Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door lindoke »

Laat de ploegopstellingen en de tactische besprekingen hier maar los.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door toyotacorolla »

Zal op Sporza te zien zijn om 18.00u.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Esteeveevee »

Op bezoek in zwartberg.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Geel-Blauw »

Dit Genk is te pakken :beer:
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Halenaar »

Geel-Blauw schreef: 07 feb 2021, 20:13 Dit Genk is te pakken :beer:
Zullen ze in Genk ook zeggen als ze onze partij tegen Oostende zagen.

We zullen aan 100% moeten spelen woensdag, met een stevig tactisch plan van Maes. Anders zal het niks zijn.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door lindoke »

RSCA heeft perfect laten zien hoe het moet. Hoog druk zetten en de man in balbezit niet laten spelen. Als je ze gaat proberen laag op te vangen gaan we sowieso kletsen krijgen dat het gene naam meer heeft. Dus Peter, je weet wat jouw mannen te doen staat en steek hun kont maar vol peper dat ze een pak beter voor de dag komen dan tegen Oostende!
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door fruitboerke »

Eigenlijk kan die bekerwedstrijd mij geen bal schelen.Voor mij is nog altijd niet degraderen en op een veilige 16 de plaats eindigen de eerste prioriteit .Hopelijk was Oostende een collectieve off day want een vormdip in deze fase van de competitie is gewoonweg uit den boze .Ik denk dat er nog zeker 5 of 6 punten moeten gehaald worden om echt safe te zijn.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door enerkey »

Bwa op een keer meer of minder degraderen zal het nu ook uiteindelijk wel niet steken :mrgreen:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Jean-Paul »

Voetbal moet je altijd en op elk moment van de competitie spelen om te winnen of dat nu tegen Lokeren, Olympic of Genk is en of dat beker of competitie is. Daar zijn de heren dik voor betaald. Of dat ook gebeurt is een andere zaak maar er moet oorlog gemaakt worden, jongens die met het mes tussen de tanden spelen. Tegen Oostende waren er teveel afwezigen wat dat betreft en dan mag je er sowieso een kruis over maken. Woensdag word het een kwestie van mentale weerbaarheid en is twijfelen gelijk aan uitschakeling.
Stvv kan voor de verrassing zorgen maar dan moet iedereen top zijn. Ik kies nog altijd voor meer power op het middenveld en laat Konaté starten , Colidio en Cacace zijn er ook weer bij wat ook wat meer mogelijkheden bied. Maes zal wel de beste keuze maken.
Ik voorspel een 1-3 overwinning.
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door toyotacorolla »

Na de mooie reeks die Peter Maes sinds aankomst heeft neergezet, een dip die hopelijk niet te lang aanhoud.
Voor mij ook prioriteit aan de competitie.
Yellow Feaver
Berichten: 1801
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Yellow Feaver »

Beker kan mij dit jaar geen moer schelen. Maar Genk wil ik wel eruit spelen. We komen uit een fysiek en metaal zware periode. Maes kiest best voor de meest hongerige en mentaal fitte spelers.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door voetballiefhebber »

De beker is, zeker dit jaar van ondergeschikt belang. Voor Genk is deze wedstrijd veel belangrijker, want als ze nu verliezen is het crisis.
Veel spelers van Genk zaten gisteren al met de bekermatch tegen STVV in hun hoofd, als je de reacties hoort van net na de wedstrijd. Zelfs spelers als Thorstvedt kijkt uit naar de derby, waarin ze nog eens alles kunnen geven. Je spaart je toch niet tegen een rechtstreekse concurrent (voor hen) als Anderlecht, zou ik dan denken.
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Elgromi »

Hoezo dipje, kunt niet verwachten dat we van elk team gaan winnen. Tegeb gent gelijk was verschillende omstandigheden maar voor al pech. Was niet dat we in een dipje zaten. Thorstved kan wss niet wachten om weer de onnozelaar constant uittehangen gelijk hij de eerste match tegen ons deed.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Esteeveevee »

fruitboerke schreef: 07 feb 2021, 22:22 Eigenlijk kan die bekerwedstrijd mij geen bal schelen.Voor mij is nog altijd niet degraderen en op een veilige 16 de plaats eindigen de eerste prioriteit .Hopelijk was Oostende een collectieve off day want een vormdip in deze fase van de competitie is gewoonweg uit den boze .Ik denk dat er nog zeker 5 of 6 punten moeten gehaald worden om echt safe te zijn.
Met die mentaliteit blijf je een boerke. Wordt eens een boer he.

Genk uitschakelen en ons redden kan toch perfect samen ?
Genk laten schieten ? Never ever.
Je hebt nog 8 matchen na de bekermatch om 1 te winnen.
36 punten heb je niet nodig. 34 misschien wel. Das nog 4 punten. Pak de 35 om van het gezeur af te zijn.
Moet je daarom Genk vrij spel geven ?
Denk het niet.
Als ik mag kiezen tussen Genk uitschakelen en daarna nog 5 op 24 te halen of Genk laten schieten en dan 8 op 24 te halen....
Dit is een no brainer. Gewoon gaan overmorgen met mes tussen de tanden.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Crocky Cup: Racing Genk - STVV (Woe 10-02 om 18:00h)

Bericht door Halenaar »

Moest je nu op 1 punt van de laatste staan zou ik ook de beker laten schieten, maar nu? Er volop voor gaan ja!
Plaats reactie