevaar, 1 speeldag kan alles omgooien.
Om maar te zeggen, dat de vogel zo goed als verzopen was, in coma lag en aan een loodzware revalidatie bezig is, waar het geen verbazing mag wekken dat de inspanningen een terugslag kunnen teweeg brengen.

Helemaal niet op mijn gemak dus.
We waren bijna in 1B dat klopt. Een huzarenstukje van Peter M. Niet meer niet minder.
Ook niet op mijn gemak. Zelfs al geloof ik in Maes.
Ik denk spontaan aan een zware Corona uitbraak zoals Beerschot die had. Dan kan je snel terug laatste staan natuurlijk.
Echt hout vasthouden natuurlijk dat we daarvan gespaard blijven.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door darion »

Ale, sjotten op de akker. 3 punten meegraaien.
Er ligt toch maar 1 veld in België altijd goed, dat van ons!
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door ertee »

Het zit ons toch wel mee de laatste tijd.
darion
Berichten: 1509
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 25: Kortrijk-STVV (woe 19-01 om 16:30)

Bericht door darion »

Oef, 2e penalty binnen!
Plaats reactie