Welkom --- Regels

Mededelingen over het forum, ruimte voor opmerkingen en suggesties, enz.
Gebruikersavatar
Dries Herbots
Berichten: 631
Lid geworden op: 10 okt 2010, 16:45
Locatie: Velm

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Dries Herbots »

Hallo iedereen,

Ik zeg welkom aan iedereen en ook aan de supporters die gebanned zijn op het "officiële stvv-fotum" voor wat een belachelijke reden was dat wel niet als zo iemand in de politiek zit...Mja ik denk/hoop dat dat daar stilletjesaan gaat doodbloeden wie zijn gat verbrand moet op de bblaren zitten weet je wel. @ REDNAZ: Ik dacht nog gisteren hopen dat ZANDER ook op het stvvforum komt dat gaat veel volk lokken (dit is geen verwijt naar de andere poster uiteraard). En een dikke merci aan Jack.
K.STVV speelt op Staaien.
bert1924
Berichten: 842
Lid geworden op: 11 okt 2010, 14:48

Re: Welkom --- Regels

Bericht door bert1924 »

Hoi mannen,
Ik ben hier noodgedwongen en ik ga niet meer naar het dictatoriaal officieel forum terug.
Een goeie dag aan iedereen die het goed meent met ons aller STVV
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Welkom aan alle nieuwelingen!
Cremasco schreef: Als ik een topic open en lezen wil staan er soms woorden tussen die er niet bijhoren in de tekst en als ik dan de vertaalfunctie afzet en klik op origineel bovenaan mijn scherm is pas alles normaal
Kun je eens een screenshot nemen, en me dat doorsturen, of hier posten?
Zeker dat 't niet met een of andere plugin te maken heeft die je zelf geïnstalleerd hebt op je pc?
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Cremasco »

Jack schreef:Welkom aan alle nieuwelingen!
Cremasco schreef: Als ik een topic open en lezen wil staan er soms woorden tussen die er niet bijhoren in de tekst en als ik dan de vertaalfunctie afzet en klik op origineel bovenaan mijn scherm is pas alles normaal
Kun je eens een screenshot nemen, en me dat doorsturen, of hier posten?
Zeker dat 't niet met een of andere plugin te maken heeft die je zelf geïnstalleerd hebt op je pc?
Heb het gevonden : het was gewoon de verkeerde taalkeuze die ik hier had staan, nu heb ik het veranderd in mijn profiel
Melle
Berichten: 323
Lid geworden op: 09 okt 2010, 22:45

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Melle »

Goedeavond iedereen :D
ZANDER
Berichten: 813
Lid geworden op: 09 okt 2010, 02:03

Re: Welkom --- Regels

Bericht door ZANDER »

zipke373 schreef:
REDNAZ schreef:Jo de "manne"... ich gon hei af en tei.... och e wa den intelligente "uiverechtse" koume eithange, tis zoew ienzoam gewoade op da ander forum .... moew ich ni het dzjuste imago bleik eit te droage... alei tis verplicht scheint, en dan kan ich nog al ins beginne wringe wor.

Ich hoep da ich hei och ni alles mot fundeire en onderbouwe, want ierlijk gezeit menne mortel is bekan op.... en volgens Stayen deugt menne mortel ni echt... mot wal nie deuge vur zoew een schoen complex... vol van de kwalieteit, visies en groete inschattingsvermougens.... das van nen andere wereld wor..... :lol:

REDNAZ, uiverechts hé ;)
Dag Zander.Met gewoon uw mening zal iedereen hier denk ik meer dan content zijn...zonder "funderingen" en zonder wikken en wegen...
Hahahahaha, ok Zipke, ik zal er rekening mee houden hier geen "litaniekes" af te steken... annes kreig ich den Jack achter mich.... en is den ieste "ban" hei och een feit :lol:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1431
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door zipke373 »

REDNAZ schreef:
zipke373 schreef:
REDNAZ schreef:Jo de "manne"... ich gon hei af en tei.... och e wa den intelligente "uiverechtse" koume eithange, tis zoew ienzoam gewoade op da ander forum .... moew ich ni het dzjuste imago bleik eit te droage... alei tis verplicht scheint, en dan kan ich nog al ins beginne wringe wor.

Ich hoep da ich hei och ni alles mot fundeire en onderbouwe, want ierlijk gezeit menne mortel is bekan op.... en volgens Stayen deugt menne mortel ni echt... mot wal nie deuge vur zoew een schoen complex... vol van de kwalieteit, visies en groete inschattingsvermougens.... das van nen andere wereld wor..... :lol:

REDNAZ, uiverechts hé ;)
Dag Zander.Met gewoon uw mening zal iedereen hier denk ik meer dan content zijn...zonder "funderingen" en zonder wikken en wegen...
Hahahahaha, ok Zipke, ik zal er rekening mee houden hier geen "litaniekes" af te steken... annes kreig ich den Jack achter mich.... en is den ieste "ban" hei och een feit :lol:
Ik lees die litaniekes wel graag zenne Zander, ik bedoel gewoon dat het moderator team( Jack dus) er U er hier niet op zal proberen te pakken als er een keertje een van uw stellingen niet onderbouwd is
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Cremasco »

Melle schreef:Goedeavond iedereen :D
Welkom back Melle !
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Cremasco »

Al 36 leden ! Komaan op naar de 50 hier. En laat de eeuwige optimisten met roze bril maar posten op het oude forum !
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6730
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jacques »

Cremasco schreef:Al 36 leden ! Komaan op naar de 50 hier. En laat de eeuwige optimisten met roze bril maar posten op het oude forum !
Ja lap, ik zit hier nog geen week en ik moet alweer weg. ;)
Overdrijven is een kunst
Rikke
Berichten: 634
Lid geworden op: 09 okt 2010, 20:17

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Rikke »

Jacques schreef:
Cremasco schreef:Al 36 leden ! Komaan op naar de 50 hier. En laat de eeuwige optimisten met roze bril maar posten op het oude forum !
Ja lap, ik zit hier nog geen week en ik moet alweer weg. ;)

hehe, ich zen och mar teruggekoume, opt het nieve forum van STVV mar 2 of 3 kirre gepost, vrugger veul mieer en altijd ambras be Ben, moes den tijd.

Ma na gie het toch wa beter tss Ben en Mich. Ve goan zelfs ne kir ne bok drenke :-)

Wé gie mie??
" STVV is geen opvangtehuis" Guido Brepoels, 27/11/2010

" Morgen is het de dag, de grote D-Jay. Winnen moeten we " Jef Cleeren, 04/03/2011 TVL
Gebruikersavatar
Ugo Dorst
Berichten: 324
Lid geworden op: 28 sep 2010, 22:15

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Ugo Dorst »

Ich zèn no het stadhaas geweest, bei de administroase, doo werrekt Dzjek, de boas van da spel hei.
Dee gie na wirremal e kertier noedig hebbe vuir da allemool te verston wa hei geschreive stie :ugeek: (das de smaajlie van ne neurd, vuir alle goed bedrip))
Ich voenk dee noam Sp.tter toch mar niks eigentlijk, alhoewal da ich al inne groete fan haa : Ben-teke ...
Ma zoe is het altijd geweest wor : inne op de feetig voenk hum goed :lol:. Da zèn ter twie en half op honderd zou deen uiverresse REDNAZ drek vuir oos aattelle.
Sorry menne vrind, ma vanaf vandoag heit ich Ugau Dost (op zèn Sintruins aatgesprauke).
Ich hoep da iederien ter rap on gewoen gerokt.
Na kan deen aandere och wir kaume zoage, wei heit ter wir da ? Deen hoatelijke van Tiene ...
"Er is nog niemand door het ijs gezakt" (GM).
"Alleen dode vissen drijven met de stroom mee." (M. Muggeridge)
Gebruikersavatar
Cremasco
Berichten: 2674
Lid geworden op: 29 sep 2010, 00:18
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Cremasco »

Ugo Dorst schreef:Ich zèn no het stadhaas geweest, bei de administroase, doo werrekt Dzjek, de boas van da spel hei.
Dee gie na wirremal e kertier noedig hebbe vuir da allemool te verston wa hei geschreive stie :ugeek: (das de smaajlie van ne neurd, vuir alle goed bedrip))
Ich voenk dee noam Sp.tter toch mar niks eigentlijk, alhoewal da ich al inne groete fan haa : Ben-teke ...
Ma zoe is het altijd geweest wor : inne op de feetig voenk hum goed :lol:. Da zèn ter twie en half op honderd zou deen uiverresse REDNAZ drek vuir oos aattelle.
Sorry menne vrind, ma vanaf vandoag heit ich Ugau Dost (op zèn Sintruins aatgesprauke).
Ich hoep da iederien ter rap on gewoen gerokt.
Na kan deen aandere och wir kaume zoage, wei heit ter wir da ? Deen hoatelijke van Tiene ...
Afgeleid van Hugo Borst ? Och ginne simpele wor. Allei dee werrekt dan op et stattaas ? Dee kan dan ens klappe bu Clerickx dee vur de gazet werrekt. Zoe koume fe nog iet te weite messchin
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Welkom --- Regels

Bericht door Jack »

Ugo Dorst schreef:Ich zèn no het stadhaas geweest, bei de administroase, doo werrekt Dzjek, de boas van da spel hei.
Dee gie na wirremal e kertier noedig hebbe vuir da allemool te verston wa hei geschreive stie :ugeek: (das de smaajlie van ne neurd, vuir alle goed bedrip))
Ich voenk dee noam Sp.tter toch mar niks eigentlijk, alhoewal da ich al inne groete fan haa : Ben-teke ...
Ma zoe is het altijd geweest wor : inne op de feetig voenk hum goed :lol:. Da zèn ter twie en half op honderd zou deen uiverresse REDNAZ drek vuir oos aattelle.
Sorry menne vrind, ma vanaf vandoag heit ich Ugau Dost (op zèn Sintruins aatgesprauke).
Ich hoep da iederien ter rap on gewoen gerokt.
Na kan deen aandere och wir kaume zoage, wei heit ter wir da ? Deen hoatelijke van Tiene ...
Heb er lang over gelezen, en 't is begrepen...
Rustig blijven he... :ugeek: :mrgreen:
patattenboer
Berichten: 368
Lid geworden op: 14 okt 2010, 12:54

Re: Welkom --- Regels

Bericht door patattenboer »

Ich zen ter och eindelijk gerokt.
Rikke ich moet och no ene
Plaats reactie