Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4142
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door lindoke »

Ik zou eigenlijk graag willen weten waarom PM zijn ploeg overhoop heeft gegooid.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jokke
Berichten: 179
Lid geworden op: 27 nov 2010, 22:28

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door Jokke »

STVV-fan schreef: 11 apr 2021, 14:08 Ik hoop dat mensen gelijk enrique, Jokke en fruitboerke nu idd hun TV afzetten, of afstemmen op iets wat hun vrouw liever ziet.

Maar dat ze dan ook volledig stoppen met alles STVV.

Het enige wat ge uit de heren hunne mond hoort komen is zeik. Van de hoogste plank. Je hoort ze een heel seizoen niet, maar als het slechter gaat, bij de transferperiodes, of blijkbaar bij deze matchen, kruipen ze vanonder hun steen, want ze denken het warm water nog eens heruit te vinden.

Triestige, triestige personen, de ene voor en de andere na, zonder uitzondering... :kots:
Menneke...precies nog nie lang supporter zeker of heb je voortdurend een roze bril op ?
Als ouderdomsdeken kan ik je verzekeren dat de derby's van een paar decennia geleden er een pak anders uit zagen en dat niet alleen door de pandemie.
Wat ze nu vertonen is slaapverwekkend met een totaal gebrek aan inzet ! Dit is een breiclubje meneer .
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door Louis XIV »

Mannekes kunnen we het gezellig houden aub , we zijn gered en dit is match te veel
We zijn toch allemaal Stvv supps, jammer dan dergelijke verwijten over en weer te moeten
Nog ne goeie zondag
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door toyotacorolla »

De match teveel voor Stvv na de redding.
Suzuku mist strafscop.

Het grote talent Cacace niet gezien, welk talent?
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door Sacruzsa »

Ze zijn wel reclame aant maken voor de abonnementen verkoop volgend seizoen :grappig:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door toyotacorolla »

Pius gekwetst.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4173
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door stvvilvoorde »

Precies of we terug een match met Muscat als trainer spelen
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door Tompie »

Had in de voorbeschouwing al gezet dat ik er niets van verwachtte en dit komt jammer genoeg uit.

Zelfs zonder decompressie kan je op die manier onmogelijk iets rapen. Je staat laag te voetballen maar hebt 0,0 snelheid in je elftal om iets te doen met de ruimte die er met hopen ligt in de rug van de Genkse defensie. Zo kom je nooit onder de druk uit.

Komt daarbij dat de mentaliteit vandaag toch wel bedenkelijk is.

Misschien toch ook een tip aan STVV: wat minder gezeik op sociale media voor iedere derby (serieus, het recept voor smurfentaart?). Ik heb bewust ook niets gepost over heel die tifo-saga op de FB van stvvforum.be , uiteindelijk ook niet nodig als je merkt dat vandaag hun eigen tifo gaat waaien...
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door Halenaar »

Vele spelers al in vakantiemodus precies.

Steuckers toch ook bijzonder plat voor een eerste basisplaats. Kan zijn dat het uw match niet is, maar hij staat gelijk een bang lammetje op het veld.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door metser »

Mannen jaag je niet op. Dit is gewoon een spelletje van kat en muis. Dit Genk is een klasse sterker dan ons, en dat is gewoon een spijtige vaststelling. Onze jeugdspeler loopt ook verloren in dit onsamenhangend geheel.
enrique
Berichten: 2869
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef: 11 apr 2021, 14:08 Ik hoop dat mensen gelijk enrique, Jokke en fruitboerke nu idd hun TV afzetten, of afstemmen op iets wat hun vrouw liever ziet.

Maar dat ze dan ook volledig stoppen met alles STVV.

Het enige wat ge uit de heren hunne mond hoort komen is zeik. Van de hoogste plank. Je hoort ze een heel seizoen niet, maar als het slechter gaat, bij de transferperiodes, of blijkbaar bij deze matchen, kruipen ze vanonder hun steen, want ze denken het warm water nog eens heruit te vinden.

Triestige, triestige personen, de ene voor en de andere na, zonder uitzondering... :kots:
Gij zijt veel te dom voor deze wereld
Maar er is er maar ene
Het is u vergeven :grappig:
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door voetballiefhebber »

Wat een kakprofmentaliteit vandaag. Dit wordt mogelijk de grootste derbynederlaag ooit. Ik herinner me nog een 0-5, ik dacht dat Heyligen toen trainer was in Genk. Ik denk dat STVV in Genk nooit meer dan 3-0 en 4-1 heeft verloren. Misschien een B-ploeg opstellen tegen Anderlecht en A-kern spelers die nog zin hebben. Ofwel geef je beter forfait volgende week, want dan wordt het maar 0-5.
wiekes
Berichten: 874
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door wiekes »

Precies te veel gefeest, ze staan erbij en kijken ernaar, en een linker flank verdediger heb je nog altijd niet Cacace neen dat is het niet de doelpunten die ze tegen krijgen komen bijna allemaal van daar.
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 637
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door Sacruzsa »

wiekes schreef: 11 apr 2021, 14:46 Precies te veel gefeest, ze staan erbij en kijken ernaar, en een linker flank verdediger heb je nog altijd niet Cacace neen dat is het niet de doelpunten die ze tegen krijgen komen bijna allemaal van daar.
En dat voor een speler die op de verlanglijst van Juventus staat , ze kunnen Muscat vragen om nog wat spelers aan te raden :toppie:
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
wiekes
Berichten: 874
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Speeldag 33: Racing Genk - STVV (zo 11-04 om 13:30h)

Bericht door wiekes »

Een beetje elementaire beleefdheid zou hier niet misstaan.
Plaats reactie