AS Eupen - STVV van 14 augustus

Alles over de wedstrijden van STVV
Krikke
Berichten: 315
Lid geworden op: 22 sep 2011, 13:19

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door Krikke »

@ STVV-fan: Ik herhaal... Te weinig kwaliteit!
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door smol »

Heel zwakke wedstrijd waar geen van beide ook maar 1 punt verdiende.
Onze pijnpunten werden nog maar eens bloot gelegd. Koita geen voet herzet tijdens zijn invalbeurt. Balongo scherper dan Mboyo zegt genoeg. Reitz na vorige week keek ik reikhalzend uit maar kon me niet meer bekoren dan bvb een Van Dessel. Durkin lopen lopen lopen maar geef hem aub de bal niet.
En dat las ik hier nog in de week dat ze volgend seizoen Durkin voor veel geld zouden verkopen ....
Ach ja binnen 14 dagen staat er een capabel team als we DMM mogen geloven. Ik beklaag die arme Hollerbach.
wiekes
Berichten: 888
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door wiekes »

Ik had het op het eerste bericht, daar schrijf je neen ze staan niet te slapen
wiekes
Berichten: 888
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door wiekes »

En nog goed dat het de eerste 2 wedstrijden wat meezat of ze hadden 0 points
Hasselt Steunt STVV
Berichten: 216
Lid geworden op: 20 apr 2012, 20:34

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door Hasselt Steunt STVV »

Bummer.
Schimpen steunt STVV
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door STVV-fan »

Nu begint uiteraard iedereen onder hun steen uit te kruipen om de halve degradatie van STVV (weeral eens :ill: :vomit: :kots: :bweik: ) te orakelen.

Ik zag iets op het scherm verschijnen: Expected goals Eupen: 0,28. Expected goals STVV: 0,98 (of een dergelijk cijfer).

Je hebt meer kansen dan Eupen, je hebt het overwicht van Eupen, maar Eupen komt 4 keer (ruim geschat) aan uw goal en scoort 2 keer....

Kwalitatief zijn wij niet minder dan Eupen (evenals we kwalitatief niet minder waren dan Waregem), maar het ontbreekt ons in de afwerking, anders stond het vandaag 1-2, 1-3 aan de rust....

Dat de gehele kern kwalitatief weinig is, verwerp ik ten stelligste.

Dat uw aanval geen goals kan maken beaam ik.

Noem een kat een kat en verval niet in oude doemvoorspellingsgewoontes
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3066
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door Tompie »

Wat me wel verontrust is dat we verliezen van een dramatische tegenstander. Ongeacht hun kwaliteit kwam Eupen bijzonder pover voor de dag. Als je in zo’n wedstrijden geen punten pakt, wordt het een lastig seizoen natuurlijk…

Vooral omdat je toch vooral van jezelf verliest. We slikken zo gemakkelijk die tegentreffers en kunnen enkel met veel hangen en wurgen doelgevaar creëren (laat staan omzetten) omdat we kwaliteit missen. Het kost gewoon veel te veel moeite allemaal.

Op deze manier ga je nog vaak schijnbaar meer verdienen (of het gevoel hebben dat er meer inzat), maar even vaak met lege handen achter blijven.

Er moet gewoon kwaliteit bij. Twee-drie meerwaardes. En misschien toch ook maar eens goed nadenken of een De Ridder bijvoorbeeld minder brengt dan wat er nu op staat.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door STVV-fan »

wiekes schreef: 14 aug 2021, 20:27 Ik had het op het eerste bericht, daar schrijf je neen ze staan niet te slapen
Ze stonden met 2 spelers aan die van Eupen.

De eerste speler (voor de man) springt iets te vroeg, wat kan gebeuren.
Als speler áchter de man ben je ALTIJD in het nadeel.

De fout op Hashioka buiten beschouwing gelaten, dit was gewoon pech, springt de voorste speler iets later, kopt hij de bal gewoon keihard weg
enrique
Berichten: 2876
Lid geworden op: 13 okt 2010, 19:24

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door enrique »

STVV-fan schreef: 14 aug 2021, 20:35 Nu begint uiteraard iedereen onder hun steen uit te kruipen om de halve degradatie van STVV (weeral eens :ill: :vomit: :kots: :bweik: ) te orakelen.

Ik zag iets op het scherm verschijnen: Expected goals Eupen: 0,28. Expected goals STVV: 0,98 (of een dergelijk cijfer).

Je hebt meer kansen dan Eupen, je hebt het overwicht van Eupen, maar Eupen komt 4 keer (ruim geschat) aan uw goal en scoort 2 keer....

Kwalitatief zijn wij niet minder dan Eupen (evenals we kwalitatief niet minder waren dan Waregem), maar het ontbreekt ons in de afwerking, anders stond het vandaag 1-2, 1-3 aan de rust....

Dat de gehele kern kwalitatief weinig is, verwerp ik ten stelligste.

Dat uw aanval geen goals kan maken beaam ik.

Noem een kat een kat en verval niet in oude doemvoorspellingsgewoontes
Ik denk da gij nie weet wat het woord kwaliteit inhoudt
Da ge geen goals kunt maken, is een gebrek eraan
Da ge achteraan te veel domme goals krijgt ook
Laatst gewijzigd door enrique op 14 aug 2021, 20:51, 1 keer totaal gewijzigd.
wiekes
Berichten: 888
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door wiekes »

Proficiat met uwe uitleg maar mijn mening is anders kan gebeuren
wiekes
Berichten: 888
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door wiekes »

Heel juist Enrique maar helaas er zijn er die dat niet zien of willen zien.
wiekes
Berichten: 888
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door wiekes »

Dat ze nog maar een bus vol testers laten afkomen ze zijn toch nog maar 4 wedstrijden ver nog 30 te gaan, geld opsmodderen daar zijn ze goed in maar voor de rest dik gebuist.
Yellow Feaver
Berichten: 1820
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door Yellow Feaver »

wiekes schreef: 14 aug 2021, 20:57 Dat ze nog maar een bus vol testers laten afkomen ze zijn toch nog maar 4 wedstrijden ver nog 30 te gaan, geld opsmodderen daar zijn ze goed in maar voor de rest dik gebuist.
1 tester is hier, 1! De bus testers dateert van een ander bestuur
smol
Berichten: 1392
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door smol »

wiekes schreef: 14 aug 2021, 20:57 Dat ze nog maar een bus vol testers laten afkomen ze zijn toch nog maar 4 wedstrijden ver nog 30 te gaan, geld opsmodderen daar zijn ze goed in maar voor de rest dik gebuist.
Dat ze eens beginnen met wat niet voldoet de deur te wijzen. Filippov, Lee en co.
En na wat ik vandaag zag moet Stan zeker niet onderdoen voor zijn concurrenten centraal op het middenveld.
Tegen Kortrijk MOET er gewonnen worden zoniet wordt het weer een heel seizoen vechten tegen de degradatie.
STVV-fan
Berichten: 6024
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: AS Eupen - STVV van 14 augustus

Bericht door STVV-fan »

enrique schreef: 14 aug 2021, 20:46
STVV-fan schreef: 14 aug 2021, 20:35 Nu begint uiteraard iedereen onder hun steen uit te kruipen om de halve degradatie van STVV (weeral eens :ill: :vomit: :kots: :bweik: ) te orakelen.

Ik zag iets op het scherm verschijnen: Expected goals Eupen: 0,28. Expected goals STVV: 0,98 (of een dergelijk cijfer).

Je hebt meer kansen dan Eupen, je hebt het overwicht van Eupen, maar Eupen komt 4 keer (ruim geschat) aan uw goal en scoort 2 keer....

Kwalitatief zijn wij niet minder dan Eupen (evenals we kwalitatief niet minder waren dan Waregem), maar het ontbreekt ons in de afwerking, anders stond het vandaag 1-2, 1-3 aan de rust....

Dat de gehele kern kwalitatief weinig is, verwerp ik ten stelligste.

Dat uw aanval geen goals kan maken beaam ik.

Noem een kat een kat en verval niet in oude doemvoorspellingsgewoontes
Ik denk da gij nie weet wat het woord kwaliteit inhoudt
Da ge geen goals kunt maken, is een gebrek eraan
Da ge achteraan te veel domme goals krijgt ook
Dat diezelfde defensie u het behoud heeft verzekerd in een ploeg die zo lek was als een zeef vorig seizoen, vergeet u (per ongeluk neem ik aan) te vermelden.

Wat de voorhoede betreft geef ik u gelijk
Plaats reactie