Stvv - Kv Kortrijk

Alles over de wedstrijden van STVV
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door vdl »

STVV-fan schreef: 21 aug 2021, 22:45 94 minuten volgemaakt.

89 minuten spelbederf van KVK waarvan maar 1 gele kaart getrokken.
Fout op Reitz bij de 0-2 niet gezien.
Elk duel in het nadeel van STVV gefloten.

Weeral waardeloze shitarbiter.

Nu, onze ploeg.

0,0000000000000 concentratie over de ganse lijn. Daardoor komt de 0-1.
Op verdedigend vlak valt er voor de rest weinig aan te merken.

Aanvallend daarentegen.
Zeer weinig kansen creëren, iedereen blijft stilstaan.


Het triestige is dat zowel Waregem als Eupen als shit KVK gewoonweg niet beter waren en te pakken waren....
Allez als ik zeg dat het niet goed is, ben ik een zaag en negatief ingesteld, of zou het toch realisme zijn.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door Jones »

Frustratie alom. Wat er op het veld staat kan gewoon niet beter. Durkin uwe zwakste man. Komt niks van uit. Of die nu op het veld staat of niet, geen verschil. Uw backs zijn te traag om alles te belopen.
Wie niet scoort, kan geen match winnen. Arme Hollerbach. Hij wil 4-4-2 spelen en heeft geen flankmiddenvelders
Techniek is er veel tekort. Gaan er nog deftige nieuwe bijkomen, hebben die veel integratietijd nodig ? Vele vragen. Huren is nu uit den boze. Trop is teveel !
Laatst gewijzigd door Jones op 22 aug 2021, 00:01, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door lindoke »

Met 2 degelijke spelers ga je er volgens mij nog niet komen. Om deze ploeg iets of wat competitief te maken heb je een kwaliteitsinjectie van 4 zeer degelijke spelers nodig.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
nastase
Berichten: 111
Lid geworden op: 10 jan 2021, 13:46
Supporter van: STVV

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door nastase »

Nu zaterdag 28/08 naar Cercle.
Hmm ... Daar moeten we best iets pakken.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door STimVV »

5 matchen gespeeld. 5 keer tegen een ploeg die meer kwaliteit heeft. En de meeste matchen worden nu eenmaal beslist op kwaliteit. Hard uw best doen is meestal ni genoeg als de kwaliteit er niet is.

Ik heb nu ondertussen elke ploeg minstens 2 keer zien spelen en de 3 ploegen met de minste kwaliteit zijn Cercle, Seraing en STVV.
Volgende week 6-puntenmatch op Cercle.

De competitie begint eind juli en niet half september. Tateishi en Pinto doen het elk jaar opnieuw...
BOL HET AF!
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door voetballiefhebber »

https://sporza.be/nl/2021/08/21/stvv-co ... 581484682/

Dit zegt veel, denk ik! "Waarom ik Caufriez voorin zet? Omdat ik niemand anders heb"
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door vdl »

voetballiefhebber schreef: 22 aug 2021, 00:02 https://sporza.be/nl/2021/08/21/stvv-co ... 581484682/

Dit zegt veel, denk ik! "Waarom ik Caufriez voorin zet? Omdat ik niemand anders heb"
Was toch eerder een statement denk ik, had ook Lee kunnen brengen.
Koita is voor mij nu al een mislukte transfer, brengt helemaal niks, je speelt met een man minder.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door pat@ »

In minuut 90 is het plots de fout vh beleid. De 89 minuten ervoor geen vuiltje aan de lucht.
Fillipov en Balongo gekwetst, Suzuki die STVV in een wurggreep houdt qua spelniveau en verdere transfers. De eerste versterking in de aanval is er (te laat weliswaar).
Steuckers die voor het jaar vd doorbraak stond, Ito die er volgens mij ook klaar voor was.

Dat Dame Fortuna op dat gebied niet aan onze kant staat is niet enkel de fout vh bestuur.
Het zit nu allemaal wat tegen, wat natuurlijk inherent is aan STVV.
Om uit dit sukkelstraatje te raken is er vooraan snel extra kwaliteit nodig. Dan kijk ik op korte termijn naar Hayashi, Ito en wie weet een vervanger voor Suzuki.

Over de rest hebben we als STVV zijnde toch niet echt te klagen. Veel geestdrift met specifieke kwaliteiten, tot aan de voorlijn toch. Nogmaals dank Suzuki.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door darion »

Suzuki een stamp onder zijn kloten geven ja. Hij pleegt contractbreuk want is niet gekwetst. De o zo eerlijke Jappen mijn gat ja!
Tis te hopen dat hij bij zijn nieuwe club op de bank kan gaan zitten, als hij al verkocht geraakt.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door darion »

vdl schreef: 22 aug 2021, 00:05
voetballiefhebber schreef: 22 aug 2021, 00:02 https://sporza.be/nl/2021/08/21/stvv-co ... 581484682/

Dit zegt veel, denk ik! "Waarom ik Caufriez voorin zet? Omdat ik niemand anders heb"
Was toch eerder een statement denk ik, had ook Lee kunnen brengen.
Koita is voor mij nu al een mislukte transfer, brengt helemaal niks, je speelt met een man minder.
Leuven is in hetzelfde bedje ziek, Brys smeekt daar ook om versterking.
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door vuil rat »

3de jaar op rij start ge aan de competitie zonder ploeg denk da we beter dmm en de rest van de miserie buiten zetten 5miljoen sponsering per jaar van een bedrijf da een miljarde winst heeft per jaar en een bestuur da allen verder doet me wa deze :Roland: ze verteld en geleerd heeft ik vind toch da we ze is een duidelijker signaal moeten geven dan een alleen maar een spandoek
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door enrique »

Begin volgende week gewoon de match met Steppe en Caufriez voorin
kenniksvanvoetbal
Berichten: 619
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door kenniksvanvoetbal »

Dat Brüls een wereldspeler is voor STVV zegt alles over de kwaliteit van het overige gepeupel dat hier op het veld mag staan ! :zot:
Het huiswerk was af ...... net zoals alle vorige jaren.
:Roland: kan beginnen nadenken waarvoor zijn kunstwerk nog zou kunnen dienen. :clap:
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door vdl »

pat@ schreef: 22 aug 2021, 00:10 In minuut 90 is het plots de fout vh beleid. De 89 minuten ervoor geen vuiltje aan de lucht.
Fillipov en Balongo gekwetst, Suzuki die STVV in een wurggreep houdt qua spelniveau en verdere transfers. De eerste versterking in de aanval is er (te laat weliswaar).
Steuckers die voor het jaar vd doorbraak stond, Ito die er volgens mij ook klaar voor was.

Dat Dame Fortuna op dat gebied niet aan onze kant staat is niet enkel de fout vh bestuur.
Het zit nu allemaal wat tegen, wat natuurlijk inherent is aan STVV.
Om uit dit sukkelstraatje te raken is er vooraan snel extra kwaliteit nodig. Dan kijk ik op korte termijn naar Hayashi, Ito en wie weet een vervanger voor Suzuki.

Over de rest hebben we als STVV zijnde toch niet echt te klagen. Veel geestdrift met specifieke kwaliteiten, tot aan de voorlijn toch. Nogmaals dank Suzuki.
Ja want het beleid is hier echt schitterend.
Ito waar jij op rekent, is er al 3 jaar klaar voor, maar het komt er niet van, Pius huren die van geen meerwaarde is.
Filipov en Balongo zijn al lang afgeschreven.,nu al uwe hoop leggen in een 24 jarig japannerke, dat nog nooit in Europa is geweest.
Ja echt uw beleid is top, een droom, te mooi om waar te zijn. :roll:
enrique
Berichten: 2853
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: Stvv - Kv Kortrijk

Bericht door enrique »

pat@ schreef: 22 aug 2021, 00:10 In minuut 90 is het plots de fout vh beleid. De 89 minuten ervoor geen vuiltje aan de lucht.
Fillipov en Balongo gekwetst, Suzuki die STVV in een wurggreep houdt qua spelniveau en verdere transfers. De eerste versterking in de aanval is er (te laat weliswaar).
Steuckers die voor het jaar vd doorbraak stond, Ito die er volgens mij ook klaar voor was.

Dat Dame Fortuna op dat gebied niet aan onze kant staat is niet enkel de fout vh bestuur.
Het zit nu allemaal wat tegen, wat natuurlijk inherent is aan STVV.
Om uit dit sukkelstraatje te raken is er vooraan snel extra kwaliteit nodig. Dan kijk ik op korte termijn naar Hayashi, Ito en wie weet een vervanger voor Suzuki.

Over de rest hebben we als STVV zijnde toch niet echt te klagen. Veel geestdrift met specifieke kwaliteiten, tot aan de voorlijn toch. Nogmaals dank Suzuki.
Vertrek naar Japan en neem het hele zootje mee aub
Dat ze ophoepelen
Of ik draai ze binnenkort in mijne rijst met curry
Hoewel die maar raar gaat smaken...
Plaats reactie