Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door lindoke »

De laatste wedstrijd van het seizoen 20-21. Hopelijk realiseren onze kanaries wat een non-match ze speelden tegen Genk en geven ze voor een laatste keer nog eens alles en kunnen we het seizoen afsluiten met een mooie overwinning.

Na edit: Het gaat waarschijnlijk ook de laatste keer zijn dat we Yuma Suzuki in een STVV outfit gaan zien.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door tesneusdoek »

"Anderlecht moest winnen, maar dat kon ik in hun spel niet herkennen"
Gepubliceerd: Donderdag 15 april 2021 om 12:15
https://www.voetbalprimeur.be/nieuws/97 ... ennen.html

Anderlecht kreeg afgelopen zondag heel wat lof na de felbevochten 2-1 zege tegen Club Brugge. Eddy Snelders zag het anders. Heel wat kijkers maken zich schuldig aan scorebordjournalistiek.

"In de euforie na de zege werden de superlatieven bovengehaald voor Anderlecht. Er werd met punten naar de spelers gegooid, terwijl dit één van de minste wedstrijden was die ik paars-wit dit seizoen zag spelen", aldus Snelders bij De Witte Duivel.

De zege kwam er eerder door geluk, vindt Snelders. "Anderlecht moest winnen, maar dat kon ik in hun spel niet herkennen. Er was geen dash, er waren geen leiders. Het speelde zeventig minuten als een verslagen ploeg. En dan twee flitsen en iedereen had geweldig gespeeld. Nmecha was zeer goed, maar dat ook voor andere spelers de superlatieven werden bovengehaald was op z'n minst overdreven."

Nu is Anderlecht wel quasi zeker van Play-Off 1. "Elke wedstrijd is anders, maar na wat STVV presteerde in de derby tegen Genk kan dat echter geen probleem zijn. Dan mag Peter Maes zijn spelers nog drie maanden vakantie ontnemen. Wat STVV vorig weekeinde presteerde, deed me aan een veredelde caféploeg denken. Maar goed, Anderlecht heeft het moeilijk tegen kleinere ploegen. Toch lijkt het me onwaarschijnlijk dat het zou verliezen."

Afbeelding
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door voetballiefhebber »

Anderlecht zal winnen en doet dat met een monsterscore van zeker 0-6. Ik heb het gevoel dat niemand bij STVV nog te motiveren is. De Ridder geblesseerd, veel spelers weten dat ze gaan vertrekken. Kunstgras is nog beter voor de dribbelvaardige jongens van Anderlecht. Maes heeft ook al zijn extra week doortrainen bij een slechte prestatie al laten varen ... dan weet je het wel.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door stvvilvoorde »

Mja, kom je snel op achterstand, eventueel een dubbele achterstand, verwacht je dan maar aan eenzelfde non-match als op Genk.

Maar ik denk niet dat we een herhaling van die match te zien krijgen.
Tegen Anderlecht kunnen we altijd iets meer, decompressie zou nu toch ook wel minder moeten zijn.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door metser »

Wat een opstelling is me dat. Maes zal misschien een beetje helpen. De beste spelers van de laatste weken moeten boeten voor de prestatie van verleden week. Degene die toen archi...waren starten. Zal wel weer een vervelend gedoe worden. Al een geluk dat er andere wedstrijden gelijktijdig zijn met de multi live.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door fruitboerke »

Het middenveld met Durkin , Colidio en Van Dessel lijkt mij toch echt wel veel te plat zunne .Die gastjes gaan niet weten van waar de wind komt.Ik hoop dat het weer geen afstraffing zal worden .Zijn er dan echt geen betere opties op het middenveld.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door ertee »

We zijn zeker de evenknie van Anderlecht, al ligt het niveau zeker niet te hoog.

Zonder (te) kritisch te willen zijn voor een 19-jarige, vind ik Van Dessel niet echt overtuigend voorlopig. Niet sterk genoeg voor in het duel te voetballen (uiteraard), maar slaagt er ook niet in om uit het duel te blijven.

Buata is een echte gesel voor Nmecha. Mboyo ook goede eerste helft.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door lindoke »

Zeer zwakke wedstrijd. Ons middenveld is zo goed als onbestaande. Als De Ridder er niet bij is.....
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door vdl »

Ons verdediging staat toch beter met 5 man als Tex meespeelt, want met 4 vorige week was een ramp.
Dat Bruls niet speelt versta ik niet goed, net als Konaté om de duels nu te winnen op het middenveld.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door ertee »

vdl schreef: 18 apr 2021, 18:57 Ons verdediging staat toch beter met 5 man als Tex meespeelt, want met 4 vorige week was een ramp.
Dat Bruls niet speelt versta ik niet goed, net als Konaté om de duels nu te winnen op het middenveld.
Als we ElevenSports mogen geloven winnen we quasi 2/3de van de duels, dus dat laatste zal het probleem niet zijn. Er mag inderdaad wel wat meer druk naar voren vanuit het middenveld.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door smol »

ertee schreef: 18 apr 2021, 18:50 We zijn zeker de evenknie van Anderlecht, al ligt het niveau zeker niet te hoog.

Zonder (te) kritisch te willen zijn voor een 19-jarige, vind ik Van Dessel niet echt overtuigend voorlopig. Niet sterk genoeg voor in het duel te voetballen (uiteraard), maar slaagt er ook niet in om uit het duel te blijven.

Buata is een echte gesel voor Nmecha. Mboyo ook goede eerste helft.
Heb je het verschil tussen de kruispas van Van Dessel en Durkin gezien?
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door ertee »

smol schreef: 18 apr 2021, 19:04
ertee schreef: 18 apr 2021, 18:50 We zijn zeker de evenknie van Anderlecht, al ligt het niveau zeker niet te hoog.

Zonder (te) kritisch te willen zijn voor een 19-jarige, vind ik Van Dessel niet echt overtuigend voorlopig. Niet sterk genoeg voor in het duel te voetballen (uiteraard), maar slaagt er ook niet in om uit het duel te blijven.

Buata is een echte gesel voor Nmecha. Mboyo ook goede eerste helft.
Heb je het verschil tussen de kruispas van Van Dessel en Durkin gezien?
Inderdaad, goede bal op Mboyo bijvoorbeeld. Wel zee van tijd op dat moment.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door metser »

Sorry he mensen maar wat een niveau is dit. Wel een duidelijke indicatie dat je bepaalde spelers kan evalueren. Sorry voor een jongen als van Dessel.... zal nog vele bokes moeten eten om mee te kunnen zelfs in dit bedenkelijke niveau komt hij tekort
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door fruitboerke »

Colidiio hopelijk laatste wedstrijd in STVV shirt waiwai hoe die gast ooit gekocht werd door Inter is mij een raadsel .Vervangen aub Peter.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: Speeldag 34: STVV-Anderlecht (zo 18-04 om 18:00h)

Bericht door Sacruzsa »

Maes zal wel weer wachten tot de 98min om te wisselen
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Plaats reactie