Bouw nieuwe tribune spoorweg

Alles over het beleid van onze club
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door enerkey »

Ik zou graag een muur van 8 meter willen ipv 4. Daarboven dan de bezoekende supporters. :mrgreen:
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door zipke373 »

enerkey schreef:Ik zou graag een muur van 8 meter willen ipv 4. Daarboven dan de bezoekende supporters. :mrgreen:
En bovenop die muur een glasplaat tot aan het dak...om de plastiek te beschermen. :mrgreen:
Geel-Blauw
Berichten: 820
Lid geworden op: 03 dec 2014, 23:04

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Geel-Blauw »

Nie zievere, speile!
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door joost »

Zie ook de site van HBVL.
Jan Bulder
Berichten: 1648
Lid geworden op: 17 okt 2010, 14:35

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jan Bulder »

Een muur van 20 meter hoog, met toevallig 5 trapjes waar mensen op kunnen staan. Volledig uniform met de rest van het stadion dus: ugly as hell.

Proficiat Roland. Ge moet het maar doen, zoiets op de wereld krijgen.
Laatst gewijzigd door Jan Bulder op 14 jan 2020, 23:02, 1 keer totaal gewijzigd.
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door enerkey »

enerkey schreef: 20 mar 2019, 21:07 Ik zou graag een muur van 8 meter willen ipv 4. Daarboven dan de bezoekende supporters. :mrgreen:
Ik heb zo goed als mijn goesting gekregen. Het is inderdaad een grote (glazen) muur geworden. Jammer alleen dat de bezoekende supporters beneden zitten.

Mooi gebouw, maar noem het aub geen tribune. We gaan van 1300 bezoekersplaatsen naar amper 800.
Jones
Berichten: 3167
Lid geworden op: 19 dec 2015, 20:32

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jones »

enerkey schreef: 14 jan 2020, 23:00
enerkey schreef: 20 mar 2019, 21:07 Ik zou graag een muur van 8 meter willen ipv 4. Daarboven dan de bezoekende supporters. :mrgreen:
Ik heb zo goed als mijn goesting gekregen. Het is inderdaad een grote (glazen) muur geworden. Jammer alleen dat de bezoekende supporters beneden zitten.

Mooi gebouw, maar noem het aub geen tribune. We gaan van 1300 bezoekersplaatsen naar amper 800.
Hoe gaan ze de Genkse vuurpijlen nu tegenhouden misschien ? Terug netten plaatsen ?
Esteeveevee
Berichten: 968
Lid geworden op: 14 sep 2015, 07:53

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Esteeveevee »

Knap gebouw met parking.
Heel investering.
Veel beter dan het nu is.

Uiteraard is het geen klassieke voetbaltempel.
Ik begrijp dat mensen tegen zijn maar ik ben blij dat dit er snel komt. Wat er nu staat op zuid is afschuwelijk.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Halenaar »

Esteeveevee schreef: 14 jan 2020, 23:56 Knap gebouw met parking.
Heel investering.
Veel beter dan het nu is.

Uiteraard is het geen klassieke voetbaltempel.
Ik begrijp dat mensen tegen zijn maar ik ben blij dat dit er snel komt. Wat er nu staat op zuid is afschuwelijk.
Werkelijk niemand vraagt om een klassieke voetbaltempel. Iedereen beseft ook dat die tribune een doorn in het oog was.

Maar ze konden wel rekening houden met de supporters, en dat is totaal niet gebeurd. De Noord bijvoorbeeld is een gedrocht, we hadden veel meer comfort met dat verouderd gedrocht aan de overkant en dat wilt toch ook heel wat zeggen.

Om een voorbeeld te geven: bij Tottenham hielden ze wel rekening met de fans, of bij Mechelen om het dichter bij huis te houden.

Ik mis nu gewoon een heleboel beleving en sfeer in Stayen, wat ik vroeger wel had aan de overkant. Lekker kort bij het plein en het doel, gezelliger tribune en dichter bij de familie tribune zodat de sfeer ook meteen oversloeg. Het is ook vooral daardoor dat ik verliefd werd op deze club, en niet meteen om het sprankelende voetbal ;)

Het stadion zelf vind ik persoonlijk nog wel mooi, maar het zijn de tribunes die ze verpest hebben. Ik weet dat het quasi onmogelijk is, maar de dag dat ze beslissen dat ze de tribunes een stuk dichter bij het veld gaan zetten trek ik een fles open hier.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6717
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Jacques »

Jezus, hoe lelijk is me dat? Asnong heeft nu 4 tribunes getekend met als rode draad dat ze steeds minder op een voetbaltribune lijken en steeds lelijker worden. Gelukkig is er geen 5de tribune om te verkloten.
Wil DMM aub een nieuw stadion op Brustem zetten, liefst eentje met gras dat niet zo lelijk is dat je je kapot schaamt?
Overdrijven is een kunst
Verrekeskop
Berichten: 426
Lid geworden op: 05 apr 2015, 13:06

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Verrekeskop »

Halenaar schreef: 15 jan 2020, 00:05 Het stadion zelf vind ik persoonlijk nog wel mooi, maar het zijn de tribunes die ze verpest hebben. Ik weet dat het quasi onmogelijk is, maar de dag dat ze beslissen dat ze de tribunes een stuk dichter bij het veld gaan zetten trek ik een fles open hier.
Het probleem is dat de tribunes wel het stadion vormen.
Die nieuwe tribune is een provinciale barak met daarbovenop een modern kantoorgebouw. CallExcel zal tevreden zijn, die zaten toch al wat krap, nu direct ruimte voor uitbreiding.
Kantorencomplex Staaien, excuseer Stayen, met links en rechts iets dat doet denken aan een voetbalstadion.
pat@
Berichten: 1066
Lid geworden op: 27 okt 2013, 23:05
Supporter van: stvv

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door pat@ »

Jacques schreef: 15 jan 2020, 08:29 Jezus, hoe lelijk is me dat? Asnong heeft nu 4 tribunes getekend met als rode draad dat ze steeds minder op een voetbaltribune lijken en steeds lelijker worden. Gelukkig is er geen 5de tribune om te verkloten.
Wil DMM aub een nieuw stadion op Brustem zetten, liefst eentje met gras dat niet zo lelijk is dat je je kapot schaamt?
Hoe kunnen we DMM dat aan het verstand brengen? Het zou mij ook niet verbazen dat de huur dan ook plotseling stijgt. Dit voor een tribune met een potentieel van 3/4000 zitjes met plaatsen voor thuisploeg en bezoekers, gereduceerd tot een niemendalletje. Het businessplan is natuurlijk belangrijker dan het voetbal.
joost
Berichten: 333
Lid geworden op: 05 sep 2018, 15:30

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door joost »

pat@ schreef: 15 jan 2020, 08:53
Jacques schreef: 15 jan 2020, 08:29 Jezus, hoe lelijk is me dat? Asnong heeft nu 4 tribunes getekend met als rode draad dat ze steeds minder op een voetbaltribune lijken en steeds lelijker worden. Gelukkig is er geen 5de tribune om te verkloten.
Wil DMM aub een nieuw stadion op Brustem zetten, liefst eentje met gras dat niet zo lelijk is dat je je kapot schaamt?
Hoe kunnen we DMM dat aan het verstand brengen? Het zou mij ook niet verbazen dat de huur dan ook plotseling stijgt. Dit voor een tribune met een potentieel van 3/4000 zitjes met plaatsen voor thuisploeg en bezoekers, gereduceerd tot een niemendalletje. Het businessplan is natuurlijk belangrijker dan het voetbal.
Ik denk dat je dat DMM niet aan hun verstand moet brengen. Er heeft hier toch ergens een artikel gestaan (dacht ik toch, ik heb het toch ergens gelezen) waarin stond dat DMM een nieuw stadion wou bouwen in Brustem. Maar dat zou dan toch niet voor de eerste jaren zijn, gezien de nodige vergunningen die daarvoor nodig waren.
Trouwens ik denk dat aan de huurprijs van nu het niet interessant zou zijn om te bouwen. Zeker indien we nog steeds per toeschouwer moeten betalen.
Stvv_eng
Berichten: 1168
Lid geworden op: 20 aug 2019, 23:14

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Stvv_eng »

joost schreef: 15 jan 2020, 09:50
pat@ schreef: 15 jan 2020, 08:53
Jacques schreef: 15 jan 2020, 08:29 Jezus, hoe lelijk is me dat? Asnong heeft nu 4 tribunes getekend met als rode draad dat ze steeds minder op een voetbaltribune lijken en steeds lelijker worden. Gelukkig is er geen 5de tribune om te verkloten.
Wil DMM aub een nieuw stadion op Brustem zetten, liefst eentje met gras dat niet zo lelijk is dat je je kapot schaamt?
Hoe kunnen we DMM dat aan het verstand brengen? Het zou mij ook niet verbazen dat de huur dan ook plotseling stijgt. Dit voor een tribune met een potentieel van 3/4000 zitjes met plaatsen voor thuisploeg en bezoekers, gereduceerd tot een niemendalletje. Het businessplan is natuurlijk belangrijker dan het voetbal.
Ik denk dat je dat DMM niet aan hun verstand moet brengen. Er heeft hier toch ergens een artikel gestaan (dacht ik toch, ik heb het toch ergens gelezen) waarin stond dat DMM een nieuw stadion wou bouwen in Brustem. Maar dat zou dan toch niet voor de eerste jaren zijn, gezien de nodige vergunningen die daarvoor nodig waren.
Trouwens ik denk dat aan de huurprijs van nu het niet interessant zou zijn om te bouwen. Zeker indien we nog steeds per toeschouwer moeten betalen.
Nieuw trainingscomplex, geen stadion..
Underdog
Berichten: 236
Lid geworden op: 15 jul 2017, 20:17

Re: Bouw nieuwe tribune spoorweg

Bericht door Underdog »

Het ontwerp doet mij wat denken aan de bezoekerstribune in Moeskroen. Namelijk een staantribune van een trap of vijf, zes. Enig verschil: in Henegouwen staan er geen vier verdiepingen op met kantoorruimtes.
Plaats reactie