Voorbereiding seizoen 2021-22

Alles over de wedstrijden van STVV
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Piana »

Amai, wat is daar gebeurd?
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1079
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door weekenders »

𝗙𝗨𝗟𝗟-𝗧𝗜𝗠𝗘 | 0-5
71' Suzuki (assist Janssens)
87' Filippov (assist Lee)
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door stvvilvoorde »

Uitslag 0-5 na volledige wedstrijd.

tweede helft scoorden nog:

71' Suzuki (assist Janssens)
87' Filippov (assist Lee)


STVV speelde
eerste helft met: Schmidt; Hashioka, Leistner, Texeira, Lavalee, Cacace ; Konate, Durkin, Ito; Hara, Hayashi
tweede helft met: Schmidt; Janssens, Pius, De Ridder, Matsubara; Reitz, Bruls, Lee, Koita; Filippov, Suzuki
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STimVV »

Bauer kwam blijkbaar niet in actie?
Dan is die niet fit genoeg om 45 minuten mee te doen in een oefenmatch?
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 08 sep 2021, 17:45 Bauer kwam blijkbaar niet in actie?
Dan is die niet fit genoeg om 45 minuten mee te doen in een oefenmatch?
Hoeveel trainingen heeft Bauer gehad?

Zou Hollerbach gewoon geen risico willen nemen met hem? Toch zeker omdat hij alternatieven in de kern heeft.
Wat bijvoorbeeld heel anders was met Hayashi of Hara
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door tesneusdoek »

STVV-fan schreef: 08 sep 2021, 18:09
STimVV schreef: 08 sep 2021, 17:45 Bauer kwam blijkbaar niet in actie?
Dan is die niet fit genoeg om 45 minuten mee te doen in een oefenmatch?
Hoeveel trainingen heeft Bauer gehad?

Zou Hollerbach gewoon geen risico willen nemen met hem? Toch zeker omdat hij alternatieven in de kern heeft.
Wat bijvoorbeeld heel anders was met Hayashi of Hara
Of zijn papieren nog niet in orde, met de verhuis bezig, niet eens een volledige dag meegetraind... Er zijn zoveel mogelijkheden...

De namen Filippov en Lee op het scoreblad als aangever en afwerker zijn wel een positieve verrassing en bevestigen mijn vermoeden dat ze mits de nodige inzet en aanpassing aan de trainer zijn ideeën als (tijdelijke) alternatieven/complementen voor Brüls kunnen dienen. Als Hollerbach dat klaarspeelt, verdient de man een grote pluim. :clap:
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STVV-fan »

tesneusdoek schreef: 08 sep 2021, 18:21
STVV-fan schreef: 08 sep 2021, 18:09
STimVV schreef: 08 sep 2021, 17:45 Bauer kwam blijkbaar niet in actie?
Dan is die niet fit genoeg om 45 minuten mee te doen in een oefenmatch?
Hoeveel trainingen heeft Bauer gehad?

Zou Hollerbach gewoon geen risico willen nemen met hem? Toch zeker omdat hij alternatieven in de kern heeft.
Wat bijvoorbeeld heel anders was met Hayashi of Hara
Of zijn papieren nog niet in orde, met de verhuis bezig, niet eens een volledige dag meegetraind... Er zijn zoveel mogelijkheden...

De namen Filippov en Lee op het scoreblad als aangever en afwerker zijn wel een positieve verrassing en bevestigen mijn vermoeden dat ze mits de nodige inzet en aanpassing aan de trainer zijn ideeën als (tijdelijke) alternatieven/complementen voor Brüls kunnen dienen. Als Hollerbach dat klaarspeelt, verdient de man een grote pluim. :clap:
Verdient Hollerbach sowieso al geen pluim?

Ik blijf het zeggen: een Lee die je in de pas kunt laten lopen en een Ito die blessurevrij blijft zijn aanwinsten voor STVV (zeker op ons kunstgras).

Zonder Ito had je nooit de remontada gehaald in de thuismatch tegen G*nk enkele jaren terug
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Jean-Paul »

Ik was fan van Ito maar de statistieken spreken me tegen en dat is ook belangrijk! Maar als de kwaliteit aanwezig is kan een bekwame trainer die aanwezigheid optimaliseren! Of hoe belangrijk een coach kan zijn in de evolutie van een speler!
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door enerkey »

Speelde Westerlo met de kadetten of zo? ;)
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door save-stvv »

Bauer heeft 2 dagen vrij gekregen om zijn verhuis etc te regelen, lijkt me logisch

Wel erg dat we zonder uitsupporters in Beerschot zijn terwijl zij net een actie doen om het een hel te maken, elke abonnee mag gratis volk meebrengen op vraag van Maes

Als de supportersclubs nu eenmalig vroegen om de kosten door de club te laten dragen van een bus of 5, 6… ben er vrij zeker van dat ze dat willen doen, al was het voor Maes te kloten 😁
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Jean-Paul »

Een 0-5 overwinning bij de momentele leider uit 1b is weliswaar geen garantie op puntengewin maar ben er zeker van dat Maes en heel Beerschot met de puppers zitten! En inderdaad met de versterkingen maar ook met de terugkeer van Ito en Konate bied dit Stvv goede vooruitzichten! Realistisch blijven dat wel want deze groep moet nog groeien, er moeten automatisme gekweekt worden enz! Eindelijk heb ik opnieuw het gevoel van het eerst seizoen onder de Japanners!
Onze eerste opdracht is Beerschot te kloppen maandagavond en dan zien we weer wat verder !
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door ertee »

De Ridder blijkbaar (goed) als CV gespeeld, zoals hier laatst ook door iemand geopperd werd. Wel opvallend.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STimVV »

save-stvv schreef: 08 sep 2021, 19:40 Bauer heeft 2 dagen vrij gekregen om zijn verhuis etc te regelen, lijkt me logisch
Thnx voor de info. Ik vond het al raar dat die geen minuten maakte.
Hij trainde sinds mei niet meer in groep en onderhield zijn conditie in Dubai met een personal coach.
Hij had die minuten vandaag dus wel kunnen gebruiken. Spijtig.
Ik verwacht dat Hollerbach de komende weken nog wel eens een oefenmatch inlast.

Eigenlijk trekt dat systeem toch op niet veel: vroeger speelden de reserven nog een competitie. Op die manier onderhielden die hun matchritme. Nu heeft elke ploeg steeds een 10tal a-kern-spelers zonder matchritme omdat die jongens geen matchen kunnen spelen.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door ertee »

STimVV schreef: 08 sep 2021, 23:02
save-stvv schreef: 08 sep 2021, 19:40 Bauer heeft 2 dagen vrij gekregen om zijn verhuis etc te regelen, lijkt me logisch
Thnx voor de info. Ik vond het al raar dat die geen minuten maakte.
Hij trainde sinds mei niet meer in groep en onderhield zijn conditie in Dubai met een personal coach.
Hij had die minuten vandaag dus wel kunnen gebruiken. Spijtig.
Ik verwacht dat Hollerbach de komende weken nog wel eens een oefenmatch inlast.

Eigenlijk trekt dat systeem toch op niet veel: vroeger speelden de reserven nog een competitie. Op die manier onderhielden die hun matchritme. Nu heeft elke ploeg steeds een 10tal a-kern-spelers zonder matchritme omdat die jongens geen matchen kunnen spelen.
Normaal gezien mogen er een (beperkt) aantal meespelen met de beloften.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STimVV »

In theorie wel, maar in praktijk zie ik dat toch heel weinig gebeuren heb ik de indruk.
Som ze maar es op, de mannen zonder basisplaats die wel minuten zouden moeten kunnen maken:
Steppe, Bauer, Leistner, Pius, Wolke, Lee, Ito, Filipov, DeRidder, Balongo, Delorge, (Steuckers, VanDessel)
Plaats reactie