Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Alles over het beleid van onze club
Brusselmans

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Brusselmans » 04 aug 2019, 03:16

vlag ondersteboven hangen !!!
:?

Mikman

Bericht door Mikman » 04 aug 2019, 10:06

Japanse vlag waarbij je van de rode ronde stip een treurende smiley maakt met een traan. Dat is duidelijk, krachtig, universeel en niet té beledigend.

Jones

Bericht door Jones » 04 aug 2019, 12:13

en spandoek moet er zowiezo komen.

Mikman

Bericht door Mikman » 05 aug 2019, 10:58

Mikman schreef:Japanse vlag waarbij je van de rode ronde stip een treurende smiley maakt met een traan. Dat is duidelijk, krachtig, universeel en niet té beledigend.
Ik zie dat Tompie er op de Facebookpagina van dit forum al werk van gemaakt heeft :toppie:

Hopelijk zondag ook in het stadion te zien.

omeloe
Supporter van: STVV

Bericht door omeloe » 05 aug 2019, 11:12

Mikman schreef:
Mikman schreef:Japanse vlag waarbij je van de rode ronde stip een treurende smiley maakt met een traan. Dat is duidelijk, krachtig, universeel en niet té beledigend.
Ik zie dat Tompie er op de Facebookpagina van dit forum al werk van gemaakt heeft :toppie:

Hopelijk zondag ook in het stadion te zien.
Afbeelding

mathiasm
Supporter van: Neutraal

Bericht door mathiasm » 19 mar 2020, 18:41

Beste supporters,
als student Criminologische wetenschappen voer ik als masterproef een onderzoek uit naar het gebruik van pyrotechnisch materiaal in voetbalstadia( bengaals vuur, voetzoekers,...). Ik wil inzicht krijgen hoeveel personen dit gebruiken, vallen er 'slachtoffers', moet het beleid veranderd worden.?De vragen zijn zwart-wit omdat ik het beleid van de voetbalbond en ploegen evalueer aan de hand van jullie mening. Op de laatste vraag kunnen jullie nuanceren of je al dan niet grijs bent ( legaliseren onder voorwaarden, in bepaalde vakken, door bepaalde personen,...) HIer is alvast de link naar de survey: https://forms.gle/Nh4bQd3jYP8e54Ai6
Je maakt trouwens kans op een bol.com waardebon van 25 EURO.
Alvast bedankt!

Halenaar

Bericht door Halenaar » 11 jun 2020, 12:30

Het valt me op dat ze op Stayen de laatste tijd heel goed bezig zijn met hun social media content. Sfeerverslagen, filmpjes van op training, complicaties, supporters wat meer betrekken bij foto's en dergelijke....

Er zijn serieuze stappen gezet hierin, en ze waren ook broodnodig. Is weer helemaal bij de tijd nu, dus hopen dat ze er ook een nieuw/ ander publiek mee kunnen bereiken.

Plaats reactie