Stvv - Kv Kortrijk

Alles over de wedstrijden van STVV
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door save-stvv »

Wij gaan praktisch de enige ploeg zijn die halsstarrig vasthoudt aan de reservatie voor abonnementhouders…
Ze gaan pas het covid safe systeem (app)gebruiken tegen Genk, wellicht op zondag 19 september
Paar maten van mij wouden ticket kopen vorige vrijdagavond, daags voor wedstrijd tegen Zulte, was sold out overal…
Zo jaag je de mensen weg natuurlijk…
Veel mensen willen hun plaatsje kiezen, hebben een abo en moeten nu weer op voorhand nr fanshop om zelf plaats te kiezen …
Ze hebben een maand nodig om het systeem op punt te zetten.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Louis XIV »

save-stvv schreef: 11 aug 2021, 10:11 Wij gaan praktisch de enige ploeg zijn die halsstarrig vasthoudt aan de reservatie voor abonnementhouders…
Ze gaan pas het covid safe systeem (app)gebruiken tegen Genk, wellicht op zondag 19 september
Paar maten van mij wouden ticket kopen vorige vrijdagavond, daags voor wedstrijd tegen Zulte, was sold out overal…
Zo jaag je de mensen weg natuurlijk…
Veel mensen willen hun plaatsje kiezen, hebben een abo en moeten nu weer op voorhand nr fanshop om zelf plaats te kiezen …
Ze hebben een maand nodig om het systeem op punt te zetten.
Hier hetzelfde (geen abo), 3 pogingen gedaan om een ticket aan te kopen. 3 keer hetzelfde. Duid een vak aan, krijg je de boodschap dat geen ticket meer beschikbaar op die bepaalde locatie , indien je dan nieuwe locatie zoekt werd ik er uitgesmeten en moest ik opnieuw aanloggen. De 4 keer is het me dan toch uiteindelijk gelukt, wil ik betalen en bij overschrijving houdt die mij een dikke 5 minuten aan het lijntje met de melding 'verification transaction' om dan de boodschap te krijgen 'transaction declined , technical error' . Eens gevloekt en gezegd 'foert' blijf thuis !
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Jan Bulder »

Dergelijke dingen irriteren mij mateloos. We hebben het als club al enorm moeilijk om de mensen naar het stadion te krijgen dankzij het non-beleid van RD en DMM.

De voorbije jaren zijn er al zoveel regeltjes bijgekomen (ook buiten de wil van de club om) die het potentiële toeschouwers moeilijker maken om naar een wedstrijd af te zakken. De avond voor de wedstrijd je ticket kopen, is sowieso al vaak geen item meer. Dit terwijl heel wat STVV-fans in het verleden traditioneel nog een ticket kochten vlak voor de wedstrijd. Je kan vaak ook geen vrienden meer meevragen op het laatste moment.

En dan komen dergelijke technische mankementen en slechte voorbereidingen (elders kan een vol stadion wel, hier nog niet) er nog eens bij.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Jacques »

Ik vind dit raar, want ze maken het volgens mij zichzelf alleen maar moeilijker. Men spreekt van kinderziektes en men verkoopt het reservatiesysteem als een service voor de abonnee, maar het systeem bevat eveneens een hoop bugs. Je kan het zo gek niet bedenken of iemand heeft het al aan de hand gehad. Het is daardoor een frustrerende extra inspanning die men vraagt van de mensen. Ik wil het met dat reservatiesysteem zelfs geen kinderziektes noemen, als mensen finaal moegetergd thuisblijven. Sorry, maar dat zijn problemen die voldoende groot zijn om heel het systeem in de vuilbak te kieperen, zodra het kan. Reken dan ook nog eens dat we een week meer voorbereidingstijd zouden krijgen dan clubs die dit weekend al thuis spelen en dat, als clubs bereid zouden zijn hun ervaringen te delen, heel wat pijnpunten dit weekend al gedetecteerd en opgelost kunnen worden. Ik denk eerlijk gezegd dat je minder problemen hebt zonder reservaties, maar met covidsafe. Je hebt alleen wat extra mensen met QR scanners nodig en een set heldere instructies voor de supporters. Nee, dit is geen goede beslissing wat mij betreft.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Halenaar »

Vorige keer ook een probleem gehad met te reserveren. Kleine tip: het secretariaat contacteren. Die hebben voor mij in een mum van tijd mijn ticket gefixt en per mail gestuurd naar mij.

Als we toch aan het klagen zijn over de thuiswedstrijden: de politie/ stad lieten toch ook steken vallen de voorbije twee thuiswedstrijden. Dat de Tiense niet word afgesloten voor het verkeer, zoals pre covid altijd het geval was, is onbegrijpelijk. Afgelopen weekend al een gevaarlijke situatie gezien, en dat zal nog een aantal keer gebeuren met zoveel volk rond Stayen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door enerkey »

Hier wou hij mijn abbo nummers niet aanpakken. Iedere keer een foutmelding. Pas na de 3de poging lukte het. Het secretariaat na een aantal keer proberen pakte niemand op en ging over op voicemail.

Nu ik klaag eigenlijk niet dat het tegen Kortrijk volgens de oude regeling is. Als ze nog eens alle vaccinaties moeten controleren dan gaat het al helemaal chaos zijn. AA Gent roept bvb op om 2,5 uur voor de wedstrijd te komen. Dat heb ik er nu toch precies niet voor over...
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Tompie »

Hier ook al mee zitten te sukkelen. Dan geen ticket beschikbaar, dan abo-nummer niet in het juiste van de 345 vakjes ingevuld, dan er weer uitgesmeten ...

Het systeem is ook zo lek als een zeef. Kameraad van mij was naar het secretariaat gegaan om een ticket voor zijn dochtertje te halen en moest dan ineens onze volledige bubbel reserveren. Ik was daar in eerste instantie niet van op de hoogte en had dus de dag erna ook nog eens hetzelfde gedaan via de site. Ik kon perfect mijn (gratis) ticket reserveren, terwijl ik er dus eigenlijk al eentje had via het secretariaat. En dan zijn er dus anderen die naar de oosttribune moeten omdat er zogezegd geen plaats meer is.

Ook stom dat je niet gewoon je plaatsen echt kan kiezen. Wij zaten vorige keer helemaal onderaan in X2, een van onze bevriende bubbels helemaal aan de andere kant van de tribune, nog een andere in het midden ... Beetje triestig allemaal.

We zijn ocharme met 2.000 abonnees. Het kan toch niet zo moeilijk zijn om dat iets efficiënter te regelen?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Jan Bulder »

Ook even vermelden dat de mensen op het secretariaat heel behulpzaam zijn. Zij kunnen hier waarschijnlijk weinig of niets aan doen.

Probleem zit dus, alweer, bij de decision makers.
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Piana »

save-stvv schreef: 11 aug 2021, 10:11 Wij gaan praktisch de enige ploeg zijn die halsstarrig vasthoudt aan de reservatie voor abonnementhouders…
Ze gaan pas het covid safe systeem (app)gebruiken tegen Genk, wellicht op zondag 19 september
Paar maten van mij wouden ticket kopen vorige vrijdagavond, daags voor wedstrijd tegen Zulte, was sold out overal…
Zo jaag je de mensen weg natuurlijk…
Veel mensen willen hun plaatsje kiezen, hebben een abo en moeten nu weer op voorhand nr fanshop om zelf plaats te kiezen …
Ze hebben een maand nodig om het systeem op punt te zetten.
My 2 cents:
Tegen Genk mogen er geen uitsupporters komen, ze hebben schrik dat er dan veel Genkies tussen ons gaan zitten en dan is het bagaar. Als ze nu 2-3 wedstrijden het gewone regime invoeren zal de Limburgse Bijbel weer vol staan met Genks gejank moesten ze voor de Derby de bubbels weer invoeren, dus wachten ze gewoon tot na de Limburgse derby om iedereen gewoon naar het voetbal te laten komen. Scheelt half september een pak kopzorgen. Ik denk dat het zo in mekaar steekt.

Dat we tot dan geen pint kunnen drinken op Stayen na de match, of de frituur moet zich weer omdopen tot café, wordt wel vergeten.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door pat@ »

De zaterdag zat er een rij uitgelaten jonge Hollanders achter mij. Ik maakte mij er allerminst druk om, de stewards ook niet. Hoe zij überhaupt aan 10 tickets geraakt zijn blijft mij een vraag.
Geen 'Delorge in Oranje' mannen en geen met een diep Limburgs accent. Onderaan zag ik dan gewoon iemand (zonder mondkapje) opstaan zonder zich verder te bewegen, vliegen die in het oranje er op af, als ware het de Gestapo .Ik heb mijn buikje vol van al die toestanden. Om nog maar te zwijgen vh verplicht vaccineren dat in aantocht is.

Ik wel het her en der wel eens zien dit weekend. De ideale gelegenheid om een uitmatch te gaan bijwonen in pakweg Eupen of Seraing. Om nog maar te zwijgen van de vele Antwerpenaren die zich naar het zwarte land gaan begeven, met alle gevolgen vandien.

Van Bever gaat het de maandag weer niet uitgelegd krijgen.
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Krisaias »

Eupen past trouwens voor zaterdag ook nog een systeem met beperkt aantal fans en online registratie (gecombineerd met voorverkoop) toe voor de match zaterdag, maar voor hen is het natuurlijk wel kort dag om een systeem met COVID Safety pass op te zetten...

Je moet trouwens verklaren geen fan van de uitploeg te zijn als je je wil registreren voor hun online systeem. Ik had een poging gewaagd :mrgreen:
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
save-stvv
Berichten: 392
Lid geworden op: 21 mei 2013, 10:59
Supporter van: stvv

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door save-stvv »

In Lommel kan je bv voor de toekomstige competitiewedstrijden tot 15 min voor aftrap een ticket kopen… zonder uitsupporters kan dat idd toch allemaal geen probleem zijn
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Franz »

Overmorgen zaterdag dus tegen KVK, hopelijk de laatste thuismatch met het rare reservatiesysteem...
Zal Eisfeld nu tekenen of toch niet?
Hayashi zou landen, zal hij ook al speelgerechtigd zijn?
Zal Suzuki ondertussen op zijn nieuwe bestemming aangekomen zijn? En Filipov en Lee?
Met een spits die er pas is, één die moet verkocht worden en één die de coach niet wil opstellen is de plek van Mboyo onbetwist.
Ook Durkin en Brüls staan er zeker in, alle anderen zijn niet zeker van hun plek.
De drie punten thuishouden is een must!
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door smol »

Franz schreef: 19 aug 2021, 11:06 Overmorgen zaterdag dus tegen KVK, hopelijk de laatste thuismatch met het rare reservatiesysteem...
Zal Eisfeld nu tekenen of toch niet?
Hayashi zou landen, zal hij ook al speelgerechtigd zijn?
Zal Suzuki ondertussen op zijn nieuwe bestemming aangekomen zijn? En Filipov en Lee?
Met een spits die er pas is, één die moet verkocht worden en één die de coach niet wil opstellen is de plek van Mboyo onbetwist.
Ook Durkin en Brüls staan er zeker in, alle anderen zijn niet zeker van hun plek.
De drie punten thuishouden is een must!
En waarom zou Durkin er zeker instaan ?
Enige zekerheden voor mij momenteel zijn : Lavalee, Buatu, Cacace, Hashioka, Bruls, De Ridder (indien fit) en Mboyo (deze laatste bij gebrek aan beter). Al de rest is elkaar waard en eigenlijk geen basismaterieel !
Plankendaeler
Berichten: 3
Lid geworden op: 13 nov 2010, 16:43

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Plankendaeler »

Wat een gedoe met die reserveringen voor abo’s. Je krijgt voortdurend de mededeling dat er geen zitjes meer beschikbaar zijn. Neem je dan telefonisch contact op met het secretariaat of de fanshop, neemt niemand op!
We zijn met drie abo’s, maar het zullen ws de laatste zijn.
Dit als bedanking voor onze jaarlijkse steun aan onze geliefde club. Eens houdt het op! Spijting daar ik al van de jaren zestig afzak naar Staaien, hoewel we in Mechelen wonen!
Plaats reactie