Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Alles over de wedstrijden van STVV
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Henkie-1984 »

Verdient gewonnen, enige ploeg die wou winnen. Ik begrijp niet waarom Maes niet meer spelers laat rusten voor de competitie.
ertee
Berichten: 478
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door ertee »

Jammer. Op zich verdienstelijk, maar net dat tikkeltje kwaliteit ontbreekt vaak.

Op naar Zulte.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Tompie »

Gestreden en verloren. Mboyo had ik toch wel wat eerder gebracht, maar dat zijn vijgen na Pasen.

De wedstrijd bevestigt eigenlijk wat we al langer weten. We kunnen met een stevige organisatie onze voet langs veel ploegen zetten en het hen behoorlijk moeilijk maken, maar er is toch nog extra kwaliteit nodig op een aantal posities om dan ook echt het verschil te maken.

Verdienstelijk, heet dat dan. Nu het behoud zo snel mogelijk verzekeren.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVVninof
Berichten: 589
Lid geworden op: 18 jan 2011, 10:41

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door STVVninof »

Als je de kansen vergelijkt meer dan verdienstelijk. In een competitiematch was elk een punt correct geweest.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Jones »

Zoals ik al zei : ons middenveld te kwak. Erg weinig grinta in zo een derby bij Konaté en Brüls. Bij balbezit speelt het middenveld te ver van elkaar af en veel te weinig beweging daar centraal met Colidio-Durkin. Daar missen we dan ook ervaring.
Bruls geeft me wederom een lusteloze indruk. Eist veel te weinig de bal op en maakt geen actie genoeg.
We missen ook duidelijk een rechtsback. Caufriez wil wel maar bal dikwijls te ver van de voet, niet snel daar in de eerste meters en geen mooi gekrulde voorzet.

Een verdienstelijke poging van STVV maar ik had gehoopt op meer kansen en vooral grinta op het middenveld. Op naar zaterdag Waregem moet eraan. Geen smurfentaart vandaag
Laatst gewijzigd door Jones op 10 feb 2021, 20:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Halenaar »

We missen toch ook wel kwaliteit in de aanval hoor, zeker in zulke matchen waar je het vooral moet hebben van de tegenaanval.

Cacace met veel goede intenties maar dan toch vaak de verkeerde keuze maken en een slechte voorzet, Nazon die ook bijzonder weinig duels won en dan nog onbegrijpelijk mist, Durkin die nergens was eerste helft, ...

Alleen Suzuki speelde zijn match. Langs hem mis je in zulke wedstrijden toch echt wel een snelle spits met de nodige balvastheid.

In ieder geval een verdienstelijk STVV vandaag, maar teveel mensen zaten niet in de match vandaag.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door KNRI »

nee, ik denk dat dit gewoon ons niveau is. NIet genoeg voor de top, wel genoeg voor de middenmoot in 1A...
Ze hebben hun best gedaan en gestreden voor elke bal. Zo zien we het graag, toch?
Je kan niet alle wedstrijden winnen, al zouden we dit vandaag toch zo graag gezien hebben.

Op naar de volgende wedstijd :stvv:
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door STimVV »

Jones schreef: 10 feb 2021, 20:04...
Bruls geeft me wederom een lusteloze indruk. Eist veel te weinig de bal op en maakt geen actie genoeg.
We missen ook duidelijk een rechtsback. Caufriez wil wel maar bal dikwijls te ver van de voet, niet snel daar in de eerste meters en geen mooi gekrulde voorzet.
Brüls heeft werkelijk zowat elke keer dat we in balbezit waren de bal gevraagd en zich aanspeelbaar gemaakt.
En de 2 kansen die we krijgen komen 2x na een goede voorzet van Caufriez.
Sonck en Van der Elst hoeven nog ni meteen te vrezen voor hun job...
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door metser »

Verdienstelijk......daar is alles mee gezegd. Dit inspelen met kak in de broek. De smurfen zijn al enkele weken op den dool , waarom ook niet a la Anderlecht de match opengooien ? Nu lig je er ook uit zonder je eigen kans te gaan. En wat bruls betreft, diejongen kan wel ballen maar niet in zo een verdiende instelling. Lag onrechtstreeks ook aan de basis van de goal door het nonchalante dat in zijn spel zit. In 1B kom je daar mee weg maar niet hier.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door tweety »

STimVV schreef: 10 feb 2021, 20:40
Brüls heeft werkelijk zowat elke keer dat we in balbezit waren de bal gevraagd en zich aanspeelbaar gemaakt.
En de 2 kansen die we krijgen komen 2x na een goede voorzet van Caufriez.
Sonck en Van der Elst hoeven nog ni meteen te vrezen voor hun job...
En de goal valt na een slappe, nonchalante pass van hem...
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door STimVV »

tweety schreef: 10 feb 2021, 20:48
STimVV schreef: 10 feb 2021, 20:40
Brüls heeft werkelijk zowat elke keer dat we in balbezit waren de bal gevraagd en zich aanspeelbaar gemaakt.
En de 2 kansen die we krijgen komen 2x na een goede voorzet van Caufriez.
Sonck en Van der Elst hoeven nog ni meteen te vrezen voor hun job...
En de goal valt na een slappe, nonchalante pass van hem...
En het punt is? Anderhalve minuut voor de goal valt... Zoals Durkin en Colidio er 56 hebben gegeven? Daar ging het niet over.
Sommigen komen hier dingen vertellen die niet kloppen om toch maar iets te te zeggen. Het was een antwoord op de bewering dat Brüls de bal niet genoeg opeist terwijl hij dat voortdurend wél deed.
Dreke
Berichten: 3642
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Dreke »

Henkie-1984 schreef: 10 feb 2021, 19:50 Ik begrijp niet waarom Maes niet meer spelers laat rusten voor de competitie.
Omdat ge een bekermatch tegen Genk speelt? Zo een match geef je toch niet zomaar op? Wees dan ook niet verwonderd dat de supporters de voeling met de club verliezen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Henkie-1984 »

Dreke schreef:
Henkie-1984 schreef: 10 feb 2021, 19:50 Ik begrijp niet waarom Maes niet meer spelers laat rusten voor de competitie.
Omdat ge een bekermatch tegen Genk speelt? Zo een match geef je toch niet zomaar op? Wees dan ook niet verwonderd dat de supporters de voeling met de club verliezen...
Dat zou ik ook denken, maar blijkbaar speelde we toch eerder gewoon voor een puntje. Dat had met een paar spelers te laten rusten ook gekund.
tweety
Berichten: 877
Lid geworden op: 13 okt 2010, 18:10

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door tweety »

STimVV schreef: 10 feb 2021, 20:55
tweety schreef: 10 feb 2021, 20:48
STimVV schreef: 10 feb 2021, 20:40
Brüls heeft werkelijk zowat elke keer dat we in balbezit waren de bal gevraagd en zich aanspeelbaar gemaakt.
En de 2 kansen die we krijgen komen 2x na een goede voorzet van Caufriez.
Sonck en Van der Elst hoeven nog ni meteen te vrezen voor hun job...
En de goal valt na een slappe, nonchalante pass van hem...
En het punt is? Anderhalve minuut voor de goal valt... Zoals Durkin en Colidio er 56 hebben gegeven? Daar ging het niet over.
Sommigen komen hier dingen vertellen die niet kloppen om toch maar iets te te zeggen. Het was een antwoord op de bewering dat Brüls de bal niet genoeg opeist terwijl hij dat voortdurend wél deed.
Anderhalve minuut ? Ik heb het niet geteld. Feit is dat na dat balverlies de organisatie weg was. En het kost ons de match.
Het was ook niet de eerste keer.
Ik vond hem vaker bij momenten vrij nonchalant inspelen.
Hij biedt zich aan dat klopt. Dat is ook zijn taak op die positie. Het zou maar erg zijn, moest hij dat niet doen. Maar ik verwacht meer van hem. Hij moet beslissender zijn. Zoals tegen Cercle. Het is te vaak of heel goed of heel matig.
Laatst gewijzigd door tweety op 10 feb 2021, 21:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Jones
Berichten: 3177
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Jones »

Ik wil meer mannen als De ridder op dat middenveld zien, dat bedoel ik : wendbaar, aanspeelbaar, constant lopend en af en toe zijn kans eens wagen en een splijtende pass geven. Bikkelen gekoppeld aan techniek. De derby zoals we hem vroeger kenden.
Geen kat trapt eens vanuit de 2e lijn bv. We hebben ooit sterkere middenvelders gehad. Vandevoordt heeft het nog nooit zo rustig gehad
Plaats reactie