Crisis op Stayen

Alles over het beleid van onze club
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Positivo »

KNRI schreef: 24 okt 2020, 08:16
weekenders schreef: 23 okt 2020, 13:08 STVV-BESTUUR GAAT MET DE FANS PRATEN
De STVV-fans kunnen hun vragen en opmerkingen doorsturen naar [email protected]
https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... baxT7NugQ8
Dan is het nu zaak om zeer goed voor te bereiden, en een sterke supporterdelegatie te kiezen die zowel de die-hards als thuisblijvers/afhakers vertegenwoordigd!
Het is misschien een idee om hier op het forum wat vragen te lanceren.
Het forum kiest de beste 10.
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Crisis op Stayen

Bericht door vdl »

Positivo schreef: 24 okt 2020, 15:19
KNRI schreef: 24 okt 2020, 08:16
weekenders schreef: 23 okt 2020, 13:08 STVV-BESTUUR GAAT MET DE FANS PRATEN
De STVV-fans kunnen hun vragen en opmerkingen doorsturen naar [email protected]
https://www.voetbalbelgie.be/specials/s ... baxT7NugQ8
Dan is het nu zaak om zeer goed voor te bereiden, en een sterke supporterdelegatie te kiezen die zowel de die-hards als thuisblijvers/afhakers vertegenwoordigd!
Het is misschien een idee om hier op het forum wat vragen te lanceren.
Het forum kiest de beste 10.
Spaar u de moeite, zand in de ogen strooien en loze beloften maken, is al wat ze zullen doen.
Gebruikersavatar
Brusselmans
Berichten: 3162
Lid geworden op: 22 okt 2010, 22:19

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Brusselmans »

Mijn vraag :
"Wa is tervan men broave joenges ?"
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Crisis op Stayen

Bericht door lindoke »

Bij mij is de empathie zo laag gezakt dat ik zelfs nog geen goesting meer heb om een vraag te stellen. Zo erg is het geworden.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Bartman
Berichten: 901
Lid geworden op: 24 jul 2011, 21:23

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Bartman »

Idem, tenzij misschien : Zijn jullie nog van plan lang te blijven ?


Verzonden vanaf mijn iPad met Tapatalk
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Crisis op Stayen

Bericht door STimVV »

Mister Tateishi, hello... hello? Dooooo yoouuuuu uunderstaaaaand miiieeeee?
...
*wuift ne keer om de aandacht te krijgen*
....
Doooo you realise you are the biggest problem?
vdl
Berichten: 2346
Lid geworden op: 19 mei 2011, 23:13

Re: Crisis op Stayen

Bericht door vdl »

Mijn vraag is simpel, wat is de visie achter dit transferbeleid?
Wie is verantwoordelijk voor deze chaos op het veld?
Wat met de lokale verankering?
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Geel-Blauw »

Worden de antwoorden erna ook nog ergens gepost?
Nie zievere, speile!
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Positivo »

Dat gaat een geweldig gesprek worden .....
Misschien heb ik toch wel wat vragen . Als je algemene vragen stelt , ga je nog algemenere antwoorden krijgen en weet je uiteindelijk niks.
Dit is een losse tekst. Niet de beste, maar het geeft sommige onder ons ideeën ...nauwelijks nagelezen

Mijnheer Tateishi, zoals het er nu uitziet gaat het vechten worden om in 1a te blijven, ipv strijden voor een plaats in PO.. Zelfs de voorlaatste plaats die een testwedstrijd tegen Union, Seraing oplevert laat het ergste vermoeden. Dat is toch nogal een tegenstelling met de Po1 ambities. Hier de vragen :

- Is men zich binnen Dmm bewust van de enorme waardevermindering van het spelerspotentieel bij een degradatie naar 1b ? Op hoeveel raamt u dat verlies, mijnheer Tateishi ?
- Heeft een degradatie naar 1b, financiële gevolgen voor de sponsoring voor het thuisland ?
- Is men zich binnen Dmm bewust dat 1B qua publiciteitswaarde slechts een fractie is ? Hoeveel denkt u ? In percentage ?

Mijnheer Tateishi, zowat heel de Belgische pers beschouwt het transferbeleid als rampzalig. Concreet : heel wat spelers worden als NIET jupiler-league waardig beschouwd. Mijn vraag :
- Begrijpt u deze reactie ?
- Wat vindt u van deze commentaren ? En waarom ?
- Hoe beoordeelt u zelf het transferbeleid tot nu toe?
- Hebt u iets geleerd ? Zou u vanaf nu iets anders doen ? Wat?

Mijnheer Tateishi, de club bestaat zowat 100 jaar. U dreigt in enkele jaren van uw beleid zowat alle supporters te verliezen. Mijn vraag :
- Wat is volgens u de oorzaak ?
- Ook deze vraag : Is een gevuld sfeervol stadion belangrijk voor Dmm en waarom ? Of waarom niet ?
- Is een leeg stadion niet het meest overtuigende bewijs van de afwijzing door supporters van het gevoerde beleid ? De hele stvv gemeenschap keert zich af van de club. Weet u waarom ze dat doen (ik kan je alvast verzekeren dat het NIET Covid-19 is)

Naar verluid is er in Japan een gans team dagelijks bezig met sponsorwerving. Voor zover we weten is dat in Belgie onbestaand. Waarom ?

Oorspronkelijk was de opzet (Yusuke Muranaka) een team met een mix van Belgische en Japanse spelers, iets wat de warme avontuurlijke Stvv supporter zeker aansprak . Maar ondertussen worden de Belgische aanwinsten stiefmoederlijk behandeld en spelen de betere Japanse spelers overal in Belgie..... maar niet bij Stvv ! Bovendien is er nog een hele of halve ploeg aan exoten, waarbij niemand voeling heeft en zijn ze vertrokken voor ze aangekomen zijn. Hoe verklaart u dat ?

Wilt u weten mijnheer Tateishi , hoe u het hart van de stvv supporter kunt winnen ?
Is dat belangrijk voor uw bedrijf ? Of is toch alleen maar het thuisland belangrijk ?

Een laatste vraag :
Hoe verklaart u dat niettegenstaande 3 jaren er nog steeds geen doorstroming is vanuit de jeugd. Hoe ziet u dit op korte, middenlange termijn ....


Ik heb dit nauwelijks nagelezen ....
Positivo
Berichten: 1854
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Positivo »

vdl schreef: 25 okt 2020, 16:25 Mijn vraag is simpel, wat is de visie achter dit transferbeleid?
Wie is verantwoordelijk voor deze chaos op het veld?
Wat met de lokale verankering?
Ik kan eigenlijk al in de plaats van Tateishi antwoorden ....

Voetbal is geen exacte wetenschap. We proberen met beloftevolle spelers, Belgische en buitenlandse een evenwichtige ploeg te bouwen. Veel van de spelers zijn jong, waardoor je soms onstabiele resultaten krijgt. Dit is een groeiproces waar we door moeten. Maar we groeien. We blijven geloven in onze strategie, die ons vroeg of laat resultaten brengt. We investeren in de jeugd, dat vraagt tijd. We blijven uitkijken naar opportuniteiten. Iedere dag opnieuw. Dit is een mooie club. Neen, Stvv is een geweldige club. We zijn blij hier te zijn. We danken de supporters die zo massaal achter ons blijven staan. We kijken met vertrouwen naar de toekomst.

Tevreden met zo een antwoord ? Indien niet zul je andere vragen moeten stellen. Vragen waar Tateishi kleur moet bekennen, al is het door niet te anwoorden.
BoemBoem
Berichten: 2934
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: Crisis op Stayen

Bericht door BoemBoem »

Positivo schreef: 26 okt 2020, 13:48
vdl schreef: 25 okt 2020, 16:25 Mijn vraag is simpel, wat is de visie achter dit transferbeleid?
Wie is verantwoordelijk voor deze chaos op het veld?
Wat met de lokale verankering?
Ik kan eigenlijk al in de plaats van Tateishi antwoorden ....

Voetbal is geen exacte wetenschap. We proberen met beloftevolle spelers, Belgische en buitenlandse een evenwichtige ploeg te bouwen. Veel van de spelers zijn jong, waardoor je soms onstabiele resultaten krijgt. Dit is een groeiproces waar we door moeten. Maar we groeien. We blijven geloven in onze strategie, die ons vroeg of laat resultaten brengt. We investeren in de jeugd, dat vraagt tijd. We blijven uitkijken naar opportuniteiten. Iedere dag opnieuw. Dit is een mooie club. Neen, Stvv is een geweldige club. We zijn blij hier te zijn. We danken de supporters die zo massaal achter ons blijven staan. We kijken met vertrouwen naar de toekomst.

Tevreden met zo een antwoord ? Indien niet zul je andere vragen moeten stellen. Vragen waar Tateishi kleur moet bekennen, al is het door niet te anwoorden.
Werd dat proces 3 jaar geleden niet ingezet met de PO1 als kers op de taart dit jaar?
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Crisis op Stayen

Bericht door Jacques »

Ja, dat had het moeten zijn, maar in de woorden van Meekers werd dat plan samen met Brys afgevoerd. Wat er in de plaats is gekomen, is nooit duidelijk gemaakt. De vraag naar de visie achter het sportieve beleid en waar men naartoe wil met deze club (zowel in de verwoording van positivo als vdl) is in die zin wel relevant. Als er geen duidelijk antwoord op zo'n vraag komt, zeker als ze scherp en specifiek geformuleerd wordt, weet ge eigenlijk al genoeg.
Overdrijven is een kunst
voetballiefhebber
Berichten: 2681
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: Crisis op Stayen

Bericht door voetballiefhebber »

In de 'MIDMID' ging het gisteren ook even over STVV met Stijn Stijnen
Volgens hem is fout beginnen lopen bij de club met de komst van het 'plastieken' gras. "Als er één ploeg is waar zoiets niet past, dan is het STVV", zei hij.

https://www.youtube.com/watch?v=Xkh5HiP42YU
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Crisis op Stayen

Bericht door tesneusdoek »

voetballiefhebber schreef: 28 okt 2020, 08:37 In de 'MIDMID' ging het gisteren ook even over STVV met Stijn Stijnen
Volgens hem is fout beginnen lopen bij de club met de komst van het 'plastieken' gras. "Als er één ploeg is waar zoiets niet past, dan is het STVV", zei hij.

https://www.youtube.com/watch?v=Xkh5HiP42YU
Inderdaad, daar geef ik hem groot gelijk in. Sommige ploegen hun DNA werd decennialang beïnvloed door hun speelveld en stadion. Zet bijvoorbeeld de Kop van Liverpool in een stadion als het Olympisch stadion van Berlijn waar Hertha Berlijn speelt, met een athletiekpiste en de hele "This is Anfield" belevenis met de grinta, over-mijn-lijk-mentaliteit, enz. zal snel verloren gaan. Typisch aan STVV waren de modderige winteravonden waar de frêle Anderlechtspelers (bijvoorbeeld) al in de kleedkamers stonden te bibberen bij de gedachte aan een meterslange sliding door de modder door een STVV-speler die alles (bal en speler) met zich meenam, de bal die voor geen meter liep door de plassen en de zware ondergrond, het geroffel op de aluminiumplaten aan de achterkant van de tribunes, enz.

Pas op, ik versta ook wel dat we niet in het verleden kunnen blijven steken en dat het veld er soms schandalig bijlag, maar het plastic veld, het stadion met betonnen muren, enz. was toch wel een radicale stijlbreuk en er waren waarschijnlijk tussenoplossingen mogelijk, zoals een hybride grasveld, een ander ontwerp van het stadion met wat minder beton en misschien zelfs wat ouderwetse reclameplaten waarop er lustig op getrommeld kan worden. :stvv:
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Crisis op Stayen

Bericht door lindoke »

tesneusdoek schreef: 28 okt 2020, 09:27
voetballiefhebber schreef: 28 okt 2020, 08:37 In de 'MIDMID' ging het gisteren ook even over STVV met Stijn Stijnen
Volgens hem is fout beginnen lopen bij de club met de komst van het 'plastieken' gras. "Als er één ploeg is waar zoiets niet past, dan is het STVV", zei hij.

https://www.youtube.com/watch?v=Xkh5HiP42YU
Inderdaad, daar geef ik hem groot gelijk in. Sommige ploegen hun DNA werd decennialang beïnvloed door hun speelveld en stadion. Zet bijvoorbeeld de Kop van Liverpool in een stadion als het Olympisch stadion van Berlijn waar Hertha Berlijn speelt, met een athletiekpiste en de hele "This is Anfield" belevenis met de grinta, over-mijn-lijk-mentaliteit, enz. zal snel verloren gaan. Typisch aan STVV waren de modderige winteravonden waar de frêle Anderlechtspelers (bijvoorbeeld) al in de kleedkamers stonden te bibberen bij de gedachte aan een meterslange sliding door de modder door een STVV-speler die alles (bal en speler) met zich meenam, de bal die voor geen meter liep door de plassen en de zware ondergrond, het geroffel op de aluminiumplaten aan de achterkant van de tribunes, enz.

Pas op, ik versta ook wel dat we niet in het verleden kunnen blijven steken en dat het veld er soms schandalig bijlag, maar het plastic veld, het stadion met betonnen muren, enz. was toch wel een radicale stijlbreuk en er waren waarschijnlijk tussenoplossingen mogelijk, zoals een hybride grasveld, een ander ontwerp van het stadion met wat minder beton en misschien zelfs wat ouderwetse reclameplaten waarop er lustig op getrommeld kan worden. :stvv:
Terwijl ik dit las zag ik in gedachten Armand Cleuren zichzelf in volle sprint lanceren en er ene meenemen dat het gene naam meer had :grappig:
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie