Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door STVV-fan »

Jacques schreef: 08 apr 2021, 12:18 Als KV Mechelen zonder boe of ba in 1A mag blijven spelen, dan W-B ook voor mijn part, maar soit ieder zijn mening. Laat me het zo stellen: als ik moet kiezen tussen Moeskroen, Cercle en W-B kies ik voor die laatste.
Dat is zoals kiezen tussen pest, Covid en cholera.

Ge wilt het eigenlijk allemaal uit uw systeem hebben.

Beveren heeft letterlijk 1 deftig seizoen in eerste gespeeld, met Morioka, Seck, en Angban in de ploeg, voor de rest was het zeer triestig..

Ik mag die Dirk Huyck ook niet, lijkt mij huichelaar eerste klasse.

Moeskroen, tja...
Iedereen wilt die kanker eruit, maar de hand boven hun hoofd trekt ze telkens weer aan de haren terug in eerste.
Schandalig dat dat ploegske nog altijd in 1A mag shotten...

Cercle is ongeveer hetzelfde verhaal als Moeskroen, buiten de schandalen.
Infuusploegske van een moederclub die er jonge spelers stalt om hun nieuwe aankopen te beoordelen, of de al wat oudere aankopen in waarde te hopen vermeerderen om hun te verkopen.

Ideale scenario: WB zakt rechtstreeks, Moeskroen uiteindelijk geen licentie meer en Cercle verliest barrages tegen Seraing
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door enerkey »

STVV-fan, een kleine nieuwsflits. Wij zijn evenzeer een infuus club. 3 miljoen per jaar.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Yellow Feaver »

Voor Cercle niks dan respect.
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door zipke373 »

Yellow Feaver schreef: 08 apr 2021, 13:56 Voor Cercle niks dan respect.
Voor mij maakt het eigenlijk allemaal niks uit zolang wij het niet zijn.
En op die manier denken de supporters van alle andere ploegen ook.
Als we al ooit op sympathie van andere clubs hebben kunnen rekenen dan denk ik dat die na de doortocht van onze verlosser/sloper RD(schrappen wat niet past) wel volledig weg is.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door stvvilvoorde »

Jean-Paul schreef: 07 apr 2021, 15:25 @Jacques. Je mag natuurlijk sympathie voor W-B hebben maar hun frauduleuze praktijken van nl Dirk Huyck en manager Swerts. Matchfixing, financieel gesjoemel, het keukenverhaal. Dat is niet van verleden seizoen alleen he, laten we een jaar of drie teruggaan. Die mannen hebben sterke advocaten (Kristof De Saedeleer). Het moest Stvv eens zijn dan stonden we nu te sjotten tegen Club Luik.
Wij zijn ook niet moeten zakken in 2006, ondanks een verklaring van Bodart dat hij geld had gegeven aan Ramond, Belic en Stolica om het resultaat van stvv-la louviere te beinvloeden.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door pat@ »

enerkey schreef: 08 apr 2021, 13:52 STVV-fan, een kleine nieuwsflits. Wij zijn evenzeer een infuus club. 3 miljoen per jaar.
Infuus club vind ik zo een lelijk woord. Het is niet dat wij op het einde van het jaar altijd moeten smeken bij DMM voor extra centen om te overleven. Dat doet een infuus club wel.
We zijn wel afhankelijk en leven met de gratie (3 miljoen volgens u) van DMM. In de plaats krijgen we een gestructureerd beleid op economisch vlak.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door STVV-fan »

enerkey schreef: 08 apr 2021, 13:52 STVV-fan, een kleine nieuwsflits. Wij zijn evenzeer een infuus club. 3 miljoen per jaar.
Ik was aan het wachten op de eerste...

Wij moeten het niet hebben van een huurlingenlegioen van een moederclub.

Wél van het geld van een suikeroom (net zoals 90% van de JPL) "
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Jean-Paul »

Jacques schreef: 08 apr 2021, 12:18
Jean-Paul schreef: 07 apr 2021, 15:25 @Jacques. Je mag natuurlijk sympathie voor W-B hebben maar hun frauduleuze praktijken van nl Dirk Huyck en manager Swerts. Matchfixing, financieel gesjoemel, het keukenverhaal. Dat is niet van verleden seizoen alleen he, laten we een jaar of drie teruggaan. Die mannen hebben sterke advocaten (Kristof De Saedeleer). Het moest Stvv eens zijn dan stonden we nu te sjotten tegen Club Luik.
Ik ga even stvvilvoorde citeren uit de andere topic, want dat is grosso modo ook hoe ik kijk naar W-B.
stvvilvoorde schreef: 07 apr 2021, 16:53 Ja degelijk financieel beleid.
Beveren stapelt niet de schulden op zoals andere eersteklassers.
1 van de weinige die niet ettelijke miljoenen in het rood staat, maar die andere eersteklassers hebben wel allemaal een mening waarom Beveren 1A onwaardig is.
Propere handen inderdaad, daar hebben ze verzaakt aan meldingsplicht.
Er zijn individuele spelers omgekocht in die match tegen KVM.
Maar waarom schiet iedereen nog alleen maar op Beveren ivm Propere Handen?
Hun aandeel en verantwoordelijkheid is veel kleiner dan die van KVM (die iedereen tegenwoordig terug sympathiek vindt).
Als KV Mechelen zonder boe of ba in 1A mag blijven spelen, dan W-B ook voor mijn part, maar soit ieder zijn mening. Laat me het zo stellen: als ik moet kiezen tussen Moeskroen, Cercle en W-B kies ik voor die laatste.
Uw volste recht he Jacques.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Jean-Paul »

stvvilvoorde schreef: 08 apr 2021, 14:28
Jean-Paul schreef: 07 apr 2021, 15:25 @Jacques. Je mag natuurlijk sympathie voor W-B hebben maar hun frauduleuze praktijken van nl Dirk Huyck en manager Swerts. Matchfixing, financieel gesjoemel, het keukenverhaal. Dat is niet van verleden seizoen alleen he, laten we een jaar of drie teruggaan. Die mannen hebben sterke advocaten (Kristof De Saedeleer). Het moest Stvv eens zijn dan stonden we nu te sjotten tegen Club Luik.
Wij zijn ook niet moeten zakken in 2006, ondanks een verklaring van Bodart dat hij geld had gegeven aan Ramond, Belic en Stolica om het resultaat van stvv-la louviere te beinvloeden.
Lierse werd al helemaal niet gestraft toen het hele elftal van La Louvière werd uitgekocht, dat was nog in de tijd van Van Holsbeeck als manager, wat later werd die manager bij Anderlecht. La Lou werd wel gestraft en naar derde klasse verbannen
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Jean-Paul »

enerkey schreef: 08 apr 2021, 13:52 STVV-fan, een kleine nieuwsflits. Wij zijn evenzeer een infuus club. 3 miljoen per jaar.
Niet mee eens, DMM is de eigenaar en niet Rijsel, Monaco , Metz of Manchester City. Ja we zijn afhankelijk van inbreng sponsors uit binnen en buitenland maar Stvv (DMM) bepaalt nog altijd zelf hoever ze kan of wil gaan. DMM sponsort dus zijn eigen club.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door enerkey »

STVV-fan schreef: 08 apr 2021, 15:20
enerkey schreef: 08 apr 2021, 13:52 STVV-fan, een kleine nieuwsflits. Wij zijn evenzeer een infuus club. 3 miljoen per jaar.
Ik was aan het wachten op de eerste...

Wij moeten het niet hebben van een huurlingenlegioen van een moederclub.

Wél van het geld van een suikeroom (net zoals 90% van de JPL) "
Ok die van ons komen niet allemaal van dezelfde moederclub. Maar we zijn afhankelijk van de kwaliteit van de Japanse spelers.
Ik speel maar advocaat van de duivel. Een Cercle supporter zou potentieel evenzeer op ons kunnen neerkijken en stellen dat we in 1B thuishoren.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door STVV-fan »

enerkey schreef: 09 apr 2021, 15:45
STVV-fan schreef: 08 apr 2021, 15:20
enerkey schreef: 08 apr 2021, 13:52 STVV-fan, een kleine nieuwsflits. Wij zijn evenzeer een infuus club. 3 miljoen per jaar.
Ik was aan het wachten op de eerste...

Wij moeten het niet hebben van een huurlingenlegioen van een moederclub.

Wél van het geld van een suikeroom (net zoals 90% van de JPL) "
Ok die van ons komen niet allemaal van dezelfde moederclub. Maar we zijn afhankelijk van de kwaliteit van de Japanse spelers.
Ik speel maar advocaat van de duivel. Een Cercle supporter zou potentieel evenzeer op ons kunnen neerkijken en stellen dat we in 1B thuishoren.
Onze "pool" van Japanse spelers beperkt zich echter niet tot die van bijvoorbeeld FC Tokyo, maar tot ALLE Japanse spelers.

Die van Cercle moeten het doen met wat Monaco toevallig in de B-kern of in de jeugd heeft rondlopen.

Er zijn zeker die lacherig doen over het feit dat er ongelooflijk veel Aziaten rondlopen op een clubke dat bij wijze van spreken 30 jaar terug nog bestond uit de boer en zijne zoon.
Dreke
Berichten: 3624
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Dreke »

Cognitieve dissonantie.
A loyal football fan only supports the shirt...
Plaats reactie