STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Piana
Berichten: 1014
Lid geworden op: 21 mar 2021, 19:08
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Piana »

fruitboerke schreef: 25 sep 2020, 16:11 Het geld dat de Japanners al uitgegeven hebben aan hopeloze overschatte spelers is gewoonweg frappant. Indien ze hier van aan het begin van de overname iemand aangeworven hadden met iets of wat kennis van spelers en hun waarde dan hadden ze nu met datzelfde budget een ploeg die tegen de top 6 kon aanleunen . Maar neen , koppig en gewoonweg gelijk een bende steenezels hun geld over de balk smijten en uitgeven aan God en klein pierke.Ik hoop dat ik verkeerd ben maar ik krijg hoe langer hoe meer een deja vu gevoel als wat er in den tijd met Lierse gebeurd is. Daar was er ook zo ene wannes van een Egyptenaar die dacht dat hij alles wist en kon wat uiteindelijk de club ten gronde heeft gebracht .
Verschil met die Wannes van een Egyptenaar is dat die niet keek naar een miljoentje meer of minder schuld. Op dat vlak zijn de Japanners wél betere managers. Maar dat ze al veel geld verkwanseld hebben is een feit.
Qui passe dans le Hesbain, est combattu l'endemain!
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Wat mij een raadsel is , is de shirtsponsoring.
Het hoeveelste jaar gaat men nu met DMM spelen ?
Een commercieel waarde kan dit amper hebben. Voor het oosten is het geschrift anders en voor Europa is DMM niet actief.

Ploegen zoals Zulte .. Oostende halen méér dan miljoen jaarlijks binnen.
Er zal wel een uitleg zijn, neem ik aan. Dit laat men zo toch maar niet liggen.
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door ertee »

Positivo schreef: 28 jun 2021, 14:13 Wat mij een raadsel is , is de shirtsponsoring.
Het hoeveelste jaar gaat men nu met DMM spelen ?
Een commercieel waarde kan dit amper hebben. Voor het oosten is het geschrift anders en voor Europa is DMM niet actief.

Ploegen zoals Zulte .. Oostende halen méér dan miljoen jaarlijks binnen.
Er zal wel een uitleg zijn, neem ik aan. Dit laat men zo toch maar niet liggen.
Verantwoording voor de jaarlijkse "sponsoring".
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Positivo »

Hoezo ? Dmm kan toch jaarlijks extra geld in hun vennootschap pompen. Daar is toch niks onwettelijk mee. Eventueel een kapitaalsverhoging .
Elgromi
Berichten: 419
Lid geworden op: 19 dec 2018, 17:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Elgromi »

Vaak kom je meer te weten op Japanse twitter of Stvv pagina.
Vera John is toch een nieuwe sponsor sinds dit jaar of ben ik mis. Staat langs DMM, dus meer een grote sponsor?
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

https://prtimes.jp/main/html/rd/p/00000 ... 42484.html

[Sint-Truiden VV] NFT zal worden uitgegeven en verkocht op de NFT-marktplaats "Digitama ™" beheerd door ZAIKO Co., Ltd.!
~ Het eerste Europese voetbalteam NFT is beschikbaar op de NFT-marktplaats vanuit Japan! ~

STVV is verheugd aan te kondigen dat NFT zal worden uitgegeven en verkocht op de NFT-marktplaats "Digitama ™" beheerd door ZAIKO Co., Ltd. (hoofdkantoor: Minato-ku, Tokyo, CEO: Malek Nasser).

Afbeelding

■ Achtergrond en doel van het uitgeven van NFT
Vandaag de dag, met de globalisering van de sportindustrie, is het mogelijk geworden om informatie te verkrijgen over spelers en clubs die steunen van overal ter wereld. Bij STVV richten we ons op experimentele inspanningen om als sportclub nieuwe inkomstenbronnen te verwerven door gebruik te maken van digitale technologie en een wereldwijde fanbase te benaderen.

In december 2020 hebben we een officiële fantoken ($ STV) uitgegeven op de fanvoting-app "Socios.com". Hierdoor konden fans over de hele wereld lid worden van de clubgerichte gemeenschap.

Deze keer zullen we een NFT uitgeven op de NFT-marktplaats "Digitama" uit Japan, en de creatie van een mechanisme promoten om de spelers die je ondersteunt zich dichter bij je te laten voelen.

■ Over het ontwikkelingsschema van NFT We zijn van plan
om de speelbeelden van Japanse spelers van STVV zoals GK Schmidt Daniel en DF Daiki Hashioka digitaal te tokeniseren en te verkopen. Naast NFT's worden voordelen zoals gesigneerde uniformen en bedankberichten alleen aan nieuwe kopers gegeven.

Ukunt delaatste NFT-informatie over STVV bekijkenvia de gratis tickets opde speciale ZAIKO-pagina ( https://sint-truidense-vv.zaiko.io/_item/341412 ).

■ Over NFT
NFT (Non-Fungible Tokens) is een digitaal certificaat dat niet kan worden gekopieerd door volledig gebruik te maken van blockchain-technologie zoals Bitcoin voor immateriële gedigitaliseerde inhoud die in het verleden moeilijk was en eigendom van merchandising. boek. Hierdoor kunnen eigenaren bewijzen dat "digitale activa" die voorheen moeilijk te bewijzen waren, van hen zijn.

Videowerken van beroemde artiesten zijn al in het buitenland verkocht met NFT en de verkoop van meer dan 600 miljoen is een hot topic geworden. Net zoals veel mensen kunst en zeldzame souvenirs verzamelden, bezitten ze digitale activa, verzamelen ze op aanvraag en verkopen ze tegen een grote waarde, net als echte goederen, en ze zijn populair.

■ Kenmerken van
Degitama "Digitama ™" ( https://zaiko.io/nft ) is een afkorting voor Digital Tamashii. Via het blockchain-grootboek kunnen fans bewijzen dat de digitale inhoud van artiesten en atleten hun eigendom is als eigenaar, en kunnen ze digitale inhoud verzamelen en de rechten ervan doorverkopen om winst te maken. activa met volledig nieuwe waarden die nog nooit eerder zijn gezien.

■ Wat is ZAIKO?
"ZAIKO" ( https://zaiko.io/) Is een echt evenement / evenement dat een verscheidenheid aan artiesten / organisatoren van evenementen aanbiedt, gebaseerd op het concept van een platform (Direct to Fan = D2F-model) waarmee artiesten en fans rechtstreeks met elkaar in contact kunnen komen, gecentreerd op elektronische tickets Het is een ongekend platform van de volgende generatie dat zowel live-distributie ondersteunt. Sinds maart 2020 zijn veel evenementen geannuleerd of uitgesteld vanwege het nieuwe coronavirus, en een betaalde live-distributieservice ( https://zaiko.io/livestreaming ) gericht op het ondersteunen van evenementexploitanten zoals artiesten We zijn begonnen met het aanbieden van nieuwe functies zodra mogelijk en leiden het nieuwe normaal in de entertainmentindustrie.

■ Wat is Sint-Truiden VV (STVV)
Een voetbalclub die behoort tot de Belgische Pro League Division 1 opgericht in 1924. In november 2017 heeft de naamloze vennootschap DMM.com beheerrechten verworven. Voormalig FC Tokyo GM Takayuki Tateishi werd CEO in 2018. De vijf pijlers zijn het versterken van topteams, het verbeteren van academies, het bouwen van nieuwe bedrijfsplannen, het uitbreiden van stadions en het introduceren van IT om te innoveren. Schmidt Daniel (voorheen Vegalta Sendai), Yuma Suzuki (voorheen Kashima Antlers), Tatsuya Ito (voorheen Hamburger SV), Ko Matsubara (voorheen Shimizu S-Pulse), Daiki Hashioka (voorheen Urawa Reds)) hoort erbij.
Het seizoen 2020-21 eindigde op de 15e plaats met 38 punten (10 overwinningen, 8 gelijke spelen, 16 nederlagen / gescoorde doelpunten-11 / 41 goals, 52 goals).
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

https://prtimes.jp/main/html/rd/p/00000 ... 42484.html

[Sint-Truiden VV] Afsluiten van sponsorcontracten met Asahi Kasei Europe, Asahi Kasei Bioprocess Europe en Asahi Photo Products Europe
Voetbal Belgische Eerste Klasse "Sint-Truiden VV (STVV)"

Sint-Truiden VV 14 juli 2021 12:01

Sint-Truiden VV (STVV) is verheugd aan te kondigen dat het een officiële sponsorovereenkomst heeft ondertekend met Asahi Kasei Europe, Asahi Kasei Bioprocess Europe en Asahi Photo Products Europe van de Asahi Kasei Group.

We hebben een officieel sponsorcontract ondertekend met de steun van de visie van STVV, die zal dienen als een brug tussen Japan en België, evenals de Europese uitdagingen van de Japanse selectie, leiders en zakelijke medewerkers, evenals sport.

Afbeelding

[Asahi Kasei Group * Commentaar]
"De drie bedrijven van de Asahi Kasei Group (Asahi Kasei Europe, Asahi Kasei Bioprocess Europe, Asahi Photoproducts Europe), die in Europa voornamelijk in België uitbreiden, zullen dit seizoen hun best blijven doen voor STVV. zal je steunen. Ik voel mee met STVV als brug naar Europees voetbal, niet alleen voor Japanse spelers maar ook voor trainers en staf.
Ook niet alleen in België, maar ook voor niet-voetbal Ik ben echter enorm geïnspireerd door het deel waar Japanners food publicity activiteiten worden beoefend. In België, waar de cultuur en gebruiken totaal verschillend zijn, wil ik activiteiten voortzetten die in elkaar geworteld zijn. gemaakt met het doel van hoogtes, laten we samen hard werken "

* Asahi Kasei groep: Asahi Kasei Europe, Asahi Kasei Bioprocess Europe, Asahi Photoproducts Europe


bedrijfsnaam
: Asahi Kasei Europe (VK ⽂: Asahi Kasei Europe GmbH)
vertegenwoordiger: Hideki Tsutsumi
hoofdkantoor: Düsseldorf
, België Bedrijf: Verkoop en marketing van chemicaliën, harsproducten, textiel, elektronische onderdelen, enz. .
Officiële website: https://www.asahi-kasei.eu/

■ Bedrijfsprofiel
Bedrijfsnaam: Asahi Kasei Bioprocess Europe SA / NV
Vertegenwoordiger: Shinya Suzuki
Hoofdkantoor: Brussel, België
Bedrijf: Virusverwijderingsfilter "Planova" en andere verkoop van bioprocesproducten
officiële website: Https://Www.Ak-bio.Com/

■ bedrijfsnaam
: Asahi photo Products Europe (VK ⽂: Asahi Photoproducts Europe SA / NV)
vertegenwoordiger: Osamu Yamamoto
hoofdkantoor: België Brussels City
business: printing lichtgevoelig
Officiële website voor verkoop en marketing van seksharsen : http://www.asahi- photoproducts.com/nl/home#topbalk


[Wat is Sint-Truiden VV (STVV)]
Een voetbalclub die behoort tot de Belgische Pro League Division 1 opgericht in 1924. In november 2017 heeft de naamloze vennootschap DMM.com beheerrechten verworven. Voormalig FC Tokyo GM Takayuki Tateishi werd CEO in 2018. De vijf pijlers zijn het versterken van topteams, het verbeteren van academies, het bouwen van nieuwe bedrijfsplannen, het uitbreiden van stadions en het introduceren van IT om te innoveren. Schmidt Daniel (voorheen Vegalta Sendai), Yuma Suzuki (voorheen Kashima Antlers), Tatsuya Ito (voorheen Hamburger SV), Ko Matsubara (voorheen Shimizu S-Pulse), Daiki Hashioka (voorheen Urawa Reds)) hoort erbij.
Het seizoen 2020-21 eindigde op de 15e plaats met 38 punten (10 overwinningen, 8 gelijke spelen, 16 nederlagen / gescoorde doelpunten-11 / 41 goals, 52 goals).
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

tesneusdoek schreef: 14 jul 2021, 10:04 ■ bedrijfsnaam
: Asahi photo Products Europe (VK ⽂: Asahi Photoproducts Europe SA / NV)
vertegenwoordiger: Osamu Yamamoto
hoofdkantoor: België Brussels City
business: printing lichtgevoelig
Officiële website voor verkoop en marketing van seksharsen : http://www.asahi- photoproducts.com/nl/home#topbalk
Zwaar ontgoocheld toen ik dit las en vervolgens op de link klikte. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 14 jul 2021, 10:44
tesneusdoek schreef: 14 jul 2021, 10:04 ■ bedrijfsnaam
: Asahi photo Products Europe (VK ⽂: Asahi Photoproducts Europe SA / NV)
vertegenwoordiger: Osamu Yamamoto
hoofdkantoor: België Brussels City
business: printing lichtgevoelig
Officiële website voor verkoop en marketing van seksharsen : http://www.asahi- photoproducts.com/nl/home#topbalk
Zwaar ontgoocheld toen ik dit las en vervolgens op de link klikte. :mrgreen:
Op zoek naar "anal bleaching cream"??? ;) :grappig: :mrgreen:
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

