Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Alles over de wedstrijden van STVV
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door lakie »

Ik denk dat de ontgoocheling nu ook te maken heeft met de match tegen Moeskroen nog...
Als je die had gewonnen was de teleurstelling nu wss wat minder geweest...

Sankhon, man man hoe dom kunt ge zijn??
Ma langs de andere kant, je had al minstens 2 keer de kans gehad om er 0-2 van te maken... dat is ook kwaliteit/frisheid dat ontbreekt... dergelijke momenten moet je benutten...

Wat betreft spuug incident van Suzuki... kan dat nog bestraft worden? Er is toch geen reviewcomissie meer dacht ik?
Trouwens hij lijkt idd te spuwen, maar je ziet wel “niks vliegen”, dus er is ook geen sluitend bewijs...
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Stvv_eng »

lakie schreef: 27 jan 2021, 23:39 Trouwens hij lijkt idd te spuwen, maar je ziet wel “niks vliegen”, dus er is ook geen sluitend bewijs...
Ik zag hem enkel eens goed uitblazen na zijn inspanning 😂
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door STimVV »

lakie schreef: 27 jan 2021, 23:39 Ik denk dat de ontgoocheling nu ook te maken heeft met de match tegen Moeskroen nog...
Als je die had gewonnen was de teleurstelling nu wss wat minder geweest...
Vanzelfsprekend. Als je al uw matchen tegen je rechtstreekse concurrenten verliest dan moet je die punten ergens anders gaan goedmaken...
1 op 12 tegen Cercle, Moeskroen, Beveren.
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Underdog »

ertee schreef: 27 jan 2021, 23:33
STVV-fan schreef: 27 jan 2021, 23:31
ertee schreef: 27 jan 2021, 23:30
Underdog schreef: 27 jan 2021, 23:29 Afbeelding
Denk het wel op dat beeld. Tex staat toch iets dichter op de lijn van de kleine bak.
Kan je niet zien uit die hoek.
De lijn van de VAR moet getrokken worden.
Ik zeg ook niet dat ik het kan zien. Maar op basis van dat beeld lijkt het mij dat Depoitre verder staat. Jammer dat er niet naar gekeken is.
De eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik ook pas heb teruggespoeld nadat ik hier een aantal buitenspelclaims las. Het is alleszins erg nipt. Afgaande op de tijd tussen doelpunt en laatste fluitsignaal zouden ze het wel heel erg snel gecheckt moeten hebben...
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door voetballiefhebber »

Stvv_eng schreef:Zonder Maes zaten we al in 1B komaan mannen...
Sankhon is de enige schuldige tenzij Maes hem de opdracht gaf om een vrije trap weg te geven voor de spanning
Zeer juist. De timing van Maes was slecht en ook van die twee namen kon je dat verwachten. Maar deze trainer heeft al zoveel goed gedaan en de ploeg gereanimeerd. Je ziet helaas dat je bank vrij zwak is. Hopelijk krijgen Sankhon en Mmaee een plaats in de B-kern.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk

STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door STimVV »

En... spuwen zonder speeksel...
Das gelijk als kakken zonder kak. Dat noemt ge dan toch ook ni kakken? Das een protje laten.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door weekenders »

STimVV schreef: 27 jan 2021, 23:46 En... spuwen zonder speeksel...
Das gelijk als kakken zonder kak. Dat noemt ge dan toch ook ni kakken? Das een protje laten.
:grappig: :grappig: :grappig: :grappig:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef: 27 jan 2021, 23:46
Stvv_eng schreef:Zonder Maes zaten we al in 1B komaan mannen...
Sankhon is de enige schuldige tenzij Maes hem de opdracht gaf om een vrije trap weg te geven voor de spanning
Zeer juist. De timing van Maes was slecht en ook van die twee namen kon je dat verwachten. Maar deze trainer heeft al zoveel goed gedaan en de ploeg gereanimeerd. Je ziet helaas dat je bank vrij zwak is. Hopelijk krijgen Sankhon en Mmaee een plaats in de B-kern.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk
Als je een linksachter wil inbrengen moet je Matsubara inbrengen en Mmaee in de spits :zot:
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Jones »

Dom, dommer, domst. Op die manier gaf Sankhon tegen Beveren dacht ik ook de vrijschop weg. Koop een centrale verdediger bij dat je Mmaee en Sankhon niet meer nodig hebt.
De man waar ik het meest schrik van had is nu zeker niet de slechtste gebleken, nl Lavalée. Onnodige wissel op het eind. Ik had Suzuki erop gelaten en Mboyo die al 2 matchen zwak en stijf is, eraf genomen.
Achteraf gezien is een punt goed maar het gevoel te hebben dat er meer inzat is erg, heel erg. Nu is er zondag weer iets wat STVV niet ligt : de vereniging Cercle en bovendien een 6 ptnmatch.

Wij hopen hier op buiten Hashuoka nog een polyvalente speler die centrale middenvelder en centrale verdediger kan spelen. Het bestuur is aan zet !
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door voetballiefhebber »

Maes zegt op sporza dat het zijn fout is en dat hij Sankhon niets verwijt. Hij stelde hem tegen zijn voet op en moest Matsubara gebracht hebben zei hij.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk

Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Jean-Paul »

Wat een reacties.
Voor deze wedstrijd waren we een vogel voor de kat, niemand die ons een kans gaf.
Realisme is hier precies een utopie, iedereen wil roteren maar in minuut 89 mag je geen wissels doen, komaan zeg.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Stvv_eng »

voetballiefhebber schreef: 28 jan 2021, 00:03 Maes zegt op sporza dat het zijn fout is en dat hij Sankhon niets verwijt. Hij stelde hem tegen zijn voet op en moest Matsubara gebracht hebben zei hij.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk
Dit is een uitleg die klopt als Sankhon 30 minuten had gespeeld en het slecht deed. Niet als hij maar 1 fase meedoet sorry zo denk ik erover. Sankhon zn schuld
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Jean-Paul »

Jones schreef: 28 jan 2021, 00:00 Dom, dommer, domst. Op die manier gaf Sankhon tegen Beveren dacht ik ook de vrijschop weg. Koop een centrale verdediger bij dat je Mmaee en Sankhon niet meer nodig hebt.
De man waar ik het meest schrik van had is nu zeker niet de slechtste gebleken, nl Lavalée. Onnodige wissel op het eind. Ik had Suzuki erop gelaten en Mboyo die al 2 matchen zwak en stijf is, eraf genomen.
Achteraf gezien is een punt goed maar het gevoel te hebben dat er meer inzat is erg, heel erg. Nu is er zondag weer iets wat STVV niet ligt : de vereniging Cercle en bovendien een 6 ptnmatch.

Wij hopen hier op buiten Hashuoka nog een polyvalente speler die centrale middenvelder en centrale verdediger kan spelen. Het bestuur is aan zet !
Mboyo zwak?
Wat is dit hier voor een reactie?
Dat was vandaag wel een van je beste spelers en verleden week in de afwerking ongelukkig ja.
Ik heb bij Stvv de laatste jaren nog niet veel spelers gezien die zo veel in balbezit zijn met een overheid aan verdedigers. Kan zulke reacties niet vatten.
Amzu
Berichten: 226
Lid geworden op: 23 jun 2011, 23:36

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Amzu »

voetballiefhebber schreef: 28 jan 2021, 00:03 Maes zegt op sporza dat het zijn fout is en dat hij Sankhon niets verwijt. Hij stelde hem tegen zijn voet op en moest Matsubara gebracht hebben zei hij.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk
Daar heeft Maes gelijk in, maar de eerste fout is het onnodig uitstappen van Sankhon en ik snap niet wat dat met zijne linker of rechter voet te maken heeft.
Dat heeft gewoon met lompigheid te maken. Die kerel heeft u al veel te veel punten gekost. Ik heb nooit begrepen wat een deel van het forum hier goed aan vond. Zijn beste plaats is in een tribune, liefst ver, ver van hier...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Jones »

Jean-Paul schreef: 28 jan 2021, 00:11
Jones schreef: 28 jan 2021, 00:00 Dom, dommer, domst. Op die manier gaf Sankhon tegen Beveren dacht ik ook de vrijschop weg. Koop een centrale verdediger bij dat je Mmaee en Sankhon niet meer nodig hebt.
De man waar ik het meest schrik van had is nu zeker niet de slechtste gebleken, nl Lavalée. Onnodige wissel op het eind. Ik had Suzuki erop gelaten en Mboyo die al 2 matchen zwak en stijf is, eraf genomen.
Achteraf gezien is een punt goed maar het gevoel te hebben dat er meer inzat is erg, heel erg. Nu is er zondag weer iets wat STVV niet ligt : de vereniging Cercle en bovendien een 6 ptnmatch.

Wij hopen hier op buiten Hashuoka nog een polyvalente speler die centrale middenvelder en centrale verdediger kan spelen. Het bestuur is aan zet !
Mboyo zwak?
Wat is dit hier voor een reactie?
Dat was vandaag wel een van je beste spelers en verleden week in de afwerking ongelukkig ja.
Ik heb bij Stvv de laatste jaren nog niet veel spelers gezien die zo veel in balbezit zijn met een overheid aan verdedigers. Kan zulke reacties niet vatten.
De man kan een bal bijhouden en heeft ervaring. 3 matchen, amper 1 keer zijn kans op doel gewaagd en dat was zijn kopbalgoal. Vandaag door op links, als hij de speler richting rechts uitkapt en schiet is het 0-2. Hij verkwanseld de kans. Veel te weinig doelgericht. Wel man van de assist. Is niet meer de spits van bij Gent en Genk destijds hoor.
Plaats reactie