STVV gaat over in Japanse handen

Alles over het beleid van onze club
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

"overal is het enthousiasme groot"

Wat een grap. Misschien eens kijken dan naar de open brief van de supporters van KVO aan hun bestuur, het geklaag bij de Kortrijk supporters, het angstzweet bij de Luikenaren, ...

Bij quasi elke club is er veel ergernis, de kranten staan er vol van.

" Gras is groener aan de overkant voor Maes"

Ja, precies alsof Beerschot het super doet op de transfermarkt :lol: drie buitenlandse pubers waar nog nooit iemand van gehoord (kaliber Vagianidis) heeft en iemand die hier al met een buis vertrok, wauw. Dan liever hier die ene transfer, maar die dan wel een pak meer zekerheid biedt.

"Als Belgische mensen de verantwoordelijkheid hadden"

Ja, want met de Belgische toppers toppers aan de zijlijn die wij hier gekend hebben zijn we geen enkele keer gedegradeerd of tegen de degradatie moeten strijden!


De nijd valt van het interview af te lezen. Kan misschien wel zijn dat hij hier en daar een puntje heeft, maar ik zie vooral een man die nog steeds rancune heeft omdat ze hem indertijd niet hebben aangenomen
BoemBoem
Berichten: 2955
Lid geworden op: 07 sep 2015, 11:39

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door BoemBoem »

Halenaar schreef: 22 jul 2021, 13:14 "overal is het enthousiasme groot"

Wat een grap. Misschien eens kijken dan naar de open brief van de supporters van KVO aan hun bestuur, het geklaag bij de Kortrijk supporters, het angstzweet bij de Luikenaren, ...

Bij quasi elke club is er veel ergernis, de kranten staan er vol van.

" Gras is groener aan de overkant voor Maes"

Ja, precies alsof Beerschot het super doet op de transfermarkt :lol: drie buitenlandse pubers waar nog nooit iemand van gehoord (kaliber Vagianidis) heeft en iemand die hier al met een buis vertrok, wauw. Dan liever hier die ene transfer, maar die dan wel een pak meer zekerheid biedt.

"Als Belgische mensen de verantwoordelijkheid hadden"

Ja, want met de Belgische toppers toppers aan de zijlijn die wij hier gekend hebben zijn we geen enkele keer gedegradeerd of tegen de degradatie moeten strijden!


De nijd valt van het interview af te lezen. Kan misschien wel zijn dat hij hier en daar een puntje heeft, maar ik zie vooral een man die nog steeds rancune heeft omdat ze hem indertijd niet hebben aangenomen
Of het is zijn zoveelste sollicitatie..

Van mij mogen ze hem gerust een job geven trouwens.
Heb hem altijd een correcte en vriendelijke man gevonden die toch nog wel weet wat er bij de supporters speelt.
Of hij nog veel potten gaat breken of überhaupt veel potten zou mogen breken laat ik in het midden
STVV : Waar voetbal bijzaak is.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door voetballiefhebber »

Halenaar schreef: 22 jul 2021, 13:14 "overal is het enthousiasme groot"

Wat een grap. Misschien eens kijken dan naar de open brief van de supporters van KVO aan hun bestuur, het geklaag bij de Kortrijk supporters, het angstzweet bij de Luikenaren, ...

Bij quasi elke club is er veel ergernis, de kranten staan er vol van.

" Gras is groener aan de overkant voor Maes"

Ja, precies alsof Beerschot het super doet op de transfermarkt :lol: drie buitenlandse pubers waar nog nooit iemand van gehoord (kaliber Vagianidis) heeft en iemand die hier al met een buis vertrok, wauw. Dan liever hier die ene transfer, maar die dan wel een pak meer zekerheid biedt.

"Als Belgische mensen de verantwoordelijkheid hadden"

Ja, want met de Belgische toppers toppers aan de zijlijn die wij hier gekend hebben zijn we geen enkele keer gedegradeerd of tegen de degradatie moeten strijden!


De nijd valt van het interview af te lezen. Kan misschien wel zijn dat hij hier en daar een puntje heeft, maar ik zie vooral een man die nog steeds rancune heeft omdat ze hem indertijd niet hebben aangenomen
De supporters van Oostende hebben een punt. Eupen heeft wel wat verkocht, maar de as staat er wel nog. Ze hebben voorin met Prvljak en een paar flanken nog wel iets staan. Kortrijk heeft voor het eerst sinds lang de ploeg min of meer compleet. De pers verbaasde zich daar zelfs over. Standard had een transferverbod en kon niet anders. Gaat nu wel in actie schieten. Zij hebben het voordeel van een zeer sterkte jeugd. Seraing is koffiedik kijken en lijkt er op het eerste gezicht niet goed uit te gaan komen. De mannen die Cercle heeft aangeworven, hebben hier nog veel te bewijzen. De jongeren daar deden het vorig seizoen vrij goed en zullen nu ook nog wel hun kansen krijgen. Zij hebben een trainer die op het elan verder kan gaan.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

Standard heeft niet meer de sterke jeugd van weleer hoor, de academie in Standard is jaren verwaarloosd geweest. De betere spelers zijn afgelopen seizoen al, noodgedwongen, bij de kern gehaald waar ze onverwacht goed gepresteerd hebben. Maar dat ga en kan je niet elk jaar herhalen. Bij de academie van vroeger misschien, maar nu zeker niet.
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Yellow Feaver »

lindoke schreef: 22 jul 2021, 12:28
Yellow Feaver schreef: 22 jul 2021, 10:06
lindoke schreef: 22 jul 2021, 09:19
stvvilvoorde schreef: 22 jul 2021, 09:07 “Roland, neem STVV weer over aub” - Jacky Mathijssen in HBVL 22-07-2021

https://www.hbvl.be/cnt/DMF20210721_953 ... 5272063638

iemand die het volledige artikel kan copy/pasten?
Het is erg, maar een mens zou er bijna terug beginnen op hopen
Ja, ik ga nu een kast kopen met extra lades, om u toch nog in de allerlaagste te leggen.
Naar den Ikea dan maar. Mag ik mee gaan?
Ik heb maar 40 punten op mij klantenkaart. Gaat nooit genoeg zijn om binnen te mogen.
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

Het enthousiasme is inderdaad overaal groot om weer terug naar het voetbal te kunnen gaan nadat het anderhalf jaar niet mogelijk was. Wegens Corona. Ik hoop dat je die nuance bewust negeerde...

Ik kijk er ook naar uit om weer naar een voetbalstadion te kunnen gaan. Al zal dat dit weekend niet Stayen zijn. Omdat ik geen gekken meer kan vinden die met me mee willen en daar 2x een uur voor in de auto gaan zitten.
Tzullen dus eerst andere stadions zijn.

Telkens ik in de krant iets lees waarvan ik denk: ah, eindelijk nog eens iemand die terechte kritiek durft geven en waar volgens mij 90% vd supporters zich in vinden,dan lees ik hier:
* komt van een gefrustreerde analist omdat hij hier geen job kreeg.
* komt van een gefrustreerde journalist omdat hij geen nieuwtjes meer krijt.
* komt van een ondankbare geldwolf.
* komt van een gefrustreerde ex-werknemer omdat die zijn ontslag kreeg.
* komt van een gefrustreerde Stef Wynants omdat die geen kind-aan-huis meer is.

De enige waarheid zie je op het veld en zie je aan de bezettingsgraad in de tribunes. Maar worden dan ook weer nen hoop excuses voor gevonden... "de schuld vd supporters!"
Yellow Feaver
Berichten: 1819
Lid geworden op: 10 okt 2010, 15:46

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Yellow Feaver »

Als je de bewegingen ziet op de markten verwacht ik drie inkomenden tegen maandag.
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5300
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Halenaar »

STimVV schreef: 22 jul 2021, 13:52 Het enthousiasme is inderdaad overaal groot om weer terug naar het voetbal te kunnen gaan nadat het anderhalf jaar niet mogelijk was. Wegens Corona. Ik hoop dat je die nuance bewust negeerde...

Ik kijk er ook naar uit om weer naar een voetbalstadion te kunnen gaan. Al zal dat dit weekend niet Stayen zijn. Omdat ik geen gekken meer kan vinden die met me mee willen en daar 2x een uur voor in de auto gaan zitten.
Tzullen dus eerst andere stadions zijn.

Telkens ik in de krant iets lees waarvan ik denk: ah, eindelijk nog eens iemand die terechte kritiek durft geven en waar volgens mij 90% vd supporters zich in vinden,dan lees ik hier:
* komt van een gefrustreerde analist omdat hij hier geen job kreeg.
* komt van een gefrustreerde journalist omdat hij geen nieuwtjes meer krijt.
* komt van een ondankbare geldwolf.
* komt van een gefrustreerde ex-werknemer omdat die zijn ontslag kreeg.
* komt van een gefrustreerde Stef Wynants omdat die geen kind-aan-huis meer is.

De enige waarheid zie je op het veld en zie je aan de bezettingsgraad in de tribunes. Maar worden dan ook weer nen hoop excuses voor gevonden... "de schuld vd supporters!"
Maar die lege tribunes zijn er in 2015 gekomen onder Duchatelet. Maar dan mogen we niet stellen dat deze analist zich belachelijk maakt door te stellen dat Duchatelet het beter terug zou overnemen?
STimVV
Berichten: 2704
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door STimVV »

Halenaar schreef: 22 jul 2021, 13:59
STimVV schreef: 22 jul 2021, 13:52 Het enthousiasme is inderdaad overaal groot om weer terug naar het voetbal te kunnen gaan nadat het anderhalf jaar niet mogelijk was. Wegens Corona. Ik hoop dat je die nuance bewust negeerde...

Ik kijk er ook naar uit om weer naar een voetbalstadion te kunnen gaan. Al zal dat dit weekend niet Stayen zijn. Omdat ik geen gekken meer kan vinden die met me mee willen en daar 2x een uur voor in de auto gaan zitten.
Tzullen dus eerst andere stadions zijn.

Telkens ik in de krant iets lees waarvan ik denk: ah, eindelijk nog eens iemand die terechte kritiek durft geven en waar volgens mij 90% vd supporters zich in vinden,dan lees ik hier:
* komt van een gefrustreerde analist omdat hij hier geen job kreeg.
* komt van een gefrustreerde journalist omdat hij geen nieuwtjes meer krijt.
* komt van een ondankbare geldwolf.
* komt van een gefrustreerde ex-werknemer omdat die zijn ontslag kreeg.
* komt van een gefrustreerde Stef Wynants omdat die geen kind-aan-huis meer is.

De enige waarheid zie je op het veld en zie je aan de bezettingsgraad in de tribunes. Maar worden dan ook weer nen hoop excuses voor gevonden... "de schuld vd supporters!"
Maar die lege tribunes zijn er in 2015 gekomen onder Duchatelet. Maar dan mogen we niet stellen dat deze analist zich belachelijk maakt door te stellen dat Duchatelet het beter terug zou overnemen?
Volledig mee eens dat dat een belachelijke uitspraak is.
Maar die 100 andere zinnen zijn NIET belachelijk. Maar ik ben het er mee eens dat de (terechte) boodschap ondergesneeuwd geraakt door die zin die de media dan natuurlijk gebruikt als kop
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

Yellow Feaver schreef: 22 jul 2021, 13:47
lindoke schreef: 22 jul 2021, 12:28
Yellow Feaver schreef: 22 jul 2021, 10:06
lindoke schreef: 22 jul 2021, 09:19
stvvilvoorde schreef: 22 jul 2021, 09:07 “Roland, neem STVV weer over aub” - Jacky Mathijssen in HBVL 22-07-2021

https://www.hbvl.be/cnt/DMF20210721_953 ... 5272063638

iemand die het volledige artikel kan copy/pasten?
Het is erg, maar een mens zou er bijna terug beginnen op hopen
Ja, ik ga nu een kast kopen met extra lades, om u toch nog in de allerlaagste te leggen.
Naar den Ikea dan maar. Mag ik mee gaan?
Ik heb maar 40 punten op mij klantenkaart. Gaat nooit genoeg zijn om binnen te mogen.
Dju, da's spijtig.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
voetballiefhebber
Berichten: 2692
Lid geworden op: 29 okt 2010, 18:18

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door voetballiefhebber »

Halenaar schreef: 22 jul 2021, 13:59 Maar die lege tribunes zijn er in 2015 gekomen onder Duchatelet. Maar dan mogen we niet stellen dat deze analist zich belachelijk maakt door te stellen dat Duchatelet het beter terug zou overnemen?
Dit lij kt me een artikel te zijn met een serieuze ondertoon.

Mathijssen is geen fan van Dûchatelet, maar omdat het nu niet meer slechter kan, roept hij terug op RD, ook al is de apathie toen begonnen. Aangezien Roland eigenaar is van het stadion is de vraag of hij het terug in handen ergens normaal. Ga dan maar eens iemand anders vinden hé. De Japanners moeten de club dan nog eerst verkopen.
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4143
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door lindoke »

We moeten eerlijk zijn en durven toegeven dat JM in dat artikel serieus de vinger op de wonde legt. Als ze morgen Lon Polleunis naar zijn mening vragen gaat er gegarandeerd iets gelijkaardigs uit komen. Het is gewoon een feit dat de Japanners er zich ofwel geen snars van aantrekken ofwel er gewoon niks van kennen. Beiden zijn in ieder geval nefast voor de club.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Jean-Paul
Berichten: 890
Lid geworden op: 06 aug 2019, 18:38

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door Jean-Paul »

Halenaar schreef: 22 jul 2021, 09:28 Jacky, seniele oude man zeg :grappig:

Laten we dan maar weer heel de jeugdwerking teniet doen, een minimum investeren in de kern, de supporters schofferen, spelers voor een appel en een ei verkopen verkopen, de fandagen afschaffen, de social media content op een minimum laten draaien en elke winter een uitverkoop houden voor een andere ploeg van Roland.

Inderdaad veel beter dan nu hoor :lol:

Gatachterlijke mening, en wie daar mee eens is is zo mogelijk nog achterlijker. En dan zijn die mannen verbaasd dat niemand nog die analisten serieus neemt :roll:
Zeer juist Halenaar! Ik heb al menig gesprek gehad met Jacky maar deze keer slaat hij de bal helemaal mis! Duchtelet heeft heel veel supporters de deur uitgejaagd met zijn beleid! Money money money oh its funny! Geen jeugdwerking want dat is voor meneer tijdverlies! Geen voetbalziel , echt Jacky ? Duchâtelet heeft geen enkel gevoel met de voetbalsport! Laat hem daar wat hij goed kan en dat is zijn interesten tellen die hij dagelijks opstrijkt
miel
Berichten: 1672
Lid geworden op: 15 feb 2014, 10:34
Supporter van: stvv

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door miel »

Jacky vertelt zomaar wat , als het juist is wat de krant schrijft
Dit interview zit vol met tegen strijdigheden , enerzijds zegt hij dat het hard werken wordt voor de coach met veel middelmaat en een aantal jongeren ,anderzijds stelt hij dat Belgische mensen hard werkten om Stvv het water boven het hoofd te houden waarover hij sprak over Maes
Wel het is dan wel Maes die ons voor een stuk opzadeld met die middelmaat waarover Mathijsen het heeft
Mede door Maes liggen hier , Mboyo en Bruls onder contract , en hebben Konaté en Pius verlengd .Van Dessel en Steuckers waren jongeren waar Maes veel potentieel in zag ,
Bon , dan de rest van de middelmaat Keepers als Smidt en Steppe zijn wat mij betreft toch iets meer dan middelmaat
Tex en DeRidder brengen toch een stuk ervaring mee ook al zullen ze alle matchen niet meer spelen .
Buatu,Caufriez ,Cacacu , Durkin ,Hasioka en Koita zijn spelers die nog boven de middelmaat kunnen uitgroeien , en als dat gebeurt gaat Jacky zeker op zijn bek
Filippov kan ik echt niet inschatten en Suzuki is een probleem daar moet zo snel mogelijk duidelijkheid over komen
Maar stel dat hij alsnog blijft is het toch een spits die de middelmaat overstijgt op het niveau van de JPL
Dan hebben we nog Ito , Lee , en Matsubara ook deze hebben al laten zien dat het toch zou kunnen .
Dat interview van Jacky is goed voor een populariteitspol , maar mij kan hij niet overtuigen
Was hij dan zo een grote vedette .
kenniksvanvoetbal
Berichten: 620
Lid geworden op: 21 feb 2016, 13:35

Re: STVV gaat over in Japanse handen

Bericht door kenniksvanvoetbal »

STVV-fan schreef: 15 jul 2021, 16:18
Jacques schreef: 15 jul 2021, 14:15 People come and people go. Organisaties evolueren, zeker bij een overname. Ik heb nog nergens 8 jaar aan een stuk gewerkt, na een jaar of 4 begint het meestal te kriebelen bij mij. Soms ben je gewoon aan iets nieuws toe, zonder dat er daarom iets mis is met de vorige werkgever. Ik weet niet of je iets uit het vertrek van Vandeborne of Liebens kan afleiden. Uit het vertrek van Maes leid ik alleen maar af dat het ne hypocriete lul is.
Niemand weet wat de beweegredenen waren van Vandeborne of van Benny.

Toch worden er hier weer assumpties gemaakt omdat dat nu toevallig goed past bij de huidige teneur....
bij de huidige teneur.......van de laatste drie seizoenen ja :D
wij willen doorgaan als ambitieclub,maar zijn een gezelligheidsclub zonder volk. :toppie:
Plaats reactie