STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door STVV-fan »

STimVV schreef: 07 aug 2021, 20:48
STVV-fan schreef: 07 aug 2021, 20:04
Franz schreef: 07 aug 2021, 20:01
Jebus4life schreef: 07 aug 2021, 19:58 Tja, tis niet dat we echt minder zijn dan Zulte, maar daar valt het wel goed...
Waregem toch gewoon beter, zuiverder, gevaarlijker.
Onze verdediging vandaag gene vette...
En Jean-Luc toch maar weer de man hé...
Serieus? Waregem in de tweede helft 3 keer over de helft geweest, waarvan 2 keer goal....

Waregem is zeker NIET beter, die hebben gewoon hoerenchance, getuige de goal van fucking Jelle Vossen
Ik begrijp uw frustratie. Maar ze scoren wel op kansen die zij konden creëeren. En kansen bij elkaar voetballen lukte ons ook vandaag weer niet. Qua kansen was het 2-6 vandaag. 1-3 is dan een logische uitslag. De ploeg die de meeste kansen bij elkaar kon voetballen is vandaag dan volgens mij toch zonder discussie de verdiende winnaar?
Mijn frustratie gaat vooral over het feit dat deze uitslag nu vooral gebruikt gaat worden door de usual suspects om vanalles en nog wat te fantaseren over onze ploeg en dat anderen daar lustig op zullen inpikken, wantja Japans kutbestuur enzo.

Dat gaat gebeuren en daar gaat 0,0 kritiek komen op die personen die dezenavond of morgen uit hun donker hol komen gekropen
Gebruikersavatar
Sacruzsa
Berichten: 635
Lid geworden op: 13 nov 2010, 22:14
Locatie: Bevingen

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Sacruzsa »

1. Schmidt ziet er bij 2 goals niet echt goed uit
2. Als ge Dompé zo laat doen , tja das om slaag vragen
3. Brūls uit vorm , gekwetst of wat dan ook = geen middenveld
4. Mboyo moet in het punt lopen en niet overal , Koita is ne flank speler en geen 2de spits
Hopelijk gaan de ogen van het bestuur open
Waar :stvv: verschijnt alle ambitie verdwijnt :end:
Alain
Berichten: 991
Lid geworden op: 04 okt 2010, 13:50

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Alain »

STVV-fan schreef:
Krikke schreef: 07 aug 2021, 20:37 Te weinig kwaliteit!
Gene paniek, volgende week recupeert ge De Ridder, Teix en Hashioka.

Of moeten we met 80 in de goal liggen en Koita achter de bal laten sprinten?

Is dat dan kwaliteit genoeg voor u? :roll: :bweik: :vomit: :kots:
Ik denk/vrees dat De Ridder en Tex niet in de bovenste schuif liggen bij deze coach, en dat we ze niet meteen in de basis moeten verwachten. Hashioka komt er wsl wel meteen in, ipv Matsubara.
Wat Rocco betreft... Die was heel aanwezig, met veel armgezwaai, maar ik heb hem toch vooral veel veilige balletjes opzij zien spelen. Afwachten.

Verstuurd vanaf mijn SM-G960F met Tapatalk

wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door wiekes »

Een fitte Buatu moet altijd spelen maakt niet uit in wie zijn plaats, de goede inspeelpassen vandaag kan je ook gemakkelijk tellen, Zulte was gewoon efficiënter en daar draait het om doelpunten maken maar daar heb je een voorlijn voor nodig ,geef mij die 3 maar van Zulte dan verlies je niet ,én ik lees hier Vossen zijn benen overstampen, ook een goede opvoeding gekregen blijkbaar.
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 07 aug 2021, 21:13 Een fitte Buatu moet altijd spelen maakt niet uit in wie zijn plaats, de goede inspeelpassen vandaag kan je ook gemakkelijk tellen, Zulte was gewoon efficiënter en daar draait het om doelpunten maken maar daar heb je een voorlijn voor nodig ,geef mij die 3 maar van Zulte dan verlies je niet ,én ik lees hier Vossen zijn benen overstampen, ook een goede opvoeding gekregen blijkbaar.
Noem Zulte dan zoals ze waren vandaag: efficiënter, maar zeker en vast niet kwalitatiever.

Letterlijk de enige speler van Zulte die hier zijn plaats heeft is Jean Luc Dompé en dan nog speelt die gast gewoon 2 goei matchen op een seizoen en da zijn die tegen STVV....

Ik snap niet wat er zó schokkend mis is met de uitspraak over Vossen.
Bij Delorge en/of Mennes lag Vossen al lang beton te happen in de ondergrondse parking dan zo een achterlijk intikkertje te krijgen per hoerenchance
wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door wiekes »

Schokkend mis dat je zoiets niet zegt.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door lindoke »

Jebus4life schreef: 07 aug 2021, 19:58 Tja, tis niet dat we echt minder zijn dan Zulte, maar daar valt het wel goed...
Dan heb ik precies een andere match gezien.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4139
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door stvvilvoorde »

Aanvallend kom je kwaliteit tekort.
Mindere match van Matsubara en Cacace, Bruls geen flits deze match.
Mboyo werkt hard, maar altijd net niet deze match.
Die kans had altijd minstens gekadreerd moeten zijn.
Filippov is verloren zaak zeker, kreeg zelfs nu geen kans?
Ik verkies achterin momenteel toch Buatu over Pius.
Koita valt toch tegen na drie matchen.

Sinterklaas komt binnen twee weken.
Benieuwd wat hij dit jaar brengt
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Jones »

Pius te statisch achteraan. Matsubara kon de lijn niet afgaan. Koita doet me met zijn kleine gestalte aan Asamoah denken, weinig balvast, is geen diepe spits. Mboyo kampioen in buitenspel, technisch goed maar oogt qua loopstijl op iemand met een rugletsel die geen man meer op snelheid kan pakken. Tja als je een jongen als Balongo in de spits moet droppen en men zelfs niet meer denkt aan Fillippov dan weet je het wel. Veel slordigheden in de passing ook. De grinta om te blijven gaan en de wil om te winnen was ook een stuk minder als tegen Gent. 2 spitsen van niveau hebben we nodig maar als we zo afhankelijk blijven van de centen van de transfers van Yuma en Tomi en we niet anticiperen, hebben we een groot probleem.

Stel dat je nog 2 spitsen haalt, ga je dan uw kapitein Mboyo eruit zetten ? Wordt Deridder dan terug kapitein ? Hij komt zelf niet van de bank. Ik denk dat ze bijgevolg nog 1 betere spits gaan halen en een beloftevolle jonge spits die zich kan neerleggen met een bankzitbeurt en Filippov in de winter naar de uitgang begeleiden.
Benieuwd of ik gelijk krijg.
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door voetballiefhebber »

Het is mij een raadsel waarom Filippov de bank nog haalt. Als je ziet dat Balongo en zelfs Wolke als spits de voorkeur krijgen.

Verstuurd vanaf mijn POT-LX1A met Tapatalk

BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door BoemBoem »

Filippov is net zoals Mboyo een statische spits.
Waarom zou men die vandaag hebben moeten inbrengen?!
Filippov wordt hier een 2e Lee verhaal, iedereen roept hier om hem kansen te geven terwijl de meeste wel beseffen dat het er toch niet zal uitkomen.

Ik ben ervan overtuigd dat Balongo meer kans heeft in 1B of lagere klassen, maar vandaag kan je hem niks verwijten.
Integendeel, afgaande zijn laatste 2 invalbeurten verdient hij het om zelfs de vòòrkeur te krijgen op Koita momenteel.

En ik ben er ook nog steeds niet uit wat uit de bovenstaande alinea het ergste is, dus schiet mij niet af.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 508
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door KNRI »

Ze spelen typisch truiens voetbal! Vechten en jagen voor elke bal. Zo zien we het graag. Dat we de kwaliteit niet hebben van een topclub is ook typisch STVV. Benieuwd welke aanwinsten ons nog zouden komen versterken. Het is duidelijk op welke posities ze nodig zijn, en dan zie ik het wel goedkomen om een rustig seizoen te draaien.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Halenaar »

Tompie maakte al een goede analyse van deze wedstrijd op FB zag ik. Alleszins een gevleide uitslag voor Zulte, een gelijkspel was eerlijker geweest.

Grote verschil vandaag was de kwaliteit vanvoor. Gano en Vossen mogen dan wel lelijke aanvallers zijn om naar te kijken, maar in de afwerking zijn ze dodelijk. Kon niet van ons gezegd worden, als je ziet wat bijvoorbeeld Mboyo de nek omgewrongen heeft ...

Daar mag toch echt wel kwaliteit bij. Koita is nog zoekende naar zijn beste vorm, en over Balongo is hier al alles gezegd. En als Filippovic van die twee het niet kan halen momenteel weet je wel dat zijn verhaal over is bij deze trainer.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door Halenaar »

Franz schreef: 07 aug 2021, 20:21 Blijft ook wel onduidelijk waarom Pius blijft staan en Buatu niet speelt
Ik gok omdat hij nog last heeft van zijn infectie, want is echt wel de betere van Pius. Van die laatste kan ik niet juist plaatsen wat er mis is: of te weinig zelfvertrouwen, of te nonchalant. Wisselde vandaag weer goede dingen af met onbegrijpelijke missers. Viel ook op tijdens de match dat de communicatie naar Schmidt toe ook niet optimaal was.
metser
Berichten: 355
Lid geworden op: 26 sep 2016, 17:21

Re: STVV-Zulte Waregem van 7 augustus 2021 18u30

Bericht door metser »

Ik denk dat ik een andere match heb gezien. Niemand spreekt hier van onze miljoenenroof Caufriez. Nochtans is hij de aanleiding van de 2 eerste doelpunten door onvoldoende doortastende interventies . Die jongen zal het spijtig genoeg nooit leren , speelt als een kieken zonder kop ! En onze andere miljoenenaankoop mag e ook eens herbronnen ! Het is meteen duidelijk waarom hij bij Beveren door Hayen gedoemd was tot bankzitten. Teert gewoonop een zeldzame flits en dat is alles. Het ganse forum was lyrisch maar volgens Hayen is het waarschijnlijk een dure miskoop
Plaats reactie