Voorbereiding seizoen 2021-22

Alles over de wedstrijden van STVV
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door smol »

Zolang Wolke er nog is, is er geen reden tot paniek :geelblauw:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door lindoke »

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 021/07/17/

Blijkbaar zeer zwakke wedstrijd van STVV.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door voetballiefhebber »

De voorbereiding zit erop. Wat gebeurt er nu met 'werkweigeraar' Suzuki? Die deed maar in 1 oefenmatch mee, toen hij net terug was uit Japan. Daarna alleen nog in de tribune zien zitten. Die kan toch onmogelijk fit zijn, als hij komend weekend toch zou opdraven. Alhoewel een half fitte Suzuki meer het verschil maakt dan Mboyo, Balongo en Filippov samen.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door stvvilvoorde »

voetballiefhebber schreef: 18 jul 2021, 23:03 De voorbereiding zit erop. Wat gebeurt er nu met 'werkweigeraar' Suzuki? Die deed maar in 1 oefenmatch mee, toen hij net terug was uit Japan. Daarna alleen nog in de tribune zien zitten. Die kan toch onmogelijk fit zijn, als hij komend weekend toch zou opdraven. Alhoewel een half fitte Suzuki meer het verschil maakt dan Mboyo, Balongo en Filippov samen.
Wie zegt dat het ene persoonlijke keuze van Suzuki is?
Twee mercato's terug identiek dezelfde situatie met Boli...
JJR
Berichten: 53
Lid geworden op: 22 aug 2019, 11:09

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door JJR »

Ik had het al gepost bij ‘abonnementen en tickets’, maar ik probeer het hier ook even. Ik denk hier sneller reactie te krijgen.

Dus:

Ik zou graag de wedstrijd tegen Gent bijwonen. Nu probeer ik via de site tickets te kopen, maar ik kan blijkbaar enkel betalen met een cashless-kaart of code? Ik vind hier niet meer info over op de website. Moet ik deze kaart effectief gaan kopen in de fanshop? Of hoe zit dat juist in mekaar?
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door voetballiefhebber »

JJR schreef: 19 jul 2021, 17:45 Ik had het al gepost bij ‘abonnementen en tickets’, maar ik probeer het hier ook even. Ik denk hier sneller reactie te krijgen.

Dus:

Ik zou graag de wedstrijd tegen Gent bijwonen. Nu probeer ik via de site tickets te kopen, maar ik kan blijkbaar enkel betalen met een cashless-kaart of code? Ik vind hier niet meer info over op de website. Moet ik deze kaart effectief gaan kopen in de fanshop? Of hoe zit dat juist in mekaar?
Heb je hier al eens gekeken:

https://mijn.stvv.com/

Ik kreeg een tijdje geleden iets over in mijn mailbox, maar ik heb dat wel nog onthouden.

Hier vind je wellicht info over jouw vragen:

https://www.stvv.com/nl/tickets/faq-pagina
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Halenaar »

Damn zeg Cacace :o

https://twitter.com/AndrewGourdie/statu ... 76354?s=19

Mag hij hier ook eens doen :mrgreen:
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Halenaar »

Cacace zijn spelen zitten erop. Partij tegen Japan eindigde op 0-0, waardoor er een penalty shoot-out kwam.

Cacace behoorde tot de penaltynemers, maar miste hem. De tranen stonden in zijn ogen, dus daar zal wel wat mentaal oplapwerk aan te pas moeten komen waarschijnlijk.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Halenaar »

Cacace is al terug aan het trainen bij ons :)
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door enerkey »

Halenaar schreef: 03 aug 2021, 12:41 Cacace is al terug aan het trainen bij ons :)
Op penalty's? :mrgreen:
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Jean-Paul »

Met Cacace en Reitz komen er weer wat mogelijkheden bij voor Hollerbach; De Ridder die stilaan klaar staat zal het bikkelen worden voor een plaatsje. De wisselmogelijkheden breiden uit. Hoe ziet Tex en Buatu hun toestand eruit?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Jacques »

Uit hbvl vandaag:
Cacace klaar voor weekend - Liberato Cacace is terug na zijn avontuur met Nieuw-Zeeland op de Olympische Spelen. “Cacace is normaal gezien inzetbaar dit weekend. Ik kom stilaan aan achttien namen”, verklaart Hollerbach. “Met Matsubara en Cacace heb ik nu wat concurrentie op de linkerflank, zo hoort het te zijn.” (gus)

Buatu rust tot donderdag - Jonathan Buatu blijft hinder ondervinden van een ooginfectie. Pas donderdag wordt beslist of de verdediger opnieuw aansluit bij de groep. Ito oefent nog twee weken apart, Jorge Teixeira ging dinsdag eindelijk voluit. (gus)


Ook nog in hbvl wist Hollerbach te melden dat Konaté nog minstens twee maanden aan de kant zal staan.
Overdrijven is een kunst
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Jean-Paul »

Jacques schreef: 04 aug 2021, 10:26 Uit hbvl vandaag:
Cacace klaar voor weekend - Liberato Cacace is terug na zijn avontuur met Nieuw-Zeeland op de Olympische Spelen. “Cacace is normaal gezien inzetbaar dit weekend. Ik kom stilaan aan achttien namen”, verklaart Hollerbach. “Met Matsubara en Cacace heb ik nu wat concurrentie op de linkerflank, zo hoort het te zijn.” (gus)

Buatu rust tot donderdag - Jonathan Buatu blijft hinder ondervinden van een ooginfectie. Pas donderdag wordt beslist of de verdediger opnieuw aansluit bij de groep. Ito oefent nog twee weken apart, Jorge Teixeira ging dinsdag eindelijk voluit. (gus)


Ook nog in hbvl wist Hollerbach te melden dat Konaté nog minstens twee maanden aan de kant zal staan.
Merci voor de info Jacques. Twee eerste wedstrijden hebben we resultaat gehaald en iedereen buiten Konaté (jammer speelde een goede voorbereiding) is stilaan blessurevrij. Op tijd zou ik zeggen want we gaan iedereen hard nodig hebben. Zou de jonge Duitser al speelgerechtigd zijn?
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STimVV »

Jean-Paul schreef: 04 aug 2021, 21:48 Zou de jonge Duitser al speelgerechtigd zijn?
Hij is zaterdag inderdaad al speelgerechtigd en kan dus in de selectie zitten.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door stvvilvoorde »

0-3 na de eerste helft op westerlo:

15' Durkin (assist Ito)
37' Cacace
45' Hara (assist Hayashi)
Plaats reactie