Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Alles over de wedstrijden van STVV
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Positivo »

Oostende eindigde vorig seizoen voorlaatste met...... 22 punten.
Als Beveren zijn laatste wedstrijd won in Moeskroen , eindigt Oostende laatste ! En zie dit seizoen. Om maar te zeggen dat het snel kan keren...

Ik heb er vertrouwen in dat Tateishi zijn les geleerd heeft....en Peter Maes gaat betrekken in zijn plannen
Grappen als die Vietnamese Messi, Lee, maar ook Nazon, en Colidio - in 1b zijn er een pak beter - mag (en zal) hij wel achterwege laten. En dan kan hij gerust de betere Japanners (2 per seizoen is dik ok) halen , die hem veel geld opbrengen.

En vooral : OEF , ne mens kan zonder risico op hartproblemen naar de laatste 2 matchen kijken.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door lindoke »

Ik heb alle wedstrijden met de doelpunten van Suzuki erop nagekeken en Yuma is voor maar liefst 16!!! punten verantwoordelijk van het puntentotaal van STVV. Dat is enorm veel en dus kunnen we alleen besluiten dat Yuma Suzuki een fantastische bijdrage geleverd heeft bij de redding van STVV dit seizoen.

Ik hoop dat hij nog 1 seizoen blijft en dat Maes een echt goed team rond hem kan bouwen. Dan zie ik hem niet alleen vlot 25 doelpunten maken volgend seizoen maar dan doen we volgens mij vlot mee voor POI. Dan ga je Suzuki voor heel veel miljoenen kunnen verkopen.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door lindoke »

Positivo schreef: 07 apr 2021, 09:08 Oostende eindigde vorig seizoen voorlaatste met...... 22 punten.
Als Beveren zijn laatste wedstrijd won in Moeskroen , eindigt Oostende laatste ! En zie dit seizoen. Om maar te zeggen dat het snel kan keren...

Ik heb er vertrouwen in dat Tateishi zijn les geleerd heeft....en Peter Maes gaat betrekken in zijn plannen
Grappen als die Vietnamese Messi, Lee, maar ook Nazon, en Colidio - in 1b zijn er een pak beter - mag (en zal) hij wel achterwege laten. En dan kan hij gerust de betere Japanners (2 per seizoen is dik ok) halen , die hem veel geld opbrengen.

En vooral : OEF , ne mens kan zonder risico op hartproblemen naar de laatste 2 matchen kijken.
Ik ben nog altijd van mening dat Nazon een erg goede spits is en STVV nog veel diensten en doelpunten kan bezorgen. Er moet echter een probleem met die jongen zijn mentaliteit zijn en ik denk niet dat PM degene is die hem op de rails krijgt. Pas op, ik vind PM een zeer goeie coach maar het is volgens mij iemand die een speler volledig links laat liggen als die niet mee op de kar wilt springen. Het zal in dit verhaal Nazon zijn die zich moet aanpassen want PM zal dat niet doen. Als Nazon PM dus niet wil volgen in zijn filosofie vrees ik dat er geen toekomst meer voor hem is in Sint-Truiden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door voetballiefhebber »

lindoke schreef: 07 apr 2021, 09:44 Ik ben nog altijd van mening dat Nazon een erg goede spits is en STVV nog veel diensten en doelpunten kan bezorgen. Er moet echter een probleem met die jongen zijn mentaliteit zijn en ik denk niet dat PM degene is die hem op de rails krijgt. Pas op, ik vind PM een zeer goeie coach maar het is volgens mij iemand die een speler volledig links laat liggen als die niet mee op de kar wilt springen. Het zal in dit verhaal Nazon zijn die zich moet aanpassen want PM zal dat niet doen. Als Nazon PM dus niet wil volgen in zijn filosofie vrees ik dat er geen toekomst meer voor hem is in Sint-Truiden.
Ik vond het opvallend dat Filippov op het einde van de wedstrijd nog mocht invallen en dat Nazon opnieuw de hele match op de bank bleef zitten en dat terwijl je 5 spelers mag wisselen. Dat wil ook iets zeggen. Toch vind ik de Nazon van dit seizoen twee klassen beter dan Filippov, die mij totaal niet kan bekoren. Lijkt me een teken aan de wand.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Roman »

voetballiefhebber schreef: 07 apr 2021, 10:06
lindoke schreef: 07 apr 2021, 09:44 Ik ben nog altijd van mening dat Nazon een erg goede spits is en STVV nog veel diensten en doelpunten kan bezorgen. Er moet echter een probleem met die jongen zijn mentaliteit zijn en ik denk niet dat PM degene is die hem op de rails krijgt. Pas op, ik vind PM een zeer goeie coach maar het is volgens mij iemand die een speler volledig links laat liggen als die niet mee op de kar wilt springen. Het zal in dit verhaal Nazon zijn die zich moet aanpassen want PM zal dat niet doen. Als Nazon PM dus niet wil volgen in zijn filosofie vrees ik dat er geen toekomst meer voor hem is in Sint-Truiden.
Ik vond het opvallend dat Filippov op het einde van de wedstrijd nog mocht invallen en dat Nazon opnieuw de hele match op de bank bleef zitten en dat terwijl je 5 spelers mag wisselen. Dat wil ook iets zeggen. Toch vind ik de Nazon van dit seizoen twee klassen beter dan Filippov, die mij totaal niet kan bekoren. Lijkt me een teken aan de wand.
Wat Filippov betreft dienen er ook nog geen voorbarige conclusies getrokken te worden. Het zou de eerste niet zijn die er in zijn eerste seizoen niet veel van terecht brengt en nadien toch doorbreekt tot een gevierde speler : Sidibe - Boli - Bezus - Suzuki ... Kijk er de commentaren aangaande Suzuki een jaar geleden maar eens op na !
Hoeveel "echte" kansen op zijn positie heeft Filippov gehad ? Niet veel hoor, onder Muscat mocht hij regelmatig het vuile werk doen op het middenveld/achter de spitsen en ... werken deed hij wel, daar kon niets over gezegd worden. Wie kon er toen wel uitblinken ?
In een ploeg die zoals nu goed georganiseerd speelt weten we niet wat hij waard is in de spits. Zou hem toch nog een kans geven, liefst als backup voor Suzuki wiens contract men hopelijk met 1 jaar kan verlengen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door stvvilvoorde »

Roman schreef: 07 apr 2021, 11:32

Wat Filippov betreft dienen er ook nog geen voorbarige conclusies getrokken te worden. Het zou de eerste niet zijn die er in zijn eerste seizoen niet veel van terecht brengt en nadien toch doorbreekt tot een gevierde speler : Sidibe - Boli - Bezus - Suzuki ... Kijk er de commentaren aangaande Suzuki een jaar geleden maar eens op na !
Hoeveel "echte" kansen op zijn positie heeft Filippov gehad ? Niet veel hoor, onder Muscat mocht hij regelmatig het vuile werk doen op het middenveld/achter de spitsen en ... werken deed hij wel, daar kon niets over gezegd worden. Wie kon er toen wel uitblinken ?
In een ploeg die zoals nu goed georganiseerd speelt weten we niet wat hij waard is in de spits. Zou hem toch nog een kans geven, liefst als backup voor Suzuki wiens contract men hopelijk met 1 jaar kan verlengen.
Zou er ook niet van verschieten dat Filippov zijn kans in de voorbereiding gaat krijgen en onze vaste spits wordt.
Het lijkt moneytime (ifv leeftijd, statistieken en contractduur) om Suzuki deze zomer te verkopen, zou er niet teveel op hopen dat die volgend seizoen hier nog rondloopt.
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Met11tegen12 »

En nu zondag onze bakkers in de omgeving nog gelukkig maken!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Jacques »

Fijn dat er al volop vooruit gekeken wordt. Om nog even terug te komen op gisteren: wat een dramatisch begin en slap vervolg. Tot aan de terecht, maar tegelijk strenge rode kaart voor Vukotic zaten we niet goed in de wedstrijd. Het lijkt me niet bewust, eerder zich willen losrukken omdat Brüls aan zijn arm hing en daarbij Brüls verkeerd raken. Voor mij was geel ok, maar fluiten naar de geest van het reglement is iets dat de VAR niet kan. En ja, het is à la guerre comme à la guerre. Met name Brüls en Mboyo zetten (op een correcte manier) druk op de scheids waardoor de VAR ook min of meer verplicht was om de beelden te bekijken. Dat is ervaring, leep, weinig sympathiek, maar in een degradatieduel is er geen plaats voor sympathie.
Dan krijgen we ineens een adrenaline-opstoot en staat het snel 1-1. We proberen dan door te duwen, maar zonder succes en W-B liet zich ook nog af en toe zien voor rust. Na rust werd het wat meer kat-en-muis, maar duurde het nog zijn tijd eer we onze schaapjes op het droge hadden. Mboyo deed zijn bijnaam Petit Pélé alle eer aan met 2 fantastisch afgewerkte doelpunten. :mrgreen: Tussendoor was er Dries Wuytens die de kemel van de avond schoot door op 3 minuten tijd 2 domme gele kaarten te pakken. Vooral die 2de is gewoon uit frustratie en op die manier de scheids bijna verplichten om u van het veld te sturen. Het is en passant uw ploeg ook nog eens ne ferme kl**t aftrekken voor de volgende match, alsof 1 uitsluiting nog niet voldoende was. Zo een speler zou bij mij snel zijn boeltje mogen pakken en terug in de Hollandse kneusjescompetitie mogen gaan spelen. Enfin, het is eigenlijk onze zorg niet. Finaal zette de Japanse express over rechts de 2-4 op het bord, waardoor het behoud nu mathematisch een feit is.
Blij en opgelucht dat het mathematisch zeker is, want in deze competitie krijg ik de kriebels van speculeren op een punt. Blij dat we het gewoon afgemaakt hebben. Het heeft lang genoeg geduurd. Met grote dank aan Peter Maes die zeer snel de boel naar zijn hand heeft gezet, eerst door het spelsysteem te behouden en daarbinnen de defensie op orde te krijgen en nu lijkt met de omschakeling naar een viermansdefensie een volgende stap aangebroken. Dat is wat anders dan het holderdebolder-voetbal van onze Australische vriend. Nu nog twee varkentjes wassen om een heel moeilijk seizoen in schoonheid af te sluiten en gebruik maken van de extra tijd zonder POs om het huiswerk in de zomer eens deftig te maken.

Beste spelers gisteren: Suzuki, Hashioka, Brüls. Eervolle vermelding voor Cacace, de viermansdefensie lijkt hem ook beter af te gaan.

Had W-B zijn plaats onterecht afgedwongen? Afgedwongen ja, onterecht nee. Ze hadden nog een waterkans op het behoud en een waterkans kan voldoende zijn. Ik denk dat een van de concurrenten onderin zijn plaats al veel vaker onterecht heeft afgedwongen. En dan heb ik het niet over Cercle... Het is trouwens ook gewoon fijner met 18 in een reeks, onrechtstreeks hebben we dat aan W-B te danken. Voor mij mogen ze blijven, net als het format met 18. Het ziet er voor hen zeer slecht uit op dit moment, maar ik sluit niet uit dat ze nog over Cercle of Moeskroen gaan en de barrages halen, beiden lijkt me wat teveel van het goede.
Overdrijven is een kunst
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Jean-Paul »

@Jacques. Je mag natuurlijk sympathie voor W-B hebben maar hun frauduleuze praktijken van nl Dirk Huyck en manager Swerts. Matchfixing, financieel gesjoemel, het keukenverhaal. Dat is niet van verleden seizoen alleen he, laten we een jaar of drie teruggaan. Die mannen hebben sterke advocaten (Kristof De Saedeleer). Het moest Stvv eens zijn dan stonden we nu te sjotten tegen Club Luik.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door wiekes »

Nu de kebab mannen nog twee of drie afpakken dan mag Wauters zeker niet komen dan geven ze hem nog liever aan Veel minder weg aan een andere club.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door wiekes »

Mario Krohm ook 17 doelpunten 1992-1993.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Krisaias »

wiekes schreef: 07 apr 2021, 17:12 Mario Krohm ook 17 doelpunten 1992-1993.
In tweede klasse. Ik had het enkel over eerste.
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Positivo »

lindoke schreef: 07 apr 2021, 09:44
Positivo schreef: 07 apr 2021, 09:08 Oostende eindigde vorig seizoen voorlaatste met...... 22 punten.
Als Beveren zijn laatste wedstrijd won in Moeskroen , eindigt Oostende laatste ! En zie dit seizoen. Om maar te zeggen dat het snel kan keren...

Ik heb er vertrouwen in dat Tateishi zijn les geleerd heeft....en Peter Maes gaat betrekken in zijn plannen
Grappen als die Vietnamese Messi, Lee, maar ook Nazon, en Colidio - in 1b zijn er een pak beter - mag (en zal) hij wel achterwege laten. En dan kan hij gerust de betere Japanners (2 per seizoen is dik ok) halen , die hem veel geld opbrengen.

En vooral : OEF , ne mens kan zonder risico op hartproblemen naar de laatste 2 matchen kijken.
Ik ben nog altijd van mening dat Nazon een erg goede spits is en STVV nog veel diensten en doelpunten kan bezorgen. Er moet echter een probleem met die jongen zijn mentaliteit zijn en ik denk niet dat PM degene is die hem op de rails krijgt. Pas op, ik vind PM een zeer goeie coach maar het is volgens mij iemand die een speler volledig links laat liggen als die niet mee op de kar wilt springen. Het zal in dit verhaal Nazon zijn die zich moet aanpassen want PM zal dat niet doen. Als Nazon PM dus niet wil volgen in zijn filosofie vrees ik dat er geen toekomst meer voor hem is in Sint-Truiden.
Lindoke,
Nazon ? Foute mentaliteit. Totaal. Kun je niks mee.
Denk je nu echt dat die 10kg is afgevallen door Muscat ? Geloof dat maar niet. Laatste contract jaar , geloof dat maar , dat dat de reden is. Waardeloos.

Peter Maes zal wel weten, welk vlees hij in de kuip heeft. Gisteren gepasseerd door Filipov !
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1446
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Krisaias »

Positivo schreef: 07 apr 2021, 18:17
lindoke schreef: 07 apr 2021, 09:44
Positivo schreef: 07 apr 2021, 09:08 Oostende eindigde vorig seizoen voorlaatste met...... 22 punten.
Als Beveren zijn laatste wedstrijd won in Moeskroen , eindigt Oostende laatste ! En zie dit seizoen. Om maar te zeggen dat het snel kan keren...

Ik heb er vertrouwen in dat Tateishi zijn les geleerd heeft....en Peter Maes gaat betrekken in zijn plannen
Grappen als die Vietnamese Messi, Lee, maar ook Nazon, en Colidio - in 1b zijn er een pak beter - mag (en zal) hij wel achterwege laten. En dan kan hij gerust de betere Japanners (2 per seizoen is dik ok) halen , die hem veel geld opbrengen.

En vooral : OEF , ne mens kan zonder risico op hartproblemen naar de laatste 2 matchen kijken.
Ik ben nog altijd van mening dat Nazon een erg goede spits is en STVV nog veel diensten en doelpunten kan bezorgen. Er moet echter een probleem met die jongen zijn mentaliteit zijn en ik denk niet dat PM degene is die hem op de rails krijgt. Pas op, ik vind PM een zeer goeie coach maar het is volgens mij iemand die een speler volledig links laat liggen als die niet mee op de kar wilt springen. Het zal in dit verhaal Nazon zijn die zich moet aanpassen want PM zal dat niet doen. Als Nazon PM dus niet wil volgen in zijn filosofie vrees ik dat er geen toekomst meer voor hem is in Sint-Truiden.
Lindoke,
Nazon ? Foute mentaliteit. Totaal. Kun je niks mee.
Denk je nu echt dat die 10kg is afgevallen door Muscat ? Geloof dat maar niet. Laatste contract jaar , geloof dat maar , dat dat de reden is. Waardeloos.

Peter Maes zal wel weten, welk vlees hij in de kuip heeft. Gisteren gepasseerd door Filipov !
Denk dat hij vooral gepasseerd wordt omwille van zijn corona fratsen en dan zeker het feit dat hij tegen de zin van de club in naar Haïti vertrok voor die interland ... game over voor Nazon, me dunkt
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Jacques »

Jean-Paul schreef: 07 apr 2021, 15:25 @Jacques. Je mag natuurlijk sympathie voor W-B hebben maar hun frauduleuze praktijken van nl Dirk Huyck en manager Swerts. Matchfixing, financieel gesjoemel, het keukenverhaal. Dat is niet van verleden seizoen alleen he, laten we een jaar of drie teruggaan. Die mannen hebben sterke advocaten (Kristof De Saedeleer). Het moest Stvv eens zijn dan stonden we nu te sjotten tegen Club Luik.
Ik ga even stvvilvoorde citeren uit de andere topic, want dat is grosso modo ook hoe ik kijk naar W-B.
stvvilvoorde schreef: 07 apr 2021, 16:53 Ja degelijk financieel beleid.
Beveren stapelt niet de schulden op zoals andere eersteklassers.
1 van de weinige die niet ettelijke miljoenen in het rood staat, maar die andere eersteklassers hebben wel allemaal een mening waarom Beveren 1A onwaardig is.
Propere handen inderdaad, daar hebben ze verzaakt aan meldingsplicht.
Er zijn individuele spelers omgekocht in die match tegen KVM.
Maar waarom schiet iedereen nog alleen maar op Beveren ivm Propere Handen?
Hun aandeel en verantwoordelijkheid is veel kleiner dan die van KVM (die iedereen tegenwoordig terug sympathiek vindt).
Als KV Mechelen zonder boe of ba in 1A mag blijven spelen, dan W-B ook voor mijn part, maar soit ieder zijn mening. Laat me het zo stellen: als ik moet kiezen tussen Moeskroen, Cercle en W-B kies ik voor die laatste.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie