RCSC-STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: RCSC-STVV

Bericht door Yellow Feaver »

Goei punt.

Opmerkelijk dat Filipov en De Ridder niet gebracht werden. Maar Hollerbach haalt resultaat.

4/6 thuis tegen Gent op Charleroi is een sterke start.


Geef deze coach een 3 of 4 versterkingen en het kan leuk worden.
Guy
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2021, 10:04
Supporter van: Neutraal

Re: RCSC-STVV

Bericht door Guy »

metser schreef: 31 jul 2021, 17:05 Koita…… zwak heel zwak
Koita was bij WB ook een man van momenten. Had veel meer slechte dan goede, maar die slechte haalden natuurlijk nooit de samenvattingen op tv.
Guy
Berichten: 30
Lid geworden op: 01 jun 2021, 10:04
Supporter van: Neutraal

Re: RCSC-STVV

Bericht door Guy »

Yellow Feaver schreef: 31 jul 2021, 18:10 Goei punt.

Opmerkelijk dat Filipov en De Ridder niet gebracht werden. Maar Hollerbach haalt resultaat.

4/6 thuis tegen Gent op Charleroi is een sterke start.


Geef deze coach een 3 of 4 versterkingen en het kan leuk worden.
Een zorgeloos seizoen zou al ontzettend leuk zijn.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: RCSC-STVV

Bericht door Jan Bulder »

Goeie organisatie, veel duels gewonnen, dat is de basis waar je punten mee kan pakken. Maar daar is dan ook zowat alles mee gezegd.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: RCSC-STVV

Bericht door vuil rat »

Zeer blij met punt verdediging staat er wel ook al vond ik pius niet echt betrouwbaar .Maar aanvallend vind ik het toch veel te weinig toch 3 fases waar veel meer mee moest gedaan worden
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: RCSC-STVV

Bericht door Franz »

Maandag in het Behang:
STVV zet Genk op drie punten
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: RCSC-STVV

Bericht door Jones »

Veel inzet, een goede Brüls, de ha d van de coach en grinta. Nu nog goals. Proficiat STVV.
Reporter zei dat Suzuki naar Bologna gaat.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: RCSC-STVV

Bericht door BoemBoem »

Jones schreef: 31 jul 2021, 18:55 Veel inzet, een goede Brüls, de ha d van de coach en grinta. Nu nog goals. Proficiat STVV.
Reporter zei dat Suzuki naar Bologna gaat.
Dieje reporter weet juist niks.
Bologna en Suzuki zijn geruchten van 2 maand geleden.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: RCSC-STVV

Bericht door wiekes »

Dat Buatu maar rap in orde is want Pius xlll dat die maar op bezinning gaat in Rome wat scheelt met die, precies of hij speelt met schrik, en Koita dat die maar een paar tanden bijsteekt, ik lees hier dat het van zijn snelheid moet komen maar als je uwe man niet voorbijgeraakt zal het niet lukken.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: RCSC-STVV

Bericht door Piana »

Elk punt dat je op verplaatsing pakt is van goudwaarde, zeker op Mambour. Of dat nu met goed voetbal is of niet, maakt me op verplaatsing eigenlijk weinig uit. Een rangschikking wordt op verplaatsing gemaakt, een seizoen thuis.

Stel je nu eens voor dat we zaterdag kunnen winnen. :o
Laatst gewijzigd door Piana op 31 jul 2021, 19:49, 1 keer totaal gewijzigd.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: RCSC-STVV

Bericht door Piana »

wiekes schreef: 31 jul 2021, 19:40 Dat Buatu maar rap in orde is want Pius xlll dat die maar op bezinning gaat in Rome wat scheelt met die, precies of hij speelt met schrik, en Koita dat die maar een paar tanden bijsteekt, ik lees hier dat het van zijn snelheid moet komen maar als je uwe man niet voorbijgeraakt zal het niet lukken.
Dat Pius, na vorige week, niet overloopt van vertrouwen kun je toch wel aannemen? Ik zal meer zeggen, als hij daar de grote Jan stond uit te hangen had ik het veel erger gevonden. Zo hebben we vorig jaar nog maar ene richting Hongarije gejaagd.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
miel
Berichten: 1662
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: RCSC-STVV

Bericht door miel »

STimVV schreef: 31 jul 2021, 17:18 Misschien uzelf ook es de vraag stellen waarom Koita niet in de match zit?
Hij krijgt 0,0 steun van Durkin, VanDessel, Janssens en co. Die brengen voetballend/opbouwend niks bij.
Koita krijgt de bal aangespeeld en dan mag'm zn plan trekken omdat er vanuit de 2e lijn te weinig kwaliteit komt.
Hopelijk kan DeRidder zo rap mogelijk invallen voor Durkin of VanDessel zodat Bruls wat hoger en meer op de 10 kan spelen. Dan zullen ook Mboyo en Koita meer opties krijgen.
Durkin is de eerste speler op het blad van de trainer , wees daar maar zeker van
Zoals Durkin en Vandessel nu aan het spelen zijn zal Steve nog even moeten wachten , daarbij wil ik niet zeggen dat het allemaal mooi is , maar vooral nuttig , ze maken het onze verdediging toch wat makkelijker , echt veel kansen geven we niet weg hé
Als je verwacht dat DeRidder de ploeg meer aanvallende impulsen zal moeten geven en Durkin of Vandessel moet vervangen , kan je in verdedigend opzicht toch wel eens bedrogen uitkomen
In elk geval de cinema rond Suzuki moet zo snel mogelijk worden opgelost
En een vervanger voor Bruls moet er zo snel mogelijk komen , want als hij uitvalt hebben we pas echt een probleem
Voor de rest Chapeau aan staf en spelers
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: RCSC-STVV

Bericht door Roman »

De beste transfer is ongetwijfeld deze van Hollerbach, veel anderen zouden met dit materiaal hopeloos de mist in gaan of zoals Brys destijds een "statement" maken !!! Respect voor de motivatie van deze trainer en de manier waarop hij deze ploeg weerbaar en met de nodige grinta op het veld brengt.
Koita is een man van flitsen en dat zal allicht altijd zo blijven maar een match als die van vandaag maakt het wel heel erg moeilijk voor hem.
Pius dan, verdedigend toch wel ok lijkt me, in de opbouw momenteel zonder vertrouwen maar heeft zich vandaag toch behoorlijk herpakt en dat is verdorie niet makkelijk. Iemand die ooit in dezelfde situatie heeft gezeten zal dit beamen.
Matsubaru en Janssens, zoals hier meermaals als 1ste provinciale materiaal omschreven, doen het al twee wedstrijden zeer degelijk, dat mag ook eens gezegd worden al zullen er toch zijn die dit niet graag horen en zeker niet zullen willen toegeven.
Een tweetal gerichte aankopen, enkele spelers terug van de OS en uit blessure en het zou wel eens een aangenaam seizoen kunnen worden.
By the way, voor mij vult Brüls de rol op de 6 veel beter in dan De Ridder, ieder zijn mening natuurlijk.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: RCSC-STVV

Bericht door Mikman »

Ik was niet echt wild van de transfer van Koita, en wat ik van hem zie bevestigd dat een beetje. Is in tegenstelling tot wat zijn anatomie doet vermoeden niet echt snel, en zijn grootste wapen -zijn schot- komt er enkel uit als hij heel veel tijd krijgt om aan te leggen. Gaat ons zeker nog punten opleveren daarmee, maar gaat het de mindere momenten waard zijn?

Onwaarschijnlijk dat we met deze ploeg vol afdankers een punt pakken, en het was nog niet eens een mirakel want Charleroi kreeg nauwelijks uitgespeelde kansen. 0,44 XP voor Charleroi, voor wie een beetje in de statistiek gelooft, dan kan je niet echt met overtuiging aanspraak maken op de overwinning.

Brüls een rijtje lager vind ik wel een meerwaarde, het is goed als je beste voetballer het vaakst aan de bal komt. En Van Dessel legt iedere week de meeste kilometers af en heeft de meeste intensieve sprintjes, die gaat er echt niet snel meer uit gaan bij een trainer als Hollerbach. Durkin pakte dom en onnodig geel, en is aan de bal soms toch zo onhandig. Het nipt afgekeurde doelpunt pikt hij Morioka ook te laat op, was zijn verantwoordelijkheid. Anderzijds loopt hij echt wel veel vuile meters, en behaal je ook mede daardoor uiteindelijk wel nog een punt.

4 op 6 is een onverhoopt goeie start, ik kijk uit naar de komst van een volwaardige aanvaller en de terugkeer van de Olympiërs. In die zin wel spijtig dat Japan zich plaatste, we hadden Hashioka veel beter kunnen gebruiken op rechts dan Cacace op links. Matsubara is toch beter dan Wolke.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: RCSC-STVV

Bericht door pat@ »

De organisatie staat puik, verdedigend nooit in de problemen gekomen. De kansen om de ruimte te benutten zijn voorradig, enkel de kwaliteit ontbreekt. Die moet van Koita en Van Dessel komen. De ene bij een actie en de andere bij juiste passing in de ruimte. Van Dessel neemt echter wat te veel hooi op zijn vork en wil te graag tonen dat hij een prima techneut en passeur is. Daar is nog wat werk aan de winkel.

Caufriez lijkt onder Hollerbach wel herboren op de centrale positie. Zonder fout en infiltretend op de juiste momenten.
Zouden en er nog mensen zijn die twijfelen aan de capaciteiten van Durkin? Die man blijft 90 minuten geven van box naar box en doet vele dingen goed. Hij heeft nog momenten dat de passing wat mankeert, maar herstelt dat meteen. Hij moet wel eens durven afdrukken zoals op het einde vd partij. Dat was een mooie mogelijkheid.
Plaats reactie