Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Voorspel de uitslagen van de wedstrijden uit de Jupiler Pro League!
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 1

Maar liefst 22 deelnemers waarvan enkele nieuwe gezichten, top !

Er werd ook al meteen stevig gescoord: een gemiddelde van 6,55.

Thestvvfan is de eerste weekwinnaar van dit seizoen met 12 punten en voert zo logischerwijs ook de rangschikking aan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door stvv'er op 29 jul 2019, 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Nog een boodschap van algemeen nut: indien je fouten of vergissingen opmerkt, of andere opmerkingen hebt, mag je het me altijd laten weten.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 2

Ook op deze speeldag terug 22 deelnemers en juist hetzelfde gemiddelde als op speeldag 1: 6,55.

Lakie was de weekwinnaar met 12 punten. Hij voert ook samen met Trunekson (beiden 18 punten) de ranglijst aan.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 3

Er werd minder hoog gescoord als de eerste twee speeldagen: gemiddeld 3,95.

STVV Freakje was de weekwinnaar met 10 punten én tevens de enige die winst voor STVV en de correcte uitslag (2-1) daarvan durfde voorspellen ;)

Hij wordt ook nog eens leider in het klassement met 23 punten, samen met Trunekson en Thestvvfan. Een grote groep volgt uiteraard nu nog op een zucht.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 4

Ook nu weer werd er deftig gescoord met een gemiddeld van 7,29.

Dreke en Luc waren de weekwinnaars met 13 punten.

STVV Freakje blijft leider met 32 punten, maar alles zit uiteraard nog dicht op mekaar.

PS: wat betreft de uitgestelde wedstrijden Charleroi - Club Brugge en Antwerp - AA Gent, stel ik voor om gewoon te pronostikeren zoals gewend. Je kan later, als die wedstrijden worden ingehaald ergens in het najaar, nog altijd je prono aanpassen.
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 5

Door de twee uitgestelde wedstrijden is dit uiteraard een voorlopig klassement voor deze speeldag.

Het gemiddelde staat voorlopig toch al op 5,30.

FANFOREVER was de weekwinnaar met 10 punten.

En we hebben tot slot ook een nieuwe leider: Dreke met 39 punten, gevolgd door STVV Freakje (38) en FANFOREVER (36).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 6

20 deelnemers en een gemiddelde van 5,20.

Luc was met ruime voorsprong de weekwinnaar met 13 punten en springt zo direct van plaats 17 naar 5.

Dreke en STVV Freakje (42) delen de leiding, gevolgd door Brozieteam en FANFOREVER (40).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door Louis XIV »

stvv'er schreef:Klassement na speeldag 6

20 deelnemers en een gemiddelde van 5,20.

Luc was met ruime voorsprong de weekwinnaar met 13 punten en springt zo direct van plaats 17 naar 5.

Dreke en STVV Freakje (42) delen de leiding, gevolgd door Brozieteam en FANFOREVER (40).
Hi Stvv'er. Eerst en vooral dank om dit pronospel te organiseren. Heb het pas vorig seizoen leren ontdekken en vindt het een aangename bezigheid om eens een 'uitdaging' aan te gaan met overige forumleden. Waar ik niet mee ben is het toekennen van 3 dan wel 5 punten. Hoe onderscheid te interpreteren ? Alvast dank en moge de beste winnen ;)
Forza Sinttruin ! Grtz Louis XIV
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Louis XIV schreef:
stvv'er schreef:Klassement na speeldag 6

20 deelnemers en een gemiddelde van 5,20.

Luc was met ruime voorsprong de weekwinnaar met 13 punten en springt zo direct van plaats 17 naar 5.

Dreke en STVV Freakje (42) delen de leiding, gevolgd door Brozieteam en FANFOREVER (40).
Hi Stvv'er. Eerst en vooral dank om dit pronospel te organiseren. Heb het pas vorig seizoen leren ontdekken en vindt het een aangename bezigheid om eens een 'uitdaging' aan te gaan met overige forumleden. Waar ik niet mee ben is het toekennen van 3 dan wel 5 punten. Hoe onderscheid te interpreteren ? Alvast dank en moge de beste winnen ;)
Forza Sinttruin ! Grtz Louis XIV
Ah, dat zal ik eens uitleggen. Dat is sinds vorig seizoen ingevoerd, maar heb het dit seizoen inderdaad nergens meer vermeld. Ik heb dit 5-puntensysteem ingevoerd om meer "riskante" prono's te belonen en zo ook de attractiviteit een beetje te verhogen:

* 1 punt indien enkel de winnaar (of gelijkspel) juist voorspeld ;

* 3 punten indien pronostiek van een volledig resultaat juist is van een "normale" uitslag, zijnde: 1-0 / 2-0 / 2-1 / 1-1 (en uiteraard ook de omgekeerde resultaten hiervan);

* 5 punten indien pronostiek van een volledig resultaat juist is van een "riskante" uitslag: alle andere resultaten dan hierboven (dus gaande van 0-0, 3-0, 3-1, 2-2, 3-2, 3-3, 4-3, enz ...).

