Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Franz »

Zaterdag in de vooravond de degradatietopper op Jan Breydel.
Voorlopig zonder Hayashi en Hara, ook geen Suzuki en waarschijnlijk exit Caufriez. Stan is gekwetst, net als De Ridder en Konaté. Ook Pius nog niet echt speelklaar?
Achteraan vermoedelijk Schmidt (al is die niet geweldig bezig...) met Buatu-Lavalée-Teixeira.
De spoeling is dun op het middenveld: dat wordt quasi zeker Brüls-Reitz-Durkin.
Op de flanken Hashioka en Matsubara of Cacace (die toch wel de voorkeur krijgt van mij).
Vooraan Mboyo en Koita? Die laatste is gemaakt voor een spel met 3 vooraan, veel minder als 2de spits...
Hollerbach klaagt steen en been over het gebrek aan goede voorspelers: misschien moet hij eens een 4-3-3 opstellen met Koita en Lee op de flanken, dat zijn de beste posities van die mannen. En waarom Filipov nooit proberen?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Tompie »

Ik zal hier eens een zot idee opperen: als Wolke Janssens fit is, gebruik hem dan eens als voorspeler tot andere valabele opties speelklaar/speelgerechtigd zijn.

Dat is zijn oorspronkelijke positie en hij kan zorgen voor iets wat we momenteel enorm missen: diepgang. Janssens kan je wel al eens op snelheid diep sturen. Gewoon dat feit alleen al zou er moeten voor kunnen zorgen dat andere spelers beter renderen en meer aanspeelmogelijkheden hebben.

Verder vraag ik me met die resem gekwetsten toch af of Hollerbach en zijn team gebruik maken van moderne technologie om spelers echt individueel te monitoren en er op individueel niveau fysiek het maximale uit te halen. Van de ene speler kan/mag je niet hetzelfde verwachten dan van een andere, anders krijg je dergelijke toestanden. Of gaat het hier om een toevallige samenloop van omstandigheden bij spelers die sowieso al blessuregevoelig zijn, kan ook natuurlijk.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Dreke »

Tompie schreef: 26 aug 2021, 11:55 Verder vraag ik me met die resem gekwetsten toch af of Hollerbach en zijn team gebruik maken van moderne technologie om spelers echt individueel te monitoren en er op individueel niveau fysiek het maximale uit te halen. Van de ene speler kan/mag je niet hetzelfde verwachten dan van een andere, anders krijg je dergelijke toestanden. Of gaat het hier om een toevallige samenloop van omstandigheden bij spelers die sowieso al blessuregevoelig zijn, kan ook natuurlijk.
Je wordt al een pak wijzer als je weet welke blessures er juist op dit moment voorkomen bij onze spelers. Zelf heb ik daar geen zicht op en ik ken er ook helemaal niets van. Maar het zou wel iets zeggen...
A loyal football fan only supports the shirt...
Yellow Feaver
Berichten: 1802
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Yellow Feaver »

Steppe
Buatu - Tex- Lavalee

Hasioka - Bruls - Durkin - Matshubaru

Reitz -Koita

Mboyo

Bank:

Schnmidt, Pius, Cacace, Janssens, Delorge, Filipov, Balongo
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door BoemBoem »

Yellow Feaver schreef: 26 aug 2021, 12:16 Steppe
Buatu - Tex- Lavalee

Hasioka - Bruls - Durkin - Matshubaru

Reitz -Koita

Mboyo

Bank:

Schnmidt, Pius, Cacace, Janssens, Delorge, Filipov, Balongo
Never change a losing team? :D
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Haspengouw
Berichten: 270
Lid geworden op: 09 jun 2017, 12:24

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Haspengouw »

Franz schreef: 26 aug 2021, 11:28 Zaterdag in de vooravond de degradatietopper op Jan Breydel.
Voorlopig zonder Hayashi en Hara, ook geen Suzuki en waarschijnlijk exit Caufriez. Stan is gekwetst, net als De Ridder en Konaté. Ook Pius nog niet echt speelklaar?
Achteraan vermoedelijk Schmidt (al is die niet geweldig bezig...) met Buatu-Lavalée-Teixeira.
De spoeling is dun op het middenveld: dat wordt quasi zeker Brüls-Reitz-Durkin.
Op de flanken Hashioka en Matsubara of Cacace (die toch wel de voorkeur krijgt van mij).
Vooraan Mboyo en Koita? Die laatste is gemaakt voor een spel met 3 vooraan, veel minder als 2de spits...
Hollerbach klaagt steen en been over het gebrek aan goede voorspelers: misschien moet hij eens een 4-3-3 opstellen met Koita en Lee op de flanken, dat zijn de beste posities van die mannen. En waarom Filipov nooit proberen?
Zijn de twee nieuwe spitsen nog niet speelgerechtigd?
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Halenaar »

Ze trainen alvast mee vandaag.
Roman
Berichten: 268
Lid geworden op: 17 dec 2019, 12:15
Supporter van: Stvv

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Roman »

Halenaar schreef: 26 aug 2021, 12:59 Ze trainen alvast mee vandaag.
Als ze meetrainen zou hun werkvergunning in orde moeten zijn, speelgerechtigd is misschien nog iets anders ?
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door STimVV »

Cruciale match!
Ik vind Cercle, Seraing en STVV de ploegen met de minste kwaliteit in 1A. We gaan minstens 2 ploegen achter ons moeten houden, dat zullen dan in principe Cercle en Seraing moeten worden.
Tegen die ploegen moet je minstens 4 op 6 pakken.

Vorig jaar pakten we tegen Beveren 4 op 6 en eindigden we met 7 punten meer dan hen. Wanneer dat 0 op 6 was geweest eindigden we achter Beveren (voorlaatste) en speelden we nu misschien al in 1B.
Dit soort matchen mag je dus niet verliezen.
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door darion »

STimVV schreef: 26 aug 2021, 14:06 Cruciale match!
Ik vind Cercle, Seraing en STVV de ploegen met de minste kwaliteit in 1A. We gaan minstens 2 ploegen achter ons moeten houden, dat zullen dan in principe Cercle en Seraing moeten worden.
Tegen die ploegen moet je minstens 4 op 6 pakken.

Vorig jaar pakten we tegen Beveren 4 op 6 en eindigden we met 7 punten meer dan hen. Wanneer dat 0 op 6 was geweest eindigden we achter Beveren (voorlaatste) en speelden we nu misschien al in 1B.
Dit soort matchen mag je dus niet verliezen.
Maar je verliest ze vaak wel...
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door pat@ »

De vraag is wie er voldoende fit gaat zijn. Ik vermoed dat de aanwinsten, aangezien de werkvergunning ok is, speelgerechtigd gaan zijn.

Schimdt
Hashioka-Buatu-Lavalee-Cacace
Durkin-Reitz
Bruls
Balongo-Mboyo-Ito

Bank:
Steppe-Tex-Pius-Matsubara-Koita-Konaté-Hayashi
Franz
Berichten: 1764
Lid geworden op: 04 apr 2015, 15:19

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Franz »

pat@ schreef: 26 aug 2021, 15:20 De vraag is wie er voldoende fit gaat zijn. Ik vermoed dat de aanwinsten, aangezien de werkvergunning ok is, speelgerechtigd gaan zijn.

Schimdt
Hashioka-Buatu-Lavalee-Cacace
Durkin-Reitz
Bruls
Balongo-Mboyo-Ito

Bank:
Steppe-Tex-Pius-Matsubara-Koita-Konaté-Hayashi
Zijn die allemaal fit dan: Ito, Konaté, Balongo, Pius???
En als Hayashi speelgerechtigd is zal Hollerbach hem wel meteen in de ploeg droppen, of zijn geween om spitsen van de laatste weken wordt wat ridicuul... En Hara zou dan toch ook de bank moeten halen?
STVV Sint-Truidense Voetbal Vitrine
STVV-fan
Berichten: 5975
Lid geworden op: 06 jul 2013, 03:15
Supporter van: STVV

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door STVV-fan »

Franz schreef: 26 aug 2021, 16:37
pat@ schreef: 26 aug 2021, 15:20 De vraag is wie er voldoende fit gaat zijn. Ik vermoed dat de aanwinsten, aangezien de werkvergunning ok is, speelgerechtigd gaan zijn.

Schimdt
Hashioka-Buatu-Lavalee-Cacace
Durkin-Reitz
Bruls
Balongo-Mboyo-Ito

Bank:
Steppe-Tex-Pius-Matsubara-Koita-Konaté-Hayashi
Zijn die allemaal fit dan: Ito, Konaté, Balongo, Pius???
En als Hayashi speelgerechtigd is zal Hollerbach hem wel meteen in de ploeg droppen, of zijn geween om spitsen van de laatste weken wordt wat ridicuul... En Hara zou dan toch ook de bank moeten halen?
Ik verwacht Hara, Hayashi (Deze twee trainden nog niet mee wegens papieren volgens het Belang) , Ito en Konaté na de winterstop.

Je recupereert Wolke en Balongo normaal gezien, maar ziet Van Dessel uit vallen.

Laat Delorge junior de laatste 20 minuten maar invallen.
Met zijn cap en zijn eerste minuten gaat die kerel hem dubbelplooien.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Jacques »

Na de interlandbreak mag ik hopen. Hayashi en Hara stonden vandaag voor het eerst op het veld. Werkvergunning is dus in ieder geval ok, maar zaterdag is wel kort dag om ze ineens in de ploeg te droppen.

Ik pleit voor een behoedzame aanpak met Delorge. U dubbel plooien is 1 zaak, maar ge moet er ook klaar voor zijn. Als 17-jarige in deze omstandigheden debuteren kan een vergiftigd geschenk zijn. Remember Mignolet en Schoofs die kort na hun debuut ook al bijna afgeschreven werden door ons fenomenaal kennerspubliek. :roll: Het zijn de anciens die eerst en vooral de ploeg bij de hand moeten nemen.
Overdrijven is een kunst
darion
Berichten: 1493
Lid geworden op: 20 jul 2011, 22:56

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door darion »

Jacques schreef: 26 aug 2021, 16:51 Na de interlandbreak mag ik hopen. Hayashi en Hara stonden vandaag voor het eerst op het veld. Werkvergunning is dus in ieder geval ok, maar zaterdag is wel kort dag om ze ineens in de ploeg te droppen.

Ik pleit voor een behoedzame aanpak met Delorge. U dubbel plooien is 1 zaak, maar ge moet er ook klaar voor zijn. Als 17-jarige in deze omstandigheden debuteren kan een vergiftigd geschenk zijn. Remember Mignolet en Schoofs die kort na hun debuut ook al bijna afgeschreven werden door ons fenomenaal kennerspubliek. :roll: Het zijn de anciens die eerst en vooral de ploeg bij de hand moeten nemen.

Te kort dag? In de ploeg smijten ja, ge hebt niet beter..
Plaats reactie