Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Smurf »

Ik zie ons morgen nog wel iets pakken eigenlijk. Gent moet aanvallen, dat ligt ons toch nog steeds beter dan wanneer we tegen een blok moeten spelen.
En donderdag dan tegen elk instinct in supporteren voor Club Brugge. Ik voel me nu al wat misselijk.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door darion »

Op rechtsback Caufriez, middenveld Durkin ipv Konaté en Lavalée ipv Garcia. Dat is toch wat Maes laat uitschijnen
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door lindoke »

darion schreef: 27 jan 2021, 09:01 Op rechtsback Caufriez, middenveld Durkin ipv Konaté en Lavalée ipv Garcia. Dat is toch wat Maes laat uitschijnen
Durkin op de 6? Daar heb ik sterk mijn twijfels over of die dat kan. Sankhon kan dat volgens mij beter maar met hem loop je altijd risico's op een rode kaart.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Tompie »

Smurf schreef: 27 jan 2021, 00:01 Ik zie ons morgen nog wel iets pakken eigenlijk. Gent moet aanvallen, dat ligt ons toch nog steeds beter dan wanneer we tegen een blok moeten spelen.
En donderdag dan tegen elk instinct in supporteren voor Club Brugge. Ik voel me nu al wat misselijk.
Zou aangenaam verrast zijn moesten we vanavond één of drie punten pakken.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door tesneusdoek »

https://voetbal24.be/news/67445/om-dze- ... tegen-stvv

De Jupiler Pro League-matchen volgen elkaar dezer dagen in sneltempo op. Op speeldag 24 staat woensdagavond AA Gent-STVV op het programma.

AA Gent maakte de vorige speeldag met 0-3 grote indruk op het veld van revelatie OHL. En omdat STVV zijn opmars zag gestuit en thuis verrassend met 0-2 verloor van Moeskroen lijkt het voor Unibet een uitgemaakte zaak: AA Gent gaat zegevieren.

Met een notering van 1.67 lijkt het haast een zekerheid dat de Buffalo's gaan winnen. STVV staat genoteerd aan 5.20. Een stunt kan dus serieuze winst opleveren. En volgens Unibet maakt Roman Yaremchuk het meeste kans om te scoren Hij staat met met stip op één bij de potentiële doelpuntenmakers. Een inzet waard of niet? De keuze is aan jou!
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Brusselmans »

Een kansloze 2 of 3 - 0.
Het was te slecht tegen Moeskroen, en nu ook nog zonder Pol.
Je kan ook niet alles winnen op verplaatsing.
ZW, Standard en Kortrijk, 3 op een rij, dat was al een echte stunt van jewelste, ongezien eigenlijk.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door tesneusdoek »

Brusselmans schreef: 27 jan 2021, 12:02 Een kansloze 2 of 3 - 0.
Het was te slecht tegen Moeskroen, en nu ook nog zonder Pol.
Je kan ook niet alles winnen op verplaatsing.
ZW, Standard en Kortrijk, 3 op een rij, dat was al een echte stunt van jewelste, ongezien eigenlijk.
Ja. Die 9 punten zullen nog van goudwaarde blijken. Erzonder was onze Binkie al een vogel voor de kat. Nu is er nog hoop, maar dan moet er wel tegen Cercle gewonnen worden en moeten we hopen dat Cercle en Waasland-Beveren het niet beter doen dan ons tijdens wat er nog rest van de competitie, want Moeskroen blijft ondanks hun antivoetbal punten pakken en zal zich voor de zoveelste keer wel redden zeker... :roll:
Gebruikersavatar
droopy
Berichten: 287
Lid geworden op: 17 jul 2011, 19:35

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door droopy »

Brusselmans schreef:Een kansloze 2 of 3 - 0.
Het was te slecht tegen Moeskroen, en nu ook nog zonder Pol.
Je kan ook niet alles winnen op verplaatsing.
ZW, Standard en Kortrijk, 3 op een rij, dat was al een echte stunt van jewelste, ongezien eigenlijk.
Eigenlijk was het tegen Kortrijk nog slechter
Die winstmatchen hebben zand in de ogen gestrooid, maar objectief bekeken, heb ik onder Maes ook nog niet veel flitsend voetbal gezien ...

Ook Bruls valt serieus tegen ... we hebben dergelijke speler toch gehaald om in matchen à la Moeskroen de boel te forceren ... niks van gezien ... integendeel ... de zwakste van de hoop ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door ertee »

De nuance ontbreekt hier toch vaak :roll:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Jacques »

De ene week richten we ons op PO2, de andere op 1B, slechts een schamele 10 plaatsen verschil. :lol:
Overdrijven is een kunst
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door enerkey »

droopy schreef: 27 jan 2021, 14:18
Brusselmans schreef:Een kansloze 2 of 3 - 0.
Het was te slecht tegen Moeskroen, en nu ook nog zonder Pol.
Je kan ook niet alles winnen op verplaatsing.
ZW, Standard en Kortrijk, 3 op een rij, dat was al een echte stunt van jewelste, ongezien eigenlijk.
Eigenlijk was het tegen Kortrijk nog slechter
Die winstmatchen hebben zand in de ogen gestrooid, maar objectief bekeken, heb ik onder Maes ook nog niet veel flitsend voetbal gezien ...

Ook Bruls valt serieus tegen ... we hebben dergelijke speler toch gehaald om in matchen à la Moeskroen de boel te forceren ... niks van gezien ... integendeel ... de zwakste van de hoop ...


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Net zoals de verliesmatchen voor onze winstmatchen zand in de ogen strooide. Als we nu ergens terug winnen, dan strooide die verliesmatch tegen Moeskroen zand in de ogen. Voetbal is een momentopname. Je bent maar zo goed als je laatste match.

Over Bruls die was inderdaad archieslecht geen discusse mogelijk.Maar ik wil er wel op wijzen dat hij dan alsnog creatiever is dan bvb een Colidio of De Bruyn.
30ste minuut veroverd hij de bal aan de hoekschopvlag en lecht klaar voor de Ridder die zwak in de hoek schiet
31 ste minuut Bruls zet de bal voor en Cacace kopt, Koffie red knap. 2de helft legt gij die naar Caufriez, die daardoor de lijn kon afgaan en voorzetten.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Jean-Paul »

Allez we kunnen het niet laten om de boel weer af te breken.
Een kanarie voor de kat met een schamel 11 puntjes, en nu hebben we er plots 26.
Hebben we die verdiend ? Absoluut maar dat ging natuurlijk niet van een leien dakje en het voetbal was niet altijd mooi maar efficiënt.
Wat verlangen we van een hekkesluiter die met een schamele 11 puntjes en met een onevenwichtige kern, met een spelerskern met teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit?
Is het zo moeilijk om te verstaan dat wij Brugge niet zijn?
Moeten we dan altijd de lof ontvangen van andere teams en trainers dat Stvv een gans anders team geworden is?
Vandaag zijn we gehandicapt , inderdaad maar daarom zijn we nog niet verslagen en een match moet altijd gespeeld worden.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door tesneusdoek »

Jean-Paul schreef: 27 jan 2021, 15:47 Allez we kunnen het niet laten om de boel weer af te breken.
Een kanarie voor de kat met een schamel 11 puntjes, en nu hebben we er plots 26.
Hebben we die verdiend ? Absoluut maar dat ging natuurlijk niet van een leien dakje en het voetbal was niet altijd mooi maar efficiënt.
Wat verlangen we van een hekkesluiter die met een schamele 11 puntjes en met een onevenwichtige kern, met een spelerskern met teveel kwantiteit en te weinig kwaliteit?
Is het zo moeilijk om te verstaan dat wij Brugge niet zijn?
Moeten we dan altijd de lof ontvangen van andere teams en trainers dat Stvv een gans anders team geworden is?
Vandaag zijn we gehandicapt , inderdaad maar daarom zijn we nog niet verslagen en een match moet altijd gespeeld worden.
Inderdaad. Vandaag heb je eigenlijk niks te verliezen. 200% Concentratie en inzet en ervoor gaan dus!!! Daar zal PM wel voor zorgen. Ik denk niet dat we na de matchanalyse en hierop volgende trainingen, twee matchen na mekaar zo "goedkoop" op achterstand gaan komen en als je het vanachter goed dicht houdt, zal Gent hoe langer, hoe meer gaan aanvallen en zullen er dus ook mogelijkheden komen voor ons als we er af en toe eens kunnen uitkomen. :geel: :blauw: :geel: :blauw:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Positivo »

Er wordt hier veel naar Moeskroen verwezen. Die zakken niet hoor . Ik zag gisteren de tweede helft tegen Anderlecht. Die bakten er nog minder van dan wij. Geen doorkomen aan. Met geluk een strafschop in laatste minuten. Alhoewel ik vrees voor nederlaag wordt dit toch een ander soort wedstrijd tegen Gent. Als we eerst kunnen scoren ...
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Jean-Paul »

Positivo schreef: 27 jan 2021, 16:12 Er wordt hier veel naar Moeskroen verwezen. Die zakken niet hoor . Ik zag gisteren de tweede helft tegen Anderlecht. Die bakten er nog minder van dan wij. Geen doorkomen aan. Met geluk een strafschop in laatste minuten. Alhoewel ik vrees voor nederlaag wordt dit toch een ander soort wedstrijd tegen Gent. Als we eerst kunnen scoren ...
Inderdaad
Brugge geraakte er nog niet door, Genk ging er verliezen en Anderlecht met een goedkope penalty een punt gekregen.
Het is gewoon een moeilijke competitie, geen hoogstaande maar wel een spannende en degelijke competitie die alle kanten uit kan.
Ook deze avond, waarom zouden we geen punten uit Gent kunnen meenemen? :stvv:
Plaats reactie