Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Alles over het beleid van onze club
enerkey
Berichten: 2080
Lid geworden op: 12 okt 2010, 19:32

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door enerkey »

Prachtig, het is geen levensgrote verandering. Maar het zou in de perceptie zoveel veranderen. Het kille zou per direct wegvallen als je bvb een samenvatting van STVV op tv ziet.
STimVV
Berichten: 2699
Lid geworden op: 23 okt 2010, 13:34

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door STimVV »

Het zou toch ook eindelijk eens een positief signaal zijn tav de supporters. Wanneer hadden we nog eens het gevoel dat er met ons rekening werd gehouden en dat ze de supporters belangrijk vinden... ze zeggen het wel maar tonen het niet. Holle woorden.
De goodwill zal van 2 kanten moeten komen.
Dit zou een effect kunnen ceeëeren van: "Ah, ze doen eindelijk es iets voor ons, dan kunnen ze ook op ons rekenen."
Momenteel is het wij-gevoel ver te zoeken tss de supporters/DMM/Duchatelet.
Gebruikersavatar
Jacques
Berichten: 6716
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:09

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Jacques »

Dit is een mooi voorbeeld hoe je met een vrij beperkte ingreep toch een heel andere impressie kan creëren. Zoals Jan ook al aangaf zijn er nog clubs die op die manier hun fans terug dichter naar het veld gebracht hebben. Met de juiste mindset (nl. die van een voetbalfan en niet die van een kantooreigenaar) is veel mogelijk. Helaas lijkt het Asnong en Duchatelet daar compleet aan te ontbreken.
Overdrijven is een kunst
Gebruikersavatar
zipke373
Berichten: 1417
Lid geworden op: 29 sep 2010, 06:52
Supporter van: K.STVV

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door zipke373 »

wiekes
Berichten: 867
Lid geworden op: 15 jul 2017, 11:29

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door wiekes »

Die hebben nog geen schuld genoeg precies zou eens willen weten hoe ze de licenties gaan geven er zijn er al voor minder schulden uitgegaan anderlecht, standard maar wie gaat die iets in de weg leggen?.
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 134
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door stvv_373 »

De stethoscoop achter de goal vroeger in sector l bij elk doelpunt dat gescoord werd. Dat was machtig om te zien. Kan dit niet terug geïmplementeerd worden maar dan in de noord? :geel: :blauw:
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
ertee
Berichten: 477
Lid geworden op: 21 aug 2019, 17:41

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door ertee »

stvv_373 schreef: 18 jul 2021, 15:34 De stethoscoop achter de goal vroeger in sector l bij elk doelpunt dat gescoord werd. Dat was machtig om te zien. Kan dit niet terug geïmplementeerd worden maar dan in de noord? :geel: :blauw:
Daarvoor moet ge bij uwe huisdokter zijn :-)
Gebruikersavatar
stvv_373
Berichten: 134
Lid geworden op: 16 apr 2011, 17:28
Supporter van: STVV
Locatie: Tienen

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door stvv_373 »

stroboscoop * :geel: :blauw: Mijn excuses
Stef Wijnants: "STVV is piepedood, het Japanse orkest laat het schip zinken" 31/01/2022
Gebruikersavatar
Halenaar
Berichten: 5278
Lid geworden op: 06 okt 2010, 18:22

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Halenaar »

De social media kan toch echt een pak beter, blijft toch wat een manco.

Hoe moeilijk kan het zijn om van elke nieuwkomer een interview te doen? Een dagboek bij te houden van de stage?

De stoel en consoorten zijn al goede initiatieven, maar het kan nog echt beter.

Ook geen livestream vandaag, terwijl er nu juist veel nieuwkomers erin staan. En de vorige livestreams werden ook allemaal geregeld door de tegenstander, das toch ook zonde.
Gebruikersavatar
tesneusdoek
Berichten: 1867
Lid geworden op: 03 aug 2016, 18:20

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door tesneusdoek »

Halenaar schreef: 06 jul 2022, 19:03 De social media kan toch echt een pak beter, blijft toch wat een manco.

Hoe moeilijk kan het zijn om van elke nieuwkomer een interview te doen? Een dagboek bij te houden van de stage?

De stoel en consoorten zijn al goede initiatieven, maar het kan nog echt beter.

Ook geen livestream vandaag, terwijl er nu juist veel nieuwkomers erin staan. En de vorige livestreams werden ook allemaal geregeld door de tegenstander, das toch ook zonde.
Vooral als 1 van uw peilers voor succes (volgens de standaard persberichten die DMM de wereld instuurt) het introduceren van nieuwe technologiëen in het voetbal is... :roll:
Positivo
Berichten: 1853
Lid geworden op: 12 jul 2017, 17:57

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Positivo »

Ik had een post "off topic" geplaatst in transfers.
Nauwelijks 2200 abo's verkocht, en aan de stem van de man te horen , was het al zowat stilgevallen.
Niemand die op mijn post reageerde.

Toch wel de "one million dollar" vraag.
Wat moet er nog gebeuren om de mensen terug naar het stadion te halen , vraag je je af. Er zijn op het ogenblik toch wel méér redenen om wel te komen, dan niet.

Een geluk dat de Japanners hun geld elders halen, van abo's moet het helemaal niet komen.
En niemand moet verbaasd zijn als spelers voor het sfeervolle kv kiezen boven het doodse Stayen, met nauwelijks hier en daar een supporter.

Ik had nu toch wel eens graag gehoord, waarom hier op het forum mensen nog niet willen terugkeren naar Stayen ? De muren te hoog ? het gras niet groen genoeg ....
Dreke
Berichten: 3623
Lid geworden op: 10 okt 2010, 20:25

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Dreke »

Al lang verlengd. Altijd wijzer de rekening te maken aan het einde van augustus als iedereen zijn verlof erop zit.
A loyal football fan only supports the shirt...
Lukske de Lange
Berichten: 1236
Lid geworden op: 10 okt 2010, 14:08

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Lukske de Lange »

Positivo schreef: 09 jul 2022, 08:51 Ik had een post "off topic" geplaatst in transfers.
Nauwelijks 2200 abo's verkocht, en aan de stem van de man te horen , was het al zowat stilgevallen.
Niemand die op mijn post reageerde.

Toch wel de "one million dollar" vraag.
Wat moet er nog gebeuren om de mensen terug naar het stadion te halen , vraag je je af. Er zijn op het ogenblik toch wel méér redenen om wel te komen, dan niet.

Een geluk dat de Japanners hun geld elders halen, van abo's moet het helemaal niet komen.
En niemand moet verbaasd zijn als spelers voor het sfeervolle kv kiezen boven het doodse Stayen, met nauwelijks hier en daar een supporter.

Ik had nu toch wel eens graag gehoord, waarom hier op het forum mensen nog niet willen terugkeren naar Stayen ? De muren te hoog ? het gras niet groen genoeg ....
Voor mezelf is het simpel, ik woon op 150 kilometer. Volg, bovenop men werk in de week, ook nog studie op zaterdag. Dus wedstrijden volgen is noodgedwongen online of eens op verplaatsing.

Maar indien ik vrij zou zijn in het weekend en ik halverwege woonde, had ik absoluut een abonnement genomen dit seizoen! :stvv:
Branson
Berichten: 33
Lid geworden op: 25 mei 2013, 22:29
Supporter van: STVV

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door Branson »

Ik heb samen met mijn zoontje (na enkele jaren)terug een abonnement genomen.
Ik kan niet alle matchen gaan, maar omdat mijn zoon zijn abonnement gratis kreeg als ik een abonnement nam.
Mijn abonnement koste me de helft van de normale prijs.
Dus …
Wij kunnen de eerste match niet gaan, en hebben ondertussen al 2x duotickets “gewonnen”.
Ze doen er toch iets aan om het volk naar stayen te doen komen…

Graag zou ik een bewaakte fietsenstalling willen ergens in de ondergrondse parking.
Nu er minder parking gaat zijn, en tegenwoordig rijden er veel met een elektrische fiets en die laat je niet graag zomaar ergens achter op straat…
En mensen die fietsen willen stelen weten dat je de hele match niet omkijkt naar je fiets …
Gebruikersavatar
lindoke
Berichten: 4113
Lid geworden op: 09 okt 2010, 21:45
Supporter van: STVV

Re: Een (sfeer)vol Stayen: voorstellen

Bericht door lindoke »

Positivo schreef: 09 jul 2022, 08:51 Ik had een post "off topic" geplaatst in transfers.
Nauwelijks 2200 abo's verkocht, en aan de stem van de man te horen , was het al zowat stilgevallen.
Niemand die op mijn post reageerde.

Toch wel de "one million dollar" vraag.
Wat moet er nog gebeuren om de mensen terug naar het stadion te halen , vraag je je af. Er zijn op het ogenblik toch wel méér redenen om wel te komen, dan niet.

Een geluk dat de Japanners hun geld elders halen, van abo's moet het helemaal niet komen.
En niemand moet verbaasd zijn als spelers voor het sfeervolle kv kiezen boven het doodse Stayen, met nauwelijks hier en daar een supporter.

Ik had nu toch wel eens graag gehoord, waarom hier op het forum mensen nog niet willen terugkeren naar Stayen ? De muren te hoog ? het gras niet groen genoeg ....
Ik denk dat je de oorzaak hiervoor niet te ver moet gaan zoeken. Dat STVV nog altijd geen deftig aantal abonnementen aan de man kan brengen heeft nog steeds te maken met de naweeën van het RD beleid. Het is een publiek geheim dat er toen diepe wonden geslagen werden. Wonden die nog een aantal jaren nodig gaan hebben om te helen vrees ik.
Professionaliteit: het deskundig, op een kwalitatief goede manier uitoefenen van een beroep door de beroepskracht.
Plaats reactie