Ik merk toch dat - o.b.v. vorig seizoen en het huidige seizoen - hiermee wekelijks gemiddeld 2 à 3 keer een 5-punter wordt gescoord.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Ook fijn trouwens te zien dat we dit seizoen terug gemiddeld rond de 20 deelnemers hebben. Vorig jaar rond deze speeldag waren er dat 16-17, het jaar daarvoor 23-24. :)

Tot slot maak ik van de gelegenheid gebruik nog eens te melden dat opgemerkte fouten/vergissingen altijd gemeld mogen worden.
Louis XIV
Berichten: 1239
Lid geworden op: 22 feb 2016, 15:02

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door Louis XIV »

stvv'er schreef:Ook fijn trouwens te zien dat we dit seizoen terug gemiddeld rond de 20 deelnemers hebben. Vorig jaar rond deze speeldag waren er dat 16-17, het jaar daarvoor 23-24. :)

Tot slot maak ik van de gelegenheid gebruik nog eens te melden dat opgemerkte fouten/vergissingen altijd gemeld mogen worden.
Okido, is duidelijk , dank voor toelichting
Beste groeten
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 7

21 deelnemers en een eerder laag gemiddelde van 4,05.

Enrique nam voor de eerste keer deel en werd meteen de weekwinnaar met 8 punten.

STVV Freakje (48) blijft aan de leiding, op de voet gevolgd door FANFOREVER en Dreke (46).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Klassement na speeldag 8

Een unieke speeldag mag ik wel zeggen, met uiteenlopende scores van 3 tot 16 punten en maar liefst 21 maal een vijfpunter.

Die 16 punten waren voor Krisaias en Trunekson weggelegd, oftewel gemiddeld 2 punten per match. Daarmee worden ze mederecordhouder samen met Ronnieking, die vorig seizoen op de eerste speeldag van de play-offs weliswaar 18 punten haalde, maar aangezien er in de play-offs 9 wedstrijden per speeldag worden gespeeld, is dit tevens een gemiddelde van 2 punten per match.

Het gemiddelde van deze speeldag zorgde wel voor een gloednieuw record: maar liefst 9,20 per speler! Daarmee wordt het oude record van vorig seizoen geklopt: op speeldag 3 was het gemiddelde toen 8,63.

Tot slot werd het klassement ook grondig door mekaar geschud: Luc (58) wordt de nieuwe leider, gevolgd door STVV Freakje (57) en Krisaias (55).
Je hebt niet voldoende permissies om de bijlagen van dit bericht te bekijken.
Laatst gewijzigd door stvv'er op 24 sep 2019, 10:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Luc
Berichten: 1196
Lid geworden op: 29 sep 2010, 12:55

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door Luc »

stvv'er schreef:Klassement na speeldag 8

Een unieke speeldag mag ik wel zeggen, met uiteenlopende scores van 3 tot 16 punten en maar liefst 21 maal een vijfpunter.

Die 16 punten waren voor Krisaias en Luc weggelegd, oftewel gemiddeld 2 punten per match. Daarmee worden ze mederecordhouder samen met Ronnieking, die vorig seizoen op de eerste speeldag van de play-offs weliswaar 18 punten haalde, maar aangezien er in de play-offs 9 wedstrijden per speeldag worden gespeeld, is dit tevens een gemiddelde van 2 punten per match.

Het gemiddelde van deze speeldag zorgde wel voor een gloednieuw record: maar liefst 9,20 per speler! Daarmee wordt het oude record van vorig seizoen geklopt: op speeldag 3 was het gemiddelde toen 8,63.

Tot slot werd het klassement ook grondig door mekaar geschud: Luc (58) wordt de nieuwe leider, gevolgd door STVV Freakje (57) en Krisaias (55).
Hallo stvv'er,
Ik denk dat er een klein foutje is, volgens het dagklassement heb ik 14 punten ipv 16. (Trunekson heeft 16 punten)
De totaalstand is wel correct. :P
Groeten
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Klassement pronospel - seizoen 2019-2020

Bericht door stvv'er »

Luc schreef:
stvv'er schreef:Klassement na speeldag 8

Een unieke speeldag mag ik wel zeggen, met uiteenlopende scores van 3 tot 16 punten en maar liefst 21 maal een vijfpunter.

Die 16 punten waren voor Krisaias en Luc weggelegd, oftewel gemiddeld 2 punten per match. Daarmee worden ze mederecordhouder samen met Ronnieking, die vorig seizoen op de eerste speeldag van de play-offs weliswaar 18 punten haalde, maar aangezien er in de play-offs 9 wedstrijden per speeldag worden gespeeld, is dit tevens een gemiddelde van 2 punten per match.

Het gemiddelde van deze speeldag zorgde wel voor een gloednieuw record: maar liefst 9,20 per speler! Daarmee wordt het oude record van vorig seizoen geklopt: op speeldag 3 was het gemiddelde toen 8,63.

Tot slot werd het klassement ook grondig door mekaar geschud: Luc (58) wordt de nieuwe leider, gevolgd door STVV Freakje (57) en Krisaias (55).
Hallo stvv'er,
Ik denk dat er een klein foutje is, volgens het dagklassement heb ik 14 punten ipv 16. (Trunekson heeft 16 punten)
De totaalstand is wel correct. :P
Groeten
Inderdaad, het is al aangepast, bedankt :toppie:
Plaats reactie