Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Stan
Berichten: 297
Lid geworden op: 27 feb 2016, 23:20

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door Stan »

Jones schreef: 23 jan 2021, 20:36
Brusselmans schreef: 23 jan 2021, 20:29 Zwaarste ergernis :Cacace... en niet vandaag alleen. We hebben precies een nieuwe terugtikker, maar nu aan de linkerkant, al weken en weken, behalve die ene aktie vorige match.

Zwaarste ergernis : De Ridder en Kums die werkelijk echt niks goed gedaan hebben. Dan kunnen de spitsen natuurlijk ook niet veel aanvangen, alhoewel Mboyo wel moet scoren natuurlijk.

Zwaarste ergernis : Dat Maes blijft hopen, en niet ingrijpt.
Kums is Bruls maar gelijk heb je. Oudjes zwak. Buatu meestal sterkhouder maar nu 2 keer in de fout. Bruls is voor mij toch een zwakke 10 hoor. Weinig bepalend, weinig zelf op doel trappen ook. Eist weinig de bal op
Als men denkt het met deze 2 transfers in en Garcia verkocht en 1 huurling in, de meubelen gaat redden, zou dat wel eens faliekant kunnen aflopen. Wij hebben geen enkele, maar dan ook geen enkele snelle speler, die een man kan uitschakelen en de lijn kan doen.
STVVninof
Berichten: 579
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door STVVninof »

Het was vandaag echt niet goed, tegen een vervelende tegenstander. Mss zelfs wat collectieve offday. Maar laat ons nu niet al het positieve weggooien. Woensdag beter. Ps: mogen we Kortrijk ook niet gaan toevoegen bij evt degradatiekandidaten?
PT67
Berichten: 4
Lid geworden op: 20 jan 2021, 22:24
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door PT67 »

Dacht je nu echt dat we geen wedstrijd meer gingen verliezen ? Moeskroen vandaag gewoon slim gespeeld. Niet mooi om zien maar gezien hun positie waar ze stonden hebben ze daar recht op ... Verdedigend sterk , de kat uit de boom kijken, agressief op de bal en ondanks minder balbezit toch rijkelijk wat kansen gehad ... Daar moet je u vandaag gewoon bij neerleggen.
Volgende match is weer voor ons ... :onfire:
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door Tompie »

We waren bij momenten meer aan het harken dan aan het voetballen. Na de wissel van Garcia was het voetballend vermogen in de defensie bijzonder pover... Oh juist, die hebben we net verkocht...

Ze vonden ook weinig aanspeelpunten. Bruls zwak, De Ridder continu op de hielen gezeten en als je de bal dan aan Durkin moet geven...

Caufriez probeerde het nog een beetje maar dat is eigenlijk geen flankspeler. En Cacace, daar heb ik mijn mening al genoeg over gegeven.

Neen, we zijn er nog niet.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door voetballiefhebber »

Welke degradatiekandidaat verkoopt in cruciale transferperiode zijn beste verdediger? Daar moet je Tateishi voor heten. En dan nog voor een habbekrats.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk

smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door smol »

Jones schreef: 23 jan 2021, 20:36
Brusselmans schreef: 23 jan 2021, 20:29 Zwaarste ergernis :Cacace... en niet vandaag alleen. We hebben precies een nieuwe terugtikker, maar nu aan de linkerkant, al weken en weken, behalve die ene aktie vorige match.

Zwaarste ergernis : De Ridder en Kums die werkelijk echt niks goed gedaan hebben. Dan kunnen de spitsen natuurlijk ook niet veel aanvangen, alhoewel Mboyo wel moet scoren natuurlijk.

Zwaarste ergernis : Dat Maes blijft hopen, en niet ingrijpt.
Kums is Bruls maar gelijk heb je. Oudjes zwak. Buatu meestal sterkhouder maar nu 2 keer in de fout. Bruls is voor mij toch een zwakke 10 hoor. Weinig bepalend, weinig zelf op doel trappen ook. Eist weinig de bal op
Dit zijn de matchen waarin ik van Bruls de openingen verwacht een nr 10 dus. Neen daarvoor komt hij te kort, reden waarom hij in 1B zat.
Nog erger is dat 't enige voetballend vermogen in uw defensie na vanavond weg is.
Laat het duidelijk zijn dat een Wouters nog meer dan welkom is.
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door Dreke »

Als hier lyrisch gedaan wordt over Brüls als we winnen, mogen we ook hard zijn als het fout loopt. Hij speelt al 180' aan een heel laag niveau. Daar lag voor mij de sleutel van de match. Geen verwijt, wel een vaststelling.
A loyal football fan only supports the shirt...
Johan
Berichten: 405
Lid geworden op: 10 jan 2011, 13:54

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door Johan »

Ik heb vandaag meer passen achteruit gezien dan vooruit. Traag traag en nog eens tergend traag. Onzichtbare Bruls, Mboyo,Suzuki . Durkin en Cacace te zwak voor eerste. De Ridder kan die opeenvolgende reeks matchen fysiek niet meer aan. Evenals Uw twee nieuwe oudjes . Maes laat ze maar aanmodderen Uwe beste man gaat weg in volle degradatiestrijd. Weinig opbeurende vooruitzichten Er zat vandaag totaal geen lijn in het spel en staan terug met beide voetjes op de grond.
nastase
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2021, 13:46
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door nastase »

Het blijft bikkelen onderaan.
Gemiste kans vandaag.
Nog 11 matchen te gaan.
Thuis tegen Cercle wordt alvast cruciaal
nepike
Berichten: 84
Lid geworden op: 06 mar 2016, 10:25

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door nepike »

zoals al enkele keren hier gezegd waren de ridder en bruls duidelijk vermoeid , ze bleven soms beide veel te laag hangen, dat is exact het probleem als je quasi geen kwaliteit op deze cruciale posities op de bank hebt....
omeloe
Berichten: 1157
Lid geworden op: 17 okt 2010, 21:47
Supporter van: STVV
Locatie: Stevoort

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door omeloe »

Dreke schreef: 23 jan 2021, 21:04 Als hier lyrisch gedaan wordt over Brüls als we winnen, mogen we ook hard zijn als het fout loopt. Hij speelt al 180' aan een heel laag niveau. Daar lag voor mij de sleutel van de match. Geen verwijt, wel een vaststelling.
Ik vond hem verleden week inderdaad ook dramatisch zwak . Hoe dikwijls heeft men hier al geroepen om het aanwerven van Bruls ? Het zal toch moeten beteren . Of misschien ben ik gewoon maar een slechte supporter . :cool:
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door Bartman »

nepike schreef:zoals al enkele keren hier gezegd waren de ridder en bruls duidelijk vermoeid , ze bleven soms beide veel te laag hangen, dat is exact het probleem als je quasi geen kwaliteit op deze cruciale posities op de bank hebt....
Bruls en De Ridder zijn niet vermoeid, ze kunnen het niveau gewoon niet aan. Dat is toch niet nieuw ? Dat moet je toch beseffen als je spelers van die leeftijd uit een lagere reeks haalt ?
Ze zijn er gewoon omdat het allemaal niks mag kosten.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door Jones »

omeloe schreef: 23 jan 2021, 21:22
Dreke schreef: 23 jan 2021, 21:04 Als hier lyrisch gedaan wordt over Brüls als we winnen, mogen we ook hard zijn als het fout loopt. Hij speelt al 180' aan een heel laag niveau. Daar lag voor mij de sleutel van de match. Geen verwijt, wel een vaststelling.
Ik vond hem verleden week inderdaad ook dramatisch zwak . Hoe dikwijls heeft men hier al geroepen om het aanwerven van Bruls ? Het zal toch moeten beteren . Of misschien ben ik gewoon maar een slechte supporter . :cool:
We hebben geen 8 en 10 als back-up. Ik zou toch nog een man of 2 bijhalen hoor. Lavalee eerst als back up voor de toekomst moet nu al voor de leeuwen worden gegooid. Buatu is van nature linksvoetig zie ik op transfermarkt.nl. Waarom speelt hij dan niet op Pol zijn positie vanaf nu en Cauffriez rechts in de defensie ?
We zijn er nog lang niet. Laat de transfers maar komen.
700k voor Garcia dus de transfers van Mboyo en Bruls al terugbetaald. Dus terug die transfermarkt op verdomme. Wouters EN Verstraete en een rechtsback.
Stvv moet leper worden door bv. Voor deze match Ciranni het hof te maken nu we een rechtsback nodig hadden, destabiliseren heet dat
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door Positivo »

Brusselmans schreef: 23 jan 2021, 20:38 Tipfaat van mich op te joage : BRULS .

Got dzjeelings mich na nog miejr opjoage ofwa ?
Seffes ist mijn schuld nog zeiker ???

:headbang: :headbang: :headbang:
DREi tipfaatten.... DREI !
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 21: STVV- Péruwelz (za 23-01 om 18:30)

Bericht door lindoke »

De sleutel om STVV lam te leggen werd eerder dit seizoen reeds onthuld. Hoog pressing zetten tegen een STVV dat ALTIJD vanachter probeert uit te voetballen. Om onder die hoge pressing uit te komen moet er snel en in 1 tijd kunnen gespeeld worden en daar hebben wij de spelers NIET voor.
We hebben allemaal gehoopt dat Brüls hier een oplossing kon voor zijn maar dat is (voorlopig) ijdele hoop. Alterntief is dan de lange bal hanteren maar daar hebben we ook de fysieke présence niet voor. De kans bestaat dat het tegen Gent beterzal gaan omdat die gewoonweg meer ruimte zullen geven om zelf te voetballen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie