Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Alles over de wedstrijden van STVV
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Stvv_eng »

Bartman schreef: 28 jan 2021, 20:01
Stvv_eng schreef:
Smurf schreef: 28 jan 2021, 18:59 Busi, Hendrickx, Castro Montes,...

Als dat onze grootste missers zijn, dan hebben ze het bijlang niet slecht gedaan.
Zo lopen er duizenden spelers door die ergens doorgestuurd werden...

Dries Mertens zagen ze ook heel lang letterlijk over het hoofd.

Anderlecht heeft er zo ook al tientallen laten gaan, die dan ergens een half seizoen uitblinken bij een subtopper in Nederland. Dat zijn dan ook allemaal wereldspelers en het seizoen erna hoor je er niks meer van.

Van Crombrugge akkoord, maar die was bij Eupen ook niet meteen de keeper die hij nu is.

Hier werd moord en brand geschreeuwd omdat ze Botaka en De Bruyn lieten gaan. Die spelen nauwelijks bij Gent. Zelfs Bezus is nooit vaste waarde geworden. En nu Zag ik gisteren niet zo heel veel verschil tussen STVV en Gent.

Zal wel weer aan mij liggen, maar de kolonie windhanen op dit forum, in de pers, bij de analisten en de maatschappij in het geheel, groeit elke dag aan.
Allemaal heel gemakkelijk achteraf.
Mijn punt is niet dat we allemaal ronaldo's hebben laten vertrekken, maar wel dat er niks anders is doorgebroken.
Dus als zij de mindere goden waren in onze jeugd en mochten vertrekken. Wie waren dan die spelers die niet weg mochten omdat ze volgens die mensen wel geschikt waren voor het A elftal? Want die heb ik precies ook niet gezien...

En we kunnen lachen maar Busi en Castr-Montes spelen beide op de positie waar we nu een zeker Caufriez moeten laten spelen
In welke 1A club spelen er vandaag spelers uit de eigen opleiding ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Moet ik een lijstje maken voor u ;) Sinds anderlecht die weg is ingeslagen zie je het toch steeds vaker gebeuren. Ik verwacht niet dat er mogen 10 jeugdspelers klaarstaan, maar minstens 1 per 2-3 jaar moet toch lukken of ben ik aan het zweven :D
Laatst gewijzigd door Stvv_eng op 28 jan 2021, 20:27, 1 keer totaal gewijzigd.
Smurf
Berichten: 387
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Smurf »

Ik begrijp je punt, maar misschien overschatten we onze jeugd dan wel. Want inderdaad er breekt hier nauwelijks iemand door, maar ze breken ook niet door bij een andere ploeg. Op die 2 of 3 na. En meestal duurt dat dan nog een paar jaar voor ze bij die andere ploeg uitgroeien tot sterkhouder.

En dat is bij de meeste Belgische ploegen zo. Ik ga het nu niet meteen opzoeken. maar bij welke ploeg (behalve Anderlecht sinds Kompany) spelen er veel spelers van eigen kweek in het eerste?
Dat maakt onze rekening niet hoor, maar we moeten het wel relativeren (vind ik).
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Stvv_eng »

Smurf schreef: 28 jan 2021, 20:18 Ik begrijp je punt, maar misschien overschatten we onze jeugd dan wel. Want inderdaad er breekt hier nauwelijks iemand door, maar ze breken ook niet door bij een andere ploeg. Op die 2 of 3 na. En meestal duurt dat dan nog een paar jaar voor ze bij die andere ploeg uitgroeien tot sterkhouder.

En dat is bij de meeste Belgische ploegen zo. Ik ga het nu niet meteen opzoeken. maar bij welke ploeg (behalve Anderlecht sinds Kompany) spelen er veel spelers van eigen kweek in het eerste?
Dat maakt onze rekening niet hoor, maar we moeten het wel relativeren (vind ik).
Klopt volledig. Ik onderschat onze jeugd eerder dan dat ik ze overschat vind ik zelf. Oké ze zijn nu een andere weg ingeslagen laten we hopen dat er iets van komt. Spelers uit onze jeugd gaan nooit de Mertensen van de wereld worden maar om spelers van ons niveau te kweken moet toch lukken?

Iedereen weet dat het me niks kan schelen of we met 20 belgen op het blad staan of 5, maar een jeugdopleiding is toch wat een moderne club hoort te hebben om stappen te zetten. Je ziet het in België steeds meer gebeuren sinds de slogan 'In youth we trust' tot leven werd geroepen
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door voetballiefhebber »

Stvv_eng schreef: 28 jan 2021, 20:25Klopt volledig. Ik onderschat onze jeugd eerder dan dat ik ze overschat vind ik zelf. Oké ze zijn nu een andere weg ingeslagen laten we hopen dat er iets van komt. Spelers uit onze jeugd gaan nooit de Mertensen van de wereld worden maar om spelers van ons niveau te kweken moet toch lukken?

Iedereen weet dat het me niks kan schelen of we met 20 belgen op het blad staan of 5, maar een jeugdopleiding is toch wat een moderne club hoort te hebben om stappen te zetten. Je ziet het in België steeds meer gebeuren sinds de slogan 'In youth we trust' tot leven werd geroepen
In de voorbereiding op dit seizoen kregen een aantal jongeren hun kans, waaronder ook een verdediger. Er was toch een centrale verdediger die het erg goed deed tegen o.a Zulte-Waregem als ik me niet vergis en scoorde zelfs. Daar hebben we niks meer van gehoord. Die kan toch moeilijk slechter zijn dan Mmaee denk ik dan.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Stvv_eng »

voetballiefhebber schreef: 28 jan 2021, 20:31
Stvv_eng schreef: 28 jan 2021, 20:25Klopt volledig. Ik onderschat onze jeugd eerder dan dat ik ze overschat vind ik zelf. Oké ze zijn nu een andere weg ingeslagen laten we hopen dat er iets van komt. Spelers uit onze jeugd gaan nooit de Mertensen van de wereld worden maar om spelers van ons niveau te kweken moet toch lukken?

Iedereen weet dat het me niks kan schelen of we met 20 belgen op het blad staan of 5, maar een jeugdopleiding is toch wat een moderne club hoort te hebben om stappen te zetten. Je ziet het in België steeds meer gebeuren sinds de slogan 'In youth we trust' tot leven werd geroepen
In de voorbereiding op dit seizoen kregen een aantal jongeren hun kans, waaronder ook een verdediger. Er was toch een centrale verdediger die het erg goed deed tegen o.a Zulte-Waregem als ik me niet vergis en scoorde zelfs. Daar hebben we niks meer van gehoord. Die kan toch moeilijk slechter zijn dan Mmaee denk ik dan.
Lathouwers scoorde denk ik enkel..., maar Rein Van Helden was daar ook bij...
Ik beschouw Lathouwers zelfs niet meer als jeugdspeler. Is volgens mij al 21... zonder een enkele match gespeeld te hebben bij de volwassenen
Gebruikersavatar
Antismurf
Berichten: 254
Lid geworden op: 22 jun 2017, 11:08

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Antismurf »

HBVL: het Referee Department van de KBVB liet weten dat ‘het geval van onsportief gedrag in minuut 75 van de wedstrijd AA Gent-STVV doorverwezen wordt naar de bondsprocureur voor mogelijke verdere actie.’ Als die Suzuki op het matje roept, dreigt een wekenlange schorsing. Wordt vervolgd
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door stvvilvoorde »

Antismurf schreef: 29 jan 2021, 20:27 HBVL: het Referee Department van de KBVB liet weten dat ‘het geval van onsportief gedrag in minuut 75 van de wedstrijd AA Gent-STVV doorverwezen wordt naar de bondsprocureur voor mogelijke verdere actie.’ Als die Suzuki op het matje roept, dreigt een wekenlange schorsing. Wordt vervolgd
Allez dan gaan we Filippov nog nodig hebben.
Wagner zal zich kunnen uitleven.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door STimVV »

Antismurf schreef: 29 jan 2021, 20:27 HBVL: het Referee Department van de KBVB liet weten dat ‘het geval van onsportief gedrag in minuut 75 van de wedstrijd AA Gent-STVV doorverwezen wordt naar de bondsprocureur voor mogelijke verdere actie.’ Als die Suzuki op het matje roept, dreigt een wekenlange schorsing. Wordt vervolgd
Volgens mij riep die toch gewoon "fuck!" ?!
Doe da ne keer voor de spiegel... op zn japans... dat lijkt op spuwen.
Er gaf ook niemand van Gent ne kik. Anders staan ze bij de minste scheet te roepen. Twas dan ook nog vlak voor de banken van de coaches.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door Stvv_eng »

stvvilvoorde schreef: 29 jan 2021, 20:31
Antismurf schreef: 29 jan 2021, 20:27 HBVL: het Referee Department van de KBVB liet weten dat ‘het geval van onsportief gedrag in minuut 75 van de wedstrijd AA Gent-STVV doorverwezen wordt naar de bondsprocureur voor mogelijke verdere actie.’ Als die Suzuki op het matje roept, dreigt een wekenlange schorsing. Wordt vervolgd
Allez dan gaan we Filippov nog nodig hebben.
Wagner zal zich kunnen uitleven.
Wagner is al verleden tijd toch?
davy
Berichten: 40
Lid geworden op: 08 jul 2013, 16:13
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door davy »

STimVV schreef: 29 jan 2021, 20:40
Antismurf schreef: 29 jan 2021, 20:27 HBVL: het Referee Department van de KBVB liet weten dat ‘het geval van onsportief gedrag in minuut 75 van de wedstrijd AA Gent-STVV doorverwezen wordt naar de bondsprocureur voor mogelijke verdere actie.’ Als die Suzuki op het matje roept, dreigt een wekenlange schorsing. Wordt vervolgd
Volgens mij riep die toch gewoon "fuck!" ?!
Doe da ne keer voor de spiegel... op zn japans... dat lijkt op spuwen.
Er gaf ook niemand van Gent ne kik. Anders staan ze bij de minste scheet te roepen. Twas dan ook nog vlak voor de banken van de coaches.
Oordeel zelf, rond seconde 18 à 19: beelden op Sporza.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door STimVV »

Nee "fuck" ist ni.
Misschien "puta". :grappig:
Maar ik zie hem toch ook ni spuwen. Als er niks uit uwe mond vliegt spuwt ge ni he...
Rudi Voller en Frank Rijkaard.. die spuwden. Dat zag je zelfs met ne camera van de jaren stillekes op ne tv met 6 pixels.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 29 jan 2021, 21:49 Nee "fuck" ist ni.
Misschien "puta". :grappig:
Maar ik zie hem toch ook ni spuwen. Als er niks uit uwe mond vliegt spuwt ge ni he...
Rudi Voller en Frank Rijkaard.. die spuwden. Dat zag je zelfs met ne camera van de jaren stillekes op ne tv met 6 pixels.
Idd, spuwen? Ik moest met mijn gezicht tegen mijn scherm plakken en dan nog moest ik mijn ogen zo dichtpitsen en op Suzuki zijn mond concentreren.

Ik zie geen speeksel vliegen. Niemand van Gent weent, zoals ze zo goed kunnen.
Op basis van de beelden NOOIT vervolging
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door STimVV »

STVV-fan schreef: 29 jan 2021, 22:22
STimVV schreef: 29 jan 2021, 21:49 Nee "fuck" ist ni.
Misschien "puta". :grappig:
Maar ik zie hem toch ook ni spuwen. Als er niks uit uwe mond vliegt spuwt ge ni he...
Rudi Voller en Frank Rijkaard.. die spuwden. Dat zag je zelfs met ne camera van de jaren stillekes op ne tv met 6 pixels.
Idd, spuwen? Ik moest met mijn gezicht tegen mijn scherm plakken en dan nog moest ik mijn ogen zo dichtpitsen en op Suzuki zijn mond concentreren.

Ik zie geen speeksel vliegen. Niemand van Gent weent, zoals ze zo goed kunnen.
Op basis van de beelden NOOIT vervolging
Zou je er van verschieten dat ze hem schorsen?
Cuesta van Genk kreeg 2 rode kaarten op 4 dagen tijd en krijgt nu 1 match schorsing...
Als je dat vergelijkt met de straffen die onze spelers krijgen...
Caufriez 2 rode kaarten= 6 matchen +1 voorwaardelijk.
Nazon 2+1 voorwaardelijk.
Jaremchuk voor iets vergelijkbaar als Nazon en Caufriez (bij Beveren) of zelfs erger, kreeg 1 matchke.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 29 jan 2021, 22:52
STVV-fan schreef: 29 jan 2021, 22:22
STimVV schreef: 29 jan 2021, 21:49 Nee "fuck" ist ni.
Misschien "puta". :grappig:
Maar ik zie hem toch ook ni spuwen. Als er niks uit uwe mond vliegt spuwt ge ni he...
Rudi Voller en Frank Rijkaard.. die spuwden. Dat zag je zelfs met ne camera van de jaren stillekes op ne tv met 6 pixels.
Idd, spuwen? Ik moest met mijn gezicht tegen mijn scherm plakken en dan nog moest ik mijn ogen zo dichtpitsen en op Suzuki zijn mond concentreren.

Ik zie geen speeksel vliegen. Niemand van Gent weent, zoals ze zo goed kunnen.
Op basis van de beelden NOOIT vervolging
Zou je er van verschieten dat ze hem schorsen?
Nee.
Dit zou weer zo een geval zijn waarbij men met hun grote mond gaan verkondigen dat ze een voorbeeld gaan stellen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 22: KAA Gent - STVV (woe 27-01 om 21:00)

Bericht door stvvilvoorde »

Stvv_eng schreef: 29 jan 2021, 20:41
Wagner is al verleden tijd toch?
juist, my bad
Plaats reactie