Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Sacruzsa »

Oscar schreef: 06 apr 2021, 22:23 Oef blij dat het in orde is want mijne moteur heeft het moeilijk gehad de laatste matchen.
We hebben ons waarschijnlijk voor niets zitten op jagen want Moeskroen krijgt volgens Belgiumsoccer
geen licentie meer en zakt naar de amateurs.
De spelers hebben weer geen loon gekregen, dus eindelijk verlost van die triestige club.
Beveren zal dan met de tweede uit 1B moeten uitmaken wie in 1A mag spelen volgend seizoen.
Da spelleke is daar al jaren aan de gang , vroeg of laat krijgen ze hun licentie toch
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door wiekes »

Piana dat staat er al een uur op
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door wiekes »

Stef Agten en Mario Kromh kunnen er ook dichtbij zijn
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door lakie »

STVV-fan schreef: 06 apr 2021, 20:56 Suzuki houd u letterlijk eigenhandig in eerste klasse....

Als die nu niet de prijs van meest verdienstelijke speler wegkaapt kan die prijs gelijk de vuilbak in
Goh, ja, Wolke is ook weer ingevallen vandaag...
Dus kan weer punten rapen deze wedstrijd...
Het zal dus toch nog spannend worden misschien!
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Piana »

wiekes schreef: 06 apr 2021, 22:25 Piana dat staat er al een uur op
wiekes schreef: 06 apr 2021, 21:34 Het is in de sacoch en daar is alles mee gezegd tot aan die eerste rode kaart was het maar zwakke boel en ge moogt toch nooit geen doelpunt meer tegen krijgen tegen 9 man en Susuki is een topspits 17 al met Nog 2 wedstrijden te spelen Het is al geleden van Riedl die maakte er 16 samen met Rensenbrink en waren samen topschutter dat jaar en Lavalee broberen te houden en cacace ik weet het toch niet hoor 1 goede voorzet op een hele wedstrijd.
.
Ik zie het nu ook, mijn excuses Wiekes. Het was mij ontgaan in deze verzameling van taalfouten.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Bartman »

wiekes schreef:Stef Agten en Mario Kromh kunnen er ook dichtbij zijn
Krohm eerder in 2de klasse als mijn geheugen nog goed is. Volgens mij zelfs niet gebleven na de promotie naar eerste.


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door metser »

Hetgeen er vandaag gebeurd in Beveren is de kroniek van een speler die in de wintermercato weg wil. Hou zo iemand tegen zijn wil en je draagt de gevolgen, om maar te zeggen dat clubs de speelbal zijn van spelers en makelaars. Dit is gewoon een wansmakelijke vaststelling!
Ben wel kontent van de redding.
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 135
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door stvv_373 »

wiekes schreef:Het is in de sacoch en daar is alles mee gezegd tot aan die eerste rode kaart was het maar zwakke boel en ge moogt toch nooit geen doelpunt meer tegen krijgen tegen 9 man en Susuki is een topspits 17 al met Nog 2 wedstrijden te spelen Het is al geleden van Riedl die maakte er 16 samen met Rensenbrink en waren samen topschutter dat jaar en Lavalee broberen te houden en cacace ik weet het toch niet hoor 1 goede voorzet op een hele wedstrijd.
.
Fout Afbeelding Mbonabucya had er ook eens 17 Afbeelding Desiré oh Desiré


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
Condor
Berichten: 49
Lid geworden op: 11 apr 2014, 11:54
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Condor »

Bravo canaries, bravo trainer en technische staf. Het was nog spannend in deze laatste match maar ik heb er altijd in gelooft dat dit STVV niet naar de amateursliga zou gaan.Volgens mij lag het niet aan de rode kaart maar wel aan het blijvend aanvallend voetbal dat STVV bracht; ze hebben het door hun niet aflatende mooie voetbal wel verdiend.
Ik ben tevens blij dat het er naar uitziet dat we toch verlost zullen zijn in de eerste divisie van MOUCRON want reeds ettelijke jaren jaren tergert deze ploeg het sportieve voetbalgebeuren. Op de meest ordinaire manier regeert hetgeen er een zootje van wat bestuur zou moeten zijn. Dat ze hun spelers niet betalen is des te spijtiger en mensonwaardig. Het zou me weer niet verschieten moest de voetbalbond toch nog een gaatje vinden om hen in eerste te houden.
Nog twee fijne matchen en klaar is kees.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door lindoke »

metser schreef: 06 apr 2021, 23:10 Hetgeen er vandaag gebeurd in Beveren is de kroniek van een speler die in de wintermercato weg wil. Hou zo iemand tegen zijn wil en je draagt de gevolgen, om maar te zeggen dat clubs de speelbal zijn van spelers en makelaars. Dit is gewoon een wansmakelijke vaststelling!
Ben wel kontent van de redding.
Over wie heb je het?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef: 07 apr 2021, 06:26
metser schreef: 06 apr 2021, 23:10 Hetgeen er vandaag gebeurd in Beveren is de kroniek van een speler die in de wintermercato weg wil. Hou zo iemand tegen zijn wil en je draagt de gevolgen, om maar te zeggen dat clubs de speelbal zijn van spelers en makelaars. Dit is gewoon een wansmakelijke vaststelling!
Ben wel kontent van de redding.
Over wie heb je het?
Die Vukotic van Beveren
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Positivo »

27 punten onder Peter Maes over 17 wedstrijden.
Zelfs als er geen punten gehaald worden de laatste 2 wedstrijden, betekent dat 54 punten op een seizoen. Dat is een top 4 plaats (Antwerp heeft momenteel 54 punten)

Gered 2 wedstrijden voor het einde. Hoeveel punten hebben we laatste en achter gestaan nà de nederlaag tegen Charleroi (de eerste wedstrijd onder Peter Maes) ?

Het geeft aan hoe dik we met stvv in de miserie zaten.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door wiekes »

En piana jij hebt zeker de universiteit af?.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Krisaias »

Jones schreef: 06 apr 2021, 21:55 Statistieken om uit te zoeken voor HBVL of Krisaias...
Top 5 topschutters STVV in één en hetzelfde seizoen ?
Riedl werd ooit Belgisch topschutter bij STVV met ik dacht zelfs maar 14 doelpunten in de jaren 70
Hoogste aantal doelpunten in één seizoen in eerste klasse voor STVV staat op dit ogenblik op naam van Eddy Koens met 18, gevolgd door Roger Maes, Alfred Riedl en Désiré Mbonabucya en ... nu ook Suzuki met 17.

Yuma kan dus in de twee resterende matchen het record nog evenaren of breken...
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Speeldag 31: W-Beveren - STVV (di 06-04 om 19:00h)

Bericht door Jean-Paul »

W-Beveren had zijn plaats in de Jupiler league al onterecht afgedwongen via het BAS, het zou een terechte degradatie zijn. Moeskroen mag hun van mijn part vergezellen maar Cercle is zeker nog niet gered. Enfin, we zijn gered en wat een stunt in feite van Maes. 27 punten maar liefst dat zegt genoeg over de man zijn impact op de groep want dit team is zeker niet compleet. Ook een pluim voor het vertrouwen in onze jeugdige spelers; Van Dessel was al uit de picture na een zware blessure, en ook Steuckers mocht al proeven van eerste klasvoetbal. Dit geeft aan dat we toekomst hebben en als Maes zijn stempel mag drukken op het sportieve heb ik geen schrik voor volgend seizoen. Waarschijnlijk zonder Suzuki maar die is ondertussen wel op zijn eentje in staat om het verlies van 2 miljoen om te zetten in een dikke winst.
Plaats reactie