Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Alles over de wedstrijden van STVV
Lukske de Lange
Berichten: 1254
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Lukske de Lange »

De opener van ons seizoen

Veel onzekerheden, niet in het minst in de selectie.
Maar als underdog zijn we wel vaak op ons best.

Door de mogelijke onbeschikbaarheid van De Ridder én Konaté in de basiself. Is Hollerbach misschien wel genoodzaakt om ofwel Buatu naast Durkin te zetten, oftewel Lavalée. OF Van Dessel centraal...maar dat is op die positie gokken op techniek tegenover kracht naar mijn gevoel.

Verder is het afwachten wie hij naast Brüls verkiest om de aanval te bevoorraden. Persoonlijk draagt Delorge hier mijn voorkeur weg, tegenover Filippov en Balongo.
Dit voor één wedstrijd weliswaar, NIET om een heel seizoen deze positie al volwaardig te dragen.

Veel twijfels, maar het begint toch weer te kriebelen!! Vooruit STVV!!!
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door vdl »

Denk niet dat je Delorge al een plezier gaat doen, met die meteen in de basis te droppen.
Nood breekt wet, denk dat hij zijn systeem zal moeten omgooien en naar 3-5-2 gaan.
Schmidt
Buatu, Caufriez, Levalee
Janssens, Durkin, Bruls, Van Dessel Koita
Mboyo, Suzuki


De speeltijd is voorbij, zolang Suzuki hier is moet hij maar spelen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door lindoke »

vdl schreef: 21 jul 2021, 10:23 Denk niet dat je Delorge al een plezier gaat doen, met die meteen in de basis te droppen.
Nood breekt wet, denk dat hij zijn systeem zal moeten omgooien en naar 3-5-2 gaan.
Schmidt
Buatu, Caufriez, Levalee
Janssens, Durkin, Bruls, Van Dessel Koita
Mboyo, Suzuki


De speeltijd is voorbij, zolang Suzuki hier is moet hij maar spelen.
Wat betreft Suzuki heb je groot gelijk. Al denk ik dat men daar aan de Tiense (exclusief Hollerbach) anders over denkt.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door voetballiefhebber »

Tom Boudeweel vraagt zich in de podcast 'De Tribune' af of STVV tegen zondag nog aan 11 man gaat komen. Hij vreest dat hard trainen met een aantal mannen zoals Mboyo, Brüls, Teixeira, De Ridder en consoorten geen lang leven beschoren is.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door voetballiefhebber »

Mathijssen is zelfs de wanhoop nabij. Zegt zelf geen fan te zijn van :Roland: , maar heeft nog liever dat hij het terug in handen neemt.
De supporters worden zelfs apathisch, want er wordt maar bitter weinig meer gereageerd.

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... t-bij-stvv
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door STimVV »

Nu is ook Konaté out voor ongekende tijd.
Pius traint wel mee maar is nog niet klaar, net zoals DeRidder.
Tegen Gent heeft Hollerbach de keuze om met 3 of met 4 achteraan te spelen. Maar voor beide systemen hebben we een tekort aan capabele spelers waardoor ofwel Wolke ofwel Balongo waarschijnlijk aan de aftrap zullen staan. :headbang:
In principe heeft Lee meer kwaliteiten dan Balongo om in een 4-3-3 te spelen, maar die speelde nog geen minuut in de voorbereiding.

Afbeelding

Of

Afbeelding
Speukes
Berichten: 45
Lid geworden op: 19 mei 2011, 21:27

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Speukes »

Nieuw-Zeeland heeft verrassend met 1-0 gewonnen van Zuid-Korea. Als ik het verslag mag geloven heeft Nieuw-Zeeland de ganse kansarme wedstrijd met 11 voor de goal gelegen.

De kans neemt toe dat Nieuw-Zeeland zich gaat plaatsen voor de volgende ronde, dus nog wat langer geen Cacace.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Jacques »

voetballiefhebber schreef: 21 jul 2021, 23:28 Tom Boudeweel vraagt zich in de podcast 'De Tribune' af of STVV tegen zondag nog aan 11 man gaat komen. Hij vreest dat hard trainen met een aantal mannen zoals Mboyo, Brüls, Teixeira, De Ridder en consoorten geen lang leven beschoren is.
Terechte opmerking. Je kan als trainer wel roepen dat je hard wil trainen en dat de lat voor iedereen gelijk ligt, dat klinkt allemaal stoer, maar als je op die manier een halve ploeg de lappenmand in traint, zal dat verhaal (en je trainerscarrière hier) geen lang leven beschoren zijn. Het is wel opvallend: vorig jaar te soft getraind, waardoor Maes meteen zei dat ze fysiek niet in orde waren, nu misschien aan het overtrainen. De juiste belasting vinden voor elke speler blijkt een moeilijke opgave.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Halenaar »

Ik stel me toch vragen bij Hollerbach en zijn medische staf, zeker ook na zijn interview een paar dagen terug.

Keiharde trainingen, geen privileges geven, iedereen moet kunnen volgen...allemaal goed en wel en klinkt goed op papier en bij supporters, maar dat is toch niet haalbaar bij een De Ridder en Texeira? Idem met Konate, die het heel zwaar vlaggen heeft gehad met zijn corona besmetting. Ik zie hier op mijn werk mensen die nog steeds niet helemaal de oude zijn een halfjaar na hun besmetting, ik kan me goed voorstellen dat dit ook zeker het geval kan zijn bij topsporters .

Ik snap wat Hollerbach zijn bedoeling is en ben het er ook grotendeels mee eens, maar privileges moeten soms wel kunnen vind ik. Onder Maes en Brys skipte beide heren ook af en toe een training. Het belangrijkste is nog steeds dat de spelers fit zijn voor de match.

*Edit: Jacques was mij voor precies :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Jacques »

STimVV schreef: 22 jul 2021, 11:46
Afbeelding
Steuckers of Filippov op de plek van Balongo en je hebt nog een redelijke ploeg gezien de omstandigheden (OS, blessures, mercato). Suzuki moet, indien fit, ook altijd bij de selectie voor zondag.
Overdrijven is een kunst
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door STimVV »

Jacques schreef: 22 jul 2021, 12:24
STimVV schreef: 22 jul 2021, 11:46
Afbeelding
Steuckers of Filippov op de plek van Balongo en je hebt nog een redelijke ploeg gezien de omstandigheden (OS, blessures, mercato). Suzuki moet, indien fit, ook altijd bij de selectie voor zondag.
Steuckers is ook aan het revalideren van "iets". En Filipov is ook echt geen flankspeler he. Je zou hem langs Mboyo kunen zetten in een 4-4-2 en Bruls vanop de rechterflank kunnen laten komen maar dan zullen VanDessel en Durkin centraal weggespeeld worden vrees ik
We hebben geen enkele echte capabele rechtshalf/rechtsbuiten. Eén van de vele mankementen in deze kern.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Yellow Feaver »

Steuckers zal hem moeten herpakken of we gaan hem niet meer veel zien spelen.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Jan Bulder »

Yellow Feaver schreef: 22 jul 2021, 14:54 Steuckers zal hem moeten herpakken of we gaan hem niet meer veel zien spelen.
Inderdaad opgevangen van een bron binnen de club dat hij niet geblesseerd zou zijn, maar dat Hollerbach hem teruggezet heeft naar de beloften.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Halenaar »

Dat stond ook gewoon in sport/ voetbalmagazine hoor :mrgreen:
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Speeldag 1: KSTVV - KAA Gent (Zondag 25-07 om 21u)

Bericht door Jan Bulder »

Halenaar schreef: 22 jul 2021, 15:02 Dat stond ook gewoon in sport/ voetbalmagazine hoor :mrgreen:
Ik geef geen geld meer uit aan de Belgische 'journalistiek' :)
Plaats reactie