Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Alles over de wedstrijden van STVV
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door ertee »

smol schreef: 13 sep 2021, 22:20
Dreke schreef: 13 sep 2021, 22:15
Stan schreef: 13 sep 2021, 22:13 Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Klopt. Maar hij moet dat irritant tijd rekken van in de eerste helft bij 0-0 al gewoon laten. Heel irritant en brengt niks op.
Volledig mee akkoord. Ik erger me hier ook aan. Zowel bij eigen team als bij tegenstander.
Als we verliezen zijn we te weinig smeerlap, als we winnen zijn we te veel smeerlap. Heeft op die manier bijgedragen aan de frustratie bij Beerschot, hetgeen zeker invloed heeft gehad op het resultaat. Irritant of niet.
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Geel-Blauw »

Hollerbach speelt gewoon realistisch. Hoevaak wonnen we vroeger op verplaatsing? En nu 6/6 en 2 clean sheets, chapeau.
Nie zievere, speile!
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Elgromi »

ertee schreef: 13 sep 2021, 22:31
smol schreef: 13 sep 2021, 22:20
Dreke schreef: 13 sep 2021, 22:15
Stan schreef: 13 sep 2021, 22:13 Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Klopt. Maar hij moet dat irritant tijd rekken van in de eerste helft bij 0-0 al gewoon laten. Heel irritant en brengt niks op.
Volledig mee akkoord. Ik erger me hier ook aan. Zowel bij eigen team als bij tegenstander.
Als we verliezen zijn we te weinig smeerlap, als we winnen zijn we te veel smeerlap. Heeft op die manier bijgedragen aan de frustratie bij Beerschot, hetgeen zeker invloed heeft gehad op het resultaat. Irritant of niet.
Was dit ook niet gameplan van Hollerbach, beerschot stress bezorgen.
smol
Berichten: 1382
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door smol »

ertee schreef: 13 sep 2021, 22:31
smol schreef: 13 sep 2021, 22:20
Dreke schreef: 13 sep 2021, 22:15
Stan schreef: 13 sep 2021, 22:13 Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Klopt. Maar hij moet dat irritant tijd rekken van in de eerste helft bij 0-0 al gewoon laten. Heel irritant en brengt niks op.
Volledig mee akkoord. Ik erger me hier ook aan. Zowel bij eigen team als bij tegenstander.
Als we verliezen zijn we te weinig smeerlap, als we winnen zijn we te veel smeerlap. Heeft op die manier bijgedragen aan de frustratie bij Beerschot, hetgeen zeker invloed heeft gehad op het resultaat. Irritant of niet.
Akkoord. Maar dan moet je er ook niet over zagen als de tegenstander dat doet zoals sommigen hier.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door ertee »

smol schreef: 13 sep 2021, 22:54
ertee schreef: 13 sep 2021, 22:31
smol schreef: 13 sep 2021, 22:20
Dreke schreef: 13 sep 2021, 22:15
Stan schreef: 13 sep 2021, 22:13 Schmidt en hoge ballen. Is toch een plezier om naar te kijken.
Klopt. Maar hij moet dat irritant tijd rekken van in de eerste helft bij 0-0 al gewoon laten. Heel irritant en brengt niks op.
Volledig mee akkoord. Ik erger me hier ook aan. Zowel bij eigen team als bij tegenstander.
Als we verliezen zijn we te weinig smeerlap, als we winnen zijn we te veel smeerlap. Heeft op die manier bijgedragen aan de frustratie bij Beerschot, hetgeen zeker invloed heeft gehad op het resultaat. Irritant of niet.
Akkoord. Maar dan moet je er ook niet over zagen als de tegenstander dat doet zoals sommigen hier.
Daar ga ik me dan nog altijd even hard aan ergeren, maar zo werkt dat gewoon :-)
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door lakie »

Tompie schreef: 13 sep 2021, 22:31
Bij Hayashi ben ik toch iets minder geneigd om hem al meteen tot “The Beast” te dopen. Maar goed, dat is een persoonlijke mening en als je de winning goal maakt bij het debuut en aan de basis ligt van de winning goal bij je tweede optreden, is dat sowieso fantastisch. Laat die jongen maar naar zijn beste niveau groeien.
Ik beoordeel hem pas vanaf volgend seizoen…
Na een jaar integratie en een volledige voorbereiding.
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door ertee »

STVVninof schreef: 13 sep 2021, 22:00 Heel sterke match van Konaté!
Stond inderdaad regelmatig op de goede plaats of stak er zijn lang been eens tussen, maar kwam daardoor ook vaak aan de bal in de opbouw en dan stokt het toch wel meteen. Dat geldt eigenlijk voor Durkin ook. Konaté wel bijna nog de gelijkmaker op zijn kap met dom balverlies.

Schmidt, Teixeira, Hashioka vond ik meer noemenswaardig.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door fruitboerke »

Zwak tegen nog zwakker. 0 ,0 voetbal gezien .Maar ja de punten tellen zeker en dat zijn er toch al 10.Meer valt er echt niet over dees pottekke stamp van de bovenste plank te vertellen . :end:
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Brusselmans »

3 punten voorsprong op de voorlaaste ...
3 punten achterstand op de tweede ..

