Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door moanverke »

:fuck:
the fan schreef: 29 aug 2021, 14:59 Geen enkele kans kunnen creëren tegen dit Cercle...
Armoe troef!
Tristige pie, lot oere noam ma ga veraanderen. Of deink dje da dje club Brugge of real Madrid zet. Kom ins be oer twie puutjes op de grond. Na wint dje een match, is et ich wir ni goed!
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Gebruikersavatar
the fan
Berichten: 1225
Lid geworden op: 24 nov 2010, 11:22

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door the fan »

Ben al lang met voetjes op de grond... Geen enkel kans en 45 min met je rug tegen de muur tegen... Cercle.
Een blunder-cadeau en iedereen happy?
Man, man, beschaamd om dit zooitje
moanverke
Berichten: 315
Lid geworden op: 26 jul 2011, 18:27

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door moanverke »

the fan schreef: 29 aug 2021, 19:13 Ben al lang met voetjes op de grond... Geen enkel kans en 45 min met je rug tegen de muur tegen... Cercle.
Een blunder-cadeau en iedereen happy?
Man, man, beschaamd om dit zooitje
Heb je dan liever 60 min overwicht en verliezen? Soms moet je op resultaat spelen. En ja zelfs in het begin van de competitie.
Ik vond het ook niet hoogstaand, maar door alles zo zwart te zien, creëer je enkel frustratie.
Ok, het kan beter, het kan altijd beter. Maar met zulke uitspraken, bereik je niets.
Voor jou dus 95 min dominant voetballen en toch verliezen. Je bent dus beter Fan van Kompany en co 🤨
The rules of soccer are very simple, basically it is this: if it moves, kick it. If it doesn't move, kick it until it does. Phil Woosnam - Welsh soccer player and manager.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Dreke »

the fan schreef: 29 aug 2021, 19:13 Ben al lang met voetjes op de grond... Geen enkel kans en 45 min met je rug tegen de muur tegen... Cercle.
Een blunder-cadeau en iedereen happy?
Man, man, beschaamd om dit zooitje
Tja. Als we zo gaan redeneren, dan trekken we best de lijn door. Dit kan je wekelijks over een paar ploegen zeggen. We spelen behoorlijk zwak, klopt. Maar de tegenstand in onze competitie wordt ook weer overschat door velen. Elk seizoen opnieuw.
A loyal football fan only supports the shirt...
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door vdl »

Dreke schreef: 29 aug 2021, 19:58
the fan schreef: 29 aug 2021, 19:13 Ben al lang met voetjes op de grond... Geen enkel kans en 45 min met je rug tegen de muur tegen... Cercle.
Een blunder-cadeau en iedereen happy?
Man, man, beschaamd om dit zooitje
Tja. Als we zo gaan redeneren, dan trekken we best de lijn door. Dit kan je wekelijks over een paar ploegen zeggen. We spelen behoorlijk zwak, klopt. Maar de tegenstand in onze competitie wordt ook weer overschat door velen. Elk seizoen opnieuw.
Daarmee dat we zo vaak tegen de degradatie moeten vechten, omdat die anderen zo overschat zijn.
Dreke
Berichten: 3643
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Dreke »

vdl schreef: 29 aug 2021, 20:42 Daarmee dat we zo vaak tegen de degradatie moeten vechten, omdat die anderen zo overschat zijn.
Er zijn er inderdaad een pak die eruit geflikkerd zijn. Wij niet.

Ik keur het sportief beleid zeker niet goed. Maar hier en daar wat breedbeeld kan geen kwaad.
A loyal football fan only supports the shirt...
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door smol »

Off topic maar beetje in de trend hier . Van Driesche tijdens Oostende VS Zulte. Zouden die mannen beseffen dat zij telkens de wedstrijden verkloten ...
Gebruikersavatar
stvvilvoorde
Berichten: 4179
Lid geworden op: 19 okt 2010, 11:07

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door stvvilvoorde »

De hoognodige 3 punten zijn binnen en geven wat ademruimte.
Volgende week kan er zelfs nog iets mogelijks zijn.
Alleszins met veel minder druk op de ketel naar het prettige weerzien met Maes.

Het spel tegen Cercle was buiten de eerste 15 minuten echt niet goed.
Al stelt Cercle daar ook bitter weinig tegenover.
Toch wel de zwakste ploeg die we tot nu tegengekomen zijn.
Eerste 15 minuten heel solide gevoetbald en de wedstrijd in handen.
Mboyo en Hayashi straffen een fout van Didilion af en brengen ons tercht op voorsprong.
Dan verwaterde de match vrij snel met heel steriel spel van beide kanten.


Bruls had het moeilijk, terecht vervangen.
Maar de inbreng van Reitz veranderde weinig, tot zijn moment de gloire in de 57ste minuut.
Rode kaart; kaart was overdreven, geel had perfect gekund.
Was wel volstrekt onnodig om daar een tackle met hoge intensiteit en risico in te zetten.
Gebeurde dus ook achter de rug van Boterberg, kan dit dus nooit in detail gezien hebben.
Maar zelfs als de VAR roept om even te verifieren, blijft hij toch bij dat eerste oordeel.
Though luck voor ons.
Vanaf dan eigenlijk blok voor goal gezet en een paar semi-gevaarlijke standjes gehad, maar een prima Schmidt voorkwam telkenmale een achterstand.
Nog een uitbraakje gehad, met Hayashi en Durkin, maar laatstgenoemde werkte ondermaats af.

Hayashi gaf een gretige indruk, en dat is alvast positief, meer kan je daar nog niet van zeggen.
Hara te korte invalbeurt om iets van te zeggen.
Cacace vond ik vooral eerste helft niet goed, te vaak de verkeerde keuze in zijn spel. Leek me ook slecht gecoached te worden (zeker 3 keer de bal afgepakt door een speler die in zijn rug komt)
Konate vond ik heel goed in de recuperatie, ook in de duels meestal goed (al verliest hij naar het einde toe wel een cruciaal duel bij corner)
Maar uitspelen onder druk en snelheid van uitvoering kan altijd nog beter.
Hashioka charmeert me wel, veel overgave, veel winnaarsmentaliteit.

Maar het is hier al veel gezegd.
We creeren te weinig kansen.
Aanvallend is het te min.
De nieuwe japanners zijn er nog maar net, afwachten wat zij kunnen bijbrengen.
Ook afwachten wat deze laatste dagen nu gaan geven met oa Suzuki.
Maar ook voor andere grootverdieners zoals Lee, Filippov, Ito, Matsubara kunnen/moeten nog altijd een oplossing gezocht worden.
Zoals de kaarten er nu voor liggen, toch nog liefst twee middenvelders erbij. 1 aanvallende, 1 centrale polyvalente 6/8
chakweena
Berichten: 21
Lid geworden op: 12 jun 2011, 00:03

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door chakweena »

https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... uispubliek


Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-X606F met Tapatalk

Henri is de man
Berichten: 1093
Lid geworden op: 11 dec 2010, 12:43

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Henri is de man »

Tis al een aantal seizoenen zo: hopen dat we voorkomen. Zoniet, is het kalf verdronken. Ik vraag me af of we er vorig seizoen zelfs 1x in slaagden om een achterstand nog om te buigen in een 3-punter (of zelfs een gelijkspel). Het zullen er niet veel zijn
"En nogmaals, ze moeten zich bewijzen op het veld, en als ge goed zijt komen ze u halen ! Dan komen ze u halen ! Maar ge moet eerst presteren tussen die lijnen en dan zullen we wel zien" -GB
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door BoemBoem »

Henri is de man schreef: 30 aug 2021, 15:58 Tis al een aantal seizoenen zo: hopen dat we voorkomen. Zoniet, is het kalf verdronken. Ik vraag me af of we er vorig seizoen zelfs 1x in slaagden om een achterstand nog om te buigen in een 3-punter (of zelfs een gelijkspel). Het zullen er niet veel zijn
We hebben vorig jaar zelfs eens 0-3 achtergestaan en niet verloren..
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door BoemBoem »

chakweena schreef: 30 aug 2021, 14:24 https://www.voetbalkrant.com/nieuws/202 ... uispubliek


Verstuurd vanaf mijn Lenovo TB-X606F met Tapatalk
Reitz krijgt toch al geen schorsing. Enkel voorwaardelijk.

Ik vind wel nergens hoeveel weken Boterberg geschorst wordt.
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6729
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Jacques »

Boterberg kon de tackle van Reitz niet zien, maar trok wel rood.
De VAR zag de fase wel en vond het geen rood.
Gumienny vond het geen rood en merkt terecht op dat de scheids niet goed opgesteld stond en het eigenlijk niet kon zien.
Zonnebank Frank en zijn collega's van het Professional :lol: Refereeing Department vonden het wel rood en vonden het onterecht dat de VAR Boterberg naar het scherm riep. Ze vinden het dus eigenlijk goed dat een scheids meteen rood geeft voor een fase die hij niet eens gezien heeft.
Het Bondsparket gaat voor de vis noch vlees-aanpak en vraagt een speeldag schorsing met uitstel.

Belgische arbitrage :yes:
Overdrijven is een kunst
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door miel »

Henri is de man schreef: 30 aug 2021, 15:58 Tis al een aantal seizoenen zo: hopen dat we voorkomen. Zoniet, is het kalf verdronken. Ik vraag me af of we er vorig seizoen zelfs 1x in slaagden om een achterstand nog om te buigen in een 3-punter (of zelfs een gelijkspel). Het zullen er niet veel zijn
Zelfs dit seizoen hebben we een 0-1 achterstand omgebogen in een 3 punter ;)
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Tompie »

Henri is de man schreef: 30 aug 2021, 15:58 Tis al een aantal seizoenen zo: hopen dat we voorkomen. Zoniet, is het kalf verdronken. Ik vraag me af of we er vorig seizoen zelfs 1x in slaagden om een achterstand nog om te buigen in een 3-punter (of zelfs een gelijkspel). Het zullen er niet veel zijn
Drie keer vorig seizoen. Gelijk in Eupen en OHL, gewonnen op Beveren. Al bij al gene vette dus, al zal dat voor veel ploegen onderaan wel gelden natuurlijk.

Anderzijds: klommen we als eerste op voorsprong, dan verloren we ook maar 1 keer (in blessuretijd met 2-3 tegen Antwerp).

Een beetje een statistiek waar je dus alle kanten mee uit kan.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Plaats reactie