Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Krisaias
Berichten: 1447
Lid geworden op: 06 okt 2010, 21:39

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Krisaias »

Positivo schreef:
2percent schreef:
Positivo schreef:Het is hier komkommertijd op het forum. Over RD dan maar.
De supporters van Charlton Athletic laten weten dat ze RD nog steeds buiten willen. Je krijgt wel de indruk dat het iets minder dringend is voor hen op dit ogenblik nà de promotie naar de “Championship” . Méér dan 75.000 toeschouwers trouwens voor de promotiewedstrijd tegen Sunderland (ex-Mignolet)
Regardless of the success at Wembley on Sunday, Duchatelet has been a complete disaster for Charlton these past five years, so the sooner he goes the better.

Oh yes, he can take Thomas Driesen with him too, - we don't need the laptop boy.
De supporters van Charlton moeten misschien toch nog 1 of 2 jaar geduld hebben. Zoals de ploeg op het einde van de competitie resultaten haalde, laat het beste verhopen. Zeker als men er in slaagt de ploeg samen te houden.
Je weet nooit met RD. In promoties uit lagere afdelingen heeft hij ook bij Stvv succes gekend. En tenslotte , was de laatste ploeg die hij bij Stvv vorm gegeven heeft (onder trainer Jonas De Roeck) ver van slecht - en dat met weinig geld !
Hij gaat ongetwijfeld beseffen dat als hij er in zou slagen Charlton Athletic naar de Premiership te leiden hij een veelvoud van zijn investering gaat recupereren ! Op een standbeeld zit hij niet te wachten.
RD en ploegen samen houden ? 1 keer heeft hij dat hier gedaan en dat leverde meteen promotie naar eerste op en een vierde plaats. Het seizoen erna was de volledige centrale as weg.

En hem een pluim geven voor zijn laatste STVV seizoen is er ook over. Zijn enige verdienste toen was dat hij het sportieve eindelijk had overgelaten aan anderen. Die pluim van jou mag op de hoed van Bormans & Co.

Het enige wat deze promotie betekent is dat hij Charlton duurder kan verkopen. Hij heeft immers zelf te kennen geven dat hij van al zijn clubs af wil.

Charlton naar de Premiership brengen, dat zal er sowieso niet inzitten, zelfs al zou hij het wllen :-)
"Chairmen come and go, boards come and go, but the fans remain. They are the one true constant. I've just been a custodian of the Club" - Eddie Thompson + , Dundee United
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Oscar »

Beste forumvrienden ik zit met een vraag. Het gaat over het kunstgras en daarom zet ik
het maar bij onze stadion eigenaar.
De hoeveelste kunstgrasmat wordt er nu gelegd ?
Sommige beweren de tweede, andere zeggen de derde.
Er zijn ooit stukken kunstgras aangeboden geweest (op rol) voor de liefhebbers maar was
dat dan na de eerste of de tweede vervanging ?
Vorig jaar is er een stuk vervangen door de vuurpijlen van Genk(supporters)
Kan er iemand een juist antwoord op geven, dank U.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

In 2016 werd ze voor de eerste maal vernieuwd --> https://www.stvv.com/nl/nieuws/a-kern/v ... de-grasmat
Dit is dus de 2de volledige vervanging en de 3de kunstgrasmat in totaal.
Overdrijven is een kunst
stvv'er
Berichten: 2431
Lid geworden op: 16 okt 2010, 21:00

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door stvv'er »

Inderdaad. In 2011 werd de eerste aangelegd. Ik heb altijd onthouden dat die om de 5 jaar vervangen moet worden. In 2016 was de tweede maal. Nu zitten we aan de derde, maar die was - nog los van de vuurpijlenaffaire - toch van bedenkelijke kwaliteit blijkbaar.
Gebruikersavatar
Jack
Beheerder
Berichten: 3468
Lid geworden op: 28 sep 2010, 11:11
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jack »

Er is ook nog een verschil tussen enkel de toplaag vervangen of een volledig nieuwe.
Laatste keer werd er enkel een nieuwe toplaag gelegd. Nu volledig nieuw.
Oscar
Berichten: 172
Lid geworden op: 10 sep 2015, 19:34

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Oscar »

Dank U voor de informatie.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door lindoke »

Ik wist niet waar ik het ging posten maar dit leek me de beste plaats aangezien het ook over onze vriend RD gaat.
Hij heeft besloten om het bezoekersvak op de Zuid tribune te voorzien van plexiglas en een net. Typisch RD.
Blijkbaar gaar deze tribune wel plat na dit seizoen om er een nieuwe te zetten

https://www.voetbalbelgie.be/voetbalnie ... 019/09/20/
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
STimVV
Berichten: 2700
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door STimVV »

Die wat op de staantribune zullen staan zullen dus noppes zien he... om de 60cm ne paal van 10x10 cm, en glas dat alles vervormd als je er schuin doorkijkt...
Tja, de g*nkies hebben het natuurlijk zelf gezocht.
Spijtig voor de supporters van de andere ploegen.
Misschien moeten ze daarna de prijzen van de zittribune er boven maar wat laten zakken zodat dat de 1e keuze is voor onze bezoekers. Want die staanplaatsen zijn nu echt genen euro waard.
Als ik op verplaatsing ga kijken wil ik de match ook zien...
Dreke
Berichten: 3625
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Dreke »

Ik deel de mening dat je de anderen niet aandoet wat je zelf niet graag hebt. Zeker zij die er niks mee te maken hebben. Langs de andere kant hebben ze zich vorig seizoen danig misdragen dat niets doen misschien ook geen optie was.
A loyal football fan only supports the shirt...
Mobius
Berichten: 281
Lid geworden op: 20 okt 2010, 10:53

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Mobius »

Dreke schreef:Ik deel de mening dat je de anderen niet aandoet wat je zelf niet graag hebt. Zeker zij die er niks mee te maken hebben. Langs de andere kant hebben ze zich vorig seizoen danig misdragen dat niets doen misschien ook geen optie was.
Ik vind het wel grappig. En ja ze hebben het zelf gezocht. Wel klote dat ze niet verwijderd kunnen worden en dat ze niet enkel voor de smurfen blijven staan. Jammer voor de andere ploegen dus waarvan de supporters zich wel kunnen gedragen.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door enerkey »

Das natuurlijk typisch. In Belgie heerst een straffeloosheid. Zelfs Anderlecht moest na het vuurwerk incident op Standard geen wedstrijd achter gesloten deuren spelen. Gewoon een peanuts boeteke. Dan is zoiets de enige oplossing zeker. Vraag me wel af of het veilig is. Kan zo een vak nog op een veilige manier ontruimt worden bij een noodgeval?
Gebruikersavatar
Tompie
Berichten: 3059
Lid geworden op: 05 okt 2010, 14:40
Supporter van: STVV
Locatie: Sint-Truiden

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Tompie »

Blijft de kantine aan bezoekerskant dan wel nog open? Van op de trap langs de jonagold of als je uit de kantine terug richting trap gaat kan je toch vlotjes pijlen op het veld gooien. Anders is het een hele grote maat voor niets.

Of hebben ze dat net zo ver doorgetrokken?
Football is football and talent is talent. But the mindset of your team makes all the difference.
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Esteeveevee »

Dat werd tijd.
Die wand staat daar goed.
Mikman
Berichten: 3664
Lid geworden op: 12 okt 2010, 11:51

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Mikman »

Toch enigszins bizar dat er nog voor 45.000€ geïnvesteerd wordt ( door de stadioneigenaar) in een tribune die eind dit jaar wordt afgebroken. Kon je dan niet beter het staangedeelte afsluiten voor de match tegen Genk en gewoon een net spannen boven de Jonagold?
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Duchâtelet: dansende dirigent, demagogische dooddoener

Bericht door Jacques »

Wat ik evenzeer bizar vind, is dat er 3 clubvoorzitters mogen bepalen hoeveel Genk moet betalen voor vorig seizoen, goed wetende dat de voorzitter van Genk tevens de voorzitter van de Pro League is en dat het een precedent schept voor andere clubs, dus ook de clubs van de mensen die moeten oordelen. Die 3 hebben er m.a.w. zelf belang bij dat de boete zo laag mogelijk is. Van onafhankelijke rechtspraak kan geen sprake zijn op die manier. Dat is toch belachelijk? Als ik Roland was trok ik naar een burgerlijke rechtbank om Genk de volledige factuur te laten betalen.

Wat net en plexiwand betreft is het natuurlijk zwaar kut...voor de 14 andere ploegen. Die van Genk verdienen niet beter. Integendeel, iemand zou de nacht voor de match de plexiwand zwart moeten verven, zodat ze nog minder zien. :lol:

Naar de toekomst toe: men zegt dat de jonagold verdwijnt na dit seizoen, maar heeft iemand al plannen gezien wat er in de plek moet komen? Ik wil het nog wel zien of het qua tijdlijn haalbaar is. Er is ook nog altijd Infrabel die in dit dossier betrokken partij is.
Overdrijven is een kunst
Plaats reactie