Om het belang van deze overwinning nog eens in de verf te zetten !
Aanstaande zondag Genk voorbij fietsen !

Jammer van het puntengemors tegen ZW en Kortrijk de voorbije thuismatchen,
anders stonden we los op kop !
:lol:
Laatst gewijzigd door Brusselmans op 13 sep 2021, 23:51, 1 keer totaal gewijzigd.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door STimVV »

Ik ben net terug van t'Kiel.
Lekker sfeertje vond ik het daar wel. Chapeau voor hun 12e man: vanaf de 1e tot de laatste minuut achter hun ploeg staan en ze vooruit schreeuwen. Dat ondanks een 1 op 21. Ik zie het op Stayen niet gebeuren in die situatie.
Het was eigenlijk enkel en alleen dankzij hun support dat we soms onder druk kwamen.
Wanneer er werd afgefoten maakten ze wél onmiddelijk duidelijk dat ze niet content waren. Maar tot de 93e minuut was het een sfeer die ik hopelijk op Stayen ook nog es kan meemaken.

Zaaaalige counter van Hayashi-DeRidder trouwens. Ik zat achter de goal thv DeRidder zn schot en kon goed zien hoe ze aan Hayashi hingen zonder dat hij neer ging. Sterk!
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 12 sep 2021, 23:49
STimVV schreef: 12 sep 2021, 23:28 Vandaag goed gegeten en gedronken op Anderlecht-KV Mechelen , en daar onverwacht nog 2 tickets ontvangen voor Beerschot-STVV.
Ik zal blijkbaar dus 1 van de weinige kanaries zijn in't stadion?
Moesten er verzoeknummers zijn mogen jullie deze hier indienen. :D
Je zal niet de enigste kanarie zijn op het Kiel morgen :cool:
We hebben toch duidelijk gewonnen dankzij onze mentale en onhoorbare steun? Ik vind dat wij ook een winstpremie verdienen. :cool:
de Jos
Berichten: 136
Lid geworden op: 24 jul 2015, 02:30

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door de Jos »

Na deze zuinige overwinning verwacht ik morgen eigenlijk in de middaggazetten te lezen dat ze Maes ginder op de keien (of is het ginds 'kaaien') hebben gezet.

Enerzijds zou dat aantonen dat hij de beschikbare spelers onvoldoende heeft kunnen doorgronden en naar waarde schatten (iets waarin hij hier wel lukte imo), anderzijds is het een indicatie wat voor een grootsprakerig maar triestig ploegske ze daar wel niet hebben/hadden (hopelijk blijven we hier van zulke vaststelling gespaard.)
toyotacorolla
Berichten: 2021
Lid geworden op: 10 okt 2010, 01:35
Locatie: Limburg

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door toyotacorolla »

Deugddoende overwinning, en recht naar de linker kolom.
Nu zondag nog punten sprokkelen.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Jean-Paul »

Tevreden over de uitslag, ook tevreden over Schmidt, Texeira, Konaté, Hayashi, Hashioka en De Ridder.
Suzuki, Leistner kunnen of moeten beter, zwak waren vooral Lavalee, Cacace en Durkin.
Lavalee kwam ook de laatste wedstrijden al wat zwakjes uit de verf.
Ik heb wel wat kritiek op onze succes trainer.
Waarom vooral Buatu en in mindere mate Bruls geen basisplaats krijgen is me toch een raadsel. Op basis wat Lavalee liet zien zou zijn aanwezigheid zeker gewettigd zijn. Bruls kan je nog ergens begrijpen en ook zijn laatste wedstrijd was niet om naar huis te schrijven. Maar Christian is wel balvast en trekt regelmatig twee tegenstanders naar zich toe waar anderen zouden moeten profiteren.
Ook zijn vervangingen zijn wat aan de late kant, De Ridder en Suzuki waren al lang dood, Cacace, Lavalee en Durkin bleven grossieren in slechte inspeel passes.
Enfin, we hebben gewonnen en dit op basis van organisatie en blok zetten. Op aanvallend gebied en in combinatievoetbal blijven we wel op onze honger zitten.
Of Bauer samen met Bruls het voetballend vermogen kunnen opkrikken zullen we moeten afwachten. Maar het is wel een noodzaak.
Bij deze kom ik dan ook nog uit bij Steuckers. Hoe zou zijn toestand op dit moment zijn?
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Germinal Beerschot Wilrijk - STVV

Bericht door Piana »

Mijn voorspelling komt uit, se. :cool:

Op verplaatsing moet het niet mooi zijn, het moet efficiënt zijn. 6 op 6 uit bij Cercle en Beerschot, dat is normaal geen STVV-reeks. Hopelijk kan de goeie flow verder gezet worden in de volgende 2 weken, met wat geluk kunnen we 24 oktober ook Brys ne dikke kloot aftrekken. :grappig:
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Plaats reactie