Voorbereiding seizoen 2021-22

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef: 11 jul 2021, 11:04 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210710_96968911

Ik kan het niet lezen, maar wat ik kan lezen zegt alweer voldoende.

Als ze niet oppassen stapt de trainer nog op, omdat beloften niet werden nagekomen. Meer dan ooit is duidelijk dat Maes de juiste beslissing heeft genomen.
Allez dat was toch niet waar, die had toch gekozen voor het geld, goed gelovige zielen hier.
Drie van uw vier laatste trainers klagen steeds, alleen de kangoeroe was content met de hand in zijn gat.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STimVV »

voetballiefhebber schreef: 11 jul 2021, 11:04 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210710_96968911

Ik kan het niet lezen, maar wat ik kan lezen zegt alweer voldoende.

Als ze niet oppassen stapt de trainer nog op, omdat beloften niet werden nagekomen. Meer dan ooit is duidelijk dat Maes de juiste beslissing heeft genomen.
 ©  BELGA

STVV wint maar Bernd Hollerbach slaat wederom alarm

STVV won zaterdag met 2-1 van Westerlo. Hoera, dus? Bijlange niet. Bernd Hollerbach moet oplossingen smeden voor de hiaten in zijn ploeg, de Duitse STVV-coach houdt geen blad voor de mond. “Ik heb al beter geslapen dan tegenwoordig het geval is”, zuchtte de man na afloop van het oefenduel op Stayen.

Gunter Schoofs

Gisteren om 21:20

De VAR die mee de rol speelt in een oefenwedstrijd. Lullig, zeg maar. Want noch Westerlo noch STVV was er mee gebaat om vanaf minuut twintig zaterdag een oefenpot te moeten afwerken met tien tegen elf. Mabea tackelde Nelson Balongo. De VAR riep scheidsrechter Staessens naar de kant, rood was het gevolg. Vanaf dan volop overwicht voor STVV dus? Bijlange niet. Er waren lichtpunten en uiteindelijk zegevierden de Kanaries wel, maar reden tot lachen vond Bernd Hollerbach niet. De bestuurstop probeert budget vrij te krijgen door onder andere de verkoop van Yuma Suzuki, maar intussen blijft het qua inkomende transfers nog steeds windstil. Qua kwantiteit zit Hollerbach uiterst krap en er is meer dan dat. Een aantal zaken zitten de STVV-coach duidelijk dwars. Een overzicht…

1. “Van Dessel en Caufriez zijn geen wingbacks, maar het moet”

Stan Van Dessel en Maximiliano Caufriez speelden zeker een degelijke wedstrijd zaterdag tegen Westerlo. De één als links-, de andere als rechtsback in een 4-2-3-1-formatie van Bernd Hollerbach. Maar beide jonge spelers zouden zich elders in het team beter kunnen ontwikkelen. Met meer perspectief voor hen zelf én voor STVV. “Ik moét improviseren voor die posities”, stelde Hollerbach na Westerlo. “Caufriez is voor mij overduidelijk een centrale verdediger, heeft daar ook heel veel kwaliteiten, maar ik heb geen andere optie, hij moet naar de rechterflank uitwijken. Net zoals dat het geval is op links. Hashioka en Cacace zijn er geen van beiden bij de start van de competitie en ik heb geen andere keuzes dan oplossingen uit mijn hoed te toveren. Stan is absoluut een aanvallende middenvelder, maar ook op links zit ik vast.”

Caufriez tastte verderop naar de bil, logisch dat Hollerbach hem onmiddellijk naar de kant haalde toen er enige twijfel optrad.”

2. “Onduidelijkheid rond Suzuki is vervelend”

Yuma Suzuki was netjes aanwezig op Stayen zaterdag, maar spelen deed de Japanse spits niet. Een blessure? Of toch niet? Hollerbach haalde de schouders op. “Duidelijkheid in de situatie rond Suzuki zou voor iedereen beter zijn. Nu zit alles strop. Als hij dan geen vriendschappelijke wedstrijden wil spelen, wat kan ik dan doen als coach? Neen, dit is geen optimale situatie. Ik als coach kan dit ook niet oplossen, dat is aan de club. Logisch dat ik Suzuki erbij wil als hij met volle goesting voor STVV wil voetballen, maar dat lijkt me niet het geval. Zeker niet als blijkt dat hij oefenduels mijdt.”

3. “Kan moeilijk druk leggen bij Van Dessel of Delorge”

Van Steve De Ridder en Jorge Teixeira geen spoor bij STVV. De anciens blijven in de lappenmand, tot ergernis van Hollerbach. “Teixeira heb ik al weken niet gezien in een groepstraining. Ook met de blessure van De Ridder loopt het allemaal niet vlot. Dus moet ik youngsters inpassen. Stan Van Dessel, Mathias Delorge, zij doen het heel goed, maar dat zijn niet de gasten die ik onder druk dien te zetten om de ploeg te dragen. Dat kan ik niet maken. Nelson Balongo moet noodgedwongen op rechts depanneren. Mory Konaté was de voorbije seizoenen lang niet altijd vaste waarde, hij moet nu de rol van De Ridder plots overnemen.”

4. “Kunnen geen rode kaart of kwetsuur permitteren”

Het is niet bijster moeilijk om in te schatten met welke ploeg Hollerbach aan de competitie zal beginnen, of er moet morgen plots een wending komen in de inkomende transfers. “Grote zorgen maak ik me vooral omdat we ons niets kunnen permitteren. Doordat de spoeling zo dun is, kan er geen rode kaart of kwetsuur meer bij. Want dan zitten we dik in de problemen.”

STVV en Hollerbach worden door meerdere media op een zestiende plek gezien in de glazen bol, naar het nieuwe seizoen toe. Geen plaats waarvoor hij kwam. “STVV eindigde vorig seizoen vijftiende en de kern is verzwakt. Dus onlogisch is dat niet. Maar we maken er het beste van. Ik hoop dat we extra kracht erbij krijgen als het publiek straks een rol kan spelen.”
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door lindoke »

https://www.voetbalbelgie.be/specials/y ... 021/07/11/

Zou het dan toch waar zijn dat onze Japanse vrienden weinig ambitie hebben?
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STVV-fan
Berichten: 6010
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door STVV-fan »

lindoke schreef: 11 jul 2021, 12:24 https://www.voetbalbelgie.be/specials/y ... 021/07/11/

Zou het dan toch waar zijn dat onze Japanse vrienden weinig ambitie hebben?
Allez, gaat dan nog maar wat vlagskes en banners ophangen :roll:.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door lindoke »

STVV-fan schreef: 11 jul 2021, 12:32
lindoke schreef: 11 jul 2021, 12:24 https://www.voetbalbelgie.be/specials/y ... 021/07/11/

Zou het dan toch waar zijn dat onze Japanse vrienden weinig ambitie hebben?
Allez, gaat dan nog maar wat vlagskes en banners ophangen :roll:.
Moest het helpen dan zou ik er niet over twijfelen. Probleem is dat die koppige onozelaars die het voor het zeggen hebben zich geen kl*ten aantrekken van wat de supporters denken. Laat staan als ze hun ongenoegen via een banner zouden uiten.

Soit, dit gezegd zijnde. We weten allemaal dat jij nog altijd 100% achter de Japanners en hun ambitieloze manier van werken staat. Zelfs een degradatie zou jou niet kunnen laten inzien dat je verkeerd bent. Maw, jij bent onherroepelijk verloren voor enige zin van realiteit.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door stvvilvoorde »

Allez het zal weer aan Gunther Schoofs en Dimitri Charles liggen zeker?

:stupid:
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 11 jul 2021, 12:32
lindoke schreef: 11 jul 2021, 12:24 https://www.voetbalbelgie.be/specials/y ... 021/07/11/

Zou het dan toch waar zijn dat onze Japanse vrienden weinig ambitie hebben?
Allez, gaat dan nog maar wat vlagskes en banners ophangen :roll:.
Ge kunt ook alles onnozel counteren en daarna weer uwe staart weer moeten intrekken.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Louis XIV »

vdl schreef: 11 jul 2021, 11:24
voetballiefhebber schreef: 11 jul 2021, 11:04 https://www.hbvl.be/cnt/dmf20210710_96968911

Ik kan het niet lezen, maar wat ik kan lezen zegt alweer voldoende.

Als ze niet oppassen stapt de trainer nog op, omdat beloften niet werden nagekomen. Meer dan ooit is duidelijk dat Maes de juiste beslissing heeft genomen.
Allez dat was toch niet waar, die had toch gekozen voor het geld, goed gelovige zielen hier.
Drie van uw vier laatste trainers klagen steeds, alleen de kangoeroe was content met de hand in zijn gat.
Amaai een heel hand? Jawadde
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Franz »

STimVV schreef: 11 jul 2021, 12:22 [
STVV en Hollerbach worden door meerdere media op een zestiende plek gezien in de glazen bol, naar het nieuwe seizoen toe. Geen plaats waarvoor hij kwam. “STVV eindigde vorig seizoen vijftiende en de kern is verzwakt. Dus onlogisch is dat niet. Maar we maken er het beste van. Ik hoop dat we extra kracht erbij krijgen als het publiek straks een rol kan spelen.”
Dat is dan toch al dat: zakken zullen we niet.
Van de 18 zakt enkel de laatste, de voorlaatste speelt barrages, de zestiende is gered.
Zie: https://www.standaard.be/cnt/dmf20210614_95024939

On topic: het is uiteraard het recht - en ook de rol - van de coach om versterkingen te willen, maar zolang Suzuki niet verkocht wordt lijkt me dat niet evident. Moest Aleix Garcia kunnen aangetrokken worden voor de centrale rol in het middenveld, dat zou top zijn!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door voetballiefhebber »

Beste supporter, Wil jij erbij zijn? HET KAN

Trouwe STVV-supporter,

Jullie moment is bijna aangebroken! De kans bij uitstek om terug die verbinding te maken met de leukste ploeg van het land. Binnen 7 dagen zit jij misschien oog in oog met jouw lievelingsspeler én stel je al jouw persoonlijke vragen!

" Buatu, hoeveel kg. kan jij benchen?? " 🤔😁

ALLES MAG!

Bovendien maak jij ook nog eens kans op verschillende prijzen (totaal waarde: €1000,00)

Hierover later meer info.

Laat het aftellen beginnen! 📅
▶ Hoe zal deze "Hybrid Fanday" verlopen?
Deze hoogmis is opgesteld in functie van onze lievelingsfans. De Hybride Fandag zal online doorgaan, d.w.z. dat exact op zondag 18 juli om 12.00 uur stipt er via onze Facebook-pagina een live-evenement wordt gestart. Maak het gezellig, nodig geel-blauwe vrienden uit en kijk samen van 12.00 uur - 13.00 uur naar de STVV-Fandag van 2021.

HYBRIDE?

Niet alleen zullen de fans online vertegenwoordigd worden, ook hebben 50 gelukzakken de kans om dit exclusieve event vanuit hun bubbel van vier in de zaal van de RVUE mee te maken. Wil jij hier graag bij zijn? Ja duh! Neem dan snel deel aan onze wedstrijd via de Facebook-pagina (klik hier). Tag 3 vrienden of familieleden in de commentaren en wie weet ontvang jij een privé-berichtje met daarin een uitnodiging.

BREAK-OUT ROOMS

Indien je liever alles van thuis meemaakt, krijg je nog steeds alle kans om de antwoorden te krijgen op al de vragen die al een hele pandemie op je maag liggen. Het laatste deel van de Hybrid Fanday zal bestaan uit break-out rooms waar jij kan kiezen in welke virtuele persconferentie jij stapt. Er zit een andere speler in elke virtuele kamer klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Zijn jullie er ook klaar voor? 👊
▶Ontdek alles wat je moet weten over de Hybrid Fanday via onderstaande video👀

(mail STVV voor wie hem niet zou hebben gekregen)

Benieuwd welk nieuw heet van de naald we te horen gaan krijgen.
Louis XIV
Berichten: 1247
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Louis XIV »

voetballiefhebber schreef: 11 jul 2021, 16:04 Beste supporter, Wil jij erbij zijn? HET KAN

Trouwe STVV-supporter,

Jullie moment is bijna aangebroken! De kans bij uitstek om terug die verbinding te maken met de leukste ploeg van het land. Binnen 7 dagen zit jij misschien oog in oog met jouw lievelingsspeler én stel je al jouw persoonlijke vragen!

" Buatu, hoeveel kg. kan jij benchen?? " 🤔😁

ALLES MAG!

Bovendien maak jij ook nog eens kans op verschillende prijzen (totaal waarde: €1000,00)

Hierover later meer info.

