Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Alles over de wedstrijden van STVV
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door voetballiefhebber »

Gelukkig heeft Moeskroen niet gewonnen.
Timme
Berichten: 217
Lid geworden op: 24 jan 2012, 12:57

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door Timme »

lindoke schreef: 05 apr 2021, 00:22 Om nog even op de wedstrijd terug te komen. Bij de tegentreffer van Mechelen via De Camargo gaat Pius toch wel zwaar in de fout. Dat was eigenlijk onbegrijpelijk hoe hij daar onder die bal door gaat.
Zijn pre-assist op Hashioka was dan weer grote klasse.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door tesneusdoek »

Merci PM! :party: Nu niet verliezen tegen Waasland-Beveren en we zijn gered. Daarna volop naar volop seizoen toewerken met de juiste versterkingen in functie van het systeem dat PM voor ogen heeft! :geel: :blauw: :geel: :blauw:
Met11tegen12
Berichten: 101
Lid geworden op: 15 dec 2020, 20:42
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door Met11tegen12 »

Titels uit de media na de match...

STVV neemt stevige optie op behoud na verdiende overwinning tegen matig Malinwa (uit Voetbalkrant.com).

Analyse - Na gevleide driepunter van STVV tegen KV Mechelen (uit Het Belang van Genk)
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door Elgromi »

Suzuki gaat beetje zelfde verhaal als Boli zijn, word op gevloekt en commentaar op gegeven, mensen wouden we al eerder weg. En wanneer ze weg zijn gaat er nog meerdere seizoene achter gevraagt worden achter zelfse soort spits. Suzuki is altijd een werkpaard geweest. Stoorzender voor het middenveld van tegenstander. Nu grote meneer en penalty afgeven terwijl hij zelf penalty uitlokt. Op de goal van mechelen, kot hij echt nog naar de bal van de voorzet. Terwijl andere spelers ni eens zouden springen of al draaiend wegspringen. Hij legt echt zenne kop ervoor.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door Dreke »

Elgromi schreef: 06 apr 2021, 13:22 Suzuki gaat beetje zelfde verhaal als Boli zijn, word op gevloekt en commentaar op gegeven, mensen wouden we al eerder weg. En wanneer ze weg zijn gaat er nog meerdere seizoene achter gevraagt worden achter zelfse soort spits. Suzuki is altijd een werkpaard geweest. Stoorzender voor het middenveld van tegenstander. Nu grote meneer en penalty afgeven terwijl hij zelf penalty uitlokt. Op de goal van mechelen, kot hij echt nog naar de bal van de voorzet. Terwijl andere spelers ni eens zouden springen of al draaiend wegspringen. Hij legt echt zenne kop ervoor.
Hij was al goed en is alleen maar beter geworden vanaf het moment dat hij zich niet meer ging bezighouden met de tegenstander, maar de focus legde op zijn eigen spel.
A loyal football fan only supports the shirt...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door stvvilvoorde »

Ik vind persoonlijk dat hij pas een meerwaarde voor de ploeg is geworden sinds de komst van Peter Maes.
De Suzuki van daarvoor (Brys, Kostic, Muscat) wisselde ik met plezier in voor eender welke andere spits.
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door Yellow Feaver »

stvvilvoorde schreef: 06 apr 2021, 16:23 Ik vind persoonlijk dat hij pas een meerwaarde voor de ploeg is geworden sinds de komst van Peter Maes.
De Suzuki van daarvoor (Brys, Kostic, Muscat) wisselde ik met plezier in voor eender welke andere spits.
En toch was er voor hem persoonlijk weinig verschi. Werkte hard en won veel duels. Vorig seizoen liet hij paar keer zien dat hij een goaltjesdief was als hij in de box mocht komen. Onder Muscat waren Suzuki en de bal samen zelden in de box :mrgreen:
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 32: STVV-KV Mechelen (za 03-04 om 18:30h)

Bericht door stvvilvoorde »

Dat is uw mening.
Onder Muscat was sowieso bijna iedereen slecht, behalve Nazon, dat is slechte waardemeter.
De twee trainers ervoor vond ik Suzuki even goed zijn geld niet waard.
Werkte wel hard, won amper duels, vaak moeite met de aanname, geen explosiviteit, geen snelheid, vond hem zeker niet balvast, geen flitsen,...
Zijn grootste kwaliteit vond ik het aannaaien van kaarten aan de tegenstander, wat ik dan ook eerder betreurenswaardig dan het vermelden vind.
Ik vond het moeilijk te zien dat hij een goaltjesdief was, miste met de voet veel te makkelijke kansen (oa op Kortrijk onder Brijs);

ik heb hier nooit commentaar op Boli gegeven, maar Suzuki vind ik echt pas genietbaar sinds de komst van Maes.
Ervoor zag ik niet waar die ooit dat geld waard was geweest, zeker niet wat zijn uitzonderlijke kwaliteiten waren, ...
Sinds Maes komt het er wel veel beter uit, laat hij zich ook niet meer vallen bij de minste windstoot.
Plaats reactie