Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door lindoke »

Bartman schreef: 15 feb 2021, 17:42
Jacques schreef:Bespaar u de moeite. Gaat u niks opleveren behalve een imago als calimero. We hadden gewoon onze momenten moeten nemen. Net als op Gent trouwens (daar wel puntenverlies door blunder Sankhon). We moeten niet janken, wel werken om beter te worden.

Voor mij mogen ze de VAR trouwens wel afvoeren. Het spel ligt er te vaak door stil en er is geen duidelijk kader wanneer de VAR (niet) mag optreden, waardoor het willekeur troef is. Het idee erachter is goedbedoeld, maar in de praktijk is het gewoon k*t en haalt het veel te vaak de beleving en het momentum uit de match. Op Genk heb ik de VAR geen seconde gemist, geen seconde. Een weekend later is het weer al VAR-discussies dat de klok slaat. Dit is het 3de jaar VAR en het 3de jaar gezeik. Wat een oplossing moest bieden voor bepaalde flagrante fouten is gewoon een veel te frequente bron van ergernis geworden. Het sop is de kool gewoon niet waard.
Ik heb hetzelfde gevoel, maar als er in Genk een, VAR geweest was dan hadden we wellicht toch maar tegen 10 Genkenaars meer gestaan in de tweede helft.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
Mischien. Vergeet in deze niet dat het tegen Genk was. Hebben daar ook iemand in hun bestuur met 2 petten.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Smurf
Berichten: 384
Lid geworden op: 30 nov 2012, 13:38
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door Smurf »

Jongens, begin toch weer niet met die zever over verkeerde beslissingen tegen ons. Elke trainer, speler, supporter, bestuurslid kan er zonder nadenken wel een aantal opnoemen in het nadeel van zijn club. De verkeerde beslissingen in het voordeel vergeten ze allemaal.
We speelden een prima wedstrijd, maar maakten enkele doelpunten te weinig. Dat was het, niet meer, niet minder. Ja hoor, er waren fases waarover je kan discussiëren, net zoals dat bij zowat elke wedstrijd voor elke club het geval is.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door BoemBoem »

save-stvv schreef: 15 feb 2021, 16:41 Nee ma ik zou het wel opnemen in onterechte cruciale beslissingen tegen ons
Tenzij jij alle matchen van Beveren, Cercle en Moeskroen hebt gezien en kunnen analyseren zou ik de compilatie gewoon houden voor wat het is.

Elke ploeg wordt weleens benadeeld, wij niet meer of minder dan andere ploegen.

Antwerpen geeft ge trouwens gewoon zelf weg. Net zoals Beveren, Gent en ZW.
VAR of geen VAR
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door stvvilvoorde »

Het is ook niet dat ze pertinent tegen ons fluiten.
Vergeet ook de beslissingen in ons voordeel niet:

- onterechte strafschop in de laatste minuten op Eupen
- Suzuki die tegen Kortrijk zijn gemiste elfmeter nog eens opnieuw mag overdoen.
- Caufriez die geen strafschop krijgt voor neerleggen Bruno in de 16 tijdens de heenmatch op Waregem.
- De Ridder die gewoon verder mag spelen tegen Brugge (had evengoed rood + schorsing geweest kunnen zijn)

En zo zullen er nog fases zijn hoor, dit leken me de meest flagrante.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door stvvilvoorde »

Ik kijk dinsdagochtend tijdens het ontbijt altijd extra-time van de dag voordien (op x2 snelheid)

Het ging een heel tijdje over onze match tegen Zulte, allez vooral over Zulte, Bostyn en Deschacht.
Als ge niks van het weekend gevolgd zou hebben en dat enkel gezien zou hebben, tja het leek alsof wij er bijna niet aan te pas kwamen.
Respect voor Deschacht die zelf zijn mindere momenten aanhaalde of het leek helemaal op een walk-over.
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door Franz »

stvvilvoorde schreef: 16 feb 2021, 10:09 Ik kijk dinsdagochtend tijdens het ontbijt altijd extra-time van de dag voordien (op x2 snelheid)

Het ging een heel tijdje over onze match tegen Zulte, allez vooral over Zulte, Bostyn en Deschacht.
Als ge niks van het weekend gevolgd zou hebben en dat enkel gezien zou hebben, tja het leek alsof wij er bijna niet aan te pas kwamen.
Respect voor Deschacht die zelf zijn mindere momenten aanhaalde of het leek helemaal op een walk-over.
Extra Time...
Ofwel zit er een 'gast' (gisteren Deschacht) en dan wordt dat programma een half uur 'verheerlijking' van die gast (niet dat ik het Deschacht niet gun, als het bleiter Hein of ritselaar Louwagie is krijg ik wel de onweerstaanbare drang om het kaske af te zetten);
ofwel zitten er alleen maar 'analysten' en dan beginnen ze te zeveren en te lullen, zonder veel objectiviteit en vooral om hun chouchous te pushen (Boskamp zaliger op kop, maar ook bij Joos wordt het erger en erger, Sonck zit ook regelmatig - terug - op café daar).
Kan absoluut veel beter, dat programma.
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door voetballiefhebber »

Deschacht was trouwens zelf verbaasd toen die goal van Suzuki werd afgekeurd, zei hij zelf. Hij wist niet voor welke reden het was.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door Jean-Paul »

voetballiefhebber schreef: 16 feb 2021, 10:33 Deschacht was trouwens zelf verbaasd toen die goal van Suzuki werd afgekeurd, zei hij zelf. Hij wist niet voor welke reden het was.
Wie kan daar een fout inzien? Ongelofelijk dat wabbe Put die goal afkeurt. Nu kon Dierickx toch ook naar de beelden gaan kijken maar bewust niet gedaan anders kan je daar geen uitleg aangeven.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door Jean-Paul »

Franz schreef: 16 feb 2021, 10:27
stvvilvoorde schreef: 16 feb 2021, 10:09 Ik kijk dinsdagochtend tijdens het ontbijt altijd extra-time van de dag voordien (op x2 snelheid)

Het ging een heel tijdje over onze match tegen Zulte, allez vooral over Zulte, Bostyn en Deschacht.
Als ge niks van het weekend gevolgd zou hebben en dat enkel gezien zou hebben, tja het leek alsof wij er bijna niet aan te pas kwamen.
Respect voor Deschacht die zelf zijn mindere momenten aanhaalde of het leek helemaal op een walk-over.
Extra Time...
Ofwel zit er een 'gast' (gisteren Deschacht) en dan wordt dat programma een half uur 'verheerlijking' van die gast (niet dat ik het Deschacht niet gun, als het bleiter Hein of ritselaar Louwagie is krijg ik wel de onweerstaanbare drang om het kaske af te zetten);
ofwel zitten er alleen maar 'analysten' en dan beginnen ze te zeveren en te lullen, zonder veel objectiviteit en vooral om hun chouchous te pushen (Boskamp zaliger op kop, maar ook bij Joos wordt het erger en erger, Sonck zit ook regelmatig - terug - op café daar).
Kan absoluut veel beter, dat programma.
Er word inderdaad wat geluld en afgezeverd tot in het oneindige toe. Verheyen en Vanderbempt zijn bij de beteren, realistisch en onpartijdig.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door stvvilvoorde »

Jean-Paul schreef: 16 feb 2021, 13:47
Er word inderdaad wat geluld en afgezeverd tot in het oneindige toe. Verheyen en Vanderbempt zijn bij de beteren, realistisch en onpartijdig.
Ja kan er daarom al enkele jaren er niet meer naar kijken in prime time.

maar the day after bij het ontbijt op dubbele snelheid, dat gaat nog
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door Met11tegen12 »

Is er hier iemand die zag dat Suzuki de bal met de hand of met de arm raakte?
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door Jean-Paul »

Met11tegen12 schreef: 16 feb 2021, 13:51 Is er hier iemand die zag dat Suzuki de bal met de hand of met de arm raakte?
NEE
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 26: STVV- Zulte Waregem (za 13-02 om 18:30)

Bericht door smol »

Bij momenten overheerst hier toch iets te veel het calimero gevoel bij sommige als het op de scheidsrechters aankomt.
Soms heb je hem mee en soms tegen. Het was bvb trouwens Put die op Eupen de strafschop floot bij de duik van Suzuki. Ik zie vrij veel wedstrijden op een weekend en ze zitten er zeer dikwijls langs, dus niet alleen in onze wedstrijden. Dus elk team kan zo wel een filmpje samenstellen.
Plaats reactie