Laat het aftellen beginnen! 📅
▶ Hoe zal deze "Hybrid Fanday" verlopen?
Deze hoogmis is opgesteld in functie van onze lievelingsfans. De Hybride Fandag zal online doorgaan, d.w.z. dat exact op zondag 18 juli om 12.00 uur stipt er via onze Facebook-pagina een live-evenement wordt gestart. Maak het gezellig, nodig geel-blauwe vrienden uit en kijk samen van 12.00 uur - 13.00 uur naar de STVV-Fandag van 2021.

HYBRIDE?

Niet alleen zullen de fans online vertegenwoordigd worden, ook hebben 50 gelukzakken de kans om dit exclusieve event vanuit hun bubbel van vier in de zaal van de RVUE mee te maken. Wil jij hier graag bij zijn? Ja duh! Neem dan snel deel aan onze wedstrijd via de Facebook-pagina (klik hier). Tag 3 vrienden of familieleden in de commentaren en wie weet ontvang jij een privé-berichtje met daarin een uitnodiging.

BREAK-OUT ROOMS

Indien je liever alles van thuis meemaakt, krijg je nog steeds alle kans om de antwoorden te krijgen op al de vragen die al een hele pandemie op je maag liggen. Het laatste deel van de Hybrid Fanday zal bestaan uit break-out rooms waar jij kan kiezen in welke virtuele persconferentie jij stapt. Er zit een andere speler in elke virtuele kamer klaar om jouw vragen te beantwoorden.

Zijn jullie er ook klaar voor? 👊
▶Ontdek alles wat je moet weten over de Hybrid Fanday via onderstaande video👀

(mail STVV voor wie hem niet zou hebben gekregen)

Benieuwd welk nieuw heet van de naald we te horen gaan krijgen.
Dat ze hunne fandag daar steken waar de zon niet aankan…wie is hier nog in geïnteresseerd…Meekers hoe zit het komt er nog iets of ist krabben tot eind van’t seizoen…amateur
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door miel »

Volgens voetbal Belgie .
Geen Suzuki ( vervelende zaak) ofwel blijft hij en speelt , of wel gaat hij weg en vervang je hem
Geen Cacace en Hasioka , Tex , en Pius !!!!!!!!!! bijna een volledige verdediging
Geen DeRidder , Bruls en Steuckers
Geen Ito en geen Lee , geen Lucas
Een volledig elftal waarvan toch een 6 tal basis spelers , waarop men niet kan tellen of waarop men geen beroep meer wilt doen
Ook niet normaal als ge het mij vraagt , maar het zal de schuld van de Japanners zijn
Als ge nog veel vervangers wil halen , moet ge toch eerst van een paar afgeraken ( een kern van 30 spelers is absoluut niet nodig )
Als iedereen fit is zullen we eens zien wat Hollerbach dan gaat doen .
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door vdl »

miel schreef: 11 jul 2021, 19:22 Volgens voetbal Belgie .
Geen Suzuki ( vervelende zaak) ofwel blijft hij en speelt , of wel gaat hij weg en vervang je hem
Geen Cacace en Hasioka , Tex , en Pius !!!!!!!!!! bijna een volledige verdediging
Geen DeRidder , Bruls en Steuckers
Geen Ito en geen Lee , geen Lucas
Een volledig elftal waarvan toch een 6 tal basis spelers , waarop men niet kan tellen of waarop men geen beroep meer wilt doen
Ook niet normaal als ge het mij vraagt , maar het zal de schuld van de Japanners zijn
Als ge nog veel vervangers wil halen , moet ge toch eerst van een paar afgeraken ( een kern van 30 spelers is absoluut niet nodig )
Als iedereen fit is zullen we eens zien wat Hollerbach dan gaat doen .
Ito, Tex, Steukers en Pius zijn gekwetst.
Op Lucas en Lee rekent niemand meer.
Bruls heeft gisteren gewoon gespeeld.
Hashioka en Cacace zitten op de Olympische spelen, die komen wel terug en de gekwetste spelers ook.
Alleen Suzuki vindt ik een probleem, want je hebt ook geen vervanger en te weinig opties vooraan.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Voorbereiding seizoen 2021-22

Bericht door Jacques »

Aangezien er voor de rest niet veel nieuws te melden is: de nieuwe truitjes
Thuis
Afbeelding

Uit
Afbeelding

Opnieuw een speciaal design met dat perenmotief, maar ik vind het wel iets hebben. De uitshirts lijken wat op een collage van iemand uit het lager onderwijs met die verschillende grijstinten, maar de combinatie grijs en goud werkt wel.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie