Open training en retro

Alles over de wedstrijden van STVV
Plaats reactie
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Open training en retro

Bericht door Jones »

Morgen tussen 15u30 en 17 uur is er in de St-Jansstraat een open training voorzien volgens de mediabronnen van STVV zelf. Ideale gelegenheid dus om Brigada Hesbania te mobiliseren met bengaals en gezang om de ploeg te tonen dat het menens is tegen Genk zondag.

Ik ben al jaren een trouwe trainingswatcher geweest op coronatijd na. Wie weet nog de hilarische trainingen langs de zijlijn met supporters Salah en “Lits” alias Ivan Liesenborgs (leeft die nog ?), die het bestuur hun vet gaf in hun gezicht ten tijde dat het slecht ging ? Open communicatie met Eugène Ghyssens, Jef Cleeren, Jef Matterne en Ghislain Castermans. Soms op het begin van het seizoen 200 man of meer op training. Verbroedering tussen supporters en spelers. Mooi was dat !
Salah is een aantal jaren geleden overleden. Hij was bevriend met Jacques Kingambo.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Open training en retro

Bericht door Jean-Paul »

Jones schreef: 14 sep 2021, 20:56 Morgen tussen 15u30 en 17 uur is er in de St-Jansstraat een open training voorzien volgens de mediabronnen van STVV zelf. Ideale gelegenheid dus om Brigada Hesbania te mobiliseren met bengaals en gezang om de ploeg te tonen dat het menens is tegen Genk zondag.

Ik ben al jaren een trouwe trainingswatcher geweest op coronatijd na. Wie weet nog de hilarische trainingen langs de zijlijn met supporters Salah en “Lits” alias Ivan Liesenborgs (leeft die nog ?), die het bestuur hun vet gaf in hun gezicht ten tijde dat het slecht ging ? Open communicatie met Eugène Ghyssens, Jef Cleeren, Jef Matterne en Ghislain Castermans. Soms op het begin van het seizoen 200 man of meer op training. Verbroedering tussen supporters en spelers. Mooi was dat !
Salah is een aantal jaren geleden overleden. Hij was bevriend met Jacques Kingambo.
Salah de Tunesiër ? De bokser?
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Open training en retro

Bericht door Jones »

Jean-Paul schreef: 15 sep 2021, 11:00
Jones schreef: 14 sep 2021, 20:56 Morgen tussen 15u30 en 17 uur is er in de St-Jansstraat een open training voorzien volgens de mediabronnen van STVV zelf. Ideale gelegenheid dus om Brigada Hesbania te mobiliseren met bengaals en gezang om de ploeg te tonen dat het menens is tegen Genk zondag.

Ik ben al jaren een trouwe trainingswatcher geweest op coronatijd na. Wie weet nog de hilarische trainingen langs de zijlijn met supporters Salah en “Lits” alias Ivan Liesenborgs (leeft die nog ?), die het bestuur hun vet gaf in hun gezicht ten tijde dat het slecht ging ? Open communicatie met Eugène Ghyssens, Jef Cleeren, Jef Matterne en Ghislain Castermans. Soms op het begin van het seizoen 200 man of meer op training. Verbroedering tussen supporters en spelers. Mooi was dat !
Salah is een aantal jaren geleden overleden. Hij was bevriend met Jacques Kingambo.
Salah de Tunesiër ? De bokser?
Klopt.
Net terug van de training. Niets wijzer geworden over de kwaliteiten van de spelers. Constant spelletjes spelen. Hollerbach en zijn staf oogstten applaus bij het buitenkomen. Een 100-tal mensen op training. Opvallende afwezige was Toni Leistner, onze nieuwbakken kapitein. Steppe ging vroeger af. Geblesseerd ?
Opvallend ook : Hollerbach verbaal totaal afwezig, liet zijn assistenten ook alles uitvoeren. Stewards voor een training inzetten, is dat niet wat overdreven ?
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: Open training en retro

Bericht door Jean-Paul »

Ik kan alleen maar bevestigen wat jij gezien hebt Jones! Volgens wat ik door kreeg zou Steppe aan de rug geblesseerd zijn! En Leistner zou nog wat organisatorische zaken moeten oplossen! Heb ook met wat vaste medewerkers gepraat en alles lijkt me toch prima in orde te zijn! Terreinen Sint Jans , Terbiest maar ook op Kortenbos is allemaal pico bello in orde! En de jeugd lijkt me ook aan een opmars bezig! Harde werkers dat verdient ook wel een pluim!
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Open training en retro

Bericht door Jones »

Jean-Paul schreef: 16 sep 2021, 00:40 Ik kan alleen maar bevestigen wat jij gezien hebt Jones! Volgens wat ik door kreeg zou Steppe aan de rug geblesseerd zijn! En Leistner zou nog wat organisatorische zaken moeten oplossen! Heb ook met wat vaste medewerkers gepraat en alles lijkt me toch prima in orde te zijn! Terreinen Sint Jans , Terbiest maar ook op Kortenbos is allemaal pico bello in orde! En de jeugd lijkt me ook aan een opmars bezig! Harde werkers dat verdient ook wel een pluim!
Terbiest ook ? En de kleedkamers daar ? Zou een ideale locatie zijn voor STVV voor een nieuw trainingscentrum : 3 velden met verlichting en nog met gemak eentje bij te maken, een kasteel met vijver en een hoop grond. Allemaal voor 2 miljoen te koop.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Open training en retro

Bericht door Jones »

Iemand nog iets gehoord van een open training of blijft het bij één enkele keer ?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Open training en retro

Bericht door Geel-Blauw »

Jones schreef: 23 sep 2021, 14:21 Iemand nog iets gehoord van een open training of blijft het bij één enkele keer ?
Volgens hbvl zou er woensdag ene geweest zijn
Nie zievere, speile!
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Open training en retro

Bericht door Jacques »

Vanaf morgen zal er wekelijks op woensdag een open training zijn.
https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/s ... e-training
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie