STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Franz »

Morgen zaterdag om 18u30 ontvangt STVV ZW, althans volgens mijn kalender want veel animo is er blijkbaar niet rond deze match...
STVV recupereert Cacace na de OS en waarschijnlijk ook Buatu na zijn oogblessure, De Ridder is een weekje meer speelklaar, Teixeira traint ook al weer mee, Reitz zou speelgerechtigd zijn, Suzuki zit zeer waarschijnlijk niet in de selectie om blessures te vermijden voor de grote transfer, Lucas ook niet, van Perica en/of Badji (nog?) geen spoor, is Hashioka al terug van Tokio?
Waregem is uiteraard een stugge tegenstander, maar echt schrik moeten we er toch ook niet van hebben. Op naar de drie punten?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door enerkey »

Franz schreef: 06 aug 2021, 11:21 Morgen zaterdag om 18u30 ontvangt STVV ZW, althans volgens mijn kalender want veel animo is er blijkbaar niet rond deze match...
Ik heb al mijn tijd gespendeerd om een deftige plaats op tribune noord te reserveren, dus geen tijd voor het forum. Is echt een dikke nest. Als je direct reserveert als het open is zetten ze jou op de allereerste rij. Dus dan maar wachten en regelmatig gaan kijken tot de onderste rijen zijn opgevuld om dan te reserveren.

Badji en Perica? Heb ik iets fragrant gemist tijdens het boeken van mijn tickets :P Misschien kan Messi ook effe mee komen doen als hij zin heeft? ;)
En aangezien Japan op dit moment een wedstrijd aan het spelen is om de 3de plaats veronderstel ik dat Hasioka ook nog daar zit.
Franz
Berichten: 1772
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Franz »

enerkey schreef: 06 aug 2021, 11:34
Franz schreef: 06 aug 2021, 11:21 Morgen zaterdag om 18u30 ontvangt STVV ZW, althans volgens mijn kalender want veel animo is er blijkbaar niet rond deze match...
Ik heb al mijn tijd gespendeerd om een deftige plaats op tribune noord te reserveren, dus geen tijd voor het forum. Is echt een dikke nest. Als je direct reserveert als het open is zetten ze jou op de allereerste rij. Dus dan maar wachten en regelmatig gaan kijken tot de onderste rijen zijn opgevuld om dan te reserveren.

Badji en Perica? Heb ik iets fragrant gemist tijdens het boeken van mijn tickets :P Misschien kan Messi ook effe mee komen doen als hij zin heeft? ;)
En aangezien Japan op dit moment een wedstrijd aan het spelen is om de 3de plaats veronderstel ik dat Hasioka ook nog daar zit.
Van Messi (nog) geen spoor...
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door STimVV »

https://www.voetbalbelgie.be/specials/h ... 021/08/06/

HOLLERBACH JUICHT: “STVV OP TRAINING MET 10 TEGEN 10”

Bernd Hollerbach klopte in de voorbereiding even op tafel. De combinatie van blessures, Olympische Spelen en windstilte op de transfermarkt zorgden voor problemen. Op training was het soms zes tegen zes. De hemel klaart beetje bij beetje op bij STVV.

Yuma Suzuki heeft zijn transfer nog niet beet waardoor het wachten is op één of meerdere nieuwkomers. Vooral in de aanval is de spoeling dun met Ilombe Mboyo, Aboubakaray Koita en Nelson Balongo. Bernd Hollerbach kreeg er wel een Duitse middenvelder bij, weet dat er nog wat bij zal komen en werkt lustig verder.
Die positieve gemoedstoestand heeft natuurlijk ook te maken met de resultaten: met een vier op zes tegen AA Gent en Sporting Charleroi heerst er rust en vertrouwen bij de Kanaries.

Mory Konaté belandde in de lappenmand. STVV anticipeerde met de komst van Rocco Reitz. Deze 19-jarige middenvelder zat bij Borussia Mönchengladbach en maakte een goede indruk op training.
“We zijn blij Rocco erbij te hebben”, vertelt Bernd Hollerbach op de persbabbel. “Hij is hongerig, talentvol en heeft veel energie. Rocco maakte de voorbereiding met Borussia Mönchengladbach mee en speelde mee in oefenduels tegen FC Groningen en Bayern München. Hij ging ook mee op stage. Rocco vond snel zijn plaats in onze groep en is klaar.”

Liberato Cacace komt er ook bij. De linkerflankspeler was vorig seizoen niet uit de elf weg te denken. Cacace nam met Nieuw-Zeeland deel aan de Olympische Spelen en meldde zich deze week terug in Sint-Truiden. Hollerbach: “Hij moest even bekomen van de jetlag, donderdag en vrijdag trainde hij voluit mee. Cacace deed het goed op de Olympische Spelen.”

Volgende week keert Daiki Hashioka van de Olympische Spelen terug. Japan greep in de kleine finale naast de bronzen medaille. “Ik werkte nog niet met hem samen, maar ik heb veel goede dingen over Hashioka gehoord. Een speler met veel wilskracht en snelheid op de flank.”

Tatshuya Ito zit er ook terug aan te komen. De Japanse flankaanvaller liep in de eerste oefenpartij een blessure op. Ito werkte deze week met de fysical-coach en sluit volgende week bij de groep aan.

“Op training was het soms 6 tegen 6 of 7 tegen 7. Die situatie is flink verbeterd. We kunnen nu met 10 tegen 10 oefenen. We hebben ook Jorge Teixeira terug, die bijna de volledige voorbereiding miste.”

“We werkten enige tijd met een heel kleine groep. Ze hebben het uitstekend gedaan. Nu is het verder werken naar het einde van de transferperiode toe. Daarna kunnen we groep en het systeem verder afstellen.”

Rocco Reitz kwam erbij. Liberato Cacace en Jorge Teixeira zijn terug. Daiki Hashioka en Tatshuya Ito zitten er ook aan te komen. Op Mory Konaté – twee maanden out – en Jarne Steuckers is het nog wat wachten.

De 19-jarige Steuckers liet vorig seizoen mooie dingen zien. Een lefgozer met een goede pass en actie in de benen. “Hij zal wat langer dan verwacht aan de kant staan. Jarne kampt al twee jaar met lichte problemen. Het is belangrijk dat hij nu helemaal hersteld om daarna sterker terug te kunnen komen.”
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Jacques »

enerkey schreef: 06 aug 2021, 11:34
Franz schreef: 06 aug 2021, 11:21 Morgen zaterdag om 18u30 ontvangt STVV ZW, althans volgens mijn kalender want veel animo is er blijkbaar niet rond deze match...
Ik heb al mijn tijd gespendeerd om een deftige plaats op tribune noord te reserveren, dus geen tijd voor het forum. Is echt een dikke nest. Als je direct reserveert als het open is zetten ze jou op de allereerste rij. Dus dan maar wachten en regelmatig gaan kijken tot de onderste rijen zijn opgevuld om dan te reserveren.

Badji en Perica? Heb ik iets fragrant gemist tijdens het boeken van mijn tickets :P Misschien kan Messi ook effe mee komen doen als hij zin heeft? ;)
En aangezien Japan op dit moment een wedstrijd aan het spelen is om de 3de plaats veronderstel ik dat Hasioka ook nog daar zit.
Niet teveel van aantrekken. Op Noord zijn de plaatsen nog altijd eerder een suggestie dan een verplichting.

Algemene tip: kom (ruim) op tijd naar het stadion. Tegen Gent de 0-1 gemist, omdat hun scanbakskes niet deftig werkten en er een ongelooflijke oetlul aan de deur stond. Er zijn ook mensen die problemen gehad hebben met het cashless betaalsysteem in het stadion. Een gewaarschuwd man is er twee waard.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Tompie »

Yep, had vooraf geld op m'n kaart gezet zodat ik niet moest aanschuiven, maar dat was niet zichtbaar aan de toog (wel via de STVV-app).
Kinderziektes. ;) Maar voor de rest wel een goede evolutie dat je niet meer met die jetons moet zitten sukkelen.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Jean-Paul »

Jacques schreef: 06 aug 2021, 15:19
enerkey schreef: 06 aug 2021, 11:34
Franz schreef: 06 aug 2021, 11:21 Morgen zaterdag om 18u30 ontvangt STVV ZW, althans volgens mijn kalender want veel animo is er blijkbaar niet rond deze match...
Ik heb al mijn tijd gespendeerd om een deftige plaats op tribune noord te reserveren, dus geen tijd voor het forum. Is echt een dikke nest. Als je direct reserveert als het open is zetten ze jou op de allereerste rij. Dus dan maar wachten en regelmatig gaan kijken tot de onderste rijen zijn opgevuld om dan te reserveren.

Badji en Perica? Heb ik iets fragrant gemist tijdens het boeken van mijn tickets :P Misschien kan Messi ook effe mee komen doen als hij zin heeft? ;)
En aangezien Japan op dit moment een wedstrijd aan het spelen is om de 3de plaats veronderstel ik dat Hasioka ook nog daar zit.
Niet teveel van aantrekken. Op Noord zijn de plaatsen nog altijd eerder een suggestie dan een verplichting.

Algemene tip: kom (ruim) op tijd naar het stadion. Tegen Gent de 0-1 gemist, omdat hun scanbakskes niet deftig werkten en er een ongelooflijke oetlul aan de deur stond. Er zijn ook mensen die problemen gehad hebben met het cashless betaalsysteem in het stadion. Een gewaarschuwd man is er twee waard.
Tip aanvaard Jacques. Dan kan ik snel mijn jetonnekes kopen voor een lekker bokske. Ik zit op NOORD in het hoekske, blok x1 rij 10 plaatsen 9 en 10 . En dan tijdens de halve, naar de toog spurten om mijn keel te smeren die dan al lelijk afgezien heeft.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Jean-Paul »

Zou Hollerbach met dezelfde elf starten?
enerkey
Berichten: 2093
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door enerkey »

Jacques schreef: 06 aug 2021, 15:19 Niet teveel van aantrekken. Op Noord zijn de plaatsen nog altijd eerder een suggestie dan een verplichting.

Algemene tip: kom (ruim) op tijd naar het stadion. Tegen Gent de 0-1 gemist, omdat hun scanbakskes niet deftig werkten en er een ongelooflijke oetlul aan de deur stond. Er zijn ook mensen die problemen gehad hebben met het cashless betaalsysteem in het stadion. Een gewaarschuwd man is er twee waard.
Goede tip, maar ik ben daar een beetje authistisch in. Nee zomaar ergens gaan zitten ga je met niet snel zien doen :mrgreen:
Ruim op tijd komen is ook één van authistiche eigenschappen dus daar geen enkel geen probleem. ;)

Ja mijn kameraad zijn cashless werkte ook niet. Ikzelf had per geluk nog bonnekes die ik moest inruilen; dus niet op voorhand betaald via die Cashless.
Dus we konden wel verder. Ze hebben ook nog eens voor 2 jetons te veel opgeladen trouwens.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Halenaar »

Ik had geen enkel probleem met de cashless kaart, ook mijn ticket heb ik vorige thuismatch probleemloos kunnen regelen.

Gisteren heb ik mijn ticket gereserveerd voor dit weekend, en nu was het wel aan de mindere kant. Kreeg diverse foutmeldingen maar is uiteindelijk opgelost geraakt, maar het lijkt mij toch dat dit systeem toch wel gebruiksvriendelijker kan gemaakt worden. Zeker voor de oudere generatie.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Halenaar »

Ciranni trouwens geblesseerd bij Zulte-Waregem, die is er dus al niet bij :)
STimVV
Berichten: 2703
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door STimVV »

Persoonlijk zou ik het op onderstaande manier aanpakken.
Cacace en De Ridder in de ploeg ipv VanDessel en Wolke: dat is toch al meteen wat meer kwaliteit. De Ridder kan er dan voor zorgen dat Bruls wat meer in steun van Mboyo en Koita kan spelen. Koita moet je vooral vanaf links laten komen. Daar ligt zijn kwaliteit.

Het grootste gevaar bij Zulte is Dompé. Zeker op ons kunstgras. Dompé maakt elk jaar het verschil op Stayen. Zowel tegen Gent als tegen Zulte verloren we op Stayen met Dompé in de hoofdrol. Ik zou dus zéker Wolke daar niet tegenover zetten. Dat is om problemen vragen.
Dompé komt altijd naar binnen, naar zijne rechtse. Dan is het een voordeel als we daar een linksvoetige kunnen tegen zetten. Iemand die met zijn goede voet kan verdedigen wanneer hij weer eens naar binnen komt. Cacace of Matsubara dus.
Moest Buatu (of Teixeira) fit genoeg zijn om te starten kan Caufriez ook een optie zijn als rechtse wingback om Dompé op te vangen dankzij de snelheid en verdedigende kwaliteiten van Caufriez.
Ik verwacht Pius sowieso als mandekker op Gano.

Afbeelding
Laatst gewijzigd door STimVV op 06 aug 2021, 17:25, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Halenaar »

Selectie is bekend! Buatu er terug bij en Reitz zit ook al meteen in de selectie, Lee zit er voor de eerste keer niet bij in de selectie.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Jean-Paul »

Halenaar schreef: 06 aug 2021, 16:59 Ik had geen enkel probleem met de cashless kaart, ook mijn ticket heb ik vorige thuismatch probleemloos kunnen regelen.

Gisteren heb ik mijn ticket gereserveerd voor dit weekend, en nu was het wel aan de mindere kant. Kreeg diverse foutmeldingen maar is uiteindelijk opgelost geraakt, maar het lijkt mij toch dat dit systeem toch wel gebruiksvriendelijker kan gemaakt worden. Zeker voor de oudere generatie.
Is er dan een nieuw systeem? Kunnen we geen bonnen meer gaan halen of staat er een jeton apparaat?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Halenaar »

Jean-Paul schreef: 06 aug 2021, 17:57
Halenaar schreef: 06 aug 2021, 16:59 Ik had geen enkel probleem met de cashless kaart, ook mijn ticket heb ik vorige thuismatch probleemloos kunnen regelen.

Gisteren heb ik mijn ticket gereserveerd voor dit weekend, en nu was het wel aan de mindere kant. Kreeg diverse foutmeldingen maar is uiteindelijk opgelost geraakt, maar het lijkt mij toch dat dit systeem toch wel gebruiksvriendelijker kan gemaakt worden. Zeker voor de oudere generatie.
Is er dan een nieuw systeem? Kunnen we geen bonnen meer gaan halen of staat er een jeton apparaat?
Daar staan een apparaat en dames klaar normaal gezien, maar tegen Gent waren daar al serieuze wachtrijen voor.

Ik heb mijn kaart opgeladen op mijnstvv. Letterlijk 2 minuten werk maar, en had ook geen problemen om ermee te betalen voor de drank.
Plaats reactie