Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Alles over de wedstrijden van STVV
Gebruikersavatar
vuil rat
Berichten: 362
Lid geworden op: 23 jul 2021, 22:15
Supporter van: stvv

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door vuil rat »

Boterberg was weer om van te kotsen toen wesley een paar jaar geleden kotysch zijn been overstampte met moeite geel en nu rood voor dit blij das ze het hebbe kunne vasthouden in de 2 nieuwe japanners zie ik wel iets eens ze het hier gewend zijn en konate is ook veel beter geworden dan 2 jaar geleden speelt onopvallend maar doet zeer nuttig werk
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Yellow Feaver »

Als je dacht dat wij zwak waren...hallo kroket wat was dit? Cercle heeft een ploeg die slecht bezig was en met een man minder kwam te staan, in eigen huis zelfs niet eens onder druk kunnen zetten. Verdiende overwinning zelfs al hebben we niks laten zien.
Laatst gewijzigd door Yellow Feaver op 28 aug 2021, 21:46, 1 keer totaal gewijzigd.
wiekes
Berichten: 875
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door wiekes »

Ze kunnen fc Wilrijk op 9 punten zetten volgende wedstrijd.
vdl
Berichten: 2364
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door vdl »

Winst op wilskracht, met dank aan Diddilon, want wat een misser.
Stomme rode kaart, volgens mij gewoon geel, maar de scheidsrechter moest de hoofdrol spelen.
Hayashi werkt hard, maar toch moeite met de duels, zorgt wel voor meer diepgang, waardoor het voor Mboyo makkelijker word, had hem wel sneller verwacht.
fruitboerke
Berichten: 621
Lid geworden op: 27 dec 2018, 10:53

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door fruitboerke »

De rode kaart voor Reitz is echt schandalig en het is nu toch wel hoog tijd dat men bij de bond drastisch gaat ingrijpen in het scheidsrechtercorps.Het gaat week na week van kwaad naar erger en de arbitrage in dit land is niet meer ernstig te nemen.Over de wedstrijd, verdiend gewonnen van een achterlijke ploeg.
Ons doel ? top 5 in Belgie ( Yusuke Maranaka , hbvl 26 januari 2019 )
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door smol »

Toch mogen we niet blind zijn. Tegen een zwak Cercle konden we op 50´ geen enkele kans afdwingen. Er is dus nog veel werk aan de winkel.
pat@
Berichten: 1078
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door pat@ »

De mindere uitslagen van de vorige speeldagen uitgewist met minder spel maar nu wel met punten.

Cercle tot nu toe de zwakste tegenstander. Gyveken voelt de bui al hangen.
Bij ons Konaté terug in de basis, veel balverovering om dan enkele keren een pas over 5 meter verkeerd te geven.
Die fase van Reitz is betwistbaar zonder VAR. De intentie was rood waard, de tackle daarentegen perfect uitgevoerd met de voeten richting grond en bal, weg vd man.

Wat een slechte assist van Mboyo, chance dat Koita daar niet stond of het was 0-0. Goed gereageerd van Hayashi.
Hara maakte een prima invalbeurt. Wel een rare manier om in het luchtduel te gaan maar dat neem ik er graag bij.
Gebruikersavatar
weekenders
Berichten: 1083
Lid geworden op: 29 jan 2012, 11:30
Supporter van: STVV

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door weekenders »

smol schreef: 28 aug 2021, 21:30 Toch mogen we niet blind zijn. Tegen een zwak Cercle konden we op 50´ geen enkele kans afdwingen. Er is dus nog veel werk aan de winkel.
Hier is wel een verschil tussen of je achter, gelijk of voor staat
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Piana »

wiekes schreef: 28 aug 2021, 20:57 Ze kunnen fc Wilrijk op 9 punten zetten volgende wedstrijd.
Ze kunnen Peter op straat zetten. 1 op 21 overleeft hij niet, zeker niet na een nederlaag tegen ons.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
smol
Berichten: 1389
Lid geworden op: 25 jan 2011, 09:35

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door smol »

weekenders schreef: 28 aug 2021, 21:48
smol schreef: 28 aug 2021, 21:30 Toch mogen we niet blind zijn. Tegen een zwak Cercle konden we op 50´ geen enkele kans afdwingen. Er is dus nog veel werk aan de winkel.
Hier is wel een verschil tussen of je achter, gelijk of voor staat
Ok. Maar je kan niet zeggen dat het goed was. Zeker niet in balbezit . Maar na vandaag ben ik overtuigd dat er 7 a 8 zwakke teams zijn in 1A.
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3063
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Tompie »

Piana schreef: 28 aug 2021, 21:51
wiekes schreef: 28 aug 2021, 20:57 Ze kunnen fc Wilrijk op 9 punten zetten volgende wedstrijd.
Ze kunnen Peter op straat zetten. 1 op 21 overleeft hij niet, zeker niet na een nederlaag tegen ons.
De spelers zijn hem daar liever kwijt dan rijk. Als het dan zijn wedstrijd van de laatste kans zou zijn, kan dat wel eens in ons voordeel spelen.

Voor de rest: geen geweldige wedstrijd natuurlijk vanavond. Ons begin was wel prima en we komen verdiend voor. Zoals gezegd was die assist wel behoorlijk slecht, ik denk ook niet dat elke spits die bal nog binnen krijgt.

Niet dat ik hier te lyrisch wil zijn over Hayashi. Daarvoor was hij te onzichtbaar in grote delen van de wedstrijd. Maar hij liet bij momenten ook wel meer dan aardige zaken zien een in soms ondankbare rol. Hij lijkt me geen aanvalsdrager maar wel iemand die daarlangs zou moeten kunnen renderen. Meer kan of mag je ook niet van hem verwachten momenteel.

Maar kijk, de voorbije weken speelden we ook niet tegen geweldige ploegen en gingen we toch de boot in. Vandaag tref je opnieuw een povere ploeg maar Konaté en Hayashi geven een tikkeltje extra en dat kan al voldoende zijn om punten te pakken. En dat is ook nodig want we gaan stilaan ook ploegen treffen die véél beter zijn dan dit Cercle.
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Henkie-1984
Berichten: 263
Lid geworden op: 22 jul 2017, 19:28

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Henkie-1984 »

Piana schreef:
wiekes schreef: 28 aug 2021, 20:57 Ze kunnen fc Wilrijk op 9 punten zetten volgende wedstrijd.
Ze kunnen Peter op straat zetten. 1 op 21 overleeft hij niet, zeker niet na een nederlaag tegen ons.
We weten allemaal wat STVV doet tegen een ploeg die nog niet heeft kunnen winnen. Dus ik verwacht eerder de eerste 3 punter voor Maes.
Piana
Berichten: 1030
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door Piana »

Henkie-1984 schreef: 28 aug 2021, 22:35
Piana schreef:
wiekes schreef: 28 aug 2021, 20:57 Ze kunnen fc Wilrijk op 9 punten zetten volgende wedstrijd.
Ze kunnen Peter op straat zetten. 1 op 21 overleeft hij niet, zeker niet na een nederlaag tegen ons.
We weten allemaal wat STVV doet tegen een ploeg die nog niet heeft kunnen winnen. Dus ik verwacht eerder de eerste 3 punter voor Maes.
Waarschijnlijk... Al had ik vandaag ook een nederlaag verwacht.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Gebruikersavatar
KNRI
Berichten: 510
Lid geworden op: 26 aug 2011, 18:48

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door KNRI »

6min extra tijd...deels om het vroegtijdig affluiten van de eerste time te compenseren. Eerste time eindigen we met 11, de tweede met 10. Die extra minuten waren dus duidelijk in het voordeel van de tegenstander :evil:
lakie
Berichten: 1166
Lid geworden op: 06 nov 2010, 13:37

Re: Cercle-STVV van 28 aug om 18u30

Bericht door lakie »

STimVV schreef: 28 aug 2021, 18:44 Die 0-1 van Hayashi...
Moet frustrerend zijn voor Koita. "Die had ik ook nog wel gemaakt" zal hij denken. :D
Zeker?
Was toch wel een slechte bal van Mboyo ze…
"Play for the name on the front of the shirt and they'll remember the name on the back" (Tony Adams)
Plaats reactie