Nee, dank u. :mrgreen:
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door tesneusdoek »

Jacques schreef: 14 jul 2021, 12:18 Nee, dank u. :mrgreen:
Dacht ik al. Dat zag ik niet in u...alhoewel, vandaag de dag weet ge maar nooit... ieder diertje zijn pleziertje...
:mrgreen:
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

Vandaag een groot artikel over Steven Bex nav de Tour De France. Hij is nu ploegdokter bij Lotto-Soudal.
Hij was jarenlang ploegarts bij STVV. Het gaat ook kort over STVV:
"Ik voel me goed binnen Lotto-Soudal en dat was aan het eind bij STVV niet meer het geval. Toen ik bij de kanaries begon, kwam ik als het ware in een vriendengroep terecht. Elk jaar vielen er echter pionnen uit de omkadering weg. Een jammerlijke evolutie, maar ik onthoud liever de mooie momenten."

Ook Par Vandenborne stapte na 8 jaar zelf op, trok naar OHL.
Peter Maes zag het hier niet zitten.
En zelfs Benny Liebens had geen zin meer in STVV ...

Je kan moeilijk beweren dat dit goede signalen zijn...
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jones »

STimVV schreef: 15 jul 2021, 13:38 Vandaag een groot artikel over Steven Bex nav de Tour De France. Hij is nu ploegdokter bij Lotto-Soudal.
Hij was jarenlang ploegarts bij STVV. Het gaat ook kort over STVV:
"Ik voel me goed binnen Lotto-Soudal en dat was aan het eind bij STVV niet meer het geval. Toen ik bij de kanaries begon, kwam ik als het ware in een vriendengroep terecht. Elk jaar vielen er echter pionnen uit de omkadering weg. Een jammerlijke evolutie, maar ik onthoud liever de mooie momenten."

Ook Par Vandenborne stapte na 8 jaar zelf op, trok naar OHL.
Peter Maes zag het hier niet zitten.
En zelfs Benny Liebens had geen zin meer in STVV ...

Je kan moeilijk beweren dat dit goede signalen zijn...
Ne vogel voor de kat op termijn
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jacques »

People come and people go. Organisaties evolueren, zeker bij een overname. Ik heb nog nergens 8 jaar aan een stuk gewerkt, na een jaar of 4 begint het meestal te kriebelen bij mij. Soms ben je gewoon aan iets nieuws toe, zonder dat er daarom iets mis is met de vorige werkgever. Ik weet niet of je iets uit het vertrek van Vandeborne of Liebens kan afleiden. Uit het vertrek van Maes leid ik alleen maar af dat het ne hypocriete lul is.
Overdrijven is een kunst
pat@
Berichten: 1065
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door pat@ »

STimVV schreef: 15 jul 2021, 13:38 Vandaag een groot artikel over Steven Bex nav de Tour De France. Hij is nu ploegdokter bij Lotto-Soudal.
Hij was jarenlang ploegarts bij STVV. Het gaat ook kort over STVV:
"Ik voel me goed binnen Lotto-Soudal en dat was aan het eind bij STVV niet meer het geval. Toen ik bij de kanaries begon, kwam ik als het ware in een vriendengroep terecht. Elk jaar vielen er echter pionnen uit de omkadering weg. Een jammerlijke evolutie, maar ik onthoud liever de mooie momenten."

Ook Par Vandenborne stapte na 8 jaar zelf op, trok naar OHL.
Peter Maes zag het hier niet zitten.
En zelfs Benny Liebens had geen zin meer in STVV ...

Je kan moeilijk beweren dat dit goede signalen zijn...
Bij Lotto zijn er al enkele jaren geen goede signalen en van een hechte vriendengroep is daar allerminst sprake. De verzorgers en mekaniekers vertrekken daar ieder jaar de laatste tijd.
Om maar even het vergelijk te maken met wat hij belangrijk vindt.
Plaats reactie